Zegt iemand die Simone heeft liggen likken.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast ik ben juist te knap voor veel vrouwen. Het is nog nooit iemand gelukt om mij te fixen dus ff dimmen.
Weyoquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zegt iemand die Simone heeft liggen likken.
Heerlijk warm?quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is eerder andersom ja (lol).
Maar even serieus. Waarom zou je niet iets terug willen doen aan de site waar je al jaar en dag je ei kwijt kan en heerlijk warm wordt onthaald.
T is wat meidquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:19 schreef 00wildchild het volgende:
Zin in alcohol maar heb geen alcohol.
Miepmiepquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moet jij zeggen sneltoets pep.
Roadrunnerquote:
Teleurstellend, maar het is gewoon dinsdagquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:19 schreef 00wildchild het volgende:
Hoe doet Feyenoord het?quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:52 schreef Kiid het volgende:
Mooi dat dat ajax gezeik ook weer klaar is
Ik ging vanaf 1 december geen alcohol meer drinken. Heb het tot 4 december volgehoudenquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:19 schreef 00wildchild het volgende:
Beslissing van niks natuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ging vanaf 1 december geen alcohol meer drinken. Heb het tot 4 december volgehouden
Precies, ik tik al jaren elke avond een glaasje weg, niks mis mee op zich.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beslissing van niks natuurlijk
Glaasje kan best ja, maar vind dat zelf niks. Gewoon alleen de weekenden.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Precies, ik tik al jaren elke avond een glaasje weg, niks mis mee op zich.
Vannacht flinke storm en kanjert er ff een boom op je autoquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
Er staat weer een auto voor de deur.
Ik hoop dat het morgenochtend flink gaat stormen met noordenwind met een bak regen en hagel.
Als je van droog brood en slootwater houd wel jaquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Is maandelijks 400 euro overhouden na aftrekvaste lasten genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |