Wanneer acc verwijderen?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Pew die pie is echt leuke YouTuber hoor
Heb verder weinig te klagenquote:Op woensdag 11 december 2019 19:58 schreef Excavator het volgende:
[..]
ik snak reeds naar de volgende
Hier en daar misschien een beetje gespeeld met de realiteit maar ze bevatten allemaal in meer of mindere mate een kern van waarheidquote:Op woensdag 11 december 2019 19:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Al ben ik benieuwd hoe het met je gaat verwacht ik weer een topic vol fictie.
Ik ga nu kijken, zodat ik je nog beter kan doorgronden en hopelijk daardoor nog meer handvatten krijg om je beter te verleiden.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hier en daar misschien een beetje gespeeld met de realiteit maar ze bevatten allemaal in meer of mindere mate een kern van waarheid
Alsook de poëzie van jouw hand is voortreffelijk.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb verder weinig te klagen
Echt liefquote:Op woensdag 11 december 2019 20:10 schreef Excavator het volgende:
[..]
Alsook de poëzie van jouw hand is voortreffelijk.
Ben je al miljonair?quote:
Van wie ben je een kloonquote:
Ben je nou al zo diep gezonken dat je ook de grappen van een ander gaat recyclen?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Joopklepzeiker
Zou dit de man van Katinka Klepkut zijn?
@:rozevla
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben je nou al zo diep gezonken dat je ook de grappen van een ander gaat recyclen?
Nee wacht, ik weet het antwoord al
geen idee wat ik hiermee te maken heb maar ik weet genoegquote:Op woensdag 11 december 2019 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]voel je je aangesproken of zo
VIESMAD!
Zijn me te veel FOK!kers overheen geweest.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
De spanning is te snijden tussen jullie twee.
Dat zou best eens wilde seks kunnen opleveren.
Nee neequote:Op woensdag 11 december 2019 20:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
geen idee wat ik hiermee te maken heb maar ik weet genoeg
Ik zal haar nemen alsof ik haar eerste ben.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zijn me te veel FOK!kers overheen geweest.
Ja heb ook een infuus gehaald niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ging vanaf 1 december geen alcohol meer drinken. Heb het tot 4 december volgehouden
Hey Flappie hoe gaat het met jou?quote:Op woensdag 11 december 2019 21:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja heb ook een infuus gehaald niks mis mee.
Daar is ie te oud voor.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je nou iets vind qua werk waar je van kan genieten hoef je niet steeds te denken aan die WW. Pak je een paar weekjes vrij, is voor mij vaak ook al voldoende om er weer even goed tegenaan te gaan.
Slecht heb een goed portret verneukt en weer blanco geverfd en nu ben ik maar een wijntje aan het nippen.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hey Flappie hoe gaat het met jou?
Nou dan maak je vast snel weer iets leuks waar je tevreden over zult zijnquote:Op woensdag 11 december 2019 21:30 schreef 00wildchild het volgende:
Maar baal echt hij was echt vet
Ennnn hoe is het jou Wippie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |