SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Elk nadeel heeft zijn voordeel. Goedemorgen CindieYquote:Op donderdag 12 december 2019 06:14 schreef CindieY het volgende:
Ik ben vroeger vandaag ivm een call die kennelijk niet op een later tijdstip konbetekent wel dat ik vanmiddag ook een half uurtje eerder naar huis ga.
Zo erg is het gelukkig nog niet.quote:Op donderdag 12 december 2019 06:14 schreef livelink het volgende:
Nachtbrakers hopelijk niet al te letterlijk @:brother52
Beterschap in ieder geval. Hopelijk kun je nog een paar uurtjes ongestoorde nachtrust meepakken.quote:Op donderdag 12 december 2019 06:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig nog niet.
quote:Op donderdag 12 december 2019 06:14 schreef CindieY het volgende:
Ik ben vroeger vandaag ivm een call die kennelijk niet op een later tijdstip konbetekent wel dat ik vanmiddag ook een half uurtje eerder naar huis ga.
quote:
quote:
quote:
quote:
Goedemorgen allemaal.quote:
Het dak gaat eraf....quote:Op donderdag 12 december 2019 12:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk. Of om het toepasselijk te maken op mijn situatie: de sloopkogel gaat door de flat.
Mijn flat wordt gesloopt. Hopelijk pas als ik verhuisd ben.
krijg je wel vervangende woonruimte aangeboden of moeten we op zoek naar n grote doos?quote:Op donderdag 12 december 2019 12:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, de kogel is door de kerk. Of om het toepasselijk te maken op mijn situatie: de sloopkogel gaat door de flat.
Positief zien.... je hebt in ieder geval een (spijker)broek aan je gat.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:10 schreef spijkerbroek het volgende:
In de brief staat dat ik met voorrang kan reageren bij Woningnet. Alleen wel jammer dat ik per maand zo'n 4 of 5 woningen in Zaanstad voorbij zie komen, en deze flat bestaat uit zo'n 100 appartementen. Maandag is de informatieavond waar ik hopelijk meer zinnigs hoor.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:35 schreef just me het volgende:
[..]
krijg je wel vervangende woonruimte aangeboden of moeten we op zoek naar n grote doos?
Ik kan wel een doos van 1,5 x 1,5 regelen als je wil.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de brief staat dat ik met voorrang kan reageren bij Woningnet. Alleen wel jammer dat ik per maand zo'n 4 of 5 woningen in Zaanstad voorbij zie komen, en deze flat bestaat uit zo'n 100 appartementen. Maandag is de informatieavond waar ik hopelijk meer zinnigs hoor.
Maar ik hou me aanbevolen als iemand nog een grote doos heeft liggen.
Ik heb niks aan een tweedimensionale doosquote:Op donderdag 12 december 2019 12:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan wel een doos van 1,5 x 1,5 regelen als je wil.
1,5m x 1,5m x 1,5m.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb niks aan een tweedimensionale doos
quote:Op donderdag 12 december 2019 12:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb niks aan een tweedimensionale doos
Welk energielabel?quote:
*schrijf in met voorrang*quote:
Hebben ze voor dit soort gevallen geen aanbod dat niet op woningnet komt? Ik hoop dat je maandag wat zinnigs te horen krijgt, het is wel heel spannend allemaal.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de brief staat dat ik met voorrang kan reageren bij Woningnet. Alleen wel jammer dat ik per maand zo'n 4 of 5 woningen in Zaanstad voorbij zie komen, en deze flat bestaat uit zo'n 100 appartementen. Maandag is de informatieavond waar ik hopelijk meer zinnigs hoor.
Maar ik hou me aanbevolen als iemand nog een grote doos heeft liggen.
Ik denk het wel eigenlijk. Volgens mij hebben ze altijd wel wat achter de hand.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hebben ze voor dit soort gevallen geen aanbod dat niet op woningnet komt? Ik hoop dat je maandag wat zinnigs te horen krijgt, het is wel heel spannend allemaal.
klinkt allemaal heel logisch inderdaad. Hoe lang sta je bij woningnet ingeschreven en hoe groot is die regio?quote:Op donderdag 12 december 2019 13:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk het wel eigenlijk. Volgens mij hebben ze altijd wel wat achter de hand.
En ik hoop ook dat ik wat zinnigs te horen krijg. Anders vraag ik er wel naar. Ik ben zeker niet iemand die haantje de voorste is en spreektijd eist, maar ik vind het wel belangrijk dat ik (al dan niet tijdelijk) op een voor mij goede plek terecht kom.
Ik heb al gelezen dat ik (vanaf een bepaalde peildatum) recht heb op zo'n ¤6000 verhuiskostenvergoeding, dus die gaat er zéker komen.
Ik weet ook dat er meerdere nieuwbouwprojecten zijn in Zaanstad die nu of binnenkort gebouwd worden, dus misschien dat ik daar (tijdelijk) naartoe kan. Dus ik hou dat soort dingen goed in de gaten. Ik wil ook ergens wonen waar het OV goed is. Niet dat er eens per uur een 8-persoonsbusje langsknort, want dan kan ik net zo goed in Drenthe gaan wonen.
Sinds december 2013, en de regio is stadsregio Amsterdam, dus Amsterdam, Amstelveen, Hoofddorp, Zaanstad, Purmerend zeg maar.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
klinkt allemaal heel logisch inderdaad. Hoe lang sta je bij woningnet ingeschreven en hoe groot is die regio?
Toen mijn nieuwbouwproject in Woerden gebouwd ging worden mochten de oude bewoners terugkeren, ook met lagere huur, een deel wilde dat inderdaad, maar uiteindelijk zijn er nog maar een handjevol teruggekeerd (en dat was dan weer mijn geluk, want ik viel in eerste instantie met mijn reactie buiten de boot en kreeg maanden later te horen dat ik zelfs uit 3 woningen kon kiezen, en vlak voor de oplevering viel er nog iemand af en zo kwam ik aan mijn leuke buren)
Dan nog liever dakloos!!quote:Op donderdag 12 december 2019 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
En als spijkerbroek nou dakloos wordt dan regelen we met radio49 wel een doorgeefsysteem met logeerkamers. Elke week bij iemand anders op zolder. Ik heb vernomen dat de zolder bij peaceman en Diaan net opgeknapt is...
Volledig recyclebaarquote:Op donderdag 12 december 2019 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel eco label A...![]()
Succes Spijker!
Ik heb geen zolder én geen kelder.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
En als spijkerbroek nou dakloos wordt dan regelen we met radio49 wel een doorgeefsysteem met logeerkamers. Elke week bij iemand anders op zolder. Ik heb vernomen dat de zolder bij peaceman en Diaan net opgeknapt is...
Ik zal mijn bovenbuurvrouw in kennis stellen....quote:Op donderdag 12 december 2019 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar nu heb jij een grote zolder, met ruimte voor de dakloze spijkerbroek. Dus uiteindelijk is alles goedgekomenquote:Op donderdag 12 december 2019 14:53 schreef ToT het volgende:
Ah lekker, Spijk!Zo moest ik ook een keer met spoed een huis uit omdat die hele buurt gesloopt zou worden.
We hadden belachelijk weinig tijd om wat anders te zoeken en zo kwam ik in een veel te dure flat terecht (terwijl het oude huis ineens toch niet gesloopt ging worden, maar opgeknapt werd voor nieuwe verhuur).
Kijk, dat noem ik inzet tonen. Namens spijkerbroek: bedankt!quote:Op donderdag 12 december 2019 14:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal mijn bovenbuurvrouw in kennis stellen....
quote:Op donderdag 12 december 2019 14:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar nu heb jij een grote zolder, met ruimte voor de dakloze spijkerbroek. Dus uiteindelijk is alles goedgekomen
Nu op Radio 2quote:Op donderdag 12 december 2019 13:03 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag is het weer zover!
Goedemorgen...
Yep.... ik.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:35 schreef peaceman het volgende:
Goede avond.. gaat er nog iemand draaien vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |