quote:Op woensdag 11 december 2019 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja hoe kon ik die nou vergeten!Thanks for the reminder
quote:Op woensdag 11 december 2019 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Daweetiknie![]()
STOMME DUNCAN MET JE STOMME GEWONNEN LIED
Ik mik erop om familyshow kaartjes voor zaterdag te kopen x4. Ik verwacht die tickets namelijk wel kwijt te raken.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:19 schreef grazz het volgende:
Maar is het idee nog steeds om kaartjes te bemachtigen voor de family show op zaterdag?
Ik wil namelijk ook proberen kaartjes voor een liveshow te scoren
[..]
Daweetiknie![]()
Ik kan niet vinden waar dat kan op de paylogic site.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Greys lukte het niet, maar ik ga kijken of het me morgenvroeg lukt.
JA JOH, HET OOSTBLOK LAAT HET EVEN AFWETENquote:
Hang op.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
JA DIT
KAP EENS MENSEH
DENK OM M'N BLOEDDRUK
[..]
quote:
Bij sommige berichtenquote:Op woensdag 11 december 2019 23:21 schreef grazz het volgende:
Ik vraag me af wat er door @:SietseBakker heen gaat bij het lezen van dit topic
quote:Op woensdag 11 december 2019 23:13 schreef Meke het volgende:
[..]
In spoiler wegens schokkend taalgebruikEn dan een college/kennis/familielid die niet dagen hier in ESF posten welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus dat. Zit al uren mee te lezen. Niet goed voor m'n law of attraction vibe.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:19 schreef Em31 het volgende:
Ik krijg helemaal spanning van dit topic![]()
Ja je kunt een hoop terugvinden als je ff in je mail op paylogic zoekt. Zo kwam ik er achter iig.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:25 schreef Meke het volgende:
Omegot jongons ik heb blijkbaar ook een Paylogic account
Ja, daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op woensdag 11 december 2019 23:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan een college/kennis/familielid die niet dagen hier in ESF posten wel
Ja, ik ookquote:Op woensdag 11 december 2019 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je kunt een hoop terugvinden als je ff in je mail op paylogic zoekt. Zo kwam ik er achter iig.
Oh ja, dat je dan op feeeesboek leest dat Ria 'die weleens wil kijken wat het is want ik woon om de hoek van Ahoy dus als het niks is ben om zo weer thuis' wél tickets heeft.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan een college/kennis/familielid die niet dagen hier in ESF posten wel
GEEF ELKAAR FLINK PUNTEN GEACHTE OOSTBLOK-LIJERS.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JA JOH, HET OOSTBLOK LAAT HET EVEN AFWETENLijers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |