En prachtplaat. Een van de mooiste van dit jaar.quote:
Hij heet Tascam Tapes.quote:
Nicequote:
Heb ze nog niet live kunnen zien, zag dat ze voor volgend jaar wat hebben staan in de tivoli. Wil het sowieso eens gaan zien wat ik live van ze heb gezien van Dour en wat andere zaken klonk wel goed.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
NiceVond igorrr live trouwens erg tegenvallen...
Ik had het wat meer bong-ra in your face verwacht maar het was een beetje gimmicky.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb ze nog niet live kunnen zien, zag dat ze voor volgend jaar wat hebben staan in de tivoli. Wil het sowieso eens gaan zien wat ik live van ze heb gezien van Dour en wat andere zaken klonk wel goed.
Jazeker, ik neem regelmatig bandjes op voor in de autoquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn dat nou gewoon nog nieuwe verpakte cassettebandjes![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jazeker, ik neem regelmatig bandjes op voor in de auto(Volvo 480)
Ik heb ook nog 2 cassetteboxen vol met nieuwe TDK SA-90 en naast deze nog wel wat losse tapes her en der.
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog nieuwe Video8, Hi8, S-VHS-C, VHS.
Het is een cd.quote:
Dat nummer wat een poosje terug uitkwam voorspelde niet veel goeds anders.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 15:37 schreef bazbo het volgende:
[..]
Het is een cd.
(Eén keer gehoord tot nu toe. Moet ik nog veel draaien om er een wat genuanceerder oordeel over te geven, maar wat ik er zo van oppakte: het is wat.)
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 10:44 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de kringloop voor een euroSwitched-on Bach van Wendy Carlos (toen nog Walter)
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 11:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cdtjes het begint een collectie te worden
quote:
ja, Pay it all back volume 7 (en 6) deze week ook gekocht. Lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:34 schreef Ulx het volgende:
Clash - London Calling
Various - Pay It All Back volume 7
ja, On-U-Sound is zowiezo wel een geweldig labelquote:
O yes. Ik ben al een jaar of 30 fan van Adrian Sherwood. Een van mijn beste vrienden runt de fangroep op FB en een andere vriend is de archivaris van On-U. Hij heeft onder andere Displaced Masters van Dub Syndicate samengesteld.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
ja, On-U-Sound is zowiezo wel een geweldig label
Ah wat tof!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
O yes. Ik ben al een jaar of 30 fan van Adrian Sherwood. Een van mijn beste vrienden runt de fangroep op FB en een andere vriend is de archivaris van On-U. Hij heeft onder andere Displaced Masters van Dub Syndicate samengesteld.
Hot Rats nooit laten liggen! Hoort in mijn top 3 van favoriete platen ooit ...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:03 schreef Gehenna het volgende:
[...]
Deze kon ik voor een tientje ook niet laten liggen:
[ afbeelding ]
Staat er iets anders dan Zappa in die top 3?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:07 schreef bazbo het volgende:
[..]
Hot Rats nooit laten liggen! Hoort in mijn top 3 van favoriete platen ooit ...
Ja, hoor!quote:Op zondag 9 augustus 2020 12:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Staat er iets anders dan Zappa in die top 3?
[...]
Vet artworkquote:
Drie toppers.quote:Op maandag 14 september 2020 11:09 schreef Ulx het volgende:
David Bowie - Statiotostation, Low en "Heroes".
Twee toppers!quote:Op dinsdag 15 september 2020 17:09 schreef Ulx het volgende:
[...]
Fairport Convention - Fairport Convention en Liege & Lief
Die is opeens weer in reprint zag ik? Ik heb het origineel, vind er geen klap aan, maar blijkbaar opeens populairquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:25 schreef Ulx het volgende:
Various - This is Soul! (Stax/Atlantic verzamelaar uit 1968)
Die Yawning Man is fijnquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:A1. Fragma - Toca Me (Club Mix) 05:46
A2. Rank 1 - Airwave (Breathing) ... 08:34
A3. Schiller - Liebesschmerz (Lan... 08:55
B1. Chicane - Don't Give Up (Orig... 08:38
B2. Paul van Dyk - Another Way (C... 07:16
B3. Sunbeam - Outside World (Club... 07:13
C1. Mauro Picotto - Iguana (Blank... 08:08
C2. Cosmic Gate - The Drums (Exte... 07:17
C3. Miss Shiva - Dreams (Cosmic G... 07:22
D1. Hypetraxx - The Darkside (Ori... 08:03
D2. Kai Tracid - Destiny's Path (... 06:28
D3. Pulsedriver - Take U High (Ex... 06:03
Die is tofquote:
They dont fuck aroundquote:
Ook mijn dank gaat uit naar @Gehenna die deze CD op zijn tafel had liggen en ik het niet kon laten te vragen "wat is dat"quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:38 schreef bartrid het volgende:
Geweldige plaat is dat, 1 van mijn favorieten van vorig jaar met dank aan Gehenna
Destijds was er alleen de cd. Achteraf had ik even geduld moeten hebben en op de LP moeten wachtenquote:Op woensdag 17 maart 2021 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ook mijn dank gaat uit naar @:Gehenna die deze CD op zijn tafel had liggen en ik het niet kon laten te vragen "wat is dat"
quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:51 schreef Gehenna het volgende:
Ontopic:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
oh en de Krang collectie compleet met dit singletje:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
16 toeren?quote:
45quote:
Vet plaatje is datquote:
Ik heb ze ook in het voorprogramma van Fantomas gezien in de 013 2005 was dat. Altijd op mijn een keer kopen lijstje blijven staanquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:41 schreef bartrid het volgende:
Die FES pas weer eens geluisterd, is erg goed. Ooit gekocht omdat ze in het voorprogramma van Fantomas stonden meen ik.
Lekkere klassiekersquote:Op dinsdag 20 april 2021 15:26 schreef Hojdhopper het volgende:
Vorige week tweedehands vinyl op de kop getikt:
Deepack - Here's Johnny
Isaac - On the Edge
En nog wat andere early hardstyle platen.
...
Haha ja daarom ook gekocht. Maar niet echt handig, een plaat opzetten voor één track.quote:
Vind 'm grandioos. Zit al twee dagen in de speler. Meesterlijk hoe de subtiele elektronica, ritmes en melodieën tussen de natuurgeluiden passen. Inderdaad meer ambient en atmosferisch dan een dansplaat. Wel een van de beste Jarreplaten die ik ken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 09:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die heb ik ook, gekocht op de releasedatum. Cool project, maar had me misschien even moeten inlezen want het zijn geen echte 'nummers'. Wel een heel toffe, ontspannen ambiance.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |