Andere voorvallen zou je wel kunnen bestempelen als het randje op zoeken. Maar bij deze (kijk het net even terug) zei hij ook gelijk sorry. Gewoon even baldadig. Is gewoon een beetje fout woord, maar het is maar een woord.quote:Op woensdag 11 december 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat het niet slim is.
En dat het niets met 'het randje opzoeken' te maken heeft. Dat doe je met humor of een statement, niet als je op een livestream doodgeschoten wordt en dan begint te schelden. Dan floep je er gewoon iets uit.
Zijn ware aard komt boven. Maar ik vind die YouTube-"persoonlijkheden" sowieso so fake als het maar zijn kan en ik mocht hem al niet, dus ik ben een beetje bevooroordeeld.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Andere voorvallen zou je wel kunnen bestempelen als het randje op zoeken. Maar bij deze (kijk het net even terug) zei hij ook gelijk sorry. Gewoon even baldadig. Is gewoon een beetje fout woord, maar het is maar een woord.
Geen idee wat die ware aard inhoud. Ik volg die gast nu al even en ik schat hem zelf intelligenter in dan dat hij echt een racist is.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn ware aard komt boven. Maar ik vind die YouTube-"persoonlijkheden" sowieso so fake als het maar zijn kan en ik mocht hem al niet, dus ik ben een beetje bevooroordeeld.
Ieder zijn ding. Ik veroordeel jou ook nietquote:Op woensdag 11 december 2019 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen idee wat die ware aard inhoud. Ik volg die gast nu al even en ik schat hem zelf intelligenter in dan dat hij echt een racist is.
Jammer dat Content Cop niet meer actief isquote:Op woensdag 11 december 2019 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft mooie analyses van hedendaagse YouTube debielen man.
Is jouw humor niet net zo kinderachtig?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik veroordeel jou ook nietIk vind hem gewoon niet zo aardig, ook vanwege zijn "humor" die ik nogal kinderachtig vind.
Nee johquote:Op woensdag 11 december 2019 17:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is jouw humor niet net zo kinderachtig?
Ik kan weer rustig slapenquote:Op woensdag 11 december 2019 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik veroordeel jou ook niet![]()
Zijn opinierende video’s waarin hij een wat serieuzer voorkomen heeft vind ik minder infantiel van aard.quote:Ik vind hem gewoon niet zo aardig, ook vanwege zijn "humor" die ik nogal kinderachtig vind.
Dan kan je ook niet de kwaliteit van het gesprek beoordelen.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:13 schreef scrupuleus het volgende:
De tering wat een kutgesprek.
Niet gelezen overigens.
Dat was ook een scherpe jongen, jammer inderdaad dat hij zich niet meer vertoont in de hedendaagse youtube scène.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Jammer dat Content Cop niet meer actief is
En antisemitisch?quote:Op woensdag 11 december 2019 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit racistisch uitgelaten inderdaad.
Nee helaas niet, de likes vallen wat tegen de laatste weken. Vast bang dat ik ze afwijs.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:30 schreef scrupuleus het volgende:
Chevy hoe gaat het met de dames?
Nog tinderdates weten te regelen?
Ik gun je een lekkere beurt man.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee helaas niet, de likes vallen wat tegen de laatste weken. Vast bang dat ik ze afwijs.
Je was toch zo rijkquote:Op woensdag 11 december 2019 17:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Jongens wie geeft me geld voor een stripper van ¤450
Veel dank vriend. Geheel wederzijds.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik gun je een lekkere beurt man.
Benoem je nog steeds je liefde voor horloges in je profieltekst?
Jij had toch een mooi horlogequote:
Nooit overwogen om eens pik te gaan zuigen?quote:Op woensdag 11 december 2019 17:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Veel dank vriend. Geheel wederzijds.
En jazeker. Ik blijf bij mezelf.
Lief, dankjewelquote:Op woensdag 11 december 2019 17:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij had toch een mooi horloge
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nooit overwogen om eens pik te gaan zuigen?
M’n eigen niet nee.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vannacht had je er anders geen probleem mee![]()
![]()
Zo een beetje die ballen kneden en over zijn torso strelen.quote:
Ja al die Duitsers waren ineens ook vergeetachtigquote:Op woensdag 11 december 2019 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zover ik me dit kan herinneren niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |