Wel eens zoiets gegeten. Pannenkoek 'Hete Haan'. Met kippendijen, "pittige" saus, komkommer en uitjes. Lekker! Wil ook nog altijd eens met kalfsragout proberen.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:22 schreef Myraela het volgende:
Pannenkoek met een halve rijsttafel erop mag ook.
[ afbeelding ]
QFTquote:Op woensdag 11 december 2019 20:49 schreef fietsie het volgende:
Wat een intens gore pannenkoekverkrachtingen passeerden hier
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:49 schreef fietsie het volgende:
Wat een intens gore pannenkoekverkrachtingen passeerden hier
Ik zondag nog. En zaterdag ook.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:52 schreef borisz het volgende:
Al in jaren geen pannenkoeken meer gegeten.....
Correctie: Ik denk dat de SPO-meet van vorig jaar was dat ik een pannenkoek heb gegeten. Dat was in Utreg 'in de gracht'.
Vorige week woensdag, met uk.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zondag nog. En zaterdag ook.
2 weken geleden bij een pannenkoeken huis. En ca 2 maanden geleden uit zo’n pakje, met dank aan de recensie van @Kreator van deze pannenkoekenquote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar daar wilt Myraela niet komen
quote:Op woensdag 11 december 2019 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
Overigens: het gebruik van het werkwoord ‘willen’ is bijna nooit met een t erachter. Als je dat motto aanhoudt, zit je bijna altijd goed. ‘Gewoon Geen T’, is dat motto dus. Minste kans op gekke spelling van dat werkwoord.
Je zegt dus niet: ‘Hij wilt een wandeling maken’. Dat zou heel gek zijn immers. Je zegt ook niet: ‘Hij kant een wandeling maken’. Willen en kunnen hebben geen T als het om hem/haar/het gaat.
Als er dan ooit wél een keer een t hoort te staan in ‘willen’ en je het niet doet, gooi je het op een tikfout. Dat overleef je wel. Voor de rest:
Zeg NEE tegen de Wil-T!
Handig wel trouwens..quote:Op woensdag 11 december 2019 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
Overigens: het gebruik van het werkwoord ‘willen’ is bijna nooit met een t erachter. Als je dat motto aanhoudt, zit je bijna altijd goed. ‘Gewoon Geen T’, is dat motto dus. Minste kans op gekke ( tokkie) spelling van dat werkwoord.
Je zegt dus niet: ‘Hij wilt een wandeling maken’. Dat zou heel gek zijn immers. Je zegt ook niet: ‘Hij kant een wandeling maken’. Willen en kunnen hebben geen T als het om hem/haar/het gaat.
Als er dan ooit wél een keer een t hoort te staan in ‘willen’ en je het niet doet, gooi je het op een tikfout. (Het is eigelijk alleen correct bij bijvoorbeeld 'Wilt u mijn zitplaats'. Als je een ouwe dame ziet in de tram. Maar zeg dan in godesnaam maar 'willu', als dat voorkomt dat de wilT ooit nog de kop op steekt.)
De Willu overleef je wel. En voor de rest:
Zeg NEE tegen de Wil-T!
Het concert waar we waren was fantastisch, overigens. Gaat allen naar https://www.spotgroningen.nl/programma/fazil-say/
(Maar dan in andere schouwburgen uiteraard)
Ik ben bevooroordeeld omdat ik van alles wat Turks is sowieso houd, maar desalniettemin is dit een aanrader.
Stuff of nightmares dit.quote:Op donderdag 12 december 2019 07:50 schreef minilot het volgende:
Halloooooo vanuit de krochten van surprisemakelij.T-minus drie dagen tot verlate Pakjesavond.
Ik kwam er vanmorgen rond vier uur tot mijn plezier achter dat je met wat nauwkeurig gepruts en geknutsel direct op een lapje katoen kunt printen zonder direct je huistuin&keuken-laserprinter te vernaggelen!
[ afbeelding ]
Tot volgende week allemaal en kusjes all around
Zeker als je bedenkt dat ik nog 3467890 kauwgomballen met naald en draad van een klein bruin steeltje moet voorzien om in een boompje te hangen. #ugh #elly #rikkertquote:
Holy shit.quote:Op donderdag 12 december 2019 08:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat ik nog 3467890 kauwgomballen met naald en draad van een klein bruin steeltje moet voorzien om in een boompje te hangen. #ugh #elly #rikkert
Jaja. Mits afdoende tevreden.quote:Op donderdag 12 december 2019 08:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Holy shit.
Wel foto's als het klaar is toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |