Schakelkanaal voor de Champions League vanavondquote:
Lekker gekquote:
Ah op die fiets.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schakelkanaal voor de Champions League vanavond
Als het aan mij lag kregen zulke mensen een enkeltje werkkamp.quote:
Gaat lastig verhaal worden voor Ajax vanavondquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat lastig verhaal worden voor Ajax vanavond
Was van te voren al duidelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat lastig verhaal worden voor Ajax vanavond
Mooi toch? Neus op de dekselquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was van te voren al duidelijk.
Als je 2 keer zo faalt tegen Chelsea dan vraag je natuurlijk om problemen.
Haland kopen. Die heeft kennelijk een clausule van maar 20 mil in zijn contract.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was van te voren al duidelijk.
Als je 2 keer zo faalt tegen Chelsea dan vraag je natuurlijk om problemen.
Krijgen ze Veltman er gratis bij.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haland kopen. Die heeft kennelijk een clausule van maar 20 mil in zijn contract.
Mja, ik vind voetbal al tijden niet meer superboeiend dankzij de CL die alle competities verragt.quote:
Bundesliga en La Liga zijn dit jaar anders vrij spannendquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijgen ze Veltman er gratis bij.
[..]
Mja, ik vind voetbal al tijden niet meer superboeiend dankzij de CL die alle competities verragt.
Bijna geen enkele competitie is nog spannend.
Strijd om degradatie in de PL ook nu Arsenal zich daarin gaat mengenquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bundesliga en La Liga zijn dit jaar anders vrij spannend
Klopt haha, gisteren sinds 2 maanden weer eens gewonnen! Wist niet wat ik zag.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Strijd om degradatie in de PL ook nu Arsenal zich daarin gaat mengen
Zullen wel 6de eindigen verder. Of 7de nu met Leicestergodenquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt haha, gisteren sinds 2 maanden weer eens gewonnen! Wist niet wat ik zag.
Bundesliga voor het eerst in jaren, ja.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bundesliga en La Liga zijn dit jaar anders vrij spannend
Als het een seizoen minder gaat gewoon de topspelers van je concurrentie wegkopen en dan heb je weer reeksje kampioenschappenquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bundesliga voor het eerst in jaren, ja.
Zal volgend jaar wel weer gewoon Bayern zijn.
Ik kijk tegenwoordig ook alleen nog maar topwedstrijdenquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijgen ze Veltman er gratis bij.
[..]
Mja, ik vind voetbal al tijden niet meer superboeiend dankzij de CL die alle competities verragt.
Bijna geen enkele competitie is nog spannend.
Hopelijk wil Josh Kroenke daadwerkelijk wat meer investeren om de club uit het slop te trekkenquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen wel 6de eindigen verder. Of 7de nu met Leicestergoden
quote:
Gaat erom dat je hebt genotenquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
teveel poppers gedaan, nu hoofdpijn (dit keer echt)
ja ging af als een raket, was echt fantastischquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat erom dat je hebt genoten
man the fuck upquote:Op woensdag 11 december 2019 07:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
kom ech m'n nes neet oet vanmurrige :/
Ook goedemorgen vieze vuile wandelende afvalcontainerquote:
Haags is gewoon blij om me te zienquote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 08:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook goedemorgen vieze vuile wandelende afvalcontainer
Vuurwerk is voor proleten @GGMMquote:Op woensdag 11 december 2019 07:52 schreef Kiid het volgende:
Over drie weken mag jullie boy blij zijn als hij alle 10 de vingers nog heeft
Ook je Playstation?quote:
Woon je in duindorpquote:
Speel je Fifa op pc dan?quote:
Als je kind bent of puber snap ik nog wel dat het cool is maar als volwassene. Duur, dom geknal en zielig voor de diertjesquote:Op woensdag 11 december 2019 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die dat niet vinden zijn dan ook zwakzinnig.
Vuurwerk![]()
Zelfs toen vond ik het al niks, simpele stoerdoenerij voor mensen met een hersenaandoening.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je kind bent of puber snap ik nog wel dat het cool is maar als volwassene. Duur, dom geknal en zielig voor de diertjes
quote:Op woensdag 11 december 2019 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs toen vond ik het al niks, simpele stoerdoenerij voor mensen met een hersenaandoening.
En ik las van de week weer over tokkies die vuurwerk in de reet van een kat stopten en het bloed kookte weer, echt afschaffen die onzin. Een ergere traditie dat dan Zwarte Piet (en dat mag van mij ook stoppen)
Zou jij je kinderen ook vanaf het begin zeggen dat Sinterklaas niet bestaat?quote:Op woensdag 11 december 2019 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al hoorde ik net op het nieuws ook weer over islamitische scholen, ook afschaffen dat net als alle andere religieuze scholen.
Weg met brainwashing.
Xbox is de beste console vriend. Superieur qua specs en superieure controller. What's not to likequote:
Alle tradities de deur uitquote:Op woensdag 11 december 2019 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs toen vond ik het al niks, simpele stoerdoenerij voor mensen met een hersenaandoening.
En ik las van de week weer over tokkies die vuurwerk in de reet van een kat stopten en het bloed kookte weer, echt afschaffen die onzin. Een ergere traditie dat dan Zwarte Piet (en dat mag van mij ook stoppen)
leuk een superieure controller zonder vette games.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Xbox is de beste console vriend. Superieur qua specs en superieure controller. What's not to like
Fifa, Cod en F1 zijn alle 3 te spelen op de Xbox en meer heb je niet nodig. Ik kan geen PS spel bedenken die ik zou willen spelenquote:Op woensdag 11 december 2019 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
leuk een superieure controller zonder vette games.
Zo wordt je nog eens een dunne huehuequote:
Ben er vrijwel zeker van dat het gewoon word isquote:Op woensdag 11 december 2019 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo wordt je nog eens een dunne huehue
Gelukkig maar dat jij zo oplettend bent.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben er vrijwel zeker van dat het gewoon word is
Zou wel leuk zijn. Lekker afvallen zonder moeite.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo wordt je nog eens een dunne huehue
Gewoon sporten jij, luilak!quote:Op woensdag 11 december 2019 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Lekker afvallen zonder moeite.
Ik ook niet eigenlijk, ben beetje moe.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
Wat een @:scrupuleus antwoord
Maar ja, ik heb niet zo veel te vertellen momenteel.
Ik ookquote:Op woensdag 11 december 2019 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk, ben beetje moe.
Oh je was erbij?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ookWas gisteren pas rond 01:00 thuis. Ajax gekeken.
Vanavond vroeg naar bed!
Nee, maar ik keek niet thuis, dus ik moest daarna nog naar huis.quote:
Maar het is ook erg leuk, als je het goed doet.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dat kost moeite.
Ohja dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar ik keek niet thuis, dus ik moest daarna nog naar huis.
Dan wordt het al snel heel laat.
Ik probeer positief te blijven.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de uitslag niet meegekregen.
Ik vergeef het je.
Je zou bijv kunnen aankondigen welke datum ik blauw wordquote:Op woensdag 11 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
Wat een @:scrupuleus antwoord
Maar ja, ik heb niet zo veel te vertellen momenteel.
Niet geklikt.quote:
Ik ben er voor jullie. Dat maakt mij een geschikte modquote:Op woensdag 11 december 2019 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij zo oplettend bent.
Te moe voorquote:Op woensdag 11 december 2019 19:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je zou bijv kunnen aankondigen welke datum ik blauw word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn kop staat me niet aan. Wie is datquote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te moe voor
Misschien morgen.Klasse. Ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te moe voor
Misschien morgen.Mag Kiid geen mod worden van NWS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat staat in de titel.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn kop staat me niet aan. Wie is dat
Helaas, hij leeft nog.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dacht dat die dood was en een heel stuk dikker
Watquote:Op woensdag 11 december 2019 19:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doodgaan is helaas geen keuze Amarantha. Anders had ik je altijd hier willen hebben
Dit klinkt eng. wtfquote:Op woensdag 11 december 2019 19:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doodgaan is helaas geen keuze Amarantha. Anders had ik je altijd hier willen hebben
quote:
quote:
sodemieteren jullie toch lekker op johquote:Op woensdag 11 december 2019 19:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn kop staat me niet aan. Wie is dat
Is die samen met jigggy gaan snuiven en zuipen?quote:
Denk het niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is die samen met jigggy gaan snuiven en zuipen?
Is goed moet toch even wat doen.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
[..]
sodemieteren jullie toch lekker op joh
allemaal matige casual cash games.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fifa, Cod en F1 zijn alle 3 te spelen op de Xbox en meer heb je niet nodig. Ik kan geen PS spel bedenken die ik zou willen spelen
Ik daag je uit om 1 spel te noemen dat leuker is en dan niet Fifa 2019, F1 2018 zeggen...quote:Op woensdag 11 december 2019 19:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
allemaal matige casual cash games.
fifa cod en f1.
Gewoon spreekwoordelijkquote:Op woensdag 11 december 2019 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit klinkt eng. wtf
in je kelder ofzo?
Unchartedquote:Op woensdag 11 december 2019 19:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik daag je uit om 1 spel te noemen dat leuker is en dan niet Fifa 2019, F1 2018 zeggen...
Gta is de enige, maar die komt 1x per 10 jaar uitquote:Op woensdag 11 december 2019 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uncharted
bloodborne
pes
grand theft auto
Red dead redemption
god of war
overwatch
assassins creed 2.
Super smash
mortal kombat
dragonball fighters
dragonball xenoverse
mario party
etc.
vroeger wel mooie tijd naast pc dan.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:47 schreef JanCees het volgende:
wist niet dat gta een ps exclusive was
fifa is al sinds 2010 ofzo niet leuk meer joh.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gta is de enige, maar die komt 1x per 10 jaar uit
Die controller krijg ik kramp in m'n handen van. PlayStation heeft de betere exclusives en je kan met @Flippiee gamenquote:Op woensdag 11 december 2019 18:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Xbox is de beste console vriend. Superieur qua specs en superieure controller. What's not to like
Zijn alleen maar kut spellen die niemand mistquote:Op woensdag 11 december 2019 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die controller krijg ik kramp in m'n handen van. PlayStation heeft de betere exclusives en je kan met @:flippiee gamen
haha god of war bloodborne Uncharted etc kut noemen en wel fifa en cod spelenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn alleen maar kut spellen die niemand mist
Zijn ook saaie kut spellen vriend. Sorryquote:Op woensdag 11 december 2019 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
haha god of war bloodborne Uncharted etc kut noemen en wel fifa en cod spelen
God of war is wel echt enorm kut en lamequote:Op woensdag 11 december 2019 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
haha god of war bloodborne Uncharted etc kut noemen en wel fifa en cod spelen
Alleen maar omdat ze te moeilijk voor je zijn zijn het geen kut spellenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn ook saaie kut spellen vriend. Sorry
quote:Op woensdag 11 december 2019 21:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
God of war is wel echt enorm kut en lame
Zijn paar goede spellen uitgekomen laatste maand op ps4. Helaas geen tijd om te spelen.quote:
Ga wegquote:
Haha Azpi gamed niet met SimonedeBouvierquote:Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn alleen maar kut spellen die niemand mist
Bolle Gijsquote:
Nog nietquote:
Nee. Rustig aan. Beetje thuis beginnen en dan kind naar school brengen. Dan door naar den haagquote:
oh okquote:Op donderdag 12 december 2019 05:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Rustig aan. Beetje thuis beginnen en dan kind naar school brengen. Dan door naar den haag
Ga even lekker sporten danquote:Op donderdag 12 december 2019 05:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ruim 2,5 uur voor de wekker wakker
Netjesquote:Op donderdag 12 december 2019 05:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ruim 2,5 uur voor de wekker wakker
*Naatjesquote:
Trustequote:Op donderdag 12 december 2019 06:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meh, ga alsnog ff ogen dicht doen
Zou ik wel graag willenquote:Op woensdag 11 december 2019 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha Azpi gamed niet met SimonedeBouvier
Malle manquote:Op donderdag 12 december 2019 07:44 schreef Kiid het volgende:
Ben nog niet blauw zo te zien. Misschien van het weekend. Het is ook best druk zo tegen het einde van het jaar
Ik gun het je zo.quote:Op donderdag 12 december 2019 07:44 schreef Kiid het volgende:
Ben nog niet blauw zo te zien. Misschien van het weekend. Het is ook best druk zo tegen het einde van het jaar
Dankje vriend. Dit vind ik een mooie reactiequote:Op donderdag 12 december 2019 07:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik gun het je zo.
Je hebt het niet altijd makkelijk en het modschap zou je echt een geweldige boost geven.
Iedereen hier is zo ontzettend met jou begaan.
Ik wil je alvast veel succes en liefde wensen.
quote:Op donderdag 12 december 2019 07:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij denkt misschien zelfs nog eerder? 😮
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 12 december 2019 07:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij denkt misschien zelfs nog eerder? 😮
Je zou echt een hele slechte mod zijnquote:Op donderdag 12 december 2019 07:44 schreef Kiid het volgende:
https://www.vn.nl/swapfiets/quote:Sinds 2014 groeit het klantenbestand jaarlijks 500 procent of meer.
damnquote:Op donderdag 12 december 2019 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.vn.nl/swapfiets/
wow
Kan je het mod zijn wel combineren met je topbaan?quote:Op donderdag 12 december 2019 08:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
We worden goede collega's. Kijk er naar uit
Ik denk dat DBS en FIFA eerder in de weg staanquote:Op donderdag 12 december 2019 10:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je het mod zijn wel combineren met je topbaan?
Ik stem voor Last Winter en All I Want for Winter is Youquote:Op donderdag 12 december 2019 10:49 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie al een bijdrage geleverd?
FEE / [Skyradio top 50] De stembussen zijn geopend
Fok komt altijd op 1quote:Op donderdag 12 december 2019 10:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je het mod zijn wel combineren met je topbaan?
Meldt het even in het topicquote:Op donderdag 12 december 2019 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
Al is Driving Home for Winter natuurlijk ook nog een mooie
Tenzij je iemand van koninklijke bloede aanspreekt, aangezien je dan overgaat naar koninklijk meervoud en ik refereer vaak naar mezelf als we...quote:Op donderdag 12 december 2019 11:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gebiedende wijs is stam zonder t
Je bent zelf een stam zonder tquote:Op donderdag 12 december 2019 11:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gebiedende wijs is stam zonder t
Winterquote:Op donderdag 12 december 2019 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
Al is Driving Home for Winter natuurlijk ook nog een mooie
quote:Op donderdag 12 december 2019 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Winter
Driving home for Christmas OETLUL
quote:Op donderdag 12 december 2019 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Winter
Driving home for Christmas OETLUL
quote:Op donderdag 12 december 2019 10:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik stem voor Last Winter en All I Want for Winter is You
Ik wilde even een Rotterdams denkertje eruit gooien maar ik hou me inquote:
Ja doe maar niet ehquote:Op donderdag 12 december 2019 11:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde even een Rotterdams denkertje eruit gooien maar ik hou me in
Driving home for turkeyquote:Op donderdag 12 december 2019 12:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had natuurlijk ook kunnen gaan voor
All I Want for Holidays is You
Driving Home for Holidays
en Last Holidays
Wordt niet uitgezonden dit jaarquote:
Ja maar deze Pitch Meeting is wel leukquote:Op donderdag 12 december 2019 12:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wordt niet uitgezonden dit jaar
Dat blijven de ultieme kerstfilms.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:08 schreef Fok-it het volgende:
Home alone 1 en 2 laatst weer eens gezien na jaren. Best vermakelijk.
Hmmquote:Op donderdag 12 december 2019 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat blijven de ultieme kerstfilms.
Nooit gezien.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm
Vind National lampoon toch ook wel heerlijke kerstfilm hoor
Ik heb een grote pipiquote:
Hij heeft een vriendin, ik niet. Verschil moet er wezen.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Tjacka ook niet
Geeft allemaal niks
weet nou nooit of ik die wel of niet gezien hebquote:Op donderdag 12 december 2019 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm
Vind National lampoon toch ook wel heerlijke kerstfilm hoor
En een best wel leukequote:Op donderdag 12 december 2019 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin, ik niet. Verschil moet er wezen.
Heyquote:Op donderdag 12 december 2019 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
weet nou nooit of ik die wel of niet gezien heb
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
weet nou nooit of ik die wel of niet gezien heb
ZO DANquote:
Ik denk dat de confrontatie in VBL hem mentaal geknakt heeftquote:
Misschien was hij daar nog niet helemaal aan toe inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat de confrontatie in VBL hem mentaal geknakt heeft
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin, ik niet. Verschil moet er wezen.
Ik denk dat het universum je iets duidelijk probeert te makenquote:Op donderdag 12 december 2019 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand uit Malindi, Kenia heeft mij een fb vriendschapsverzoek gestuurd
Ik heb vandaag een prijs gewonnen.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand uit Malindi, Kenia heeft mij een fb vriendschapsverzoek gestuurd
Iets? Gewoon een zij hoor. Loop je d'r ook nog eens te objectificerenquote:Op donderdag 12 december 2019 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies, ik kan geen mening vormen over iets dat ik niet ken, toch?
Ik ben een dingtivist, alles is een ding, niets persoonlijks dusquote:Op donderdag 12 december 2019 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets? Gewoon een zij hoor. Loop je d'r ook nog eens te objectificeren
Mijn hart heb je allang gewonnnenquote:Op donderdag 12 december 2019 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een prijs gewonnen.Kreeg een mailtje van bol.com dat ik m'n creditcardnummer en cvc-code even moest doorgeven en ze me dan een leuk prijsje zouden toesturen.
Eindelijk zit het eens mee in mijn leven
Wat is de prijs?quote:Op donderdag 12 december 2019 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar deze prijs is echt wat waard.
Hou je bek dan gewoon domme autistquote:Op donderdag 12 december 2019 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies, ik kan geen mening vormen over iets dat ik niet ken, toch?
Een aardbeien milkshakequote:
zo koekoekquote:Op donderdag 12 december 2019 13:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hou je bek dan gewoon domme autist
TR gezet.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hou je bek dan gewoon domme autist
Dan geef je die maar aan mijquote:Op donderdag 12 december 2019 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een aardbeien milkshake
Ik heb overigens nog een bon van 50 euro van de Coolblue, maar ik weet niet wat ik moet bestellen.
Ben niet zo'n fan van Ben&Jerryquote:
Sterktequote:Op donderdag 12 december 2019 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, ik ga weer aan de serieuze arbeid
Vanochtend nog gedaan. Maar samen is wel leuker. Dus wanneer gaan we dat doen moemsquote:Op donderdag 12 december 2019 15:53 schreef moemoe het volgende:
Jullie doen het vast weleens solo toch?
quote:Op donderdag 12 december 2019 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanochtend nog gedaan. Maar samen is wel leuker. Dus wanneer gaan we dat doen moems
Niemand vroeg jou wat jij waggelende oliebolquote:
Beetje erg verkouden maar verder wel primaquote:
Mietje.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand vroeg jou wat jij waggelende oliebol
[..]
Beetje erg verkouden maar verder wel prima
Dat is wel kut.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand vroeg jou wat jij waggelende oliebol
[..]
Beetje erg verkouden maar verder wel prima
quote:
Komt wel weer goed. En anders maar niet. Merk ik dan toch niks vanquote:
ZIEK ZIJN IS VOOR HOMO'Squote:Op donderdag 12 december 2019 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Komt wel weer goed. En anders maar niet. Merk ik dan toch niks van
Ook al aan het hoesten?quote:Op donderdag 12 december 2019 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Komt wel weer goed. En anders maar niet. Merk ik dan toch niks van
Ik ben ook niet ziek. Ik ben verkoudenquote:Op donderdag 12 december 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ZIEK ZIJN IS VOOR HOMO'S
Hoesten, keelpijn, hoofd vol snot. Feestquote:
Ooh dan ben je binnen paar dagen ook wel weer van het ergste af denk ik. Ik had maar paar dagen echt flink last van eigenlijk.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoesten, keelpijn, hoofd vol snot. Feest
Ja dat zal inderdaad ook wel. Maar het is vooral vermoeiendquote:Op donderdag 12 december 2019 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooh dan ben je binnen paar dagen ook wel weer van het ergste af denk ik. Ik had maar paar dagen echt flink last van eigenlijk.
Slapen is zo kut dan.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat zal inderdaad ook wel. Maar het is vooral vermoeiend
Ja maar echt hoor.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lang leve de neusspray
Snap alleen nooit hoe mensen verslaafd raken aan die zooi.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonder is echt niet te doen
Ach dat doe ik toch al kut. Dus dat maakt weinig uit. Gisteren wezen trainen en dan trekt alles open en denk je mooi ik ben er wel vanaf maar dan is het vanochtend weer kut.quote:
Neusspray, zakdoekjes. Meer kun je niet doen. Lekker warm douchen iedere dag.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach dat doe ik toch al kut. Dus dat maakt weinig uit. Gisteren wezen trainen en dan trekt alles open en denk je mooi ik ben er wel vanaf maar dan is het vanochtend weer kut.
Ieder uur van de dag gebruiken of zo. Als ik het nodig heb doe ik het alleen net na opstaan en vlak voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap alleen nooit hoe mensen verslaafd raken aan die zooi.
Warm douchenquote:Op donderdag 12 december 2019 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neusspray, zakdoekjes. Meer kun je niet doen. Lekker warm douchen iedere dag.
Oh ik doe gewoon hele dag door maar ben er na paar dagen wel weer klaar mee.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ieder uur van de dag gebruiken of zo. Als ik het nodig heb doe ik het alleen net na opstaan en vlak voor het slapen gaan.
Ja zo fijn.. Tot je buiten de douche stapt nu (of als nog kouder is).quote:
Ik kleed me meestal aan in de badkamer. Daar blijft de warmte nog wel iets hangenquote:Op donderdag 12 december 2019 17:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zo fijn.. Tot je buiten de douche stapt nu (of als nog kouder is).
Ja heb ik ook gedaan en gorgelen met zout water tegen het hoesten.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:18 schreef dud0r het volgende:
Gewoon je eigen zoutoplossing maken en snuiven
Oh ja dat kan ik ook nog wel doenquote:Op donderdag 12 december 2019 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan en gorgelen met zout water tegen het hoesten.
Amagodinnn, ben je ziekquote:Op donderdag 12 december 2019 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan en gorgelen met zout water tegen het hoesten.
Wie ging je verzorgen danquote:Op donderdag 12 december 2019 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zo voelde ik me wel eventjes.
Jeetje, wat maak je het gelijk heftigquote:Op donderdag 12 december 2019 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ik toch zelf wel, ging niet dood hoor.
quote:Op donderdag 12 december 2019 17:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Jeetje, wat maak je het gelijk heftig
Wij zijn van het sterke ras Haagsquote:Op donderdag 12 december 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan me niet echt heugen wanneer ik voor het laatst echt goed ziek was eigenlijk.
Dit jaar nog.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan me niet echt heugen wanneer ik voor het laatst echt goed ziek was eigenlijk.
Was een lange deze keerquote:Op donderdag 12 december 2019 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, zit je vakantie er weer op?
Oke hoorquote:Op donderdag 12 december 2019 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meer dan een verkoudheidje was het niet hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |