Haha dat is echt zo’n vraag die myrr zou kunnen stellenquote:Op woensdag 11 december 2019 09:25 schreef 00wildchild het volgende:
Godverdomme. Ben iets heel obvious aan het maken. Een schilderij met best wel duidelijk onderwerp en dan vraagt zo’n dom wijf WAT BEN JE AAN HET MAKEN
NOU. WENTELTEEFJES MET ROOKWORST DAT ZIE JE TOCH
peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewdiepiequote:
Hippiequote:Op woensdag 11 december 2019 09:25 schreef 00wildchild het volgende:
Godverdomme. Ben iets heel obvious aan het maken. Een schilderij met best wel duidelijk onderwerp en dan vraagt zo’n dom wijf WAT BEN JE AAN HET MAKEN
Pewdie is een God man.quote:
maar wat ben je nou aan het maken dan?quote:Op woensdag 11 december 2019 09:25 schreef 00wildchild het volgende:
geweldige notenquote:Op woensdag 11 december 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook zo genoten gisteravond?
dan moet ie sowieso dood.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pewdie is een God man.
[ afbeelding ]
Doe normaal.quote:
Ik ook soms hoorquote:Op woensdag 11 december 2019 16:21 schreef Catkiller het volgende:
Dacht dat alleen kinderen naar die YouTuber kijken, klopt dit Chevy?
Hij heeft mooie analyses van hedendaagse YouTube debielen man.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even teruggelezen om wie dit ging.
Hij heeft wel een punt.
Ook. Maar nu hij nooit meer gamet wellicht minder. Die gamevideos zou ik ook als “infantiel” kunnen bestempelen.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:21 schreef Catkiller het volgende:
Dacht dat alleen kinderen naar die YouTuber kijken, klopt dit Chevy?
Ik heb 2 á 3 filmpjes gezien, maar het is een bijzonder kinderachtige druiloor. Vooral populair bij 12 tot 16 jarigen gok ik zo.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft mooie analyses van hedendaagse YouTube debielen man.
Hij zoekt weleens het randje op ja, en dan ga je er weleens overheen, big deal. Dat heb jij nog nooit gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 2 á 3 filmpjes gezien, maar het is een bijzonder kinderachtige druiloor. Vooral populair bij 12 tot 16 jarigen gok ik zo.
En dat je dan met nigger gaat schelden is niet zo handig.
Ik heb me nog nooit racistisch uitgelaten inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zoekt weleens het randje op ja, en dan ga je er weleens overheen, big deal. Dat heb jij nog nooit gedaan natuurlijk.
Wat ben jij nu ineens voor heilige danquote:Op woensdag 11 december 2019 16:51 schreef GGMM het volgende:
Dat zou ik overigens ook niet omschrijven als het randje opzoeken en er overheen gaan.
Zeker niet als je weet dat je publiek vooral uit 16jarigen bestaat.
Ik zeg enkel dat het niet slim is.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat ben jij nu ineens voor heilige danook dat dramatiseren, wat een onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |