Oh jazeker, als Ajax er voortijdig uit ligt kan het toernooi mij ook gestolen worden.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen de Nederlandse clubs dan.
Dat interesseert me al helemaal geen ene reetquote:Op donderdag 12 december 2019 17:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij zenden ze PSV uit.
[..]
Alleen de Nederlandse clubs dan.
Dan moeten ze wel wat beter gaan spelen.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jazeker, als Ajax er voortijdig uit ligt kan het toernooi mij ook gestolen worden.
Maar Ajax heeft nu wel een goede kans om het te winnen dus het kan interessant worden.
Nog even een goede middenvelder kopen in de winterstop en Siem de Jong weggooien.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel wat beter gaan spelen.
Als ze vernederd worden is het misschien #BOMMELOUT , of zal PSV genoegen nemen met een zege op Fortuna? #geentopclubquote:Op donderdag 12 december 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat interesseert me al helemaal geen ene reet
De Jong vind ik ook niet goed genoeg.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog even een goede middenvelder kopen in de winterstop en Siem de Jong weggooien.
En laat Schuurs maar spelen ipv Veltman.
he niels maatjequote:Op donderdag 12 december 2019 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Jong vind ik ook niet goed genoeg.
Ze zoeken het maar uitquote:Op donderdag 12 december 2019 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze vernederd worden is het misschien #BOMMELOUT , of zal PSV genoegen nemen met een zege op Fortuna? #geentopclub
Ook Ten Hag heeft soms torren in zijn hoofd.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Jong vind ik ook niet goed genoeg.
komt wel weer goed hoor, ik hoop dat ze er zondag alweer staan anders wordt het wel een hele treurige kerstquote:Op donderdag 12 december 2019 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel wat beter gaan spelen.
Hey @JanCees_godquote:
Ja, maar hij blijft er wel stug mee doorgaan.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook Ten Hag heeft soms torren in zijn hoofd.
Dit jaar moeten ze de titel toch makkelijk kunnen pakken.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
komt wel weer goed hoor, ik hoop dat ze er zondag alweer staan anders wordt het wel een hele treurige kerst
dat gaat ook wel lukken alleen is het beter om dat zondag al duidelijk te makenquote:Op donderdag 12 december 2019 17:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit jaar moeten ze de titel toch makkelijk kunnen pakken.
Er was een advocaat boos op je twitteridool.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar hij blijft er wel stug mee doorgaan.
Daar erger ik me wel een beetje aan.
Ja dat had ik vorig jaar al met die Dani de Wit, snap niet wat hij ziet in dat soort types.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar hij blijft er wel stug mee doorgaan.
Daar erger ik me wel een beetje aan.
Ja, dat zag ik.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er was een advocaat boos op je twitteridool.
Ik ben benieuwd, AZ doet het het laatste jaar opeens wel goed tegen de grote clubs.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat gaat ook wel lukken alleen is het beter om dat zondag al duidelijk te maken
Veltman eruit gooien is wel heel oppurtunistischquote:Op donderdag 12 december 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog even een goede middenvelder kopen in de winterstop en Siem de Jong weggooien.
En laat Schuurs maar spelen ipv Veltman.
Weet je al wat je wil kopen? Anders heb ik hier nog een idee voor je. https://www.bol.com/nl/p/(...)I3R_8URoCrYAQAvD_BwEquote:Op donderdag 12 december 2019 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik.
Die heb ik er van langs gegeven.
met Veltman verder gaan na dit seizoen heeft ook geen zin, dan kan je beter Schuurs of Alvarez vast brengenquote:Op donderdag 12 december 2019 17:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Veltman eruit gooien is wel heel oppurtunistisch
Siem is raar ja
Hopelijk krijgt marin weer een kans. Elftal is nu wel stabieler dan begin van het seizoen, lag niet alleen aan hem
Hoezo is het opportunisme als we Veltman al 6 jaar aan het werk hebben gezien in Ajax 1 en precies weten waar zijn minpunten liggen? Het is gewoon niet goed genoeg voor het niveau waar Ajax op wil acteren.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Veltman eruit gooien is wel heel oppurtunistisch
Siem is raar ja
Hopelijk krijgt marin weer een kans. Elftal is nu wel stabieler dan begin van het seizoen, lag niet alleen aan hem
Als die gaat bij ajax dan zeker eensquote:Op donderdag 12 december 2019 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
met Veltman verder gaan na dit seizoen heeft ook geen zin, dan kan je beter Schuurs of Alvarez vast brengen
Bedankt, ik zal m'n Coolblue-bon bij bol.com gaan gebruiken.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil kopen? Anders heb ik hier nog een idee voor je. https://www.bol.com/nl/p/(...)I3R_8URoCrYAQAvD_BwE
Iets voor je kerstbonus dan?quote:Op donderdag 12 december 2019 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal m'n Coolblue-bon bij bol.com gaan gebruiken.
Idioot.
Ik wist toch niet dat het een Coolblue bon was, debiel.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal m'n Coolblue-bon bij bol.com gaan gebruiken.
Idioot.
Ajacied gespot.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat het een Coolblue bon was, debiel.
Ik welquote:Op donderdag 12 december 2019 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die Europa League.
Die van Ajax was ook spot on ja.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:45 schreef Elan het volgende:
Feyenoord gaat er kansloos af vanavond.
Zoals jullie inmiddels weten komen mijn voorspellingen altijd uit, helaas.
DAT IS NIET DOOR GEBREK AAN COMMUNICATIE AAN MIJN KANT OF WEL SOMS?quote:Op donderdag 12 december 2019 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat het een Coolblue bon was, debiel.
quote:Op donderdag 12 december 2019 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
DAT IS NIET DOOR GEBREK AAN COMMUNICATIE AAN MIJN KANT OF WEL SOMS?
OF WEL SOMS???
JAWEL DUS!!!!!!quote:Op donderdag 12 december 2019 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, moet.
Ik heb een bon liggen van 50 euro.
Niet alleen kop, zijn kop is in prima verhouding met de rest van zijn lijf. #viesdikquote:Op donderdag 12 december 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Roos heeft echt een gigantische kop gekregen.
wtfquote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, ik krijg een cadeaubon van Coolblue van 50 euro.
Graag advies hoe ik deze het beste kan besteden.
@:onlogisch @:lange_lans @:jojoortje @:kingroland @:lenny_leonard @:lavenderr @:jancees @:drizzt @:tjacka @:flippiee @:jr-style-93 @:tarado
Sta je niet in de mentions? Dan ben ik NIET geïnteresseerd in je mening.
Dat heb je beide keren toevallig niet gezien?twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 12-12-2019 om 15:05:23Ik zie dat #coolblue trending is.Een goed moment om te vragen wat ik moet kopen van mijn bon van 50 euro, van de Coolblue. #dtv #vraagje reageer retweet
Dat is juist, dat zou je ook kunnen afleiden aan mijn vraag.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
[..]Dat heb je beide keren toevallig niet gezien?twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 12-12-2019 om 15:05:23Ik zie dat #coolblue trending is.Een goed moment om te vragen wat ik moet kopen van mijn bon van 50 euro, van de Coolblue. #dtv #vraagje reageer retweet
Dat is wat je nu wil beweren??
quote:Op donderdag 12 december 2019 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Moet je een cadeau bedenken?
En dan neem je klakkeloos aan dat het voor bol.com is? WTFquote:Op donderdag 12 december 2019 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is juist, dat zou je ook kunnen afleiden aan mijn vraag.
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2019 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan neem je klakkeloos aan dat het voor bol.com is? WTF
dat had je best even kunnen vragen.
Zeker, ik hoop maar dat de komende dagen wat normaler verlopen.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:33 schreef GGMM het volgende:
Echt een heel raar verhaal als je het mij vraagt!
Kun je Chris Klomp niet eens aanpakken op twitter? Ik vind dat echt een tyfus lul.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:33 schreef GGMM het volgende:
Echt een heel raar verhaal als je het mij vraagt!
Kennikniequote:Op donderdag 12 december 2019 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je Chris Klomp niet eens aanpakken op twitter? Ik vind dat echt een tyfus lul.
Chris Klomp is een obsessieve jongen.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je Chris Klomp niet eens aanpakken op twitter? Ik vind dat echt een tyfus lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |