abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190388071
Oh, teampannenkoekenmetwarmekersen :9

Hier vanavond romanesco, vond dat er zo feestelijk uitzien O+ (En ze hadden in de winkel fijne kleine formaatjes, dus kon hem in zijn geheel koken zonder de helft te moeten weggooien)

Verder...pfoe... toch maar eens vragen bij bekenden of ik eens mag oefenen met palperen van de voorbenen van hun honden /paarden. (Alleen koeien wordt een beetje lastig. Ik ken niet zoveel mensen met koeien die niet gelijk een uur verder rijden wonen.) De dieren vandaag - enige practicum met levende dieren dit jaar - waren het na 3 uur gefriemel en gepor wel zat geloof ik. Wij waren de laatste groep, dus ik heb ze niet al teveel gepest. Wel extra geaaid natuurlijk O+
pi_190388866
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:22 schreef Myraela het volgende:
Pannenkoek met een halve rijsttafel erop mag ook.

[ afbeelding ]
Wel eens zoiets gegeten. Pannenkoek 'Hete Haan'. Met kippendijen, "pittige" saus, komkommer en uitjes. Lekker! Wil ook nog altijd eens met kalfsragout proberen.

Bestel graag salami en kaas en dan dopen in stroop. Liefst dubbel kaas, dat vult lekker :9

Maar nr 1 is Pa Jeon; de Koreaanse vis/lente-ui pannenkoek O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_190388879
Verder @Myraela; FoodTravel Dude leeft weer! *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 11 december 2019 @ 22:43:19 #254
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190388974
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:49 schreef fietsie het volgende:
Wat een intens gore pannenkoekverkrachtingen passeerden hier :D
QFT
pi_190389085
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 20:49 schreef fietsie het volgende:
Wat een intens gore pannenkoekverkrachtingen passeerden hier :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 december 2019 @ 22:52:26 #256
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190389151
Al in jaren geen pannenkoeken meer gegeten.... :+.
Correctie: Ik denk dat de SPO-meet van vorig jaar was dat ik een pannenkoek heb gegeten. Dat was in Utreg 'in de gracht'.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 11 december 2019 @ 22:54:00 #257
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190389177
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:52 schreef borisz het volgende:
Al in jaren geen pannenkoeken meer gegeten.... :+.
Correctie: Ik denk dat de SPO-meet van vorig jaar was dat ik een pannenkoek heb gegeten. Dat was in Utreg 'in de gracht'.
Ik zondag nog. En zaterdag ook. :9
  woensdag 11 december 2019 @ 23:13:32 #258
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_190389529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 22:54 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik zondag nog. En zaterdag ook. :9
Vorige week woensdag, met uk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190389673
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Vorige week woensdag, met uk.
2 weken geleden bij een pannenkoeken huis. En ca 2 maanden geleden uit zo’n pakje, met dank aan de recensie van @Kreator van deze pannenkoeken
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 december 2019 @ 23:51:00 #260
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190390229
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2019 18:45 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Maar daar wilt Myraela niet komen ;(
:D

Overigens: het gebruik van het werkwoord ‘willen’ is bijna nooit met een t erachter. Als je dat motto aanhoudt, zit je bijna altijd goed. ‘Gewoon Geen T’, is dat motto dus. Minste kans op gekke ( tokkie :@ ) spelling van dat werkwoord.

Je zegt dus niet: ‘Hij wilt een wandeling maken’. Dat zou heel gek zijn immers. Je zegt ook niet: ‘Hij kant een wandeling maken’. Willen en kunnen hebben geen T als het om hem/haar/het gaat.

Als er dan ooit wél een keer een t hoort te staan in ‘willen’ en je het niet doet, gooi je het op een tikfout. (Het is eigelijk alleen correct bij bijvoorbeeld 'Wilt u mijn zitplaats'. Als je een ouwe dame ziet in de tram. Maar zeg dan in godesnaam maar 'willu', als dat voorkomt dat de wilT ooit nog de kop op steekt.)

De Willu overleef je wel. En voor de rest:

Zeg NEE tegen de Wil-T!

8-)

Het concert waar we waren was fantastisch, overigens. Gaat allen naar https://www.spotgroningen.nl/programma/fazil-say/
(Maar dan in andere schouwburgen uiteraard)

Ik ben bevooroordeeld omdat ik van alles wat Turks is sowieso houd, maar desalniettemin is dit een aanrader.

[ Bericht 8% gewijzigd door Duderinnetje op 12-12-2019 00:18:24 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_190390294
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Overigens: het gebruik van het werkwoord ‘willen’ is bijna nooit met een t erachter. Als je dat motto aanhoudt, zit je bijna altijd goed. ‘Gewoon Geen T’, is dat motto dus. Minste kans op gekke spelling van dat werkwoord.

Je zegt dus niet: ‘Hij wilt een wandeling maken’. Dat zou heel gek zijn immers. Je zegt ook niet: ‘Hij kant een wandeling maken’. Willen en kunnen hebben geen T als het om hem/haar/het gaat.

Als er dan ooit wél een keer een t hoort te staan in ‘willen’ en je het niet doet, gooi je het op een tikfout. Dat overleef je wel. Voor de rest:

Zeg NEE tegen de Wil-T!

8-)
:D Mijn vriend plakt ook altijd overal een t achter in zijn teksten. Die ik er dan vakkundig uitsloop :P

Zo. Ik dacht, doe eens gek. Zojuist twee tickets voor mij en vriendin gekocht voor een voorstelling van Lieven Schriere eind mei. Je kunt maar beter op tijd zijn 8-) .
  donderdag 12 december 2019 @ 00:13:49 #262
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190390526
Lieven Schiere lijkt me leuk. Even gegoogeld en ik kende hem eigenlijk ook wel.

Sowieso zo fijn om naar het theater te gaan voor wat dan ook. Ik ben vaak blij verrast en zelfs als ik het niets vind, zit ik zo heerlijk in het pluche ongebreideld mensen te kijken. Verslaat een avondje TV doorgaans.

Wij wonen op steenworp afstand van de theaters in de stad en het is zo’n heerlijk en veelal leerzaam bezoek als je een mooie voorstelling ziet. *; We zijn verwend daarmee.

Welterusten allen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_190391710
Hmm ik woon in rotterdam dus hier kun je er wel vanuitgaan dat waar je de T hoort... hij niet hoort.
En andersom.

Raar volk die rotterdammerTs.
pi_190391718
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Overigens: het gebruik van het werkwoord ‘willen’ is bijna nooit met een t erachter. Als je dat motto aanhoudt, zit je bijna altijd goed. ‘Gewoon Geen T’, is dat motto dus. Minste kans op gekke ( tokkie :@ ) spelling van dat werkwoord.

Als er dan ooit wél een keer een t hoort te staan in ‘willen’ en je het niet doet, gooi je het op een tikfout. (Het is eigelijk alleen correct bij bijvoorbeeld 'Wilt u mijn zitplaats'. Als je een ouwe dame ziet in de tram. Maar zeg dan in godesnaam maar 'willu', als dat voorkomt dat de wilT ooit nog de kop op steekt.)

De Willu overleef je wel. En voor de rest:

Zeg NEE tegen de Wil-T!

8-)

Het concert waar we waren was fantastisch, overigens. Gaat allen naar https://www.spotgroningen.nl/programma/fazil-say/
(Maar dan in andere schouwburgen uiteraard)

Ik ben bevooroordeeld omdat ik van alles wat Turks is sowieso houd, maar desalniettemin is dit een aanrader.
Handig wel trouwens..
ik vroeg gister iemand nog of hij een nieuw werkwoord had uitgevonden.
“Hij vondt”
Ik red het vaak op gevoel maar merk ik ouder ik word (NU voel ik OUD) dat ik toch steeds vaker even moet denken of het wel klopt.
pi_190391934
Goedemorgen :)

Die t overal achter herken ik wel van de Rotterdamse kant van mijn familie ja haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 december 2019 @ 07:23:00 #266
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190391958
Mogge :W

Hup mensen over de plas, maak er een Hung Parliament van.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190392049
Good morning all!
We have far more in common than that which devides us..
pi_190392081
Hmm hij was weleens beter..
pi_190392100
Goedemorgen
  donderdag 12 december 2019 @ 07:47:25 #270
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_190392101
Morguh!
Al druk bezig met de boot hier..
Ik dacht dat het warm zou zijn ,maar nu zweet ik enigszins uit mn thermo.. }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_190392113
Halloooooo vanuit de krochten van surprisemakelij. :W T-minus drie dagen tot verlate Pakjesavond.
Ik kwam er vanmorgen rond vier uur tot mijn plezier achter dat je met wat nauwkeurig gepruts en geknutsel direct op een lapje katoen kunt printen zonder direct je huistuin&keuken-laserprinter te vernaggelen! *O*

Tot volgende week allemaal en kusjes all around :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_190392157
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 07:50 schreef minilot het volgende:
Halloooooo vanuit de krochten van surprisemakelij. :W T-minus drie dagen tot verlate Pakjesavond.
Ik kwam er vanmorgen rond vier uur tot mijn plezier achter dat je met wat nauwkeurig gepruts en geknutsel direct op een lapje katoen kunt printen zonder direct je huistuin&keuken-laserprinter te vernaggelen! *O*

[ afbeelding ]

Tot volgende week allemaal en kusjes all around :*
Stuff of nightmares dit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190392173
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2019 07:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Stuff of nightmares dit.
Zeker als je bedenkt dat ik nog 3467890 kauwgomballen met naald en draad van een klein bruin steeltje moet voorzien om in een boompje te hangen. #ugh #elly #rikkert
pi_190392183
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 08:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Zeker als je bedenkt dat ik nog 3467890 kauwgomballen met naald en draad van een klein bruin steeltje moet voorzien om in een boompje te hangen. #ugh #elly #rikkert
Holy shit.

Wel foto's als het klaar is toch?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190392216
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2019 08:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Holy shit.

Wel foto's als het klaar is toch?
Jaja. Mits afdoende tevreden.
Nu gauw vingers stikken en ledematen schilderen :W