Die had ik nog op mn shortlist staanquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:36 schreef Aure het volgende:
Ik at net voor het eerst St maure de touraine op een broodje. Een geitenkaas in aslaagontzettend lekker!
Op brood ben ik er ook minder fan van. Maar op een hamburger is het wel erg lekkerquote:Op zondag 22 december 2019 20:04 schreef quirina het volgende:
Behalve geitenkaas, die smaak trek ik niet.
Mwoah, matig.quote:Op zondag 22 december 2019 20:10 schreef Lunatiek het volgende:
Weet iemand of dit kaasplankje de moeite waard is?
https://www.lidl.nl/nl/p/delicieux/belgisch-kaasplankje/p29009
(Ik kom nooit bij Lidl, moet ervoor omrijden)
quote:Op zondag 22 december 2019 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Blue stilton is wel een van de lekkerste blauwe kazen.
Geit alles met geit.
Belegen geitenkaas met kweeperen hmmm.
En in Portugal hadden we altijd zo'n kaasje ik gok kilo of 5 en daar sneed je dan een deksel af en dan kon je het eruit lepelen, smeerkaas dikte. Volgens mij mengeling van schaap. Zo lekker.
Walnotenkaas, gatenkaas, fenegriek.
Kaas is zo lekker![]()
Maargoed daarvoor ben ik dan ook een muis
Precies dit. Verder alles.quote:Op zondag 22 december 2019 20:04 schreef quirina het volgende:
Lekker kaas!
Behalve geitenkaas, die smaak trek ik niet.
quote:Op maandag 23 december 2019 17:29 schreef Molo het volgende:
Zo, als voorafje tweede kerstdag doen we een kaasplankje
Fuck volgordes
Sterkte, @kaasplankjequote:
quote:Op maandag 23 december 2019 19:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ik blief graag een Gorgonzola hier van de Italiaanse specialiteitenwinkel aan het grote marktplein, ze hebben dolce en picante allebei goed. Ook hebben ze daar goede Tallegio, en vroeger ook de Primavera maar die is nu op. Verder kopen we altijd de Stolwijkse boeren belegen van kaashandel Nap, die op de markt staat in Zuid Holland, daar rijd ik voor om. Verder koop ik wat ik een beetje tegenkom overal. We gaan vaak naar Frankrijk op vakantie of Italië in de bergen en dan op zoek naar de ideale fromage de la ferme. Zo waren we in de Pyrenëen in Arbéost in een kaasgrot, we mochten vanwege de hygiëne alleen vanaf de ingang kijken. Daar ook het nodige gescoord.
[ afbeelding ]
Maar molo dat is gewoon heel mediterraans van jequote:Op maandag 23 december 2019 17:29 schreef Molo het volgende:
Zo, als voorafje tweede kerstdag doen we een kaasplankje
Fuck volgordes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |