ja, aangezien poepen meestal ook pas daarna begint. Eerder vegen is dan ook vrij nutteloosquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je begint pas ná het plassen met vegen he.
nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar van achter naar voor kan toch ook met je arm om je kont heen?
Tis gewoon net als met de bezem zeg maar.. soms moet je eerst alles bijelkaar vegen, om het laatste stukje op te kunnen ruimen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, aangezien poepen meestal ook pas daarna begint. Eerder vegen is dan ook vrij nutteloos
[..]
nooit geprobeerd
quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tis gewoon net als met de bezem zeg maar.. soms moet je eerst alles bijelkaar vegen, om het laatste stukje op te kunnen ruimen.
Gádverdammequote:Op dinsdag 10 december 2019 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tis gewoon net als met de bezem zeg maar.. soms moet je eerst alles bijelkaar vegen, om het laatste stukje op te kunnen ruimen.
hoe dan ook, ik wil AI niet in mijn team hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Team achterlangs, voorlangs om de kont af te vegen klinkt complex.
Wtf. ' pak' je het dan zo tussen je wijsvingers?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gewoon je arm iets meer strekken?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Team achterlangs, voorlangs om de kont af te vegen klinkt complex.
Vaak welquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Alsof jullie allemaal altijd een clean sheet hebben!
Yep, hoofd in de pot, kont omhoog.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon je arm iets meer strekken?
Eromheen zou ik echt niet kunnen
Moet je dan voorover hangen ofzo? 😅
Nee, ik zit gewoon rechtop?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon je arm iets meer strekken?
Eromheen zou ik echt niet kunnen
Moet je dan voorover hangen ofzo? 😅
Die keer dat ik de hond van mijn vriendin ging uitlaten in gedachtenquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wtf. ' pak' je het dan zo tussen je wijsvingers?
Kun je dit painten?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep, hoofd in de pot, kont omhoog.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op de bril? Hoe kom je dan om je kont heen erbij?quote:
een clean shitquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Alsof jullie allemaal altijd een clean sheet hebben!
Nee, ik ben een meisje, met scheermesquote:
Nou gewoon?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Op de bril? Hoe kom je dan om je kont heen erbij?
The dreamquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een clean shit
dat je met 1 papiertje gewoon klaar bent
niet iedereen heeft een kardashian kontquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat gaat vrij simpel hoor, rechtop zitten, arm naar achter, een klein stukje naar beneden en je bent er?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit toch?
[ afbeelding ]
Maar dan zittend.
Ja hoe vadsig moet je zijn als dit niet meer kan dan?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog steeds met flinke kont, overigens.
Wellicht kan @Braddie je daar meer info over verschaffenquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoe vadsig moet je zijn als dit niet meer kan dan?
Ik denk het want dat zou mij ook niet lukken.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat vrij simpel hoor, rechtop zitten, arm naar achter, een klein stukje naar beneden en je bent er?
Of heb ik van die apenarmen dat dat makkelijk is.
Ik had zonder dat mental image gekund.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht kan @:braddie je daar meer info over verschaffen
Mwah, 30kg terug kon ik het ook.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoe vadsig moet je zijn als dit niet meer kan dan?
En dan één bil omhoog wippen ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit toch?
[ afbeelding ]
Maar dan zittend.
Recht van achter heb ik niet gezegd he. Als je je arm vanuit neutrale houding naar achter brengt, zit 'ie niet ineens midden op je rug.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk het want dat zou mij ook niet lukken.
Het moet altijd beetje vanaf de zijkant zeg maar, niet vanaf recht van achter.
Ik welquote:Op dinsdag 10 december 2019 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet iedereen heeft een kardashian kont
Of een beetje naar voren leunen.quote:
Ja, sorry dat ik thicc ben.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:01 schreef bitterbal het volgende:
Ja goed als je achterwerk de hele pot verduistert als een zonsverduistering gaat het niet lukken nee. Dan moet je idd iets omhoog om ruimte te creëren.
Nee, maar mijn billen bedenken wel de bril. Daar kan geen arm meer tussen hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Recht van achter heb ik niet gezegd he. Als je je arm vanuit neutrale houding naar achter brengt, zit 'ie niet ineens midden op je rug.
Ik vraag me nu af of dit een bewuste typo wasquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, maar mijn billen bedenken wel de bril. Daar kan geen arm meer tussen hoor.
Hier durf ik geen antwoord op te gevenquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Intrigerend wel dit.
Zitten jullie helemaal tot achterop de bril dan? Ik heb altijd nog wat ruimte tussen de achterste rand van de bril en m'n bips.
En nee, dan zeik ik niet de voorkant onder.
Welke typo?quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af of dit een bewuste typo was
Je eigen broek vol zeiken onder de rand van de bril door....quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier durf ik geen antwoord op te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |