SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
In de winterstop zo snel mogelijk Mazraoui, Dest en Veltman wegdoen en drie normale verdedigers halen. Wat hebben we in Europa toch al veel punten verloren door het geprutst van deze drie.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we Baumgartl halen godverdomme
Verder hoop ik dat dat Valencia degradeertMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tijd om de bank te beroven en wat goeie spelers uit Zuid-Amerika te ontvoeren. En oprotten met die mongolen met het "Ajax-DNA" als Veltman en Siem, doe die maar in een leeuwenpak ofzo.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Veltman was vanavond niet zo sterk.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Mwa, Valencia is een prima ploeg. Het was vandaag een beetje zoals de uitwedstrijd alleen dan andersom. Toen kreeg Valencia drie open kansen en scoorde niet één keer maar elke kans van Ajax was een goal. Nu kreeg Ajax de bal er niet in en scoorde Valencia na defensief geblunder van Ajax dit keer wel.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:01 schreef Tagliano het volgende:
Verder hoop ik dat dat Valencia degradeertOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Op zoek naar defensieve versterking? Pardon? Als er één linie is waar Ajax versterking moet halen, is dat het middenveld. Dat blijft het probleem van het elftal. Zelfs met een ontbrekende Promes en Neres kun je dit soort potten dan gewoon winnen, maar als dan ook het middenveld nog eens niet klopt.![]()
Jij hebt echt 0,0 gevoel voor sarcasme hequote:Op dinsdag 10 december 2019 23:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mwa, Valencia is een prima ploeg. Het was vandaag een beetje zoals de uitwedstrijd alleen dan andersom. Toen kreeg Valencia drie open kansen en scoorde niet één keer maar elke kans van Ajax was een goal. Nu kreeg Ajax de bal er niet in en scoorde Valencia na defensief geblunder van Ajax dit keer wel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zeg jij over coach die halve finale CL heeft gehaald.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft het tactisch inzicht van een goudvis. Met een beetje geluk ontslagen voordat de el verder gaat.
Grapjurk![]()
Tja, weet jij iets beters? Lang, Tadic, Ziyech, Van de Beek en Martinez hebben tijd en kansen genoeg gehad om de gelijkmaker te maken. Dan moet je in minuut 70 wat forceren. Wie had hij dan moeten brengen in plaats van Siem de Jong? Siem is tenminste langer dan 1.85m en heeft in ieder geval ervaring in Europa.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:02 schreef standaard-viezerik het volgende:
Alle ballen op blanke schoonzonen Siem en Klaas-Jan! Wat een tactisch genie die kkboer!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hebt gezien van wie die TT is?quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:03 schreef TheArt het volgende:
Op zoek naar defensieve versterking? Pardon? Als er één linie is waar Ajax versterking moet halen, is dat het middenveld. Dat blijft het probleem van het elftal. Zelfs met een ontbrekende Promes en Neres kun je dit soort potten dan gewoon winnen, maar als dan ook het middenveld nog eens niet klopt.
Die vent zou Baumgartl een prima aankoop vinden heb ik vernomen, schei toch uit joh, laat gaan die ventMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wie dan wel?quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:04 schreef Sickert het volgende:
Maar even, Siem fucking de Jong? Die kan echt niet meer. Zet hij zulke lekkere koffie?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ballen pompen en hopen op een SDiem de Jong kopbal jongens!
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Voor lange balletjes pompen snapte ik het op zich nog welquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:04 schreef Sickert het volgende:
Maar even, Siem fucking de Jong? Die kan echt niet meer. Zet hij zulke lekkere koffie?
Je kan ook Marin inbrengen maar dat heeft niet zoveel zin allemaal in die faseMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Helaas, maar je zag het aankomen. Tegen Willem II was het typsiche Ajax spel van de laatste 1,5 jaar er al niet.
Het was 1,5 seizoen leuk, dat niveau gaan we jaren niet meer halen. Zie het in de EL ook niet zomaar weer terug komen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:01 schreef Tagliano het volgende:
Verder hoop ik dat dat Valencia degradeert.![]()
Misschien maar beter zo, in knock-out fase had je niks klaar gespeeld met deze spelers. Missen net te veel kwaliteit achterin. Veltman en Blind kunnen na dit jaar echt niet meer, in ieder geval niet Europees niveau. Nu Veltman een vaste plek heeft, begint ie weer slordig te worden. Daarnaast missen we een echte nummer 6. Frenkie zorgde voor een goede opbouw. Dit jaar hebben we niemand achterin die goed kan ballen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Is het vertrek van schone opeens een duur grapje gebleken. Of nouja, zo'n type mis je nu.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:03 schreef TheArt het volgende:
Op zoek naar defensieve versterking? Pardon? Als er één linie is waar Ajax versterking moet halen, is dat het middenveld. Dat blijft het probleem van het elftal. Zelfs met een ontbrekende Promes en Neres kun je dit soort potten dan gewoon winnen, maar als dan ook het middenveld nog eens niet klopt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Blind toch wel johquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Misschien maar beter zo, in knock-out fase had je niks klaar gespeeld met deze spelers. Missen net te veel kwaliteit achterin. Veltman en Blind kunnen na dit jaar echt niet meer, in ieder geval niet Europees niveau. Nu Veltman een vaste plek heeft, begint ie weer slordig te worden. Daarnaast missen we een echte nummer 6. Frenkie zorgde voor een goede opbouw. Dit jaar hebben we niemand achterin die goed kan ballen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: