Ik tel al zo 5 keer een Equote:
Geytenbeekje is niet je echte naam?quote:Op woensdag 11 december 2019 11:18 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Mijn voornaam, niet mijn username
Nee, dat is niet in real-life mijn voornaam,quote:Op woensdag 11 december 2019 11:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Geytenbeekje is niet je echte naam?
Ja natuurlijk. Ik dacht dat dat bij iedereen zo was. Blijkbaar ben jij een uitzondering.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:22 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nee, dat is niet in real-life mijn voornaam,
Jij heet van je voornaam wel Hallojo ?
Ik isogramquote:Op woensdag 11 december 2019 11:33 schreef Farenji het volgende:
Ik heb toevallig laatst ook huts gegoogled. Wat een deceptie dat het helemaal niks betekent, taalverloedering.
Waarom maak je er dan een soeptopic over?quote:Op woensdag 11 december 2019 11:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik wil mensen die het woord ''wollah'' gebruiken niet eens kennen.
Zeg wollah anders ik niet gelovequote:Op woensdag 11 december 2019 11:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik wil mensen die het woord ''wollah'' gebruiken niet eens kennen.
onthutsend slecht ditquote:Op woensdag 11 december 2019 13:22 schreef Karina het volgende:
het woord huts heb ik echt nog nooit gehoord, behalve dan in hutspot.
Ik ga wel eens een heel gesprek aan met google, en dan proberen een date te hosselen gewoon om te kijken hoe de reactie is.quote:
Ik wou dat ik dat kon zeggen. Tikkeltje jaloers.quote:Op woensdag 11 december 2019 13:22 schreef Karina het volgende:
Vooral in de meest gebruikte vorm die ik tegen kwam:quote:Op woensdag 11 december 2019 11:33 schreef Farenji het volgende:
Ik heb toevallig laatst ook huts gegoogled. Wat een deceptie dat het helemaal niks betekent, taalverloedering.
ok boomerquote:Op woensdag 11 december 2019 14:32 schreef maryen65 het volgende:
Mijn zoon moest mij uit den treure uitleggen wat er nu zo grappig was aan "je moeder". De sportgala met Jandino. Ik vond het niet grappig en na de uitleg van mijn zoon vond ik het nog niet grappig. Ik zal er wel te oud voor worden ofzo. Huts snap ik ook niet
quote:
"Je moeder" grappen kan ik soms wel om lachen. Die zijn ook altijd zo ontzettend makkelijk. Net als je moeder.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:32 schreef maryen65 het volgende:
Mijn zoon moest mij uit den treure uitleggen wat er nu zo grappig was aan "je moeder". De sportgala met Jandino. Ik vond het niet grappig en na de uitleg van mijn zoon vond ik het nog niet grappig. Ik zal er wel te oud voor worden ofzo. Huts snap ik ook niet
Wie, ik?quote:Op woensdag 11 december 2019 12:08 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom maak je er dan een soeptopic over?
Misschien heeft het met uien te maken ofzoquote:Op woensdag 11 december 2019 13:22 schreef Karina het volgende:
ik ben onthutst!quote:Op woensdag 11 december 2019 18:47 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Misschien heeft het met uien te maken ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |