Toch een half uur uitslapenquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oooh. Waar praten we over inderdaad.
De pagina's springen nog meer dan mensen die geen homofiel zijn hequote:Op dinsdag 10 december 2019 20:14 schreef Solotovski het volgende:
Mobiel fokken is trouwens wel ff een uitdaging geworden
We kunnen altijd nog naar VIVAquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:14 schreef Solotovski het volgende:
niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:27 schreef Solotovski het volgende:
De ouders van dat hoogbegaafde kind vanavond bij Pauw
Hoop dat Jeroen ze helemaal kapotsloopt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:27 schreef Solotovski het volgende:
Oké dan komen de ouders van plompzakker dus NIET !!!quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:27 schreef Solotovski het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oké dan komen de ouders van plompzakker dus NIET !!!![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ga wel iets anders doen met dat modfest hier
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ga wel iets anders doen met dat modfest hier
Is voor jou wel goed dat je even kan nadenken voordat je wat uitschijtquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:14 schreef Solotovski het volgende:
SOW KOEKOEKJES !!!!quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is voor jou wel goed dat je even kan nadenken voordat je wat uitschijt
Ik ga waar jij naartoe gaat chickquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog naar VIVA
Tot nu toe blijkt het niet te helpenquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is voor jou wel goed dat je even kan nadenken voordat je wat uitschijt
Ja op zich prima pot alleen jammer dat we achterstaan.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje aan het genieten? Ja toch niet dan. hahaatjes.
@barbarabarendquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja op zich prima pot alleen jammer dat we achterstaan.
Ja leukquote:
Jij legt de lat wel laag. Al is dat in jouw geval ook wel verstandig.quote:
Gast ik ben juist te knap voor veel vrouwen. Het is nog nooit iemand gelukt om mij te fixen dus ff dimmen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:54 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jij legt de lat wel laag. Al is dat in jouw geval ook wel verstandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |