ja, aangezien poepen meestal ook pas daarna begint. Eerder vegen is dan ook vrij nutteloosquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je begint pas ná het plassen met vegen he.
nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar van achter naar voor kan toch ook met je arm om je kont heen?
Tis gewoon net als met de bezem zeg maar.. soms moet je eerst alles bijelkaar vegen, om het laatste stukje op te kunnen ruimen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, aangezien poepen meestal ook pas daarna begint. Eerder vegen is dan ook vrij nutteloos
[..]
nooit geprobeerd
quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tis gewoon net als met de bezem zeg maar.. soms moet je eerst alles bijelkaar vegen, om het laatste stukje op te kunnen ruimen.
Gádverdammequote:Op dinsdag 10 december 2019 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tis gewoon net als met de bezem zeg maar.. soms moet je eerst alles bijelkaar vegen, om het laatste stukje op te kunnen ruimen.
hoe dan ook, ik wil AI niet in mijn team hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Team achterlangs, voorlangs om de kont af te vegen klinkt complex.
Wtf. ' pak' je het dan zo tussen je wijsvingers?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gewoon je arm iets meer strekken?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Team achterlangs, voorlangs om de kont af te vegen klinkt complex.
Vaak welquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Alsof jullie allemaal altijd een clean sheet hebben!
Yep, hoofd in de pot, kont omhoog.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon je arm iets meer strekken?
Eromheen zou ik echt niet kunnen
Moet je dan voorover hangen ofzo? 😅
Nee, ik zit gewoon rechtop?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon je arm iets meer strekken?
Eromheen zou ik echt niet kunnen
Moet je dan voorover hangen ofzo? 😅
Die keer dat ik de hond van mijn vriendin ging uitlaten in gedachtenquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wtf. ' pak' je het dan zo tussen je wijsvingers?
Kun je dit painten?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep, hoofd in de pot, kont omhoog.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op de bril? Hoe kom je dan om je kont heen erbij?quote:
een clean shitquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Alsof jullie allemaal altijd een clean sheet hebben!
Nee, ik ben een meisje, met scheermesquote:
Nou gewoon?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Op de bril? Hoe kom je dan om je kont heen erbij?
The dreamquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een clean shit
dat je met 1 papiertje gewoon klaar bent
niet iedereen heeft een kardashian kontquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat gaat vrij simpel hoor, rechtop zitten, arm naar achter, een klein stukje naar beneden en je bent er?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit toch?
[ afbeelding ]
Maar dan zittend.
Ja hoe vadsig moet je zijn als dit niet meer kan dan?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog steeds met flinke kont, overigens.
Wellicht kan @Braddie je daar meer info over verschaffenquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoe vadsig moet je zijn als dit niet meer kan dan?
Ik denk het want dat zou mij ook niet lukken.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat vrij simpel hoor, rechtop zitten, arm naar achter, een klein stukje naar beneden en je bent er?
Of heb ik van die apenarmen dat dat makkelijk is.
Ik had zonder dat mental image gekund.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht kan @:braddie je daar meer info over verschaffen
Mwah, 30kg terug kon ik het ook.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoe vadsig moet je zijn als dit niet meer kan dan?
En dan één bil omhoog wippen ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit toch?
[ afbeelding ]
Maar dan zittend.
Recht van achter heb ik niet gezegd he. Als je je arm vanuit neutrale houding naar achter brengt, zit 'ie niet ineens midden op je rug.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk het want dat zou mij ook niet lukken.
Het moet altijd beetje vanaf de zijkant zeg maar, niet vanaf recht van achter.
Ik welquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet iedereen heeft een kardashian kont
Of een beetje naar voren leunen.quote:
Ja, sorry dat ik thicc ben.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:01 schreef bitterbal het volgende:
Ja goed als je achterwerk de hele pot verduistert als een zonsverduistering gaat het niet lukken nee. Dan moet je idd iets omhoog om ruimte te creëren.
Nee, maar mijn billen bedenken wel de bril. Daar kan geen arm meer tussen hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Recht van achter heb ik niet gezegd he. Als je je arm vanuit neutrale houding naar achter brengt, zit 'ie niet ineens midden op je rug.
Ik vraag me nu af of dit een bewuste typo wasquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, maar mijn billen bedenken wel de bril. Daar kan geen arm meer tussen hoor.
Hier durf ik geen antwoord op te gevenquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Intrigerend wel dit.
Zitten jullie helemaal tot achterop de bril dan? Ik heb altijd nog wat ruimte tussen de achterste rand van de bril en m'n bips.
En nee, dan zeik ik niet de voorkant onder.
Welke typo?quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af of dit een bewuste typo was
Je eigen broek vol zeiken onder de rand van de bril door....quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier durf ik geen antwoord op te geven
Dan zak ik de pot in.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is dit wat voor jullie?
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, maar mijn billen bedenken wel de bril. Daar kan geen arm meer tussen hoor.
De eckte manier van toiletterenquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je eigen broek vol zeiken onder de rand van de bril door....
Dat kunnen mijn bovenbenen niet aan.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:11 schreef gianni61 het volgende:
gelukkig hebben we hier gewoon potten.
ooit een vakantie gehad met voornamelijk van die hurk toiletten. wat een ellende
Meer squats doen!quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kunnen mijn bovenbenen niet aan.
ook 1 vakantie in de natuur, maar dan kun je je tenminste nog aan een boom vast houdenquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kunnen mijn bovenbenen niet aan.
Maar rustig de tijd nemen.quote:
In de natuur vind ik het makkelijker, boom om vast te houden, eventueel compleet tegenaan leunen, werkt allemaal.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook 1 vakantie in de natuur, maar dan kun je je tenminste nog aan een boom vast houden
Hele dag al het gevoel dat het vrijdag isquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:20 schreef Karzai het volgende:
Gevoel of ik al 8 uur achter de rug heb vandaag
Dan doe je datquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:32 schreef Karzai het volgende:
Haaagsieeee, ik wil naar huis vast biertjes drinken op de wallen met de voetbal supporters
Ja,quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nu meer betaald?
quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja,
Kan Danny z'n boot iets langer houden
Netjesquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:55 schreef G-Pier het volgende:
Kerstboom opgehangen en eerste hap van mijn oliebol genomen. Taak volbracht vandaag.
Oliebollenquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:55 schreef G-Pier het volgende:
Kerstboom opgehangen en eerste hap van mijn oliebol genomen. Taak volbracht vandaag.
leven is ongezondquote:
quote:
Dat kun je niet zeggen van de zangeres van Roxettequote:
Helaasquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kun je niet zeggen van de zangeres van Roxette![]()
![]()
Goedemiddag btw
Okee, het is dus inmiddels aangepastquote:Op dinsdag 10 december 2019 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Op weg terug naar huis. Weer een nieuw bordje gespot:Eindhoven Centraal. Oude tijden herleven
Ja die is wel klaar. Vreselijke muziek, maar spijtig dat ze zo ziek was enzoquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kun je niet zeggen van de zangeres van Roxette![]()
![]()
Goedemiddag btw
Klinkt ook matig jaquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
Kip kerrie salada van de appie is niet te vreten trouwens
Niet helemaal. De brede borden bij de trappen nog niet.quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, het is dus inmiddels aangepast![]()
Iets anders eten dan? Curry als je er geen zin in hebt klinkt vreselijkquote:Op dinsdag 10 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou een Thaise curry maken. Geen trek in
niks anders in huis?quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, maar watquote:Op dinsdag 10 december 2019 16:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Iets anders eten dan? Curry als je er geen zin in hebt klinkt vreselijk
quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:46 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb 4 dingen in huis want iedereen liep te zeiken over het eten.
Hutspot
Boerenkool
Nasi
Chinese noedels.
En satehstokjes.
Andijviestamppot!quote:
Ik denk erover om een pizza te bestellenquote:Op dinsdag 10 december 2019 16:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Andijviestamppot!
Of tosti's!
Of spaghetti!
Dat lust ik echt altijd, ALTIJD.quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit!!quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lust ik echt altijd, ALTIJD.
Heerlijk pepers hoor maar om nu rode pers als groenten te gaan eten.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:15 schreef Karzai het volgende:
Goed tegen verkoudheid en griep
Rode peper is een supergezonde groente. Het zit vol vitamine C en capsicum, relatief meer dan in sinaasappel. Van capsicum worden ook medicijnen gemaakt tegen verkoudheid. Capsaïcine is de stof die scherpe smaak geeft aan de rode peper. De neus gaat ervan open; je kunt beter ademhalen
Ik gebruik altijd eigenlijk standaard rode van de toko, geen idee wel merk en model die zijn, zal er eens een keer op letten.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:32 schreef Karzai het volgende:
Die kleine rode of groene pepers en madame jeanette haal ik altijd bij de toko
en ook spaanse krijg je er een stuk of of tien voor 50 cent
ja dat is ernstig matigquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik draai lichtelijk door. Hoe kan het toch zijn dat je iemand bijna het minimum loon betaald toch nog zo wilt behandelen.
10 euro bruto per uur ... Ik zeur niet. Heb geen voorkeuren met diensten of tijden. Geen vaste hobbies waardoor ik bepaalde uren niet kan werken. Je bent geheel vrij om mij naar jou wens in te roosteren. Ik ben op tijd, doe mijn werk zo snel en goed mogelijk. behandel mijn collega's en gasten met respect en ben flexibel. Later of eerder beginnen allemaal geen probleem. Langer blijven ook geen probleem.
maar er is 1 grens. Ik werk niet onbetaald![]()
Nu kreeg ik net op mijn kop omdat ik afgelopen vrijdag een standby dienst heb geweigerd. Er werd voorgesteld dat ik kon stoppen maar dan op standby kon gaan. Nou nee. Als ik klaar ben ben ik klaar en ga ik niet daar zitten wachten of het druk wordt.
Hoe kon ik denken dat er voor de nieuweling een uitzonderingspositie kon gelden? ' En dan kom je ook altijd nog te vroeg ook?'
Ja dat kwam haar vandaag wel goed uit toen het voor aanvang van mijn tijd druk werd, of ik haar wilde komen helpen ...
GATVERDAMME![]()
Sorry moest er uit.
Zo dat is eruitquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik draai lichtelijk door. Hoe kan het toch zijn dat je iemand bijna het minimum loon betaald toch nog zo wilt behandelen.
10 euro bruto per uur ... Ik zeur niet. Heb geen voorkeuren met diensten of tijden. Geen vaste hobbies waardoor ik bepaalde uren niet kan werken. Je bent geheel vrij om mij naar jou wens in te roosteren. Ik ben op tijd, doe mijn werk zo snel en goed mogelijk. behandel mijn collega's en gasten met respect en ben flexibel. Later of eerder beginnen allemaal geen probleem. Langer blijven ook geen probleem.
Nu kreeg ik net op mijn kop omdat ik afgelopen vrijdag een standby dienst heb geweigerd. Er werd voorgesteld dat ik kon stoppen maar dan op standby kon gaan. Nou nee. Als ik klaar ben ben ik klaar en ga ik niet daar zitten wachten of het druk wordt.
Hoe kon ik denken dat er voor de nieuweling een uitzonderingspositie kon gelden? ' En dan kom je ook altijd nog te vroeg ook?'
Ja dat kwam haar vandaag wel goed uit toen het voor aanvang van mijn tijd druk werd, of ik haar wilde komen helpen ...
GATVERDAMME![]()
Sorry moest er uit.
Aaaaaaw, knuffelquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:39 schreef bitterbal het volgende:
GATVERDAMME![]()
Sorry moest er uit.
Ja twijfel soms aan mezelf maar dit is toch niet goed?quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is ernstig matig
En dan hoor je in het nieuws dat ze in de horeca geen personeel kunnen vinden
Begrijp niet waar die mentaliteit vandaan komt. Denken dat ze ook standby diensten draait. Fucking alle omzet komt op haar rekening. Hoe denken dat soort mensen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:43 schreef Karzai het volgende:
je moet wat anders zoeken, dit kan je ook niet nog tien jaar doen
Ja maar hoopte nu even ergens te kunnen blijven maar dit kan ik toch niet pikken :pquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:45 schreef Karzai het volgende:
Solliciteren bij iemand anders, jij hebt de macht
Overal zoeken ze horeca personeel
Ja is gestoordquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:45 schreef bitterbal het volgende:
Ben ik nou gek jongens? Dit is toch gewoon gestoord?
Tegen iemand zeggen ja klok e maar uit maar of je nog wel wilt blijven voor het geval het druk wordt?
Nee?! Of je werkt of je werkt niet. Is toch geen hogere wiskunde. Gewoon schofterig gedrag. En als ze mij nou nog fatsoenlijk zou betalen zou ik best wel wat willen toegeven maar toch niet voor 10 euro per uur joh.
Eens.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoor altijd alleen maar misstanden in de horeca.
Ja begrijp het niet. Waarom niet gewoon normaal doen. Altijd alles van het personeel verwachten. Dat ze maar blijven lopen zonder een pauze of eten of drinken.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoor altijd alleen maar misstanden in de horeca.
Dat heb ik niet hoor. Ze verwacht serieus dat als je om half 11 bent begonnen sochtends en om 8 savonds kan stoppen dat je dan nog blijft zitten onbetaald voo het geval het toch nog druk wordt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb as we speak standby dienst. Doordeweeks buiten kantooruren en in het weekend 24 uur.
Dat betekent van vrijdag 17:00 tot maandag 8:30 63,5 uur @:15% en doordeweeks per dag 16 uur @:10%.
Nog zonder dat ik daadwerkelijk gebeld word want dan is het meteen minimaal 3 uur, en inzet tegen 150 of 200 %.
34quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou een ander baantje zoeken bitter. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Hebben een cocktailbar, een wijnbar, een 40-zitplaatsen sterrenplekje en een 140-plaatsen hipperdepip restaurant in de familie maar als ik af en toe zie hoe ze met het personeel omgaanquote:
Even diep ademhalen en tot 10 tellen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:50 schreef bitterbal het volgende:
Die kop ook toen ze zei ' de nieuweling'
Ben echt boos
Ja ik ken de verhalen. Hard wereldje.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben een cocktailbar, een wijnbar, een 40-zitplaatsen sterrenplekje en een 140-plaatsen hipperdepip restaurant in de familie maar als ik af en toe zie hoe ze met het personeel omgaan![]()
Sommigen krijgen dan ook wel echt gouden kansen na een tijdje daar niet van.
Personeel is ook niet altijd alles. Maar ik weet van mezelf dat ik serieus gewoon echt een goede werknemer ben. Ik laat mij gewoon constant naaien voor dat tientje.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben een cocktailbar, een wijnbar, een 40-zitplaatsen sterrenplekje en een 140-plaatsen hipperdepip restaurant in de familie maar als ik af en toe zie hoe ze met het personeel omgaan![]()
Sommigen krijgen dan ook wel echt gouden kansen na een tijdje daar niet van.
Wordt het niet eens tijd voor een echte baan dan?quote:
Die kop ook toen ze zei 'dat nieuwe lekkere wijf'quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:50 schreef bitterbal het volgende:
Die kop ook toen ze zei ' de nieuweling'
Ben echt boos
Dt is een echte baan.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een echte baan dan?
Tijd dat je daar wat tegen gaat doenquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Personeel is ook niet altijd alles. Maar ik weet van mezelf dat ik serieus gewoon echt een goede werknemer ben. Ik laat mij gewoon constant naaien voor dat tientje.
Ik bied 15.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Personeel is ook niet altijd alles. Maar ik weet van mezelf dat ik serieus gewoon echt een goede werknemer ben. Ik laat mij gewoon constant naaien voor dat tientje.
En daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:53 schreef bitterbal het volgende:
Nee serieus Flash. Dit is wel gewoon mijn baan.
Ja wat dan. WEer ontslag nemen op naar de volgende sociopaat?quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd dat je daar wat tegen gaat doen
quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een echte baan dan?
Laat r lekker het lazarus krijgen zegquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik niet hoor. Ze verwacht serieus dat als je om half 11 bent begonnen sochtends en om 8 savonds kan stoppen dat je dan nog blijft zitten onbetaald voo het geval het toch nog druk wordt.
Ja daar pas k echt voor.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat dan. WEer ontslag nemen op naar de volgende sociopaat?
Nou blijkbaar welquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En daar is niks mis mee.
nee even rondkijken wie beter betaald en dan pas ontslag nemenquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat dan. WEer ontslag nemen op naar de volgende sociopaat?
Begrijp gewoon niet hoe iemand de de inkomsten op haar rekening krijgt kan zeggen ja maar ik sta ook standby?quote:
ik heb er geen ervaring in het. Het lijkt mij dodelijk saai.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Retail is ook een hard wereldje
Ligt eraan welke functie.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb er geen ervaring in het. Het lijkt mij dodelijk saai.
Zou niks voor mij zijn, na drie rustige relaxte dagen zou ik een pot rode verf met glitters op de muren smeren en nieuwe dansjes gaan oefenen in een kanariegeel pakquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:58 schreef Karzai het volgende:
Gewoon een luxe winkeltje waar ze niche produkten verkopen
quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:00 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook de halve dag niets te doen, maar krijg wel doorbetaald.
Dan lees ik mijn krantje, rook een sigaretje en ouwehoer wat met collega's
Even laten bezinken en even laten gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Hoe zouden jullie dit oplossen dan?
Ja dat snap ik ook niet, ik heb daar echt amper tijd voor en als ik er tijd voor zou hebben zou ik beseffen dat ik wat anders zou gaan moeten doen.quote:
Paar flesjes speciaalbier.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Ja maar om de paar dagen herhaalt deze onzin zich. Alsof ze constant behoefte heeft om haar positie te verduidelijken ofzo.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even laten bezinken en even laten gaan.
Haar middels een jarenlange campagne van anonieme treiterijen psychisch KAPOTmaken!!!quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Dat is ook uitbuiting ja. Maar ik dacht dat ze zo alleen met 15jarigen om gingenquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:58 schreef bitterbal het volgende:
Dat doen ze bij de Mac die splitdiensten. Is het rustig, moeten ze zich uitklokken en blijven als het weer druk wordt.
Walgelijk vind ik dat.
Kan niet wachten tot de kiosks wieltjes en armen hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook uitbuiting ja. Maar ik dacht dat ze zo alleen met 15jarigen om gingen
Sommige niet :pquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook uitbuiting ja. Maar ik dacht dat ze zo alleen met 15jarigen om gingen
Ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Haar middels een jarenlange campagne van anonieme treiterijen psychisch KAPOTmaken!!!![]()
![]()
Hmm lastigquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar om de paar dagen herhaalt deze onzin zich. Alsof ze constant behoefte heeft om haar positie te verduidelijken ofzo.
Ja IK snap het helemaalquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sommige niet :p
of je werkt of niet. Als je nodig bent krijg je betaald. Als je niet nodig bent krijg je niet betaald maar ben je er ook niet.
Is toch vrij simpel
Nee ben lid geweest van de fnv.quote:
Nee elke keer is er weer iets nieuws met als dieptepunt dacht ik het haar bellen op haar vrije dagquote:
Begin zelf een bistrotentje, kun je het op jouw manier doen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee elke keer is er weer iets nieuws met als dieptepunt dacht ik het haar bellen op haar vrije dag![]()
Maar nee het kan erger
Ja heb k geen zin inquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begin zelf een bistrotentje, kun je het op jouw manier doen.
Ja dat is wel het minste ja, bijt iemand serieus zijn hoofd af als ik maar 0.05 procent disrespect merk, mijn oma was bokskampioen van het dorp en de acht dorpen er rondomheen maar goed ze kennen me.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb k geen zin in![]()
En op mijn manier zeg je maar enige wat ik verwacht is gewoon algemeen fatsoen.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:20 schreef bitterbal het volgende:
Die mensen die zo verbrand zijn op die vulkaar in nieuw zeeland he. Verbranden die nou door brandende steentje en zo die neerkomen? Lava overleef je niet toch?
quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is wel het minste ja, bijt iemand serieus zijn hoofd af als ik maar 0.05 procent disrespect merk, mijn oma was bokskampioen van het dorp en de acht dorpen er rondomheen maar goed ze kennen me.
quote:
Puur natuur, zonder vulkanisme zouden we op een dode onvruchtbare planeet leven of nou ja niet leven dus.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Blijf het een raar fenomeen vinden :p
Onzinquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:30 schreef Karzai het volgende:
De natuur is gewelddadig
Als de klimaatverandering in dit tempo doorgaat bestaat Nederland niet meer over 200 jaar
nah 550 jaar danquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Onzin
https://www.volkskrant.nl(...)UiXLtdutLRU0YZ9axUak
Zon vaart zal het niet lopen
Nederland is eerder een 'buitenlands' land dan dat het in de zee verdwijnt.quote:
dat zijn we al sinds de gouden eeuwquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nederland is eerder een 'buitenlands' land dan dat het in de zee verdwijnt.
Nee, maar de hoeveelheid niet nederlanders overtreft het aantal nederlanders binnen 100 jaar als we zo doorgaan. Nederland groeit momenteel alleen maar door immigratie. Er gaan meer nederlanders dood dan dat er bijkomen. Over een jaar of 100 zal een partij als Denk de absolute meerderheid kunnen halen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat zijn we al sinds de gouden eeuw
RIP achterkleinkinderenquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, maar de hoeveelheid niet nederlanders overtreft het aantal nederlanders binnen 100 jaar als we zo doorgaan. Nederland groeit momenteel alleen maar door immigratie. Er gaan meer nederlanders dood dan dat er bijkomen. Over een jaar of 100 zal een partij als Denk de absolute meerderheid kunnen halen.
en dat baart mij meer zorgen dan een paar klimaat fabeltjes.
Dat is hetzelfde, iedereen denkt aan het klimaat aan de Aarde maar het gaat om demagogische processen, bij een kwart graad stijging van de temperatuur mislukt de Qat oogst in de hoorn van Afrika en willen die hier boerenkool komen eten, heb je je uniform nog ergens op zolder om 150 miljoen verslaafde mensen met kikkerogen tegen te houden?quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, maar de hoeveelheid niet nederlanders overtreft het aantal nederlanders binnen 100 jaar als we zo doorgaan. Nederland groeit momenteel alleen maar door immigratie. Er gaan meer nederlanders dood dan dat er bijkomen. Over een jaar of 100 zal een partij als Denk de absolute meerderheid kunnen halen.
klimaat is gewoon een feitquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Meer kinderen krijgen jij rasechte Nederlander.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mag wel hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meer kinderen krijgen jij rasechte Nederlander.
Wees niet bang. Ik zal mij niet voortplanten
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eng kliekjequote:Op dinsdag 10 december 2019 18:43 schreef Karzai het volgende:
Denk nu 3 zetels, ik ben daar niet zo vreselijk bang voor
Nee, een limiet van 2 kinderen per gezin is beter.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, nu. Als ze zichzelf politiek niet vermoorden wordt het echt meerquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:43 schreef Karzai het volgende:
Denk nu 3 zetels, ik ben daar niet zo vreselijk bang voor
Maar je puur Hollandse genen man!! Die buitenlanders fokken beter. Vind ik ook niet dat je mag zeuren.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, een limiet van 2 kinderen per gezin is beter.
Tja, zolang we ons laten uitlachen door een marokkaanse diplomaat als we het willen hebben over mensen die terug moeten.... dan zal er nooit wat veranderen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
klimaat is gewoon een feit
En Nederland moet wel iets doen aan het aantal kansloze immigranten. Daar ben ik het wel met je eens
Dat is idd redelijk kansloos jaquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tja, zolang we ons laten uitlachen door een marokkaanse diplomaat als we het willen hebben over mensen die terug moeten.... dan zal er nooit wat veranderen.
Welnee, mensen vinden altijd een reden om ruzie te krijgen. Aard van de soort.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Dus ben je voor een roomwit Nederland met af en toe een kebabzaakje of een vriendelijke neger bij de Vliegende Hollander ga dan 100 rijden, koop inheemse seizoensgebonden producten zoals wortel en boerenkool en scheid netjes je afval, dan stel je je horrorbeeld een jaar of 10 uit.
Over 150 jaar iedereen de kleur van koffie dan is het gezeik voorbij
Denk dat de meesten zich meer zorgen maken over een bepaald geloof dan over de huidskleurquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Dus ben je voor een roomwit Nederland met af en toe een kebabzaakje of een vriendelijke neger bij de Vliegende Hollander ga dan 100 rijden, koop inheemse seizoensgebonden producten zoals wortel en boerenkool en scheid netjes je afval, dan stel je je horrorbeeld een jaar of 10 uit.
Over 150 jaar iedereen de kleur van koffie dan is het gezeik voorbij
Ja sorryquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:47 schreef UitStraling het volgende:
Blanke mensen neuken slechter, zo redden we het niet jongens.
Maar zo gaat het wel in Nederland. Niemand daar in de regering durft eens keer met zijn voet te stampen en te zeggen nu is het genoeg.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is idd redelijk kansloos ja
Zoveel roomwitte moslims zijn er toch niet?quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat de meesten zich meer zorgen maken over een bepaald geloof dan over de huidskleur
Jupjup, zoals we destijds die Turkse minister het land uit hebben gezet. Hoop gemekker, maar ze weten wel dat je het meent.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar zo gaat het wel in Nederland. Niemand daar in de regering durft eens keer met zijn voet te stampen en te zeggen nu is het genoeg.
Ze weigeren nu al jaren hierover te praten, dan is het toch een keer klaar of niet? Is dat nou zon rare gedachte van mij? Gelijk alle betalingen naar Marokko stop zetten. Of gewoon landingsrechten van vliegtuigen opschorten tot ze onze voorwaarden accepteren.
Kan makkelijk hoor.
Nou, precies. Maar niemand durft of zo.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jupjup, zoals we destijds die Turkse minister het land uit hebben gezet. Hoop gemekker, maar ze weten wel dat je het meent.
True true.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoveel roomwitte moslims zijn er toch niet?
quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:51 schreef LTVDK het volgende:
Het is dat er in Nederland een hoop gewoon heel goed geregeld is maar anders zou ik gewoon zeggen steek al die dijken maar weer door zodat het een modern Atlantis kan worden.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Negers maximaal 1 kind.
Iets ertussenin 2 kinderen.
Blanken verplicht 3 kinderen.
Opgelost
Uitstraling voor president.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Negers maximaal 1 kind.
Iets ertussenin 2 kinderen.
Blanken verplicht 3 kinderen.
Opgelost
quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:51 schreef LTVDK het volgende:
Het is dat er in Nederland een hoop gewoon heel goed geregeld is maar anders zou ik gewoon zeggen steek al die dijken maar weer door zodat het een modern Atlantis kan worden.
Tuig met opgevoerde jetski's en kekke reddingsvesten die oude omaatjes beroven op hun roeibootquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Op de waterfiets in de file staan ‘s morgens.
Ja? Tenminste mij is duidelijk gemaakt dat ik in die groep hoorquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij beschouwt jezelf als iets er tussenin?
Ja maar die nederlanders proberen niet het land waar ze te gast zijn af te breken.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:54 schreef Karzai het volgende:
Nederlanders vind je ook over de hele wereld, dat is wat ons kleine landje groot heeft gemaakt
Hoe noem je een marokkaanse vrouw op een jetski?quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuig met opgevoerde jetski's en kekke reddingsvesten die oude omaatjes beroven op hun roeiboot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ze nemen liever de boel over.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja maar die nederlanders proberen niet het land waar ze te gast zijn af te breken.
Jij bent een halve mof dus je moet er gewoon 3, geen flauwekulletjes.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja? Tenminste mij is duidelijk gemaakt dat ik in die groep hoor
Ik wil niet!!quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent een halve mof dus je moet er gewoon 3, geen flauwekulletjes.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja? Tenminste mij is duidelijk gemaakt dat ik in die groep hoor
Ik heb dat een jaar of vijf gedaan dus, tot ze me vertelden dat ze de maandelijkse brieven terug van die jongen schreven vanuit de organisatie van Foster Parents, geschreven door professionele schrijvers maar ik zou gerust moeten zijn want er kwam echt wel een deel van het geld bij die Thaise jongen terecht, ben ervan overtuigd dat daar erg vieze mensen werken juist.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan neem ik wel een paar Foster Parent-kids. Mogen ze af en toe een tekening sturen, maar heb ik er verder geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |