Hoho, hij is belangrijk in de kleedkamer en aanvoerder!quote:Op zondag 15 december 2019 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Appelvlaai halen dik salaris innen, niet spelen GENOT.

Precies de reden dat Bommel weg moet.quote:Op zondag 15 december 2019 15:18 schreef hanns het volgende:
Feyenoord wint dit op hun slofen door individuele klasse. Ook al spelen als een natte krant dan nog PSV creëert niks,noppa,nada

Dat kwartiertje leuk druk zetten is ook bij het kleinste beetje tegenslag helemaal weg.quote:Op zondag 15 december 2019 15:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies de reden dat Bommel weg moet.
Er zit geen lijn in, geen goede aanval.

Mentaal zwak, heel zwak.quote:Op zondag 15 december 2019 15:21 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat kwartiertje leuk druk zetten is ook bij het kleinste beetje tegenslag helemaal weg.

Ik zie dit niet meer gebeuren.quote:Op zondag 15 december 2019 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kratje bier als het niet zo is?

Ja, ach. Die eerste Europese competitie is voor geen enkele Nederlandse club echt te doen.quote:Op zondag 15 december 2019 15:19 schreef 7Eleven het volgende:
Wel mooi dat die 3e Europese league er komt voor psv

Vorig jaar kwam 1 best ver nog volgens mij, best primaquote:Op zondag 15 december 2019 15:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ach. Die eerste Europese competitie is voor geen enkele Nederlandse club echt te doen.

Ja, de jaren daarvoor structureel overwinteren inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2019 15:38 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam 1 best ver nog volgens mij, best prima

Wat een logicaquote:Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, de jaren daarvoor structureel overwinteren inderdaad.

Ja als je het meest talentvolle elftal hebt van de afgelopen 30 jaar kan je wel eens wat verder komen. Dit jaar weer gezien dat dat écht niet consequent gaat gebeurenquote:Op zondag 15 december 2019 15:38 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam 1 best ver nog volgens mij, best prima

Ik heb het vermoeden dat een aantal users hier argumenten gebruiken terwijl ze een kleine clubbril op hun neus hebben.quote:Op zondag 15 december 2019 15:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja als je het meest talentvolle elftal hebt van de afgelopen 30 jaar kan je wel eens wat verder komen. Dit jaar weer gezien dat dat écht niet consequent gaat gebeuren

Dat lag ook meer aan het fluiten tegen chelsea.quote:Op zondag 15 december 2019 15:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja als je het meest talentvolle elftal hebt van de afgelopen 30 jaar kan je wel eens wat verder komen. Dit jaar weer gezien dat dat écht niet consequent gaat gebeuren

Vorig jaar hadden ze met wat mazzeltjes de halve finale gehaald. Dit jaar vliegen ze er met wat pech gewoon uit.quote:Op zondag 15 december 2019 15:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]

Dat was een kwartier vriend, voor de rest was het waardeloos.quote:Op zondag 15 december 2019 15:46 schreef Generationalpha het volgende:
Vervelende voor PSV is ook dat er vandaag nog niet eens zo slecht gespeeld wordt. Dus geen excuus om Bommel eruit te gooien.

Stel toch ook nergens dat Ajax (structurele) Europese top is? Overwinterde psv maar eens incidenteel, als die 18 coef punten wegvallen staan ze ergens 85e?quote:Op zondag 15 december 2019 15:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]

Rot nou eens op manquote:Op zondag 15 december 2019 15:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat lag ook meer aan het fluiten tegen chelsea.

Kan je wel beetje calimero doen, maar 15-16 laatste keer overwinterd. Wie weet is die 3e liga toch Europees gezien psv haar niveau?quote:Op zondag 15 december 2019 15:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat een aantal users hier argumenten gebruiken terwijl ze een kleine clubbril op hun neus hebben.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |