Lolquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja hilarisch![]()
Week geleden was het nog 13 punten![]()
Ik lach me rot![]()
Waarom jij?
Al een zeer lange tijd geen uitwedstrijd meer gewonnen. Bovendien het aantal tegendoelpunten is ongekend. Totaal verloren seizoen.quote:Op zondag 15 december 2019 15:08 schreef Generationalpha het volgende:
Na vandaag is de kans vrij groot dat PSV van de laatste 12 wedstrijden alleen van Fortuna en Heerenveen thuis gewonnen heeft. Nog steeds geen reden voor ontslag?
Ik dacht toen hij nog bij VVV zat dat hij echt van toegevoegde waarde zou zijn. Nou ja, vergeleken met Zoet de laatste tijd is hij dat misschien ook wel.quote:Op zondag 15 december 2019 14:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Unnerstall is het ook niet he. Man man man.
Tijd om de trainer er uit te flikkeren dus.quote:Op zondag 15 december 2019 15:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht toen hij nog bij VVV zat dat hij echt van toegevoegde waarde zou zijn. Nou ja, vergeleken met Zoet de laatste tijd is hij dat misschien ook wel.
Sinds eind september (!!!!)quote:Op zondag 15 december 2019 15:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Al een zeer lange tijd geen uitwedstrijd meer gewonnen. Bovendien het aantal tegendoelpunten is ongekend. Totaal verloren seizoen.
Maar dan ook de TD met zijn faalaankopen. Die is ook verantwoordelijk.quote:Op zondag 15 december 2019 15:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tijd om de trainer er uit te flikkeren dus.
Appelvlaai halen dik salaris innen, niet spelen GENOT.quote:Op zondag 15 december 2019 15:18 schreef Cherni het volgende:
[..]
Maar dan ook de TD met zijn faalaankopen. Die is ook verantwoordelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |