Gnuif.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze niet bij jou mag?
Krezip?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik evenmin, op De Breij en Krezip na.
De stem (en het Lego-Engels) van de zangeres.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Krezip?![]()
Wat is daar zo erg aan?
Hmm oké. Zie er zelf niet echt iets kwaads in. Het is soms wel erg braaf en een beetje saai, maar niet vreselijk. Sweet Goodbyes luisterde ik vroeger nog wel regelmatig, laatste jaren eigenlijk niet meer.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De stem (en het Lego-Engels) van de zangeres.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
And if ai koet, ai woet steeiee...
Geen twijfel, die zijn zwaar gestegen. Staat die nieuwe meuk van ze er eigenlijk niet in? Dat verbaast me wel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hmm oké. Zie er zelf niet echt iets kwaads in. Het is soms wel erg braaf en een beetje saai, maar niet vreselijk. Sweet Goodbyes luisterde ik vroeger nog wel regelmatig, laatste jaren eigenlijk niet meer.
Ben trouwens wel benieuwd of ze nog gestegen zijn naar aanleiding van hun reünie.
Misschien dat zelfs voor Krezip-fans dat toch een beetje veel van het goede wasquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen twijfel, die zijn zwaar gestegen. Staat die nieuwe meuk van ze er eigenlijk niet in? Dat verbaast me wel.
De naam past niet bij de muziek, dat heb ik altijd wel gevonden. Je zou eerder iets metal-achtigs verwachten van een band met die naam.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind Krezip ook een rare naam eigenlijk.
Perzik andersom was het toch?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind Krezip ook een rare naam eigenlijk.
Dat is nieuw voor me. Weer wat geleerd vandaagquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Perzik andersom was het toch?
Anagram van perzik. Close enough.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nee, perzik andersom is kizrep. Maar het is wel een anagram ja.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Lego engelsquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:57 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De stem (en het Lego-Engels) van de zangeres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
(Perz)ik dus ook.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een uitgesproken hekel aan
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:55 schreef koffieleuk het volgende:
Hier alle uitvallers t/m 1500. (95 in totaal)Dank je. Zat nogal wat slecht nieuws tussen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:1804 - Tracy Chapman - Talkin' Bout A Revolution
1761 - Randy Crawford - One Day I'll Fly Away
1760 - Diana Ross & The Supremes - Reflections
1729 - Alicia Keys - If I Ain't Got You
1728 - Electric Light Orchestra - Can't Get It Out Of My Head
1596 - Roberta Flack - Killing Me Softly With His Song
[ Bericht 0% gewijzigd door Kopiko op 13-12-2019 21:20:22 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |