Ik denk eigenlijk dat ze iets te vroeg voor de opnames haar behandeling gehad heeft. Dat pafferige wordt na verloop van tijd gewoon veel minder. Dat zie je ook aan de foto van januari.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:19 schreef Cynix ® het volgende:
Geen monster, maar ook zeker geen beauty (meer). Ik herinner me eigenlijk ook niemand die nou echt opknapt van Botox. Blijft een pafferige kop.
De vrouw van Will Smith vind ik beter met fillers en botox.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:19 schreef Cynix ® het volgende:
Geen monster, maar ook zeker geen beauty (meer). Ik herinner me eigenlijk ook niemand die nou echt opknapt van Botox. Blijft een pafferige kop.
Degene die het injecteert ja!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:19 schreef Cynix ® het volgende:
Neemt niet weg dat het het wel blijft zien. Die zooi geeft je gewoon een onnatuurlijke look.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:24 schreef Jordy-B het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ze iets te vroeg voor de opnames haar behandeling gehad heeft. Dat pafferige wordt na verloop van tijd gewoon veel minder. Dat zie je ook aan de foto van januari.
Dat klopt. Het ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het het wel blijft zien. Die zooi geeft je gewoon een onnatuurlijke look.
Nou..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ik herinner me eigenlijk ook niemand die nou echt opknapt van Botox.
ok ok, Static.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:44 schreef mandatory het volgende:
SHO / Door plastische chirurgie verspookte celebs #30
Ik kan er bijna onpasselijk van wordenquote:Op maandag 30 maart 2020 15:56 schreef bloempje-moi het volgende:
Oh Madonna....![]()
Onflatteus, verspookt en wereldvreemd.
Volgens mij is daar niks aan gephotoshopt hoor, deze vrouw heeft gewoon echt zulke vreselijke neptieten en botten die uitsteken. brrrquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:43 schreef Superfatcat het volgende:
[ afbeelding ]
Photoshoppen moet je overlaten aan de professionals
D'r navel is weggeblurd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:02 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Volgens mij is daar niks aan gephotoshopt hoor, deze vrouw heeft gewoon echt zulke vreselijke neptieten op zo'n bony lijfje. brrr
En geen navel.....quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:02 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Volgens mij is daar niks aan gephotoshopt hoor, deze vrouw heeft gewoon echt zulke vreselijke neptieten en botten die uitsteken. brrr
Wat een kuttekop.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:05 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ow woehaha ja idd die navelHad ik nog niet eens gezien....dat is wel een bad photoshop ja
Dat was waarschijnlijk de bedoeling ja en shopte vervolgens haar navel weg.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:32 schreef Superfatcat het volgende:
Volgens mij heeft ze ook haar heup en taille geshopt want die vloer erachter ziet er raar uit.
Toch verbaast het mij niets. Die heeft al genoeg aan zich laten sleutel terwijl ze nog heel jong is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
En als superslanke vrouw alles gaan bewerken. Zo zonde. Totaal niet nodig.
Dat is het gezicht. Dat snap ik dan nog wel, als je bv een mond hebt zonder enig volume.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch verbaast het mij niets. Die heeft al genoeg aan zich laten sleutel terwijl ze nog heel jong is.
Oh ja aan dat soort dingen denk ik dan weer niet. Maar dat is smaak gebonden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 11:48 schreef potjecreme het volgende:
Net wat meer taille maken voor een zandloperfiguur. Slank wil niet zeggen dat je dat hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |