Die zijn zo tofquote:Op maandag 9 december 2019 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een Niva dacht ik. In ieder geval een 4x4.
Daar hoef je je echt absoluut niet voor te schamenquote:Op maandag 9 december 2019 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meervanwege het geringe getal van 2
Luxepaardje hoor.quote:Op maandag 9 december 2019 22:25 schreef bitterbal het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar Emirates.
Daarom.quote:Op maandag 9 december 2019 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn zo tofEn praktisch onverwoestbaar als je zo af en toe de schroefjes weer vastdraait
Voor van die oliesjeiks die voor een dagje trouwen daar zodat ze legaal een hoertje vies kunnen uitwonenquote:Op maandag 9 december 2019 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zijn het goedkoopste naar Thailand
Jammer dat we die dingen hier zo zwaar belasten, anders kon je ze voor een appel en een ei nieuw kopenquote:
O, ik vlieg meestal naar pauperlanden in Oost-Europaquote:Op maandag 9 december 2019 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zijn het goedkoopste naar Thailand
Thailand is toch ook pauper. Alleen dan wat verder weg :pquote:Op maandag 9 december 2019 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik vlieg meestal naar pauperlanden in Oost-Europa
Deze had nog een leuk prijsje ook.quote:Op maandag 9 december 2019 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat we die dingen hier zo zwaar belasten, anders kon je ze voor een appel en een ei nieuw kopen
O, je reist via België?quote:Op maandag 9 december 2019 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik vlieg meestal naar een pauperland als ik naar huis ga
quote:Op maandag 9 december 2019 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Leef![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon uitgeven en wie morgen leeft, wie morgen zorgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dat is waar.quote:Op maandag 9 december 2019 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand is toch ook pauper. Alleen dan wat verder weg :p
Nee, die 2 keer dat ik terugvloog naar NL waren naar Schiphol en gewoon lekker naar Eindhoven.quote:
Kun je beter via Luxemburg reizenquote:
Vloog jij nooit van Maastricht-Aachen?quote:Op maandag 9 december 2019 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je beter via Luxemburg reizen
Eindhoven is praktisch, zeker voor jouquote:Op maandag 9 december 2019 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die 2 keer dat ik terugvloog naar NL waren naar Schiphol en gewoon lekker naar Eindhoven.
Ja en ik heb geen rijbewijs, dus is EHV voor mij het meest ideale.quote:Op maandag 9 december 2019 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eindhoven is praktisch, zeker voor jouIk parkeer tegenwoordig voordelig in een parkeergarage op twee haltes van het vliegveld
FAALquote:Op maandag 9 december 2019 22:47 schreef bitterbal het volgende:
ik ben 1 keer via eindhoven gegaan. Met mijn nichtje. Was cadeautje van haar voor mijn verjaardag dus zij had gezegd dat we die dag naar londen zouden vliegen. Wij daar aangekomen op vliegveld, door bagagecheck, gewacht in de vertrekhal. In de rij gaan staan voor het boarden. Toen kwam de medewerker er achter dat we een dag te vroeg waren
Hebben we daar paar uur voor niks gezeten:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |