abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 december 2019 @ 06:13:36 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_190391709

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :)

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/

Klik hier voor onze Facebookpagina

Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 12 december 2019 @ 06:14:15 #2
37150 livelink
pi_190391712
Nachtbrakers hopelijk niet al te letterlijk @brother52
pi_190391715
Ik ben vroeger vandaag ivm een call die kennelijk niet op een later tijdstip kon }:| betekent wel dat ik vanmiddag ook een half uurtje eerder naar huis ga.
I reject reality and substitute my own
  donderdag 12 december 2019 @ 06:15:32 #4
37150 livelink
pi_190391717
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 06:14 schreef CindieY het volgende:
Ik ben vroeger vandaag ivm een call die kennelijk niet op een later tijdstip kon }:| betekent wel dat ik vanmiddag ook een half uurtje eerder naar huis ga.
Elk nadeel heeft zijn voordeel. Goedemorgen CindieY
pi_190391720
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 06:14 schreef livelink het volgende:
Nachtbrakers hopelijk niet al te letterlijk @:brother52
Zo erg is het gelukkig nog niet.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  donderdag 12 december 2019 @ 06:18:18 #6
37150 livelink
pi_190391725
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 06:17 schreef brother52 het volgende:

[..]

Zo erg is het gelukkig nog niet.
Beterschap in ieder geval. Hopelijk kun je nog een paar uurtjes ongestoorde nachtrust meepakken.
pi_190391780
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 06:14 schreef CindieY het volgende:
:D
Lekker op tijd naar huis. *O*
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 12 december 2019 @ 08:25:09 #8
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_190392311
Goedemorgen :W
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 08:32:28 #9
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190392361
c_/ goedemorgen c_/
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_190392742
Bom Dia :W
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190393115
:O
pi_190393163
Goedemorgen iedereen.
pi_190393241
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2019 08:25 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen :W
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2019 08:32 schreef just me het volgende:
c_/ goedemorgen c_/
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 09:13 schreef Symphonic het volgende:
Bom Dia :W
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 09:49 schreef Tris het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Goedemorgen allemaal. :W
Ain't it funny how it is
pi_190395680
Nou, de kogel is door de kerk. Of om het toepasselijk te maken op mijn situatie: de sloopkogel gaat door de flat.
Mijn flat wordt gesloopt. Hopelijk pas als ik verhuisd ben.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_190396208
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk. Of om het toepasselijk te maken op mijn situatie: de sloopkogel gaat door de flat.
Het dak gaat eraf....

Maar ondertussen ben je er mooi klaar mee
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2019 @ 12:35:31 #16
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_190396276
quote:
krijg je wel vervangende woonruimte aangeboden of moeten we op zoek naar n grote doos?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_190396397
quote:
Positief zien.... je hebt in ieder geval een (spijker)broek aan je gat.
Ain't it funny how it is
pi_190396405
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:35 schreef just me het volgende:

[..]

krijg je wel vervangende woonruimte aangeboden of moeten we op zoek naar n grote doos?
In de brief staat dat ik met voorrang kan reageren bij Woningnet. Alleen wel jammer dat ik per maand zo'n 4 of 5 woningen in Zaanstad voorbij zie komen, en deze flat bestaat uit zo'n 100 appartementen. Maandag is de informatieavond waar ik hopelijk meer zinnigs hoor.
Maar ik hou me aanbevolen als iemand nog een grote doos heeft liggen.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_190396425
Ik zou het stiekem wel tof vinden als ik mee mag helpen slopen >:)
pi_190396472
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

In de brief staat dat ik met voorrang kan reageren bij Woningnet. Alleen wel jammer dat ik per maand zo'n 4 of 5 woningen in Zaanstad voorbij zie komen, en deze flat bestaat uit zo'n 100 appartementen. Maandag is de informatieavond waar ik hopelijk meer zinnigs hoor.
Ik kan wel een doos van 1,5 x 1,5 regelen als je wil. :P
Ain't it funny how it is
pi_190396505
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:43 schreef Melting het volgende:

[..]

Ik kan wel een doos van 1,5 x 1,5 regelen als je wil. :P
Ik heb niks aan een tweedimensionale doos :{w
pi_190396553
quote:
12s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

1,5m x 1,5m x 1,5m. :6
Ain't it funny how it is
pi_190396592
quote:
12s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

_O-
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190396601
quote:
4s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:46 schreef Melting het volgende:

[..]

1,5m x 1,5m x 1,5m. :6
Welk energielabel?
pi_190396628
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190396643
quote:
*schrijf in met voorrang*
pi_190396709
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Welk energielabel?
Energielabel H
Ain't it funny how it is
pi_190396725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hebben ze voor dit soort gevallen geen aanbod dat niet op woningnet komt? Ik hoop dat je maandag wat zinnigs te horen krijgt, het is wel heel spannend allemaal.
pi_190396838
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Hebben ze voor dit soort gevallen geen aanbod dat niet op woningnet komt? Ik hoop dat je maandag wat zinnigs te horen krijgt, het is wel heel spannend allemaal.
Ik denk het wel eigenlijk. Volgens mij hebben ze altijd wel wat achter de hand.
En ik hoop ook dat ik wat zinnigs te horen krijg. Anders vraag ik er wel naar. Ik ben zeker niet iemand die haantje de voorste is en spreektijd eist, maar ik vind het wel belangrijk dat ik (al dan niet tijdelijk) op een voor mij goede plek terecht kom.
Ik heb al gelezen dat ik (vanaf een bepaalde peildatum) recht heb op zo'n ¤6000 verhuiskostenvergoeding, dus die gaat er zéker komen.

Ik weet ook dat er meerdere nieuwbouwprojecten zijn in Zaanstad die nu of binnenkort gebouwd worden, dus misschien dat ik daar (tijdelijk) naartoe kan. Dus ik hou dat soort dingen goed in de gaten. Ik wil ook ergens wonen waar het OV goed is. Niet dat er eens per uur een 8-persoonsbusje langsknort, want dan kan ik net zo goed in Drenthe gaan wonen.
  donderdag 12 december 2019 @ 13:03:50 #30
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190396938
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:00 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik denk het wel eigenlijk. Volgens mij hebben ze altijd wel wat achter de hand.
En ik hoop ook dat ik wat zinnigs te horen krijg. Anders vraag ik er wel naar. Ik ben zeker niet iemand die haantje de voorste is en spreektijd eist, maar ik vind het wel belangrijk dat ik (al dan niet tijdelijk) op een voor mij goede plek terecht kom.
Ik heb al gelezen dat ik (vanaf een bepaalde peildatum) recht heb op zo'n ¤6000 verhuiskostenvergoeding, dus die gaat er zéker komen.

Ik weet ook dat er meerdere nieuwbouwprojecten zijn in Zaanstad die nu of binnenkort gebouwd worden, dus misschien dat ik daar (tijdelijk) naartoe kan. Dus ik hou dat soort dingen goed in de gaten. Ik wil ook ergens wonen waar het OV goed is. Niet dat er eens per uur een 8-persoonsbusje langsknort, want dan kan ik net zo goed in Drenthe gaan wonen.
klinkt allemaal heel logisch inderdaad. Hoe lang sta je bij woningnet ingeschreven en hoe groot is die regio?
Toen mijn nieuwbouwproject in Woerden gebouwd ging worden mochten de oude bewoners terugkeren, ook met lagere huur, een deel wilde dat inderdaad, maar uiteindelijk zijn er nog maar een handjevol teruggekeerd (en dat was dan weer mijn geluk, want ik viel in eerste instantie met mijn reactie buiten de boot en kreeg maanden later te horen dat ik zelfs uit 3 woningen kon kiezen, en vlak voor de oplevering viel er nog iemand af en zo kwam ik aan mijn leuke buren)
pi_190397081
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

klinkt allemaal heel logisch inderdaad. Hoe lang sta je bij woningnet ingeschreven en hoe groot is die regio?
Toen mijn nieuwbouwproject in Woerden gebouwd ging worden mochten de oude bewoners terugkeren, ook met lagere huur, een deel wilde dat inderdaad, maar uiteindelijk zijn er nog maar een handjevol teruggekeerd (en dat was dan weer mijn geluk, want ik viel in eerste instantie met mijn reactie buiten de boot en kreeg maanden later te horen dat ik zelfs uit 3 woningen kon kiezen, en vlak voor de oplevering viel er nog iemand af en zo kwam ik aan mijn leuke buren)
Sinds december 2013, en de regio is stadsregio Amsterdam, dus Amsterdam, Amstelveen, Hoofddorp, Zaanstad, Purmerend zeg maar.
Ik zou best terug willen naar deze locatie. Ook al is de buurt niet al te best, maar dat geeft mij weer een reden om te klagen ;) Maar misschien kom ik wel tijdelijk in een andere buurt waar het mij zo goed bevalt dat ik daar wil blijven. Ligt uiteraard aan veel factoren.
Amstelveen, Hoofddorp en Purmerend is sowieso niet praktisch, dus die vallen af.
pi_190397159
Hoofddorp heeft een toffe kringloopwinkel, maar ik zou er verder nog niet dood gevonden willen worden. Purmerend ben ik nog nooit geweest, maar dat ligt niet echt logisch volgens mij
  donderdag 12 december 2019 @ 13:20:56 #34
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190397270
En als spijkerbroek nou dakloos wordt dan regelen we met radio49 wel een doorgeefsysteem met logeerkamers. Elke week bij iemand anders op zolder. Ik heb vernomen dat de zolder bij peaceman en Diaan net opgeknapt is...
pi_190397285
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
En als spijkerbroek nou dakloos wordt dan regelen we met radio49 wel een doorgeefsysteem met logeerkamers. Elke week bij iemand anders op zolder. Ik heb vernomen dat de zolder bij peaceman en Diaan net opgeknapt is...
Dan nog liever dakloos!! :X
;)
pi_190397308
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:20 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Wel eco label A... ^O^

Succes Spijker!
Volledig recyclebaar :+
Dank :)
pi_190397311
goedenavond :W
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
  donderdag 12 december 2019 @ 13:31:34 #39
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190397434
quote:
Ik heb geen zolder én geen kelder.
Maar een tentje in de tuin kan eventueel wel...

pi_190398369
Goedemiddag :W
pi_190398509
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:24 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag :W
Goedemiddag. :W
Ain't it funny how it is
pi_190398656
quote:
Ik zal mijn bovenbuurvrouw in kennis stellen....
pi_190398821
Ah lekker, Spijk! -O- Zo moest ik ook een keer met spoed een huis uit omdat die hele buurt gesloopt zou worden.
We hadden belachelijk weinig tijd om wat anders te zoeken en zo kwam ik in een veel te dure flat terecht (terwijl het oude huis ineens toch niet gesloopt ging worden, maar opgeknapt werd voor nieuwe verhuur).
pi_190398863
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:53 schreef ToT het volgende:
Ah lekker, Spijk! -O- Zo moest ik ook een keer met spoed een huis uit omdat die hele buurt gesloopt zou worden.
We hadden belachelijk weinig tijd om wat anders te zoeken en zo kwam ik in een veel te dure flat terecht (terwijl het oude huis ineens toch niet gesloopt ging worden, maar opgeknapt werd voor nieuwe verhuur).
Maar nu heb jij een grote zolder, met ruimte voor de dakloze spijkerbroek. Dus uiteindelijk is alles goedgekomen
pi_190398877
quote:
11s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:41 schreef DJ11 het volgende:

[..]

Ik zal mijn bovenbuurvrouw in kennis stellen....
Kijk, dat noem ik inzet tonen. Namens spijkerbroek: bedankt!
Is ze ook een beetje leuk? Want dat relatiebureau van peaceman en mij ligt echt compleet op z’n gat
pi_190398884
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:58 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Maar nu heb jij een grote zolder, met ruimte voor de dakloze spijkerbroek. Dus uiteindelijk is alles goedgekomen
:@ Ja maar....ik heb ratten op zolder die de builenpest en andere vrolijke ziektes met zich meedragen! :@
pi_190399353
Vandaag weer eens gezellig een half uurtje aan de balie van de apotheek doorgebracht, met als resultaat: allerlei misinformatie, medicatie die morgen komt (de eerste informatie via e-mail gisteren was: 1 van uw medicijnen is niet leverbaar, we mogen u vanwege privacy niet vertellen welk medicijn het betreft, we hebben het besteld, maar we weten niet wanneer het komt), en alsnog een tripje naar de huisarts.
Wat een geneuzel weer. En ik blijf ze maar uitleggen dat ik helemaal geen rekening van de zorgverzekeraar ga krijgen voor een Eigen Bijdrage op een bepaald middel. Dat middel wordt in mijn geval namelijk helemaal niet vanuit de basisverzekering vergoed, dus ik heb niks met een eigen bijdrage te maken.
Eens kijken of ik er morgen weer puf voor heb, ik denk dat ik het maar doorschuif naar maandag.
  donderdag 12 december 2019 @ 18:35:45 #49
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_190401784
Goede avond.. gaat er nog iemand draaien vanavond?
pi_190401795
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:35 schreef peaceman het volgende:
Goede avond.. gaat er nog iemand draaien vanavond?
Yep.... ik.
Muziek uit het geboortejaar van Symphonic. ;)
Ain't it funny how it is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')