Hey lekker ding!!quote:
He mooie lekkere dame.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ooooh Nice!quote:
Sowieso Audioquote:
Nah, dus jij gelooft niet in The Afterlifequote:Op donderdag 12 december 2019 01:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het maakt hem nu vast niet meer uit
Ik heb wel wat dingen meegemaakt, maar ik geloof niet dat hij nu gaat genieten van de kerst als hij er eerst niets aan vondquote:Op donderdag 12 december 2019 01:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nah, dus jij gelooft niet in The Afterlife![]()
Het was een grapje, neem mij vooral niet serieus, meestalquote:Op donderdag 12 december 2019 01:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb wel wat dingen meegemaakt, maar ik geloof niet dat hij nu gaat genieten van de kerst als hij er eerst niets aan vond![]()
Ik was ook aan het grappenquote:Op donderdag 12 december 2019 01:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het was een grapje, neem mij vooral niet serieus, meestalIk snap heel goed dat kerst gevoelig ligt voor sommigen
quote:Op donderdag 12 december 2019 01:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was ook aan het grappen![]()
Ik neem het leven soms heel serieus, maar vaker niet
Heb geklikt wegens haar lach. Ben niet teleurgesteld.quote:Op donderdag 12 december 2019 01:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb wel wat dingen meegemaakt, maar ik geloof niet dat hij nu gaat genieten van de kerst als hij er eerst niets aan vond![]()
quote:Op donderdag 12 december 2019 01:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb geklikt wegens haar lach. Ben niet teleurgesteld.
Ga eens weg idiootquote:Op donderdag 12 december 2019 04:48 schreef kree het volgende:
Deze, als jullie beetje tegen christelijk kunnen
The Goodness of the Lord, a song by Gospelkoor Tin Speransa on Spotify
Ja dat moet, steek je geloof in je peopgat dwaas.quote:Op donderdag 12 december 2019 04:51 schreef kree het volgende:
[..]
Goh aardige reactie wel? Moet dat nou?
Nou ik denk van niet. Het is een open topic en mag dus ook posten wat ik wil. Al is het christelijk of verdomme islam. Degene die fout gaat ben jij. Maar ok gelukkig maak ik me er al niet meer druk om. Maar je zit op randje van doe een trquote:Op donderdag 12 december 2019 04:52 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ja dat moet, steek je geloof in je peopgat dwaas.
Kun je is uitleggen waarom?quote:
Dat is dan jou mening. Er zijn zoveel mensen die daar anders over denken, dus je denkt als bepaalde nrs niet in jou straatje Pasen dat ik een idioot ben die moet opdonderen, Dacht het niet h, luister je het niet. Ok als je nog met een kut reactie komt dan ga ik naar de mods... fuck youquote:Op donderdag 12 december 2019 05:00 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Geloof is voor kinderen, sineterklaas paashaas kerstman.
Ja denk je? Voor als nog ben jij degene die de aanval inzet? Ik probeer nog redelijk te blijven enzo.quote:
Owh die is cool ookquote:
Muzikaal nou niet echt totaal boeiend weer. Hoewel hou wel van film muziek ook. Weet niet er is verder niks mis mee ook.quote:
Nou een standaard muzieksmaak heb jij ook niet. Maargoed ik ook niet heb alles gespeeld nl. Sommige makkelijker als andere.quote:
Ik neem aan dat er deze nacht iets goed fout gelopen met is de toegang tot het internet . In de insteling.quote:Op donderdag 12 december 2019 05:52 schreef kree het volgende:
Denk dat ze het een beetje weten, maar dat bodycount zou wss een probleem worden dus maar niet gezegd omg
Gaat wel vaker fout hier. Ik ben totaal afhankelijk van mobiele connectie met iPad onbeperkt en mobiel. Ok zit in een soort black spot beetje, soms valt het weg.quote:Op donderdag 12 december 2019 05:57 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er deze nacht iets goed fout gelopen is de toegang tot het internet .
quote:Op donderdag 12 december 2019 06:00 schreef kree het volgende:
[..]
Gaat wel vaker fout hier. Ik ben totaal afhankelijk van mobiele connectie met iPad onbeperkt en mobiel. Ok zit in een soort black spot beetje, soms valt het weg.
Zou je willen gek, de instelling zou je internet toegang beter in de gaten houden.quote:Op donderdag 12 december 2019 06:02 schreef kree het volgende:
Waarom trek je zo snel conclusies? Je mag ook eerst vragen hoor?
Om ante woord te geven op je vraag, woon gewoon op mezelf..
Nope huur gewoon zelf en betaal voor mezelf alles. Weet niet in wat voor instelling jij dan zit? Ik ben eerlijk h jij ook?quote:Op donderdag 12 december 2019 06:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Zou je willen gek, de instelling zou je internet toegang beter in de gaten houden.
Morning Haagsquote:
quote:
Awww Feli!!quote:Op vrijdag 13 december 2019 01:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]![]()
Precies deze dag ken ik mijn partner al 32 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |