abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 december 2019 @ 06:13:36 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_190391709

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :)

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/

Klik hier voor onze Facebookpagina

Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 12 december 2019 @ 06:14:15 #2
37150 livelink
pi_190391712
Nachtbrakers hopelijk niet al te letterlijk @brother52
pi_190391715
Ik ben vroeger vandaag ivm een call die kennelijk niet op een later tijdstip kon }:| betekent wel dat ik vanmiddag ook een half uurtje eerder naar huis ga.
I reject reality and substitute my own
  donderdag 12 december 2019 @ 06:15:32 #4
37150 livelink
pi_190391717
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 06:14 schreef CindieY het volgende:
Ik ben vroeger vandaag ivm een call die kennelijk niet op een later tijdstip kon }:| betekent wel dat ik vanmiddag ook een half uurtje eerder naar huis ga.
Elk nadeel heeft zijn voordeel. Goedemorgen CindieY
pi_190391720
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 06:14 schreef livelink het volgende:
Nachtbrakers hopelijk niet al te letterlijk @:brother52
Zo erg is het gelukkig nog niet.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  donderdag 12 december 2019 @ 06:18:18 #6
37150 livelink
pi_190391725
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 06:17 schreef brother52 het volgende:

[..]

Zo erg is het gelukkig nog niet.
Beterschap in ieder geval. Hopelijk kun je nog een paar uurtjes ongestoorde nachtrust meepakken.
pi_190391780
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 06:14 schreef CindieY het volgende:
:D
Lekker op tijd naar huis. *O*
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 12 december 2019 @ 08:25:09 #8
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_190392311
Goedemorgen :W
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 08:32:28 #9
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190392361
c_/ goedemorgen c_/
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_190392742
Bom Dia :W
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190393115
:O
pi_190393163
Goedemorgen iedereen.
pi_190393241
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2019 08:25 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen :W
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 08:32 schreef just me het volgende:
c_/ goedemorgen c_/
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 09:13 schreef Symphonic het volgende:
Bom Dia :W
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 09:49 schreef Tris het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Goedemorgen allemaal. :W
Ain't it funny how it is
pi_190395680
Nou, de kogel is door de kerk. Of om het toepasselijk te maken op mijn situatie: de sloopkogel gaat door de flat.
Mijn flat wordt gesloopt. Hopelijk pas als ik verhuisd ben.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_190396208
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk. Of om het toepasselijk te maken op mijn situatie: de sloopkogel gaat door de flat.
Het dak gaat eraf....

Maar ondertussen ben je er mooi klaar mee
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 12:35:31 #16
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190396276
quote:
krijg je wel vervangende woonruimte aangeboden of moeten we op zoek naar n grote doos?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190396397
quote:
Positief zien.... je hebt in ieder geval een (spijker)broek aan je gat.
Ain't it funny how it is
pi_190396405
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:35 schreef just me het volgende:

[..]

krijg je wel vervangende woonruimte aangeboden of moeten we op zoek naar n grote doos?
In de brief staat dat ik met voorrang kan reageren bij Woningnet. Alleen wel jammer dat ik per maand zo'n 4 of 5 woningen in Zaanstad voorbij zie komen, en deze flat bestaat uit zo'n 100 appartementen. Maandag is de informatieavond waar ik hopelijk meer zinnigs hoor.
Maar ik hou me aanbevolen als iemand nog een grote doos heeft liggen.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_190396425
Ik zou het stiekem wel tof vinden als ik mee mag helpen slopen >:)
pi_190396472
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

In de brief staat dat ik met voorrang kan reageren bij Woningnet. Alleen wel jammer dat ik per maand zo'n 4 of 5 woningen in Zaanstad voorbij zie komen, en deze flat bestaat uit zo'n 100 appartementen. Maandag is de informatieavond waar ik hopelijk meer zinnigs hoor.
Ik kan wel een doos van 1,5 x 1,5 regelen als je wil. :P
Ain't it funny how it is
pi_190396505
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:43 schreef Melting het volgende:

[..]

Ik kan wel een doos van 1,5 x 1,5 regelen als je wil. :P
Ik heb niks aan een tweedimensionale doos :{w
pi_190396553
quote:
12s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

1,5m x 1,5m x 1,5m. :6
Ain't it funny how it is
pi_190396592
quote:
12s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

_O-
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190396601
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:46 schreef Melting het volgende:

[..]

1,5m x 1,5m x 1,5m. :6
Welk energielabel?
pi_190396628
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190396643
quote:
*schrijf in met voorrang*
pi_190396709
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Welk energielabel?
Energielabel H
Ain't it funny how it is
pi_190396725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hebben ze voor dit soort gevallen geen aanbod dat niet op woningnet komt? Ik hoop dat je maandag wat zinnigs te horen krijgt, het is wel heel spannend allemaal.
pi_190396838
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Hebben ze voor dit soort gevallen geen aanbod dat niet op woningnet komt? Ik hoop dat je maandag wat zinnigs te horen krijgt, het is wel heel spannend allemaal.
Ik denk het wel eigenlijk. Volgens mij hebben ze altijd wel wat achter de hand.
En ik hoop ook dat ik wat zinnigs te horen krijg. Anders vraag ik er wel naar. Ik ben zeker niet iemand die haantje de voorste is en spreektijd eist, maar ik vind het wel belangrijk dat ik (al dan niet tijdelijk) op een voor mij goede plek terecht kom.
Ik heb al gelezen dat ik (vanaf een bepaalde peildatum) recht heb op zo'n ¤6000 verhuiskostenvergoeding, dus die gaat er zéker komen.

Ik weet ook dat er meerdere nieuwbouwprojecten zijn in Zaanstad die nu of binnenkort gebouwd worden, dus misschien dat ik daar (tijdelijk) naartoe kan. Dus ik hou dat soort dingen goed in de gaten. Ik wil ook ergens wonen waar het OV goed is. Niet dat er eens per uur een 8-persoonsbusje langsknort, want dan kan ik net zo goed in Drenthe gaan wonen.
  donderdag 12 december 2019 @ 13:03:50 #30
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190396938
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:00 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik denk het wel eigenlijk. Volgens mij hebben ze altijd wel wat achter de hand.
En ik hoop ook dat ik wat zinnigs te horen krijg. Anders vraag ik er wel naar. Ik ben zeker niet iemand die haantje de voorste is en spreektijd eist, maar ik vind het wel belangrijk dat ik (al dan niet tijdelijk) op een voor mij goede plek terecht kom.
Ik heb al gelezen dat ik (vanaf een bepaalde peildatum) recht heb op zo'n ¤6000 verhuiskostenvergoeding, dus die gaat er zéker komen.

Ik weet ook dat er meerdere nieuwbouwprojecten zijn in Zaanstad die nu of binnenkort gebouwd worden, dus misschien dat ik daar (tijdelijk) naartoe kan. Dus ik hou dat soort dingen goed in de gaten. Ik wil ook ergens wonen waar het OV goed is. Niet dat er eens per uur een 8-persoonsbusje langsknort, want dan kan ik net zo goed in Drenthe gaan wonen.
klinkt allemaal heel logisch inderdaad. Hoe lang sta je bij woningnet ingeschreven en hoe groot is die regio?
Toen mijn nieuwbouwproject in Woerden gebouwd ging worden mochten de oude bewoners terugkeren, ook met lagere huur, een deel wilde dat inderdaad, maar uiteindelijk zijn er nog maar een handjevol teruggekeerd (en dat was dan weer mijn geluk, want ik viel in eerste instantie met mijn reactie buiten de boot en kreeg maanden later te horen dat ik zelfs uit 3 woningen kon kiezen, en vlak voor de oplevering viel er nog iemand af en zo kwam ik aan mijn leuke buren)
pi_190397081
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

klinkt allemaal heel logisch inderdaad. Hoe lang sta je bij woningnet ingeschreven en hoe groot is die regio?
Toen mijn nieuwbouwproject in Woerden gebouwd ging worden mochten de oude bewoners terugkeren, ook met lagere huur, een deel wilde dat inderdaad, maar uiteindelijk zijn er nog maar een handjevol teruggekeerd (en dat was dan weer mijn geluk, want ik viel in eerste instantie met mijn reactie buiten de boot en kreeg maanden later te horen dat ik zelfs uit 3 woningen kon kiezen, en vlak voor de oplevering viel er nog iemand af en zo kwam ik aan mijn leuke buren)
Sinds december 2013, en de regio is stadsregio Amsterdam, dus Amsterdam, Amstelveen, Hoofddorp, Zaanstad, Purmerend zeg maar.
Ik zou best terug willen naar deze locatie. Ook al is de buurt niet al te best, maar dat geeft mij weer een reden om te klagen ;) Maar misschien kom ik wel tijdelijk in een andere buurt waar het mij zo goed bevalt dat ik daar wil blijven. Ligt uiteraard aan veel factoren.
Amstelveen, Hoofddorp en Purmerend is sowieso niet praktisch, dus die vallen af.
pi_190397159
Hoofddorp heeft een toffe kringloopwinkel, maar ik zou er verder nog niet dood gevonden willen worden. Purmerend ben ik nog nooit geweest, maar dat ligt niet echt logisch volgens mij
  donderdag 12 december 2019 @ 13:20:56 #34
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190397270
En als spijkerbroek nou dakloos wordt dan regelen we met radio49 wel een doorgeefsysteem met logeerkamers. Elke week bij iemand anders op zolder. Ik heb vernomen dat de zolder bij peaceman en Diaan net opgeknapt is...
pi_190397285
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
En als spijkerbroek nou dakloos wordt dan regelen we met radio49 wel een doorgeefsysteem met logeerkamers. Elke week bij iemand anders op zolder. Ik heb vernomen dat de zolder bij peaceman en Diaan net opgeknapt is...
Dan nog liever dakloos!! :X
;)
pi_190397308
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:20 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Wel eco label A... ^O^

Succes Spijker!
Volledig recyclebaar :+
Dank :)
pi_190397311
goedenavond :W
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  donderdag 12 december 2019 @ 13:31:34 #39
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190397434
quote:
Ik heb geen zolder én geen kelder.
Maar een tentje in de tuin kan eventueel wel...

pi_190398369
Goedemiddag :W
pi_190398509
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:24 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag :W
Goedemiddag. :W
Ain't it funny how it is
pi_190398656
quote:
Ik zal mijn bovenbuurvrouw in kennis stellen....
pi_190398821
Ah lekker, Spijk! -O- Zo moest ik ook een keer met spoed een huis uit omdat die hele buurt gesloopt zou worden.
We hadden belachelijk weinig tijd om wat anders te zoeken en zo kwam ik in een veel te dure flat terecht (terwijl het oude huis ineens toch niet gesloopt ging worden, maar opgeknapt werd voor nieuwe verhuur).
pi_190398863
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:53 schreef ToT het volgende:
Ah lekker, Spijk! -O- Zo moest ik ook een keer met spoed een huis uit omdat die hele buurt gesloopt zou worden.
We hadden belachelijk weinig tijd om wat anders te zoeken en zo kwam ik in een veel te dure flat terecht (terwijl het oude huis ineens toch niet gesloopt ging worden, maar opgeknapt werd voor nieuwe verhuur).
Maar nu heb jij een grote zolder, met ruimte voor de dakloze spijkerbroek. Dus uiteindelijk is alles goedgekomen
pi_190398877
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:41 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Ik zal mijn bovenbuurvrouw in kennis stellen....
Kijk, dat noem ik inzet tonen. Namens spijkerbroek: bedankt!
Is ze ook een beetje leuk? Want dat relatiebureau van peaceman en mij ligt echt compleet op z’n gat
pi_190398884
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:58 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Maar nu heb jij een grote zolder, met ruimte voor de dakloze spijkerbroek. Dus uiteindelijk is alles goedgekomen
:@ Ja maar....ik heb ratten op zolder die de builenpest en andere vrolijke ziektes met zich meedragen! :@
pi_190399353
Vandaag weer eens gezellig een half uurtje aan de balie van de apotheek doorgebracht, met als resultaat: allerlei misinformatie, medicatie die morgen komt (de eerste informatie via e-mail gisteren was: 1 van uw medicijnen is niet leverbaar, we mogen u vanwege privacy niet vertellen welk medicijn het betreft, we hebben het besteld, maar we weten niet wanneer het komt), en alsnog een tripje naar de huisarts.
Wat een geneuzel weer. En ik blijf ze maar uitleggen dat ik helemaal geen rekening van de zorgverzekeraar ga krijgen voor een Eigen Bijdrage op een bepaald middel. Dat middel wordt in mijn geval namelijk helemaal niet vanuit de basisverzekering vergoed, dus ik heb niks met een eigen bijdrage te maken.
Eens kijken of ik er morgen weer puf voor heb, ik denk dat ik het maar doorschuif naar maandag.
  donderdag 12 december 2019 @ 18:35:45 #49
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_190401784
Goede avond.. gaat er nog iemand draaien vanavond?
pi_190401795
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:35 schreef peaceman het volgende:
Goede avond.. gaat er nog iemand draaien vanavond?
Yep.... ik.
Muziek uit het geboortejaar van Symphonic. ;)
Ain't it funny how it is
pi_190401802

Dat is vanavond dus. :P
Ain't it funny how it is
pi_190401819
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:37 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]

Bestond er toen al opnameapparatuur dan? :@ :@ :@
pi_190401826
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:38 schreef ToT het volgende:

[..]

Bestond er toen al opnameapparatuur dan? :@ :@ :@
:o _O-

Dat moet je Symph zelf maar vragen. :P
Ain't it funny how it is
  donderdag 12 december 2019 @ 18:38:58 #54
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_190401829
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:37 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]

^O^
pi_190402004
1823?
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_190402022
Sleep de wasrollen maar aan! ^O^
pi_190402029
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:49 schreef Rafeiro het volgende:
1823?
:o
Jullie durven wel. :D
Ain't it funny how it is
pi_190402057
Ik ga voetbal kijken maar wel een beetje meeluisteren :)
pi_190402225
Dat is wel groot nadeel van deze tijdelijke oplossing je kan niet van te voren intunen,
Maar bijna zover :P
pi_190402236
En daar is ie.
pi_190402238
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:00 schreef Rafeiro het volgende:
En daar is ie.
*O*
Ain't it funny how it is
pi_190402242
Stipt op tijd.
pi_190402246
Ik hoop dat Symph er zelf ook snel is. :P
Ain't it funny how it is
pi_190402252
hoppa, daar gaat ie.
pi_190402256
Ingetuned
  donderdag 12 december 2019 @ 19:00:54 #66
37150 livelink
pi_190402262
Goedenavond *O*
pi_190402263
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ingetuned
*O*
Ain't it funny how it is
pi_190402267
Ik hoop hier overigens weer iets vaker te komen. Het leven zat wat in de weg.
pi_190402269
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:00 schreef livelink het volgende:
Goedenavond *O*
Goede avond. :W
Ain't it funny how it is
pi_190402270
Oebla die!
pi_190402272
*O* *O* *O*
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190402274
Ik tunede ook precies bij het begin in.
pi_190402275
Obladi beatles
pi_190402280
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:01 schreef MTheBassman het volgende:
Dat kan gebeuren. Je weet ons te vinden. ;)
Ain't it funny how it is
pi_190402289
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:01 schreef CindieY het volgende:
Ik tunede ook precies bij het begin in.
*O*
Ain't it funny how it is
pi_190402295
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Obladi beatles
Ain't it funny how it is
  donderdag 12 december 2019 @ 19:01:49 #77
37150 livelink
pi_190402297
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:01 schreef MTheBassman het volgende:
Je moet ook geen leven hebben.
pi_190402298
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:00 schreef Melting het volgende:
Ik hoop dat Symph er zelf ook snel is. :P
Zeker, goed wijnjaar *O*
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190402305
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:01 schreef livelink het volgende:

[..]

Je moet ook geen leven hebben.
Ik wist al dat ik ergens onderweg een verkeerde afslag had genomen.
  donderdag 12 december 2019 @ 19:02:57 #80
37150 livelink
pi_190402316
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:02 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

En dan stug doorrijden, net als ik.
pi_190402319
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:02 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Habla Espagnol?
pi_190402348
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:02 schreef livelink het volgende:

[..]

En dan stug doorrijden, net als ik.
Vanuit Doetinchem naar Apeldoorn reed mijn zwager via Duitsland. Ook verkeerde afslag :D
pi_190402350
Procul harum salty dog
pi_190402357
Dit is zoooooo mooi O+
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190402358
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Procul harum salty dog
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:05:01 #86
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190402366
w/ dit blijft een mooi nummer
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190402368
Ik vergeet altijd dat deze gozers bestaan.
pi_190402377
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:05 schreef just me het volgende:
w/ dit blijft een mooi nummer
Welkom just me. :W
Ain't it funny how it is
  donderdag 12 december 2019 @ 19:05:38 #89
37150 livelink
pi_190402385
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:04 schreef Symphonic het volgende:
Dit is zoooooo mooi O+
En helemaal ter ere van jouw geboorte.
pi_190402398
Doet me qua sound af en toen wel aan Bowie denken :@
  donderdag 12 december 2019 @ 19:06:24 #91
37150 livelink
pi_190402408
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
Doet me qua sound af en toen wel aan Bowie denken :@
Ja, dat dacht ik net ook bij het begin.
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:09:36 #92
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190402481
*O* *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190402495
Ik wed dat ik na deze uitzending precies 0 nummers geraden heb :+
pi_190402496
Beach Boys?
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190402501
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:10 schreef Symphonic het volgende:
Beach Boys?
Ain't it funny how it is
pi_190402523
just me op de gitaar ft Symph op de piano en Diaan in de playback.
pi_190402526
Crimson and Clover *O* *O*
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:11:47 #98
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190402528
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
_O- _O-
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190402534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:11 schreef Symphonic het volgende:
Crimson and Clover *O* *O*
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:12:41 #100
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190402544
Oudste kabouter wil graag guitaar spelen gaan leren :D
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190402545
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190402550
Sjeeses, wat is deze muziek oud!

Goedenavond.
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:13:20 #103
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190402559
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:

Goedenavond.
Hé doosbewoner 8-)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190402578
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:12 schreef just me het volgende:
Oudste kabouter wil graag guitaar spelen gaan leren :D
Elektrische? :P
Ain't it funny how it is
pi_190402579
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:13 schreef just me het volgende:

[..]

Hé doosbewoner 8-)
Ik ben al aan het rondbellen welke provider internet levert aan dozen.
pi_190402580
quote:

Goedenavond.
DJ 11 draait dit altijd in zijn nieuwe platenshow
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:14:24 #107
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190402584
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:14 schreef Melting het volgende:

[..]

Elektrische? :P
rock chick gaat het worden :Y
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190402587
quote:

Goedenavond.
Slapen bij Symph op zolder kun je nu ook wel vergeten. :P
Ain't it funny how it is
pi_190402594
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:14 schreef just me het volgende:

[..]

rock chick gaat het worden :Y
_O_
Ain't it funny how it is
pi_190402595
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:14 schreef Melting het volgende:

[..]

Slapen bij Symph op zolder kun je nu ook wel vergeten. :P
YES! Gelukt! :+
pi_190402598
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik ben al aan het rondbellen welke provider internet levert aan dozen.
Kijk maar eens op Faceboek, daar sterft het van de dozen met internet
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190402605
quote:

[..]

_O-
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190402606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:14 schreef Symphonic het volgende:

[..]

_O-
Ain't it funny how it is
pi_190402610
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:14 schreef Symphonic het volgende:

[..]

In Delft zit er ook 1.
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:15:25 #115
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190402615
quote:

[..]

Ik bied je mijn logeerkamer wel aan, ik kan de trap weghalen :X
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190402617
Bij mij mag je wel op de zolder, geen idee wie er wonen though.
pi_190402619
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:15 schreef just me het volgende:

[..]

_O-
Ain't it funny how it is
pi_190402635
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:15 schreef just me het volgende:

[..]

pi_190402645
quote:

[..]

Hier staan ook de gitaren op zolder hoor, dus weet je het zeker?
pi_190402647
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:15 schreef Rafeiro het volgende:
Bij mij mag je wel op de zolder, geen idee wie er wonen though.
Kennelijk vraag je geen huur, dus dat schrijf ik op als optie.
pi_190402656
Tom Jones O+
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190402659
Tom Jones, maar hoe het heet?
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:17:26 #123
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190402661
Dit is pas écht muziek *)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190402662
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:17 schreef Symphonic het volgende:
Tom Jones O+
Ain't it funny how it is
  donderdag 12 december 2019 @ 19:17:33 #125
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_190402665
Tommy
pi_190402668
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Hier staan ook de gitaren op zolder hoor, dus weet je het zeker?
Ik kan geen gitaar spelen..
pi_190402670
Ik begin me ook oud te voelen door deze muziek :{
pi_190402671
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:17 schreef just me het volgende:
Dit is pas écht muziek *)
Precies _O_
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190402683
Mag ik een minuutje van uw tijd?
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 12 december 2019 @ 19:18:12 #130
37150 livelink
pi_190402684
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Onze zolder is bezet. Maar ik heb nog wel een vliering.
pi_190402686
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Van mij mag het, woon op de begane grond van een flat, geen idee hoe die lui boven mij of daar boven er over denken :@
pi_190402692
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:18 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Van mij mag het, woon op de begane grond van een flat, geen idee hoe die lui boven mij of daar boven er over denken :@
_O-
Ain't it funny how it is
  donderdag 12 december 2019 @ 19:18:35 #133
37150 livelink
pi_190402694
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Mag ik een minuutje van uw tijd?
Volgens mij steel jij vanavond al 2 uur van mijn tijd.
pi_190402697
quote:

[..]

_O-
pi_190402699
quote:

[..]

Juin uit Eigen Tuin!
pi_190402704
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:18 schreef livelink het volgende:

[..]

Volgens mij steel jij vanavond al 2 uur van mijn tijd.
Vind je dat erg? :@
Ain't it funny how it is
  donderdag 12 december 2019 @ 19:19:45 #137
37150 livelink
pi_190402738
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:19 schreef Melting het volgende:

[..]

Vind je dat erg? :@
Nee, maar ik ben het jaar wel vergeten :@
pi_190402748
Orgeltjes met Gina lolodingus *O*
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 12 december 2019 @ 19:20:00 #139
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_190402749
Lekkere moderne deuntjes :')
pi_190402753
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:19 schreef livelink het volgende:

[..]

Het is 2019.
pi_190402754
Gina Lollobrigida *O*
pi_190402759
quote:

[..]

Symph is dit jaar 50 jaar geleden geboren. *O*
Ain't it funny how it is
pi_190402761
quote:

[..]

Summer of 69
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190402775
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Gina Lollobrigida *O*
Ain't it funny how it is
  donderdag 12 december 2019 @ 19:20:44 #145
37150 livelink
pi_190402776
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het is 2019.
Nog steeds? -O-
pi_190402781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:20 schreef peaceman het volgende:
Lekkere moderne deuntjes :')
50 jaar oud. :Y
Ain't it funny how it is
pi_190402802
Ik vind dit weer dan iets te ouderwets, maar goed, deze muziek is dan ook iets van 26 jaar ouder dan ik :P
pi_190402805
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:20 schreef livelink het volgende:

[..]

Nog steeds? -O-
Ja, het hele jaar nog.
pi_190402810
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:21 schreef ToT het volgende:
Fijne tunes! :Y
Geweldig muziekjaar :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190402821
Tony Bass heeft veel hits gehad
pi_190402827
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:21 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit weer dan iets te ouderwets, maar goed, deze muziek is dan ook iets van 26 jaar ouder dan ik :P
Jij past qua leeftijd 2 keer in Symph dus?
pi_190402833
Mr. Music man
pi_190402835
Ik zet de joker in: Ferrari
pi_190402841
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Tony Bass heeft veel hits gehad
It's all about that Tony Bass. No Treble.
pi_190402848
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Jij past qua leeftijd 2 keer in Symph dus?
zo ehh kun je het ook verwoorden :@
pi_190402857
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

It's all about that Tony Bass. No Treble.
Ik blijk zijn hits gewoon te kennen, ik wist zijn naam alleen niet
pi_190402860
Ik ken dit helemaal niet.
pi_190402861
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:22 schreef Rafeiro het volgende:
Mr. Music man
Ain't it funny how it is
pi_190402872
:W
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_190402876
Dat was er eentje voor just me. Ik hoorde alleen dat het Nederlands is
pi_190402878
Muziek uut Delluft _O_
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190402880
quote:
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:25:10 #164
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190402887
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was er eentje voor just me. Ik hoorde alleen dat het Nederlands is
^O^
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190402903
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:23 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

zo ehh kun je het ook verwoorden :@
Zijn oudste dochter is inmiddels al 21, dus hij is best oud
pi_190402928
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Zijn oudste dochter is inmiddels al 21, dus hij is best oud
Probeer je Bassie en Symph's dochter nou te koppelen? :o
pi_190402934
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee zeg, arme Bassie
pi_190402938
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Nee zeg, arme Bassie
pi_190402954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nou daar is ze dan een maandje te laat mee, heb nu net iemand gevonden waar ik al een tijdje mee afspreek :P
pi_190402964
Ain't it funny how it is
pi_190402965
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:27 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Nou daar is ze dan een maandje te laat mee, heb nu net iemand gevonden waar ik al een tijdje mee afspreek :P
Zal je zien dat dat toevallig Symph's dochter is...
pi_190402974
Ik ken dit wel, maar had geen flauw idee wie of wat.
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:29:08 #173
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190402984
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:27 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

*O* tell us more, tell us more *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190402985
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als Bassie nu al een zadel op zijn rug heeft is de kans wel aanwezig ja
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190402989
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ze komt uit Spanje, dus ik heb zo'n gevoel van niet :s)
pi_190402996
quote:
^O^
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:29:34 #177
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190402997
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:29 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Ze komt uit Spanje, dus ik heb zo'n gevoel van niet :s)
dochter van Sjoef :Y
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190402998
Ik ben benieuwd naar de winnaar van vanavond, DDM, qua slechte hoes. :P
Ain't it funny how it is
pi_190403000
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:29 schreef just me het volgende:

[..]

Mañana, mañana
  donderdag 12 december 2019 @ 19:30:03 #180
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_190403013
Toch leuk al die nummers die ik nog nooit gehoord heb.
pi_190403022
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:29 schreef Melting het volgende:
Ik ben benieuwd naar de winnaar van vanavond, DDM, qua slechte hoes. :P
Qua kikker in de keel (en toeter) wint dit alvast
pi_190403023
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:29 schreef just me het volgende:

[..]

Naja heb via een dating app dus iemand gesproken en een maandje terug mee op date gegaan. Viel goed, we hebben vaker afgesproken, we doen het rustig aan maar we appen elke dag enzo dus ik ben wel tevree ^O^
pi_190403027
Deze heeft een schaap opgegeten voor de opnames
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:30:42 #184
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190403029
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:30 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Naja heb via een dating app dus iemand gesproken en een maandje terug mee op date gegaan. Viel goed, we hebben vaker afgesproken, we doen het rustig aan maar we appen elke dag enzo dus ik ben wel tevree ^O^
_O_ _O_
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190403035
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:30 schreef Symphonic het volgende:
Deze heeft een schaap opgegeten voor de opnames
kebaaaaaah-b
pi_190403042
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Qua kikker in de keel (en toeter) wint dit alvast
Ain't it funny how it is
pi_190403045
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:30 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Goed bezig *O*
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190403063
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:31 schreef Melting het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nu hoorde ik na na na na er ook wel in
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190403064
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:30 schreef peaceman het volgende:
Nederbeat ofzo, niet mijn hoekje
  donderdag 12 december 2019 @ 19:32:19 #190
37150 livelink
pi_190403066
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:30 schreef peaceman het volgende:
Wil je nou horen dat je lekker jong bent?
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:32:53 #191
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190403075
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:32 schreef livelink het volgende:

[..]

_O- _O-
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190403078
Stevie Wonder
pi_190403085
quote:

[..]

Ain't it funny how it is
pi_190403088
quote:

[..]

Juin uit Eigen Tuin!
pi_190403093
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Stevie Wonder
Ain't it funny how it is
pi_190403111
Hij hijgt wel enorm
pi_190403114
Stevie Wonder, not only does he not know, he also does not see
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_190403115
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:33 schreef Melting het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Inderdaad, I don’t know why
Dit is se reden dat ik een spuughekel aan Stevie Wonder heb (muv Supersticious)
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:34:36 #199
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190403120
*O* *O* *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190403121
Venus - Shocking Blue *G*
pi_190403124
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
_O-

En hoi Oscar. :W
Ain't it funny how it is
pi_190403126
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:33 schreef Melting het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben gelukkig niet de enige die iets niet weet.
pi_190403127
Shocking blue venus
pi_190403128
Venus *O* *O* *O*
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190403134
Ah, dit ken ik :+
pi_190403135
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Venus - Shocking Blue **G
Ain't it funny how it is
pi_190403140
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:34 schreef CindieY het volgende:
Ah, dit ken ik :+
Ain't it funny how it is
pi_190403142
quote:
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190403147
Ik ken een nummer uit deze lijst :o
pi_190403149
Blue Waffle!
pi_190403153
A blind man was eating seafood....

It did not help
pi_190403155
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:35 schreef Rafeiro het volgende:
Blue Waffle!
:{w
Ain't it funny how it is
pi_190403167
Onze stream is veel trager dan die van oscar
pi_190403169
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:35 schreef MTheBassman het volgende:
... maar je vindt het origineel van Bananarama beter?
pi_190403172
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

... maar je vindt het origineel van Bananarama beter?
:+
pi_190403173
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik woon iets dichterbij
pi_190403174
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:35 schreef Melting het volgende:

[..]

Laat het ze toch eens Googelen :P
pi_190403184
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:35 schreef MTheBassman het volgende:
Ik garandeer dat je er meer kent
pi_190403189
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Melting postte het hoesje op het moment dat de muziek hier begon.
pi_190403200
Dit liedje heb ik ooit leren gitaar spelen, Venus dus
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:37:49 #221
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190403207
*O* *O* .
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190403212
Met Henk op orgel.
pi_190403220
Mendocino
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:38:19 #224
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190403221
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit liedje heb ik ooit leren gitaar spelen, Venus dus
Knap dat jij dat liedje hebt leren gitaar te spelen
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190403223
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Mendocino
Ain't it funny how it is
pi_190403227
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:38 schreef just me het volgende:

[..]

Knap dat jij dat liedje hebt leren gitaar te spelen
Snel typen, dit dat....
pi_190403241
Het is vanavond wel heel erg van: oh ja, dit nummer ken ik qua titel. Of ik herken alleen de zanger
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:40:05 #228
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190403261
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:38 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Snel typen, dit dat....
jaja gelukkig kan ik snel lezen :P
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 12 december 2019 @ 19:40:17 #229
37150 livelink
pi_190403263
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:34 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Inderdaad, I don’t know why
Dit is se reden dat ik een spuughekel aan Stevie Wonder heb (muv Supersticious)
For once in my life *O*
Maar ik krijg hem maar niet in de top2000
pi_190403265
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is vanavond wel heel erg van: oh ja, dit nummer ken ik qua titel. Of ik herken alleen de zanger
Of je wist het jaar waarin het uitkwam.
  donderdag 12 december 2019 @ 19:40:50 #231
37150 livelink
pi_190403276
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:40 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Of je wist het jaar waarin het uitkwam.
pi_190403277
Van mijn top 2000 lijstje zijn er maar 15 in de Top 2000 gekomen -O-
pi_190403288
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nederland is een smakeloos land.
  donderdag 12 december 2019 @ 19:41:18 #234
37150 livelink
pi_190403289
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik durf het niet na te kijken.
pi_190403299
Robin Gibb I will wait for you
Pure gok, ik ken het niet
pi_190403302
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Robin Gibb I will wait for you
Pure gok, ik ken het niet
Ain't it funny how it is
pi_190403311
Ik hoor gewoon het stof dat vastgeplakt is aan deze plaat :P
pi_190403319
Ik geef mezelf de volle punten hoor
pi_190403323
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoor gewoon de stof die vastgeplakt is aan deze plaat :P
_O-
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:42:35 #240
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190403325
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoor gewoon de stof die vastgeplakt is aan deze plaat :P
:o
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190403330
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geef mezelf de volle punten hoor
De hele 0?
  donderdag 12 december 2019 @ 19:42:54 #242
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_190403334
quote:

[..]

Nee want dat is niet zo.
pi_190403335
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:41 schreef Melting het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
One million years weekend? Da's met recht een lang weekend.
pi_190403345
Liever Gibbs Leverworst _O_
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190403356
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:43 schreef Symphonic het volgende:
Liever Gibbs Leverworst _O_
_O-
Ain't it funny how it is
  donderdag 12 december 2019 @ 19:43:36 #246
37150 livelink
pi_190403357
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:42 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nee want dat is niet zo.
Volgens mij ben je nog relatief jong hoor.
pi_190403360
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 12 december 2019 @ 19:44:01 #248
37150 livelink
pi_190403369
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als je hoort hoe langzaam hij al zingt...
pi_190403383
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:43 schreef livelink het volgende:

[..]

Volgens mij ben je nog relatief jong hoor.
Het groene blaadje uit 74, net als spijkerbroek
pi_190403395
*O*
Ain't it funny how it is
pi_190403404
Een Franse dame uit die tijd, Dalida dan maar?
pi_190403405
Iets Frans..... *O*

Punten voor Oscar *G*
pi_190403409
Ain't it funny how it is
pi_190403414
Ik ben pas 5 jaar, leve de hondenjaren :D
pi_190403419
Nog noooooit (van) gehoord
pi_190403422
Ik wilde in het begin bijna Edith Piaf zeggen, maar daar is dit natuurlijk veel te vrolijk voor.
pi_190403431
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog noooooit (van) gehoord
Ik ken dit wel, maar naam enzo: geen idee.
pi_190403444
Ken dit niet, maar wel geinig
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 12 december 2019 @ 19:46:56 #259
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 12 december 2019 @ 19:46:58 #260
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_190403451
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Het groene blaadje uit 74, net als spijkerbroek
O+
pi_190403460
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Hoppa!

Vanaf de rand van het zwembad, goedemiddag/-avond!
Goede avond/middag. :W
Ain't it funny how it is
pi_190403462
quote:
Hoppa!

Zwembandjes niet vergeten :P
  donderdag 12 december 2019 @ 19:47:34 #263
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 12 december 2019 @ 19:47:34 #264
37150 livelink
pi_190403465
quote:
Hoppa!

Het is hier al hardstikke avond en ook gewoon koud.
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:47:35 #265
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190403466
_O_ _O_ _O_
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190403470
quote:
Hoppa!

donderdag 12 december 2019 @ 19:47:51 #267
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190403476
We benne op de wereld om mekaar te helpen niet waar *O* *O* *O*
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190403481
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Het zal je kind maar wezen - Adele enzo
quote:
We benne op de werld dus...
Ain't it funny how it is
pi_190403482
quote:
Hoppa!

Veel te koud om aan het zwembad te zitten, man :{w
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:48:17 #271
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190403483
quote:
Hoppa!

niet aan het verbranden ?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190403484
quote:
We benne op de werld dus...
Hier naast me was het ook al: welke van de twee?
pi_190403490
quote:
Het zal je kind maar wezen - Adele enzo
Ik had hetzelfde :D
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190403497
Kent Bassie dit?
  donderdag 12 december 2019 @ 19:48:59 #275
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190403500
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:47 schreef livelink het volgende:

[..]

Het is hier al hardstikke avond en ook gewoon koud.
Het is hier 28 graden met af en toe een verfrissende stortbui.
Daarom maar niet naar het strand, maar binnen handbereik van overkapping...
pi_190403509
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Kent Bassie dit?
Van 't Schaap met Marc-Marie en Georgina natuurlijk :+
pi_190403517
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:48 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dat klinkt heel naar :P
  donderdag 12 december 2019 @ 19:49:40 #278
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190403519
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:48 schreef just me het volgende:

[..]

niet aan het verbranden ?
Dikke bewolking vandaag, dus het valt wel mee...
pi_190403520
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:48 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Wel verstandig
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:50:01 #280
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190403528
het woord "aanstonds" dat hoor je toch nooit meer :o
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190403535
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Kent Bassie dit?
Nooit hiervan gehoord en ik had dat eigenlijk ook wel zo willen houden.
  donderdag 12 december 2019 @ 19:50:25 #282
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190403537
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:49 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Wel verstandig
Ja, alleen ging de geplande duik vandaag niet door.
Morgen weer een dag,..
pi_190403543
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:50 schreef just me het volgende:
Nee inderdaad.... best jammer
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190403547
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:50 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ja, alleen ging de geplande duik vandaag niet door.
Morgen weer een dag,..
Dat is dan wel zonde
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190403550
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:50 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Nooit hiervan gehoord en ik had dat eigenlijk ook wel zo willen houden.
1 van de drie is de voormalige hoofdpiet
pi_190403555
Percy My special prayer O+ O+ O+
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190403560
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:51 schreef Symphonic het volgende:
Percy My special prayer O+ O+ O+
Ain't it funny how it is
pi_190403571
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:50 schreef just me het volgende:
Beschaafd gesproken Nederlands überhaupt niet meer.
  donderdag 12 december 2019 @ 19:53:01 #289
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_190403595
Dit is mooi
pi_190403599
Of had ik daar sowieso moeten zeggen.
pi_190403603
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:51 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

oprottn mien jong, k sprek vleuiend oa bee en
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:53:16 #292
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190403605
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:51 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

überhaupt is geen Nederlands woord :P
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
Of had ik daar sowieso moeten zeggen.
:Y
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190403659
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:53 schreef just me het volgende:
überhaupt is geen Nederlands woord :P
Überhaupt is wel degelijk een Nederlands woord. Net als trottoir en pizza.
pi_190403679
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 19:56:27 #295
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190403699
*O* *O* *O* *O* *O*

Nina Simone O+
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_190403714
Nina Simone - Ain't got no
pi_190403715
Nina Simone - Ain't Got no
pi_190403717
Nina Simone Aint got no
pi_190403722
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Nina Simone - Ain't got no
Ain't it funny how it is
pi_190403724
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Überhaupt is wel degelijk een Nederlands woord. Net als trottoir en pizza.
Ik wil nog altijd een keer een toren van pizza tegenkomen :P :Y)
pi_190403725
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Nina Simone Aint got no
Ik haat het als mensen hun zinnen niet
  donderdag 12 december 2019 @ 19:57:30 #302
37150 livelink
pi_190403740
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:57 schreef MTheBassman het volgende:

[..]

Ik haat het als mensen hun zinnen niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')