SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Elk nadeel heeft zijn voordeel. Goedemorgen CindieYquote:Op donderdag 12 december 2019 06:14 schreef CindieY het volgende:
Ik ben vroeger vandaag ivm een call die kennelijk niet op een later tijdstip konbetekent wel dat ik vanmiddag ook een half uurtje eerder naar huis ga.
Zo erg is het gelukkig nog niet.quote:Op donderdag 12 december 2019 06:14 schreef livelink het volgende:
Nachtbrakers hopelijk niet al te letterlijk @:brother52
Beterschap in ieder geval. Hopelijk kun je nog een paar uurtjes ongestoorde nachtrust meepakken.quote:Op donderdag 12 december 2019 06:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig nog niet.
quote:Op donderdag 12 december 2019 06:14 schreef CindieY het volgende:
Ik ben vroeger vandaag ivm een call die kennelijk niet op een later tijdstip konbetekent wel dat ik vanmiddag ook een half uurtje eerder naar huis ga.
quote:
quote:
quote:
quote:
Goedemorgen allemaal.quote:
Het dak gaat eraf....quote:Op donderdag 12 december 2019 12:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk. Of om het toepasselijk te maken op mijn situatie: de sloopkogel gaat door de flat.
Mijn flat wordt gesloopt. Hopelijk pas als ik verhuisd ben.
krijg je wel vervangende woonruimte aangeboden of moeten we op zoek naar n grote doos?quote:Op donderdag 12 december 2019 12:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk. Of om het toepasselijk te maken op mijn situatie: de sloopkogel gaat door de flat.
Positief zien.... je hebt in ieder geval een (spijker)broek aan je gat.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:10 schreef spijkerbroek het volgende:
In de brief staat dat ik met voorrang kan reageren bij Woningnet. Alleen wel jammer dat ik per maand zo'n 4 of 5 woningen in Zaanstad voorbij zie komen, en deze flat bestaat uit zo'n 100 appartementen. Maandag is de informatieavond waar ik hopelijk meer zinnigs hoor.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:35 schreef just me het volgende:
[..]
krijg je wel vervangende woonruimte aangeboden of moeten we op zoek naar n grote doos?
Ik kan wel een doos van 1,5 x 1,5 regelen als je wil.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de brief staat dat ik met voorrang kan reageren bij Woningnet. Alleen wel jammer dat ik per maand zo'n 4 of 5 woningen in Zaanstad voorbij zie komen, en deze flat bestaat uit zo'n 100 appartementen. Maandag is de informatieavond waar ik hopelijk meer zinnigs hoor.
Maar ik hou me aanbevolen als iemand nog een grote doos heeft liggen.
Ik heb niks aan een tweedimensionale doosquote:Op donderdag 12 december 2019 12:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan wel een doos van 1,5 x 1,5 regelen als je wil.
1,5m x 1,5m x 1,5m.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb niks aan een tweedimensionale doos
quote:Op donderdag 12 december 2019 12:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb niks aan een tweedimensionale doos
Welk energielabel?quote:
*schrijf in met voorrang*quote:
Hebben ze voor dit soort gevallen geen aanbod dat niet op woningnet komt? Ik hoop dat je maandag wat zinnigs te horen krijgt, het is wel heel spannend allemaal.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de brief staat dat ik met voorrang kan reageren bij Woningnet. Alleen wel jammer dat ik per maand zo'n 4 of 5 woningen in Zaanstad voorbij zie komen, en deze flat bestaat uit zo'n 100 appartementen. Maandag is de informatieavond waar ik hopelijk meer zinnigs hoor.
Maar ik hou me aanbevolen als iemand nog een grote doos heeft liggen.
Ik denk het wel eigenlijk. Volgens mij hebben ze altijd wel wat achter de hand.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hebben ze voor dit soort gevallen geen aanbod dat niet op woningnet komt? Ik hoop dat je maandag wat zinnigs te horen krijgt, het is wel heel spannend allemaal.
klinkt allemaal heel logisch inderdaad. Hoe lang sta je bij woningnet ingeschreven en hoe groot is die regio?quote:Op donderdag 12 december 2019 13:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk het wel eigenlijk. Volgens mij hebben ze altijd wel wat achter de hand.
En ik hoop ook dat ik wat zinnigs te horen krijg. Anders vraag ik er wel naar. Ik ben zeker niet iemand die haantje de voorste is en spreektijd eist, maar ik vind het wel belangrijk dat ik (al dan niet tijdelijk) op een voor mij goede plek terecht kom.
Ik heb al gelezen dat ik (vanaf een bepaalde peildatum) recht heb op zo'n ¤6000 verhuiskostenvergoeding, dus die gaat er zéker komen.
Ik weet ook dat er meerdere nieuwbouwprojecten zijn in Zaanstad die nu of binnenkort gebouwd worden, dus misschien dat ik daar (tijdelijk) naartoe kan. Dus ik hou dat soort dingen goed in de gaten. Ik wil ook ergens wonen waar het OV goed is. Niet dat er eens per uur een 8-persoonsbusje langsknort, want dan kan ik net zo goed in Drenthe gaan wonen.
Sinds december 2013, en de regio is stadsregio Amsterdam, dus Amsterdam, Amstelveen, Hoofddorp, Zaanstad, Purmerend zeg maar.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
klinkt allemaal heel logisch inderdaad. Hoe lang sta je bij woningnet ingeschreven en hoe groot is die regio?
Toen mijn nieuwbouwproject in Woerden gebouwd ging worden mochten de oude bewoners terugkeren, ook met lagere huur, een deel wilde dat inderdaad, maar uiteindelijk zijn er nog maar een handjevol teruggekeerd (en dat was dan weer mijn geluk, want ik viel in eerste instantie met mijn reactie buiten de boot en kreeg maanden later te horen dat ik zelfs uit 3 woningen kon kiezen, en vlak voor de oplevering viel er nog iemand af en zo kwam ik aan mijn leuke buren)
Dan nog liever dakloos!!quote:Op donderdag 12 december 2019 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
En als spijkerbroek nou dakloos wordt dan regelen we met radio49 wel een doorgeefsysteem met logeerkamers. Elke week bij iemand anders op zolder. Ik heb vernomen dat de zolder bij peaceman en Diaan net opgeknapt is...
Volledig recyclebaarquote:Op donderdag 12 december 2019 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel eco label A...![]()
Succes Spijker!
Ik heb geen zolder én geen kelder.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
En als spijkerbroek nou dakloos wordt dan regelen we met radio49 wel een doorgeefsysteem met logeerkamers. Elke week bij iemand anders op zolder. Ik heb vernomen dat de zolder bij peaceman en Diaan net opgeknapt is...
Ik zal mijn bovenbuurvrouw in kennis stellen....quote:Op donderdag 12 december 2019 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar nu heb jij een grote zolder, met ruimte voor de dakloze spijkerbroek. Dus uiteindelijk is alles goedgekomenquote:Op donderdag 12 december 2019 14:53 schreef ToT het volgende:
Ah lekker, Spijk!Zo moest ik ook een keer met spoed een huis uit omdat die hele buurt gesloopt zou worden.
We hadden belachelijk weinig tijd om wat anders te zoeken en zo kwam ik in een veel te dure flat terecht (terwijl het oude huis ineens toch niet gesloopt ging worden, maar opgeknapt werd voor nieuwe verhuur).
Kijk, dat noem ik inzet tonen. Namens spijkerbroek: bedankt!quote:Op donderdag 12 december 2019 14:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal mijn bovenbuurvrouw in kennis stellen....
quote:Op donderdag 12 december 2019 14:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar nu heb jij een grote zolder, met ruimte voor de dakloze spijkerbroek. Dus uiteindelijk is alles goedgekomen
Nu op Radio 2quote:Op donderdag 12 december 2019 13:03 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag is het weer zover!
Goedemorgen...
Yep.... ik.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:35 schreef peaceman het volgende:
Goede avond.. gaat er nog iemand draaien vanavond?
quote:Op donderdag 12 december 2019 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Bestond er toen al opnameapparatuur dan?![]()
![]()
Dat kan gebeuren. Je weet ons te vinden.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoop hier overigens weer iets vaker te komen. Het leven zat wat in de weg.
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:01 schreef CindieY het volgende:
Ik tunede ook precies bij het begin in.
Je moet ook geen leven hebben.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoop hier overigens weer iets vaker te komen. Het leven zat wat in de weg.
Zeker, goed wijnjaarquote:Op donderdag 12 december 2019 19:00 schreef Melting het volgende:
Ik hoop dat Symph er zelf ook snel is.
Ik wist al dat ik ergens onderweg een verkeerde afslag had genomen.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet ook geen leven hebben.
En dan stug doorrijden, net als ik.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist al dat ik ergens onderweg een verkeerde afslag had genomen.
Habla Espagnol?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wist al dat ik ergens onderweg een verkeerde afslag had genomen.
Vanuit Doetinchem naar Apeldoorn reed mijn zwager via Duitsland. Ook verkeerde afslagquote:Op donderdag 12 december 2019 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan stug doorrijden, net als ik.
En helemaal ter ere van jouw geboorte.quote:
Ja, dat dacht ik net ook bij het begin.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
Doet me qua sound af en toen wel aan Bowie denken
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
just me op de gitaar ft Symph op de piano en Diaan in de playback.
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
just me op de gitaar ft Symph op de piano en Diaan in de playback.
Hé doosbewonerquote:Op donderdag 12 december 2019 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Sjeeses, wat is deze muziek oud!
Goedenavond.
Elektrische?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:12 schreef just me het volgende:
Oudste kabouter wil graag guitaar spelen gaan leren
Ik ben al aan het rondbellen welke provider internet levert aan dozen.quote:
DJ 11 draait dit altijd in zijn nieuwe platenshowquote:Op donderdag 12 december 2019 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedenavond.
rock chick gaat het wordenquote:
Goede avond.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedenavond.
YES! Gelukt!quote:Op donderdag 12 december 2019 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Slapen bij Symph op zolder kun je nu ook wel vergeten.
Kijk maar eens op Faceboek, daar sterft het van de dozen met internetquote:Op donderdag 12 december 2019 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben al aan het rondbellen welke provider internet levert aan dozen.
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kijk maar eens op Faceboek, daar sterft het van de dozen met internet
In Delft zit er ook 1.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kijk maar eens op Faceboek, daar sterft het van de dozen met internet
Ik bied je mijn logeerkamer wel aan, ik kan de trap weghalenquote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik bied je mijn logeerkamer wel aan, ik kan de trap weghalen
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik bied je mijn logeerkamer wel aan, ik kan de trap weghalen
Kennelijk vraag je geen huur, dus dat schrijf ik op als optie.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:15 schreef Rafeiro het volgende:
Bij mij mag je wel op de zolder, geen idee wie er wonen though.
Ik kan geen gitaar spelen..quote:Op donderdag 12 december 2019 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier staan ook de gitaren op zolder hoor, dus weet je het zeker?
Onze zolder is bezet. Maar ik heb nog wel een vliering.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kennelijk vraag je geen huur, dus dat schrijf ik op als optie.
Van mij mag het, woon op de begane grond van een flat, geen idee hoe die lui boven mij of daar boven er over denkenquote:Op donderdag 12 december 2019 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kennelijk vraag je geen huur, dus dat schrijf ik op als optie.
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Van mij mag het, woon op de begane grond van een flat, geen idee hoe die lui boven mij of daar boven er over denken
Volgens mij steel jij vanavond al 2 uur van mijn tijd.quote:
[..]
Van mij mag het, woon op de begane grond van een flat, geen idee hoe die lui boven mij of daar boven er over denken
[..]
Vind je dat erg?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij steel jij vanavond al 2 uur van mijn tijd.
Nee, maar ik ben het jaar wel vergetenquote:
Het is 2019.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben het jaar wel vergeten
Symph is dit jaar 50 jaar geleden geboren.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Summer of 69quote:Op donderdag 12 december 2019 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het hele jaar nog.quote:
Jij past qua leeftijd 2 keer in Symph dus?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:21 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit weer dan iets te ouderwets, maar goed, deze muziek is dan ook iets van 26 jaar ouder dan ik
It's all about that Tony Bass. No Treble.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Tony Bass heeft veel hits gehad
zo ehh kun je het ook verwoordenquote:Op donderdag 12 december 2019 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij past qua leeftijd 2 keer in Symph dus?
Ik blijk zijn hits gewoon te kennen, ik wist zijn naam alleen nietquote:Op donderdag 12 december 2019 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
It's all about that Tony Bass. No Treble.
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was er eentje voor just me. Ik hoorde alleen dat het Nederlands is
Zijn oudste dochter is inmiddels al 21, dus hij is best oudquote:Op donderdag 12 december 2019 19:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zo ehh kun je het ook verwoorden
Probeer je Bassie en Symph's dochter nou te koppelen?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zijn oudste dochter is inmiddels al 21, dus hij is best oud
Nee zeg, arme Bassiequote:Op donderdag 12 december 2019 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Probeer je Bassie en Symph's dochter nou te koppelen?
quote:
Nou daar is ze dan een maandje te laat mee, heb nu net iemand gevonden waar ik al een tijdje mee afspreekquote:Op donderdag 12 december 2019 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Probeer je Bassie en Symph's dochter nou te koppelen?
Zal je zien dat dat toevallig Symph's dochter is...quote:Op donderdag 12 december 2019 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou daar is ze dan een maandje te laat mee, heb nu net iemand gevonden waar ik al een tijdje mee afspreek
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou daar is ze dan een maandje te laat mee, heb nu net iemand gevonden waar ik al een tijdje mee afspreek
Als Bassie nu al een zadel op zijn rug heeft is de kans wel aanwezig jaquote:Op donderdag 12 december 2019 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zal je zien dat dat toevallig Symph's dochter is...
Ze komt uit Spanje, dus ik heb zo'n gevoel van nietquote:Op donderdag 12 december 2019 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zal je zien dat dat toevallig Symph's dochter is...
dochter van Sjoefquote:Op donderdag 12 december 2019 19:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze komt uit Spanje, dus ik heb zo'n gevoel van niet
Qua kikker in de keel (en toeter) wint dit alvastquote:Op donderdag 12 december 2019 19:29 schreef Melting het volgende:
Ik ben benieuwd naar de winnaar van vanavond, DDM, qua slechte hoes.
Naja heb via een dating app dus iemand gesproken en een maandje terug mee op date gegaan. Viel goed, we hebben vaker afgesproken, we doen het rustig aan maar we appen elke dag enzo dus ik ben wel tevreequote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Naja heb via een dating app dus iemand gesproken en een maandje terug mee op date gegaan. Viel goed, we hebben vaker afgesproken, we doen het rustig aan maar we appen elke dag enzo dus ik ben wel tevree
kebaaaaaah-bquote:Op donderdag 12 december 2019 19:30 schreef Symphonic het volgende:
Deze heeft een schaap opgegeten voor de opnames
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Qua kikker in de keel (en toeter) wint dit alvast
Goed bezigquote:Op donderdag 12 december 2019 19:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Naja heb via een dating app dus iemand gesproken en een maandje terug mee op date gegaan. Viel goed, we hebben vaker afgesproken, we doen het rustig aan maar we appen elke dag enzo dus ik ben wel tevree
Nederbeat ofzo, niet mijn hoekjequote:Op donderdag 12 december 2019 19:30 schreef peaceman het volgende:
Toch leuk al die nummers die ik nog nooit gehoord heb.
Wil je nou horen dat je lekker jong bent?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:30 schreef peaceman het volgende:
Toch leuk al die nummers die ik nog nooit gehoord heb.
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Wil je nou horen dat je lekker jong bent?
[..]
[..]
Inderdaad, I don’t know whyquote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stevie Wonder, not only does he not know, he also does not see
Ik ben gelukkig niet de enige die iets niet weet.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stevie Wonder, not only does he not know, he also does not see
... maar je vindt het origineel van Bananarama beter?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:35 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken een nummer uit deze lijst
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
... maar je vindt het origineel van Bananarama beter?
Ik woon iets dichterbijquote:Op donderdag 12 december 2019 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze stream is veel trager dan die van oscar
Ik garandeer dat je er meer kentquote:Op donderdag 12 december 2019 19:35 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken een nummer uit deze lijst
Melting postte het hoesje op het moment dat de muziek hier begon.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze stream is veel trager dan die van oscar
Knap dat jij dat liedje hebt leren gitaar te spelenquote:Op donderdag 12 december 2019 19:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit liedje heb ik ooit leren gitaar spelen, Venus dus
Snel typen, dit dat....quote:Op donderdag 12 december 2019 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
Knap dat jij dat liedje hebt leren gitaar te spelen
jaja gelukkig kan ik snel lezenquote:Op donderdag 12 december 2019 19:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Snel typen, dit dat....
For once in my lifequote:Op donderdag 12 december 2019 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Inderdaad, I don’t know why
Dit is se reden dat ik een spuughekel aan Stevie Wonder heb (muv Supersticious)
Of je wist het jaar waarin het uitkwam.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is vanavond wel heel erg van: oh ja, dit nummer ken ik qua titel. Of ik herken alleen de zanger
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Of je wist het jaar waarin het uitkwam.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Van mijn top 2000 lijstje zijn er maar 15 in de Top 2000 gekomen
Ik durf het niet na te kijken.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Van mijn top 2000 lijstje zijn er maar 15 in de Top 2000 gekomen
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Robin Gibb I will wait for you
Pure gok, ik ken het niet
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoor gewoon de stof die vastgeplakt is aan deze plaat
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoor gewoon de stof die vastgeplakt is aan deze plaat
De hele 0?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geef mezelf de volle punten hoor
Nee want dat is niet zo.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
One million years weekend? Da's met recht een lang weekend.quote:
Volgens mij ben je nog relatief jong hoor.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
One million years weekend? Da's met recht een lang weekend.
Als je hoort hoe langzaam hij al zingt...quote:Op donderdag 12 december 2019 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
One million years weekend? Da's met recht een lang weekend.
Het groene blaadje uit 74, net als spijkerbroekquote:Op donderdag 12 december 2019 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog relatief jong hoor.
Ik ken dit wel, maar naam enzo: geen idee.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het groene blaadje uit 74, net als spijkerbroek
Goede avond/middag.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Hoppa!
Vanaf de rand van het zwembad, goedemiddag/-avond!
Zwembandjes niet vergetenquote:Op donderdag 12 december 2019 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Hoppa!
Het is hier al hardstikke avond en ook gewoon koud.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Hoppa!
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Hoppa!
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Het zal je kind maar wezen - Adele enzo
quote:
Veel te koud om aan het zwembad te zitten, manquote:Op donderdag 12 december 2019 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Hoppa!
niet aan het verbranden ?quote:Op donderdag 12 december 2019 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Hoppa!
Ik had hetzelfdequote:Op donderdag 12 december 2019 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Het zal je kind maar wezen - Adele enzo
Het is hier 28 graden met af en toe een verfrissende stortbui.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is hier al hardstikke avond en ook gewoon koud.
Van 't Schaap met Marc-Marie en Georgina natuurlijkquote:
Dat klinkt heel naarquote:Op donderdag 12 december 2019 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier 28 graden met af en toe een verfrissende stortbui.
Daarom maar niet naar het strand, maar binnen handbereik van overkapping...
Wel verstandigquote:Op donderdag 12 december 2019 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier 28 graden met af en toe een verfrissende stortbui.
Daarom maar niet naar het strand, maar binnen handbereik van overkapping...
Nooit hiervan gehoord en ik had dat eigenlijk ook wel zo willen houden.quote:
Nee inderdaad.... best jammerquote:Op donderdag 12 december 2019 19:50 schreef just me het volgende:
het woord "aanstonds" dat hoor je toch nooit meer
Dat is dan wel zondequote:Op donderdag 12 december 2019 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alleen ging de geplande duik vandaag niet door.
Morgen weer een dag,..
1 van de drie is de voormalige hoofdpietquote:Op donderdag 12 december 2019 19:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nooit hiervan gehoord en ik had dat eigenlijk ook wel zo willen houden.
Beschaafd gesproken Nederlands überhaupt niet meer.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:50 schreef just me het volgende:
het woord "aanstonds" dat hoor je toch nooit meer
oprottn mien jong, k sprek vleuiend oa bee enquote:Op donderdag 12 december 2019 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Beschaafd gesproken Nederlands überhaupt niet meer.
überhaupt is geen Nederlands woordquote:Op donderdag 12 december 2019 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Beschaafd gesproken Nederlands überhaupt niet meer.
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
Of had ik daar sowieso moeten zeggen.
quote:
Ik wil nog altijd een keer een toren van pizza tegenkomenquote:Op donderdag 12 december 2019 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Überhaupt is wel degelijk een Nederlands woord. Net als trottoir en pizza.
Ik haat het als mensen hun zinnen nietquote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 19:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen hun zinnen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |