Brrrrquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:52 schreef deedeetee het volgende:
OMG !
Mag deze link naar deze krant wel ?
quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:52 schreef deedeetee het volgende:
OMG !
Je kan als 9 jarige niet een hele universiteit en groep leraren bedonderen lijkt me. Als hij niet zo slim is, was hij al lang door de mand gevallen. Of de hele entourage inclusief universiteit doet er aan mee natuurlijk. Dat laatste lijkt me niet plausibel.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij noemde de wortel van 9 81, pleegt fraude en loopt nu als een klein kind te janken. Eerlijk gezegd zie ik weinig tekenen van intelligentie.
Toine Heijmansquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:52 schreef deedeetee het volgende:
OMG !
Zou best kunnen dat hij hersens heeft hoor. Maar dat opdringerige bezeten houdinkje van die vader zorgt er wel voor dat hij er nu niet juist mee om kan gaan. Vraag me af of die ouders ooit nog gaan inzien hoe debiel ze eigenlijk bezig zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Je kan als 9 jarige niet een hele universiteit en groep leraren bedonderen lijkt me. Als hij niet zo slim is, was hij al lang door de mand gevallen. Of de hele entourage inclusief universiteit doet er aan mee natuurlijk. Dat laatste lijkt me niet plausibel.
Aldus vader.quote:‘Afgelopen week hadden we zowel de pers als het universiteitsbestuur uitgenodigd om de situatie in alle transparantie te bespreken. Het bestuur kwam niet opdagen. Wij kregen te horen dat we met die media-aandacht ons kind te veel onder druk zetten en dat als we daarmee door zouden gaan er een psychiatrisch onderzoek zou moeten komen. Dan zijn er alleen maar verliezers, zei de universiteit.’
Die vader stelt zichzelf vast ook steeds voor met "Ik ben de Vader van de Zoon"quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
Die tekst komt natuurlijk bij z'n vader vandaan.
Maar goed, ze zijn gefrustreerd omdat hij niet op zn 9e die titel kan halen en dus een record misloopt. Dat is het enige. En daar geven ze de schuld dan aan de school.
Vergeet de beschuldiging van plagiaat niet;
Wonderkind (9) stopt studie TU Eindhoven na 'beschuldiging van plagiaat'
Omg, die ouders zijn nog kanslozer dan ik dacht. Het zijn echt puur omhooggevallen andachtshoeren. Misschien moet de kinderbescherming toch wel ingeschakeld worden. Dit is geen zuivere koffie.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:52 schreef deedeetee het volgende:
OMG !
Je zou bijna de kinderbescherming bellen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:52 schreef deedeetee het volgende:
OMG !
Uit het parool:quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je zou bijna de kinderbescherming bellen.
Ja, het zou me niet verbazen als ze nu met dat kind in het buitenland gaan leuren. In Amerika doen ze idd vaak wat makkelijker mee met dat soort gektes.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:15 schreef speknek het volgende:
Uiteindelijk goed gehandeld van de TU, alhoewel ze wel eerder in hadden mogen grijpen. Je kan niet mee blijven werken aan de exploitatie van een kind. Helaas hebben de brutalen de halve wereld en ik gok dat de rector van de gemiddelde Amerikaanse universiteit heel wat minder scrupules heeft over Young Sheldon een diploma geven.
Hij of zijn vader ?quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
Misschien gaat hij eerst een bestuursjaar doen
De vader is een publiciteitsgeile narcist. Ik heb medelijden met Laurent.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:52 schreef deedeetee het volgende:
OMG !
Linken mag wel alleen geen hele lappen tekst. Ik link regelmatig naar de Volkskrant.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:52 schreef deedeetee het volgende:
OMG !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |