quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Status en autoriteit bijvoorbeeld. En natuurlijk de vrouwen.
Zou je mij wel serieus nemen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Volgens mij neemt echt niemand een mod serieus verder.
Is eerder andersom ja (lol).quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Volgens mij neemt echt niemand een mod serieus verder.
Zo de koekoekjes.quote:
Voor de grootste trol van heel fok zekerquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo de koekoekjes.
Ik zou maar oppassen hoor RV.
Vreemd dat die het niet met je eens was eigenlijk. Je zou het tegenovergestelde verwachten.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Voor de grootste trol van heel fok zeker
Ja dit wel jaquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is eerder andersom ja (lol).
Maar even serieus. Waarom zou je niet iets terug willen doen aan de site waar je al jaar en dag je ei kwijt kan en heerlijk warm wordt onthaald.
Je moet lekker je bek houden!quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:50 schreef Solotovski het volgende:
Haags met z'n sneue tt's
#nietmijnmod
bang van de dood zijnquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:04 schreef Rozevla het volgende:
Maak ik een juich topic omdat ik blij ben dat ik een dag dichterbij de dood ben gaat die schele plompzakker hem sluiten
Miemiemiemiequote:Op dinsdag 10 december 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet lekker je bek houden!
Laat maar komen ja toch HAHAHAHAHAquote:
Kan ik godverdomme eindelijk eens fatsoenlijk uitslapen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat maar komen ja toch HAHAHAHAHA
Als je nu gewoon gaat slapen kan je uitslapen als je om 4 uur op moetquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik godverdomme eindelijk eens fatsoenlijk uitslapen.
Half 5, valt nog mee.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je nu gewoon gaat slapen kan je uitslapen als je om 4 uur op moet
Oooh. Waar praten we over inderdaad.quote:
Toch een half uur uitslapenquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oooh. Waar praten we over inderdaad.
De pagina's springen nog meer dan mensen die geen homofiel zijn hequote:Op dinsdag 10 december 2019 20:14 schreef Solotovski het volgende:
Mobiel fokken is trouwens wel ff een uitdaging geworden
We kunnen altijd nog naar VIVAquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:14 schreef Solotovski het volgende:
niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:27 schreef Solotovski het volgende:
De ouders van dat hoogbegaafde kind vanavond bij Pauw
Hoop dat Jeroen ze helemaal kapotsloopt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:27 schreef Solotovski het volgende:
Oké dan komen de ouders van plompzakker dus NIET !!!quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:27 schreef Solotovski het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oké dan komen de ouders van plompzakker dus NIET !!!![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ga wel iets anders doen met dat modfest hier
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ga wel iets anders doen met dat modfest hier
Is voor jou wel goed dat je even kan nadenken voordat je wat uitschijtquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:14 schreef Solotovski het volgende:
SOW KOEKOEKJES !!!!quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is voor jou wel goed dat je even kan nadenken voordat je wat uitschijt
Ik ga waar jij naartoe gaat chickquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog naar VIVA
Tot nu toe blijkt het niet te helpenquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is voor jou wel goed dat je even kan nadenken voordat je wat uitschijt
Ja op zich prima pot alleen jammer dat we achterstaan.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje aan het genieten? Ja toch niet dan. hahaatjes.
@barbarabarendquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja op zich prima pot alleen jammer dat we achterstaan.
Ja leukquote:
Jij legt de lat wel laag. Al is dat in jouw geval ook wel verstandig.quote:
Gast ik ben juist te knap voor veel vrouwen. Het is nog nooit iemand gelukt om mij te fixen dus ff dimmen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:54 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jij legt de lat wel laag. Al is dat in jouw geval ook wel verstandig.
Mss is Chevy wel pot weet jij veelquote:
Zegt iemand die Simone heeft liggen likken.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast ik ben juist te knap voor veel vrouwen. Het is nog nooit iemand gelukt om mij te fixen dus ff dimmen.
Weyoquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zegt iemand die Simone heeft liggen likken.
Heerlijk warm?quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is eerder andersom ja (lol).
Maar even serieus. Waarom zou je niet iets terug willen doen aan de site waar je al jaar en dag je ei kwijt kan en heerlijk warm wordt onthaald.
T is wat meidquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:19 schreef 00wildchild het volgende:
Zin in alcohol maar heb geen alcohol.
Miepmiepquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moet jij zeggen sneltoets pep.
Roadrunnerquote:
Teleurstellend, maar het is gewoon dinsdagquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:19 schreef 00wildchild het volgende:
Hoe doet Feyenoord het?quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:52 schreef Kiid het volgende:
Mooi dat dat ajax gezeik ook weer klaar is
Ik ging vanaf 1 december geen alcohol meer drinken. Heb het tot 4 december volgehoudenquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:19 schreef 00wildchild het volgende:
Beslissing van niks natuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ging vanaf 1 december geen alcohol meer drinken. Heb het tot 4 december volgehouden
Precies, ik tik al jaren elke avond een glaasje weg, niks mis mee op zich.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beslissing van niks natuurlijk
Glaasje kan best ja, maar vind dat zelf niks. Gewoon alleen de weekenden.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Precies, ik tik al jaren elke avond een glaasje weg, niks mis mee op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |