Ik word er schijtziek van man. Hoe moet ik nou ooit WW pakken als ik niet een keer ontslagen wordquote:
Daarom eeuwig studeren. Nee grapje heb ook jaren gewerkt voor ik eindelijk serieus naar school ging. Vond er geen fuck aan.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:29 schreef Kiid het volgende:
Werk nou al 6 jaar fulltime en heb het idee dat het 30 jaar van mijn leven heeft gekost
WW krijg je maar een jaar toch?quote:Op woensdag 11 december 2019 18:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik word er schijtziek van man. Hoe moet ik nou ooit WW pakken als ik niet een keer ontslagen word
Vergeleken met een WAjong is een jaartje chillen natuurlijk slechts een herfstvakantie gevoelsmatig, maar een jaar chillen lijkt mij fantastischquote:Op woensdag 11 december 2019 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
WW krijg je maar een jaar toch?
Pak je toch gewoon een sabbatical.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vergeleken met een WAjong is een jaartje chillen natuurlijk slechts een herfstvakantie gevoelsmatig, maar een jaar chillen lijkt mij fantastisch
Als ik geen huis zou hebben dan zou ik het overwegen, maar helaas kost mij dat iets teveel zonder een aanvullingquote:Op woensdag 11 december 2019 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pak je toch gewoon een sabbatical.
Kan mevrouw Kiid niet eventjes een tijdje fulltime werken? Of doet ze dat alquote:Op woensdag 11 december 2019 18:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik geen huis zou hebben dan zou ik het overwegen, maar helaas kost mij dat iets teveel zonder een aanvulling
Dat doet ze al ja, maar haar salaris is niet toereikend voor alle kostenquote:Op woensdag 11 december 2019 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan mevrouw Kiid niet eventjes een tijdje fulltime werken? Of doet ze dat al
Als je nou iets vind qua werk waar je van kan genieten hoef je niet steeds te denken aan die WW. Pak je een paar weekjes vrij, is voor mij vaak ook al voldoende om er weer even goed tegenaan te gaan.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat doet ze al ja, maar haar salaris is niet toereikend voor alle kosten
Ik denk niet aan die WW. Ik droom ervan. Ik zou erin willen badenquote:Op woensdag 11 december 2019 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je nou iets vind qua werk waar je van kan genieten hoef je niet steeds te denken aan die WW. Pak je een paar weekjes vrij, is voor mij vaak ook al voldoende om er weer even goed tegenaan te gaan.
Pew die pie is echt leuke YouTuber hoorquote:Op woensdag 11 december 2019 16:21 schreef Catkiller het volgende:
Dacht dat alleen kinderen naar die YouTuber kijken, klopt dit Chevy?
uitmuntendquote:Op woensdag 11 december 2019 19:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hoe vinden jullie mijn topic
Wat 4quote:Op woensdag 11 december 2019 19:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Loserquote:Op woensdag 11 december 2019 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee helaas niet, de likes vallen wat tegen de laatste weken. Vast bang dat ik ze afwijs.
Jij hebt echt smaak vriendquote:Op woensdag 11 december 2019 19:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Pew die pie is echt leuke YouTuber hoor
Baggerquote:Op woensdag 11 december 2019 19:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |