Nou, kip eten van een bord waar rauwe kip op heeft gelegen is een groter probleemquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kip bakken in een pan waar net rauwe kip in heeft gezeten is niet zo handig he?
Ja.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, kip eten van een bord waar rauwe kip op heeft gelegen is een groter probleem
Je verhit de pan toch?
Ik weiger.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Ok laatste nieuws, Haags gaat dood aan rauwe kip, Bitterbal moet als een dolle gaan neuken om 2 toffeetjes te fokken en Buda wil zich met geld eruit kopen terwijl hij eigenlijk 3 witte kinderen moet maken dus die kan een belastingaanslag verwachten.
Hm, ik kijk liever naar het gedrag en de leefwijze van mensen dan naar de huidskleur. Voor mij zit jij dan in de categorie ‘prima volk’quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mensen. Begon pas toen ik ouder werd.
Nou mag hopen van niet..quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Ok laatste nieuws, Haags gaat dood aan rauwe kip, Bitterbal moet als een dolle gaan neuken om 2 toffeetjes te fokken en Buda wil zich met geld eruit kopen terwijl hij eigenlijk 3 witte kinderen moet maken dus die kan een belastingaanslag verwachten.
Jouw kinderen zijn driekwart....even denken hoor, ja je moet er eentje nooit boven de 40 kilo laten groeien anders heb je een probleem mannetje.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb het goede aantal kinderen als halfje zijnde
Was niet altijd slecht bedoeld hoor maar wel altijd gevraagd waar ik vandaan kom. Den Haag was niet voldoendequote:Op dinsdag 10 december 2019 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik kijk liever naar het gedrag en de leefwijze van mensen dan naar de huidskleur. Voor mij zit jij dan in de categorie ‘prima volk’
5g, aluhoedje opquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:01 schreef Karzai het volgende:
De veranderingen gaan in een stroomversnelling, straks 5g
Faster and Faster
Maar er heeft toch altijd rauwe kip gezeten in een pan waarin je kip bakt. Namelijk de kip die je baktquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tis wel kruisbesmetting
Ja je verhit het toch als de tering, dat gaat het allemaal wel dood hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tis wel kruisbesmetting
Ik sta ook kleurenblind in de wereld, een van mijn vele leuke eigenschappen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik kijk liever naar het gedrag en de leefwijze van mensen dan naar de huidskleur. Voor mij zit jij dan in de categorie ‘prima volk’
Oei dat wordt een faalquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw kinderen zijn driekwart....even denken hoor, ja je moet er eentje nooit boven de 40 kilo laten groeien anders heb je een probleem mannetje.
Lolquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar er heeft toch altijd rauwe kip gezeten in een pan waarin je kip bakt. Namelijk de kip die je bakt![]()
Morgen wekkertje om 03:45, heb je nog even tijd om je leeg te schijten.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok ik maak me zorgen om niks
quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen wekkertje om 03:45, heb je nog even tijd om je leeg te schijten.
Koenquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb het goede aantal kinderen als halfje zijnde
quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ok ik maak me zorgen om niks
quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar als je twijfelt, kun je beter een boterham eten
quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:09 schreef houdjemond het volgende:
Als mensen nog behoefte hebben om afscheid te nemen van Giertje; stuur mij even een DM of PM.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:09 schreef houdjemond het volgende:
Als mensen nog behoefte hebben om afscheid te nemen van Giertje; stuur mij even een DM of PM.![]()
Of een kaartje willen sturen, je weet het niet, iedereen gaat er anders mee om natuurlijk..quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik kende hem nauwelijks, maar wel lief dat je het komt vragen
"Kende" hem maar erg vaag, sterkte desalniettemin.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:09 schreef houdjemond het volgende:
Sterktequote:Op dinsdag 10 december 2019 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
Ik lees het nu pas.. Heb hier best wel vaak met hem gesproken.
ik ken hem ook niet zo goed, paar keer gesproken maar op FOKquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:09 schreef houdjemond het volgende:
Druk druk druk ook hier. Verder ook z'n gangetjequote:Op dinsdag 10 december 2019 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
druk heVerder ze gangetje. Daar dan?
![]()
Giertje was hier een redelijk vaste gast toen ik kwam binnenvallen 9 jaar terugquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:18 schreef Karzai het volgende:
Giertje was meer van de oude garde volgens mij misschien dat Bossie mede metal fan en oude garde hem beter kent
ja precies ik zit hier 3 jaar ofzoquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Giertje was hier een redelijk vaste gast toen ik kwam binnenvallen 9 jaar terug
Ik niet. Geld voor het NLse clubvoetbal, en UEFA coëfficiënt punten.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:19 schreef Karzai het volgende:
Ik hoop dat ajax eigenlijk verliest vanavond geef ze meer kans om de europa league te winnen
promes gaat een gemis zijn vanavond en ajax geeft veel wegquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik niet. Geld voor het NLse clubvoetbal, en UEFA coëfficiënt punten.
Heb je wel van mijn brieven genoten? Ben vooral op de incest-kindprostitutie arc van de backstory erg trots.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat een jaar of vijf gedaan dus, tot ze me vertelden dat ze de maandelijkse brieven terug van die jongen schreven vanuit de organisatie van Foster Parents, geschreven door professionele schrijvers maar ik zou gerust moeten zijn want er kwam echt wel een deel van het geld bij die Thaise jongen terecht, ben ervan overtuigd dat daar erg vieze mensen werken juist.
alleen het zilverwerk in de prijzenkast teltquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik niet. Geld voor het NLse clubvoetbal, en UEFA coëfficiënt punten.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Heb je wel van mijn brieven genoten? Ben vooral op de incest-kindprostitutie arc van de backstory erg trots.
Welkom terug Flesje.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zat hier lang geleden veel. En toen beviel het me niet meer en ging ik weg.
Deze week kan Ajax alles verspelenquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
alleen het zilverwerk in de prijzenkast telt
Jullie gingen naar ONZ hequote:Op dinsdag 10 december 2019 19:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Heb je wel van mijn brieven genoten? Ben vooral op de incest-kindprostitutie arc van de backstory erg trots.
Vind dit humor die slaat als een suikerklontje op een ziek varken.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
nah al verliezen ze van az, we zijn nog niet op de helftquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze week kan Ajax alles verspelen
Ze kunnen wel de immense voorsprong die ze hadden verspelenquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
nah al verliezen ze van az, we zijn nog niet op de helft
Gaat ADO nogeens ooit een punt pakken?quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze week kan Ajax alles verspelen
Gastquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb laatst mezelf ook aangemeld voor een of andere actie dat kinderen ontbijt hebben voordat ze naar school gaan maar dat komt omdat het meisje dat me dat vroeg een tietspleetje had en grote lieve ogen
Ja, afgelopen wedstrijd tegen Twente. Verder gaan ze er gewoon uit met deze selectiequote:Op dinsdag 10 december 2019 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat ADO nogeens ooit een punt pakken?
Oh dat maakt het wel goed.... lolquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Betaal al een paar maanden braaf
Ja dat zit er wel in jaquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, afgelopen wedstrijd tegen Twente. Verder gaan ze er gewoon uit met deze selectie
Ik hoor trouwens niks meer over die centen van die rijstvreter. Is dat nou geregeld allemaal?quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest er een keer van komen he
Haha dat schijnt wel goed te zijn. Maar ik betwijfel dat.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens niks meer over die centen van die rijstvreter. Is dat nou geregeld allemaal?
AZquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zat trouwens laatst te denken he Haags: welke club heeft er dit seizoen meer punten in het ADO-stadion gehaald?
ja dat uit of thuis hou ik nooit bijquote:
You must be fun at partiesquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Ga dadelijk met 12 man Ajax kijken en die gast waar we gaan kijken heeft vorige week een breedbeeld van 85 inch, 17000 euro gekocht, hoop dat hij beseft dat er wat zuipers bijzitten die met bierblikken gaan gooien naar de tv als het niet helemaal loopt zoals verwacht
Ik volg dit soort dingen wel via teletekstquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:43 schreef Karzai het volgende:
Straks lekker op het bankie liggen en kijken, misschien val ik af toe nog in slaap, lekker toch
quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat uit of thuis hou ik nooit bijMaar ja, ADO heeft in totaal 12 punten. AZ 38. Dan is de kans wel erg groot ja.
Nee, zo goed kende ik hem niet.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:18 schreef Karzai het volgende:
Giertje was meer van de oude garde volgens mij misschien dat Bossie mede metal fan en oude garde hem beter kent
Kende hem ook niet zo goed, maar hij was hier wel regelmatigquote:
Man man man, je zult jezelf maar vrijwillig pijnigen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik volg dit soort dingen wel via teletekstAls het 2-0 bij rust staat kijk ik de tweede helft wel. Misschien
Goed. Mijn chick heeft alleen rauwe kip uit een pan getieft en nieuwe kip erin gaar gemaakt.quote:
Ach goed voor de weerstandquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed. Mijn chick heeft alleen rauwe kip uit een pan getieft en nieuwe kip erin gaar gemaakt.
Waarom zou je rauwe kip uit een pan tyfenquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed. Mijn chick heeft alleen rauwe kip uit een pan getieft en nieuwe kip erin gaar gemaakt.
Ja geen idee. Tyfus veel kruiden overheen gegooid geloof imquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je rauwe kip uit een pan tyfen
Hier gaat het wel goed, redelijk productief dagje gehad op de uniquote:
Netjesquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier gaat het wel goed, redelijk productief dagje gehad op de uni
Ik heb me laten vertellen dat de gevolgen wel mee zullen vallen haha .quote:
Neequote:Op dinsdag 10 december 2019 20:20 schreef UitStraling het volgende:
Tulpen, directheid, Amsterdam, prostitutie, oude meesters, drugs, Cruyff, watermanagement, zuinigheid, ondernemerschap en de Ajax branie. meer hebben we niet in Nederland mensen, laten we er trots op zijn
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:20 schreef UitStraling het volgende:
Tulpen, directheid, Amsterdam, prostitutie, oude meesters, drugs, Cruyff, watermanagement, zuinigheid, ondernemerschap en de Ajax branie. meer hebben we niet in Nederland mensen, laten we er trots op zijn
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat de gevolgen wel mee zullen vallen haha .
Komt wel goed. Of heb je al krampjes?quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan me niet ziekmelden
Paracetamol en door bikkelen!quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Luier aan en busje deo mee.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij als kok kunt hem geruststellen. Hier is de case:quote:
Valt me mee dat je jezelf niet noemtquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:20 schreef UitStraling het volgende:
Beetje lezer boven VMBO leest mij hier echt wel doorheen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Valt me mee dat je jezelf niet noemt
Lolquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje lezer boven VMBO leest mij hier echt wel doorheen.
Meneer moet zich weer even profileren als hooggeleid hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje lezer boven VMBO leest mij hier echt wel doorheen.
Hey maat.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Meneer moet zich weer even profileren als hooggeleid hoor.
Koude bitterballen zijn niet te vreten.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:37 schreef Bos81 het volgende:
Hooggeleid is toch niet eens een bestaand woord? toch?
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:37 schreef Bos81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:37 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft inderdaad hoog in de leidingen gehangen...quote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Koude bitterballen zijn niet te vreten.
Zoeken jullie nog mensen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was weer even makkelijk. half uurtje bezig geweest met een probleem dat zichzelf oploste. Maarja, storingsdienst = iedere call == minimaal 3 uur schrijven. Kachinggg!
Zal je kind zijnquote:
Kijk, goed bezig!quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was weer even makkelijk. half uurtje bezig geweest met een probleem dat zichzelf oploste. Maarja, storingsdienst = iedere call == minimaal 3 uur schrijven. Kachinggg!
Je moet jezelf wel heel goed kunnen concentreren als je steeds hetzelfde rondje zwemt, dag in dag uit.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk, goed bezig!
Ik wilde vroeg weg gaan maar concentratie van een goudvis, dus toch laat weg en niet eens alles af
Het glas volgen in standje vooruitquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet jezelf wel heel goed kunnen concentreren als je steeds hetzelfde rondje zwemt, dag in dag uit.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen met verstand van computers ja![]()
![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit was jij voor je ging nerden he?
Jouw situatie lijkt best wel op die serie en haar eigenlijk....quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Nog steeds eigenlijk, lekker bluffen
Voor bitterbal is het daar na gisteren een beetje laat voor vrees ikquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Nog steeds eigenlijk, lekker bluffen
Kloptquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jouw situatie lijkt best wel op die serie en haar eigenlijk....
Ik las het ja, zo cutequote:Op dinsdag 10 december 2019 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor bitterbal is het daar na gisteren een beetje laat voor vrees ik
Zolang hij op een redelijk hoog vuur heeft gestaan is er de kans op salmonellabesmetting zo goed als 0.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij als kok kunt hem geruststellen. Hier is de case:
- vrouw doet rauwe kip in pan
- maakt foutje en gooit kip weg
- doet nieuwe kip in dezelfde pan en bakt dit.
ik zie geen gevaar voor salmonellabesmetting. Jij?
Zit in elke kip salmonella?quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang hij op een redelijk hoog vuur heeft gestaan is er de kans op salmonellabesmetting zo goed als 0.
Vanmiddag nog mijn zwangere collega gerustgesteld dat ze gewoon lopende eidooiers mocht eten en uitgelegd waarom. Die was blij, zo mooi, nuttige noninformatie uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang hij op een redelijk hoog vuur heeft gestaan is er de kans op salmonellabesmetting zo goed als 0.
Volgens mij niet per definitie, maar ik zou het je alsnog aanraden ze gewoon goed te bakken. Kippen eten spul wat mensen niet kunnen eten ivm ziektes en zulks.quote:
Heb je op de valreep toch nog je goede daad van dit jaar gehaaldquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanmiddag nog mijn zwangere collega gerustgesteld dat ze gewoon lopende eidooiers mocht eten en uitgelegd waarom. Die was blij, zo mooi, nuttige noninformatie uit mijn hoofd
Ja, dat sowieso. Maar dat is met meeste vlees wel toch?quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij niet per definitie, maar ik zou het je alsnog aanraden ze gewoon goed te bakken. Kippen eten spul wat mensen niet kunnen eten ivm ziektes en zulks.
Preciesquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je op de valreep toch nog je goede daad van dit jaar gehaald
Verschilt per diersoort en per locatie van vlees.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar dat is met meeste vlees wel toch?
Al eet ik ook weleens gehakt rauw op een beschuitje. Is lekker.
Is idd met het meeste vlees zo. Alleen rund en vis kun je volgens mij rauw eten.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar dat is met meeste vlees wel toch?
Al eet ik ook weleens gehakt rauw op een beschuitje. Is lekker.
Ik las Paniekbusquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Inmiddels ook Picnicbus opgevangen, alle boodschappen ingeruimd en m'n moeder te woord gestaan. Pa ligt in het ziekenhuis.
Nee, hopelijk niet idd. Hij is gewoon oud aan het worden denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las Paniekbus
Hopelijk voor niks ernstigs, die ouwe.van je
Van een goeie slager wel jaquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:02 schreef Arch-Indar het volgende:
Dus rundergehakt kan in principe wel zo op een beschuitje?
Mehquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, hopelijk niet idd. Hij is gewoon oud aan het worden denk ik.
@haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 10 december 2019 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje tartaar ideequote:Op dinsdag 10 december 2019 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
Rauw gehakt op een broodje lijkt me totaal niet lekker![]()
Gebakken en goed gekruid gehak daarentege
Nee, op een beschuitje. Op brood is niet lekker nee.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
Rauw gehakt op een broodje lijkt me totaal niet lekker![]()
Gebakken en goed gekruid gehak daarentege
Tartaar vind ik ook niet super lekker. Zou het niet meenemen uit de super.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje tartaar idee
Strak tartare trouwens![]()
Meestal dan, had een keer een wat saaie, dat was jammer wel
Mijn grootmoeder doet ook altijd beschuit door gehaktballen. Ik vind panko met beetje paprika en knoflook poeder lekkerder.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, op een beschuitje. Op brood is niet lekker nee.
Mijn moeder deed ook altijd beschuit erdoorheen bij het maken van gehaktballen.
Idem.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tartaar vind ik ook niet super lekker. Zou het niet meenemen uit de super.
Mijn moeder ook. Ik vond dat altijd een beetje een soort van aanlengen. Meer maken zonder dat het echt meer is. Blijkt dat het ook nog echt een functie heeftquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn grootmoeder doet ook altijd beschuit door gehaktballen. Ik vind panko met beetje paprika en knoflook poeder lekkerder.
Mijn oma deed in de oorlog drie delen beschuit en één deel gehaktquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Ik vond dat altijd een beetje een soort van aanlengen. Meer maken zonder dat het echt meer is. Blijkt dat het ook nog echt een functie heeft
Ik at alleen maar brood bij mijn oma. Geen idee wat die deed.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn oma deed in de oorlog drie delen beschuit en één deel gehakt
Brood bakken?quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik at alleen maar brood bij mijn oma. Geen idee wat die deed.
Nee, maar wel altijd vers ongesneden witbrood. Met van die hele dikke harde korsten.quote:
Op het randje van bakbaar is dat danquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn oma deed in de oorlog drie delen beschuit en één deel gehakt
Dat klinkt wel super heerlijkquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, maar wel altijd vers ongesneden witbrood. Met van die hele dikke harde korsten.
Mochten we zelf snijden, echt twee sneden dik soms, en dan klodder boter erop en hageslag.
Heerlijk!
Altijd vechten wie het kontje mocht bij ons.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt wel super heerlijk![]()
Bij mijn oma is er altijd vers, ongesneden desem bruinbrood. Ik at vroeger altijd de korstjes op als er een vers bruin brood werd aangesneden
Arg wist dat ik dat onder mijn kloon moest postenquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor bitterbal is het daar na gisteren een beetje laat voor vrees ik
Heb je die driemiljard dollar Russenbuster supercomputer nou nog gekocht gisteren?quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Arg wist dat ik dat onder mijn kloon moest posten
Vlammetje?quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Arg wist dat ik dat onder mijn kloon moest posten
Desembrood, heerlijk!quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mijn oma is er altijd vers, ongesneden desem bruinbrood. Ik at vroeger altijd de korstjes op als er een vers bruin brood werd aangesneden
Heb ook wel zin in een snackjequote:
Heerlijk zegquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder.quote:
Nee geen geldquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je die driemiljard dollar Russenbuster supercomputer nou nog gekocht gisteren?
Ouwe vetklepquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eerder kaasstengel of frikandel denk ik.
Komt door de kaas.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer een beetje vies
quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noemen we haar gewoon Knabbeltje
Ja ze houdt niet zo van koosnaampjes.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die eekhoorn ziet er een beetje boos uit.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze houdt niet zo van koosnaampjes.
Ja dat kan ik niet uitzettenquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je UI kwispelt nog vrolijk.
Ik welquote:
Je bent zelf een kerstmuts.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind je ook niet dat die een kerstmuts mist?
quote:
Knap dat hij dan nog afscheid krijgtquote:Op woensdag 11 december 2019 05:51 schreef Koen66 het volgende:
Vanavond uit eten![]()
Afscheid ontslagen collega, reden is matig weliswaar
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 11 december 2019 05:51 schreef Koen66 het volgende:
Vanavond uit eten![]()
Afscheid ontslagen collega, reden is matig weliswaar
Tsja het is niet door wanprestatie ofzo, 3 van de 7 van mijn afd moeten wegquote:Op woensdag 11 december 2019 05:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Knap dat hij dan nog afscheid krijgt
weinig en ben niet zo van feestjesquote:
Ah zondequote:Op woensdag 11 december 2019 05:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja het is niet door wanprestatie ofzo, 3 van de 7 van mijn afd moeten weg
Yep, gelukkig heeft ie al iets anders, was bij mij toch lastiger geweestquote:
Jij bent ouder?quote:Op woensdag 11 december 2019 05:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, gelukkig heeft ie al iets anders, was bij mij toch lastiger geweest
Ik nog ouder, ben alvast gaan liggen....quote:
Yep, hij 35, ik 53.quote:
Ciaoquote:Op woensdag 11 december 2019 06:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik nog ouder, ben alvast gaan liggen....
Oei jaquote:Op woensdag 11 december 2019 06:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, hij 35, ik 53.
Andere overbodige collegae hebben ook nog niets (57 en 49)
Mijn jeugd, ben nog steeds gek op die bandquote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 08:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk dat ik mezelf zo van de trap af gooi op weg naar werk.
Ha wat denk je zelf.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Misschien valt het mee en krijg je een bloemtentje en een knuffel en nederige excuses en een kerstbonus en een laptop van haar?
Wil jij voor mij werken?quote:Op woensdag 11 december 2019 08:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga vandaag glimlachend rustig aan doen.
Dan komt mijn schema in de war joh.quote:
Doe je ooit anders dan?quote:Op woensdag 11 december 2019 08:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga vandaag glimlachend rustig aan doen.
Oke. NOu misschien UItstraling?quote:Op woensdag 11 december 2019 08:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan komt mijn schema in de war joh.
Iets anders dan glimlachen? Nee, dat doe ik altijd.quote:
Ik moet vandaag boos doen tegen mensen die hun werk niet goed doen en 100 plannetjes bedenken dus ik heb er geen tijd voor anders had ik het graag gedaan hoor.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. NOu misschien UItstraling?
Okequote:Op woensdag 11 december 2019 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet vandaag boos doen tegen mensen die hun werk niet goed doen en 100 plannetjes bedenken dus ik heb er geen tijd voor anders had ik het graag gedaan hoor.
Naar bed gaan.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OkeIs niet erg.
Dan heb ik 2 opties.
- mijzelf van de trap af gooien
- met scooter tegen een boom of paal.
Welke zou jij kiezen?
Het leven is hard op een zacht kussen.quote:
Zou wel graag terug willen mijn warme bed in jaquote:Op woensdag 11 december 2019 08:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het leven is hard op een zacht kussen.
Zou met scooter van de trap rijden en eenmaal bij het werk aangekomen zou ik hard tegen haar been aanrijden zodat ze over 30 jaar nog als een lemuur moet lopen.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OkeIs niet erg.
Dan heb ik 2 opties.
- mijzelf van de trap af gooien
- met scooter tegen een boom of paal.
Welke zou jij kiezen?
Oh die had ik nog niet bedachtquote:Op woensdag 11 december 2019 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou met scooter van de trap rijden en eenmaal bij het werk aangekomen zou ik hard tegen haar been aanrijden zodat ze over 30 jaar nog als een lemuur moet lopen.
US is Crea Bea he.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh die had ik nog niet bedacht
Jaquote:Op woensdag 11 december 2019 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Alles goed met je buik?
Nee johquote:Op woensdag 11 december 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had zomaar gekund natuurlijk
Ja logischquote:Op woensdag 11 december 2019 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee johHoewel ik met rauwe kip altijd goed uitkijk.
Handjes goed wassen na het snijden. En dan ook niet de kraan aanraken met de hand waarmee ik de kip vasthield en zo.quote:
Kan ook een keer fijn zijnquote:Op woensdag 11 december 2019 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Handjes goed wassen na het snijden. En dan ook niet de kraan aanraken met de hand waarmee ik de kip vasthield en zo.
Voor je het weet zit je een dag op de pot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |