SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
11 hebben we al gehad. 22 staat al klaar.quote:Op maandag 9 december 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
Ik noteer Elf en 22 voor ToT.
Heb je ze, Brother52?
Racist.quote:
Blanke rijst dan...quote:
Niet-opgebakken-alleen-gekookte-rijst. Anders is het woord 'blanke' weer zo'n probleem...quote:
Babymetal dus, zeg maarquote:Op maandag 9 december 2019 20:31 schreef ToT het volgende:
Gvd, Mini-ToT stond hier ineens zielig te kijken .
Cocomelon maar weer eens opgezet.
Rare combinatie muziek zo!The boo boo song met metal!
quote:Op maandag 9 december 2019 20:34 schreef brother52 het volgende:
22. The Beatles - Tomorrow Never Knows
Het kortste nummer uit de lijst. De langste hebben we nog niet gehad
Het merendeelquote:Op maandag 9 december 2019 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat er best wel wat liedjes in je lijst zitten die welgeteld één stem hebben gekregen, brother
Denk dat het een heel interessante lijst gaat worden.quote:Op maandag 9 december 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Zouden ze eigenlijk ook moeten publiceren. Alle liedjes die maar 1 stem hebben gekregen.
Daar zullen ongetwijfeld best wel veel (on)bekende pareltjes in staanquote:Op maandag 9 december 2019 20:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Denk dat het een heel interessante lijst gaat worden.
Vast wel jaquote:Op maandag 9 december 2019 20:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Denk dat het een heel interessante lijst gaat worden.
Ze is hier ook helemaal niet zo bekend.quote:Op maandag 9 december 2019 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
I don't even know you.
Dat geldt ook voor mij wat mevr. Mann betreft
Klinkt wel aardig, eigenlijk.quote:Op maandag 9 december 2019 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze is hier ook helemaal niet zo bekend.
30!quote:Op maandag 9 december 2019 20:52 schreef brother52 het volgende:
Roep maar weer een nummer, anders doe ik 30
Ik kende haar van peaceman. Ik vind het een fijne zangeres.quote:Op maandag 9 december 2019 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze is hier ook helemaal niet zo bekend.
Ik ken haar omdat ze ooit eens optrad in een aflevering van Buffy the Vampire slayer.quote:Op maandag 9 december 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende haar van peaceman. Ik vind het een fijne zangeres.
Ik heb haar genoteerd, dus ik zal ook wel meer van haar gaan luisterenquote:Op maandag 9 december 2019 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken haar omdat ze ooit eens optrad in een aflevering van Buffy the Vampire slayer.
De laatste paar jaar ben ik weer meer van haar gaan luisteren.
En dan onderweg de cd van Helge luisterenquote:Op maandag 9 december 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Shit, nu krijg ik nog een veel beter idee.
Per vrachtschip naar IJsland, daar een week of 2 rondreizen en dan per vrachtschip weer terug.![]()
Naar mijn kerstshows luisteren helpt ookquote:Op maandag 9 december 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb haar genoteerd, dus ik zal ook wel meer van haar gaan luisteren
Dit moet je ook vooral live zien.quote:Op maandag 9 december 2019 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Dit komt moeizaam binnen....
Het ritme helpt ook niet mee
Ik vind dit juist heel erg mooiquote:Op maandag 9 december 2019 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Dit komt moeizaam binnen....
Het ritme helpt ook niet mee
Ik ook!quote:
Ik wil niet weten hoe duur het is. Maar deze reis zou best op mijn verlanglijst kunnen.quote:Op maandag 9 december 2019 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Route (FR8-117):
Rotterdam/ Netherlands - Immingham/ England - Reykjavik/ Iceland - Grundartangi/ Iceland - Reykjavik - Vestmannaeyjar/ Iceland - Thorshavn/ Faroe Islands - Immingham - Vlissingen/ Netherlands - Rotterdam
Departures: every 2 weeks
one way trips possible
Oeh
Gokje. Stone Temple Pilotsquote:Op maandag 9 december 2019 21:11 schreef brother52 het volgende:
In het volgende nummer wordt een band genoemd die ik eerder vanavond gedraaid heb
Ga met spijkerbroek mee danquote:Op maandag 9 december 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe duur het is. Maar deze reis zou best op mijn verlanglijst kunnen.
Ik denk dat spijkerbroek hier ook nog voor moet sparen.quote:
Beatles?quote:Op maandag 9 december 2019 21:11 schreef brother52 het volgende:
In het volgende nummer wordt een band genoemd die ik eerder vanavond gedraaid heb
Samen sparenquote:Op maandag 9 december 2019 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat spijkerbroek hier ook nog voor moet sparen.
Vanaf ¤114 pppn stond erbij.quote:Op maandag 9 december 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe duur het is. Maar deze reis zou best op mijn verlanglijst kunnen.
Brugge is goedkoper.quote:
Ik weet het. Ik ben op een vrachtschip naar Finland gereisd. Was nog steeds duur.quote:Op maandag 9 december 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanaf ¤114 pppn stond erbij.
En het is op een vrachtschip hè. Niet op een cruiseschip.
Er was iemand, volgens mij Dr Flash, die per vrachtschip naar de VS wilquote:Op maandag 9 december 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanaf ¤114 pppn stond erbij.
En het is op een vrachtschip hè. Niet op een cruiseschip.
quote:
Jullie horen het vanzelfquote:
You've just earned 20 Cool Points.quote:Op maandag 9 december 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben op een vrachtschip naar Finland gereisd. Was nog steeds duur.
Zo ver lijkt me dan weer saai worden.quote:Op maandag 9 december 2019 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er was iemand, volgens mij Dr Flash, die per vrachtschip naar de VS wil
Geef die apen ff een banaanquote:Op maandag 9 december 2019 21:15 schreef brother52 het volgende:
30. Devin Townsend Project - Planet Of The Apes
Ik kak inmiddels wel inquote:
Is goed. Heb je wel kans dat iemand dat langste nummer nog gaat roepen.quote:
Dat risico durf ik wel te nemen.quote:Op maandag 9 december 2019 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Is goed. Heb je wel kans dat iemand dat langste nummer nog gaat roepen.
35 dan maarquote:Op maandag 9 december 2019 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat risico durf ik wel te nemen.
In het kader van "banaan met plakband op muur geplakt is dure kunst" heeft de politie Zaanstreek dit op Facebook gezet:quote:
Ik hoor elke keer nog nieuwe dingen en heb dit album grijs gedraaidquote:Op maandag 9 december 2019 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit wel aardig. Er gebeurt veel en er zit de nodige melodie in
Ludieke actie en toch even een belangrijk punt gemaaktquote:Op maandag 9 december 2019 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In het kader van "banaan met plakband op muur geplakt is dure kunst" heeft de politie Zaanstreek dit op Facebook gezet:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 december 2019 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ludieke actie en toch even een belangrijk punt gemaakt
Dit gaat dan ook alle kanten opquote:Op maandag 9 december 2019 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoor elke keer nog nieuwe dingen en heb dit album grijs gedraaid
Dat is nog best moeilijk...quote:
Beatles hebben we al gehad en de stones komen er bij mij niet inquote:Op maandag 9 december 2019 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vraag me af: The Beatles of The Rolling Stones
Ik vraag het me in het algemeen afquote:Op maandag 9 december 2019 21:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Beatles hebben we al gehad en de stones komen er bij mij niet in
The Beatles uiteraardquote:Op maandag 9 december 2019 21:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vraag het me in het algemeen afIk ben een kerstcadeautje voor m'n vader aan het uitzoeken. Hij spaart onder andere van die miniaturen/mini-gitaartjes en nou heeft hij er 2 op z'n lijstje staan van The Beatles en 1 van The Rolling Stones. Vraag is dus welke band ik ga kiezen
Beatles. Stones komen er hier ook niet in.quote:Op maandag 9 december 2019 21:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vraag het me in het algemeen afIk ben een kerstcadeautje voor m'n vader aan het uitzoeken. Hij spaart onder andere van die miniaturen/mini-gitaartjes en nou heeft hij er 2 op z'n lijstje staan van The Beatles en 1 van The Rolling Stones. Vraag is dus welke band ik ga kiezen
Led Zeppelin.quote:Op maandag 9 december 2019 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
En wat vindt de rest in het topic?
Ook gewone gitaren en zelfgemaakte exemplaren. Hetzelfde voor old timer brommers, alhoewel ie daarvan alleen de miniaturen spaart en de 'grote' exemplaren opknapt en er een tijdje op rijdt voor ie em vervolgens weer verkooptquote:Op maandag 9 december 2019 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Beatles. Stones komen er hier ook niet in.
Maar wat een grappig iets om te sparen
Die pik ik nog even mee voor het slapen gaan.quote:
Ik zou juist voor The Rolling Stones gaan. Sorry.quote:Op maandag 9 december 2019 21:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
En wat vindt de rest in het topic?
Dan had je 16 moeten roepenquote:
Die bewaren we dan voor de volgende sessiequote:
Hij heeft vast veel ruimte. Tof hoorquote:Op maandag 9 december 2019 21:39 schreef CindieY het volgende:
Oh en hij heeft ook een hele zut met van die ouderwetse reclameborden die iets te maken hebben met muziek of brommers/motoren. Er hangt ook een 'goist mit brommers kiekn'* bordje bij de berging van de brommers
* Geen idee hoe je dat in goed Gronings spelt.
En daar is je moeder ingetrapt?quote:Op maandag 9 december 2019 21:39 schreef CindieY het volgende:
Oh en hij heeft ook een hele zut met van die ouderwetse reclameborden die iets te maken hebben met muziek of brommers/motoren. Er hangt ook een 'goist mit brommers kiekn'* bordje bij de berging van de brommers
* Geen idee hoe je dat in goed Gronings spelt.
Ik heb ze wel vaker gedraaid maar zijn in Nederland inderdaad erg onbekend.quote:Op maandag 9 december 2019 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt volledig onbekend.
Eigenlijk ben ik de aanstichter van het hele brommers opknappen-verhaalquote:
Nice.quote:Op maandag 9 december 2019 21:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik de aanstichter van het hele brommers opknappen-verhaalIk kocht op m'n 16de voor weinig een Puch Maxi uit '88 (mijn geboortejaar) en die heeft ie helemaal opgeknapt. Toch 2 jaar op rond gereden
En die heeft hij nog steeds?quote:Op maandag 9 december 2019 21:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik de aanstichter van het hele brommers opknappen-verhaalIk kocht op m'n 16de voor weinig een Puch Maxi uit '88 (mijn geboortejaar) en die heeft ie helemaal opgeknapt. Toch 2 jaar op rond gereden
Nee, die heb ik verkocht. Vanaf m'n 18de moest ik zelf de verzekering betalen en dat wilde ik nietquote:
Op YouTube vind ik een versie van zo'n 10 minuten, dat is iig niet langer dan het nummer van Tool.quote:
Nee, deze is net geen 11 minuten. Het langste nummer is 17 minuten.quote:
Nee, Tool was inderdaad 15 minuten. Maar hier komt ook geen eind aan. Arme Melting.quote:Op maandag 9 december 2019 21:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op YouTube vind ik een versie van zo'n 10 minuten, dat is iig niet langer dan het nummer van Tool.
En IJsland zelf is ook nog eens schrikbarend duur.quote:Op maandag 9 december 2019 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
*klik vele browsertabs over reizen naar/in/van IJsland weg*
Te veel ideeën, te weinig geld
quote:01. Anathema - A Natural Disaster
11. Faith No More - Midlife Crisis
09. Pixies - Where Is My Mind
25. Stone Temple Pilots - Big Empty
29. Smashing Pumpkins - Soma
07. Ben Howard - Small things
03. Jonathan Wilson - Valley Of The Silver Moon
18. Tool - 7empest
04. Nick Cave & The Bad Seeds - Girl in Amber
31. Meshuggah - Dancers To A Discordant System
06. Circa Survive - Descensus
22. The Beatles - Tomorrow Never Knows
27. Birds of Tokyo - The Baker's Son
15. Alice in Chains - Get Born Again
10. Aimee Mann - Par for the Course
02. Sigur Rós - Dauðalagið
08. Weezer - Only In Dreams
30. Devin Townsend Project - Planet Of The Apes
35. Tori Amos - Talula
12. Living Colour - Flying
13. Blind Melon - Change
20. Rishloo - Dark Charade
quote:Op maandag 9 december 2019 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, Tool was inderdaad 15 minuten. Maar hier komt ook geen eind aan. Arme Melting.
Nou.. ik zag een ferry van Denemarken naar IJsland, 14 dagen in IJsland, ferry naar Faeroe, 3 dagen Faeroe, ferry naar Denemarken voor 3000 euro.quote:Op maandag 9 december 2019 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
En IJsland zelf is ook nog eens schrikbarend duur.
quote:13-12
20:00 - 22:30 De kerstliedjes die je niet verwacht.
Nee toch?quote:
Goedemorgen livelink.quote:
Ik wou het niet vragenquote:Op dinsdag 10 december 2019 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Je hebt wel een beetje gelijk gehad.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 05:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wou het niet vragen![]()
Ik ben voor mijn doen vroeg naar bed gegaan, maar vind het nu ook zwaar.
Het weer helpt ook niet mee, nee.quote:Op dinsdag 10 december 2019 05:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien lag het niet aan het laat gaan slapen dan.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 05:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het weer helpt ook niet mee, nee.
Maar gisteren de schoendrogers voor het eerst gebruikt, want mijn zoon kwam doorweekt thuis. In een half uur zowel schoenen als handschoenen warm en droog en niet stinkend
Dit soort dingenquote:Op dinsdag 10 december 2019 06:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... dat is weer een meevaller.
Al heb ik geen idee wat schoendrogers zijn.
Ik vraag me altijd af of het bij jou meer regent dan ergens anders. Ik ben nooit zo doorweekt dat m'n schoenen de volgende dag nog doorweekt zijnquote:
Mijn zoon zit elke dag in totaal 3 uur op de fiets; 1,5 uur heen en weer 1,5 uur terug. En onderweg raakt hij regelmatig doorweekt, ja. Of dat hier meer is dan elders weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 december 2019 07:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of het bij jou meer regent dan ergens anders. Ik ben nooit zo doorweekt dat m'n schoenen de volgende dag nog doorweekt zijn
Ze zijn de laatste tijd behoorlijk aan het klooien bij Ziggo. Zondag lag het er hier de hele avond uit en een week of 3 geleden ook al een keer.quote:Op dinsdag 10 december 2019 07:52 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
jammer dat Ziggo het alleen bij ons thuis niet doet
Gezelligquote:Op dinsdag 10 december 2019 08:24 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Straks komt Junior met zijn kabouter om de kerstboom op te tuigen
als ze hier nou even een paar stekkertjes lostrekken?quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ziggo doet vandaag onderhoud, dus met een beetje geluk was dat het enige vandaag
Ik ben blij dat Ziggo het alleen bij jullie thuis niet doet. Dat wil zeggen dat Ziggo het overal elders wel doet.quote:Op dinsdag 10 december 2019 07:52 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
jammer dat Ziggo het alleen bij ons thuis niet doet
Ik wist niet dat dat zo'n verschil maakt.quote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:24 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Straks komt Junior met zijn kabouter om de kerstboom op te tuigen
Hij heeft heel goed meeholpen en was goed geinstrueerd "niet met ballen gooien hè oma*quote:
Nu willen we een foto (mag ook zonder kabouter hoor)quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:02 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft heel goed meeholpen en was goed geinstrueerd "niet met ballen gooien hè oma*
Ondertussen vond hij het machtig mooi om naar de graafmachines te kijken die bij de vervelende buurman bezig waren. Tenminste iemand die blij is
kabouter is alweer vertrokken, oma nu aan de koffie, dan opruimen ( was wel aangeboden om mee te helpen hoor) en dan zal ik een foto makenquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nu willen we een foto (mag ook zonder kabouter hoor)
quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:02 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft heel goed meeholpen en was goed geinstrueerd "niet met ballen gooien hè oma*
Ondertussen vond hij het machtig mooi om naar de graafmachines te kijken die bij de vervelende buurman bezig waren. Tenminste iemand die blij is
Ik las het net ja.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
RIP RoxetteMarie Frederikson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:36 schreef just me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal geconcentreerd bezig
Juin uit Eigen Tuin!
Is daar een schip gestrand of zo dan?quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:27 schreef zorro28 het volgende:
Kwam ik in de supermarkt, was net Zoutelande op de radio. Joepie
Wat een zwakke smoes van hem. Be a man en zeg gewoon dat je geen zin hebt!quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:31 schreef Rafeiro het volgende:
Gadver, krijg net een appje dat iemand morgen niet komt darten. Ongeluk op de fiets en rug gebroken.
Op de frontpage nog welquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:00 schreef CindieY het volgende:
Jongens, ik zag vandaag een collega op de frontpage van fok! rondhangen. The horror om zomaar een andere fok!ker tegen te komen
Ja mietje is het ook.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat een zwakke smoes van hem. Be a man en zeg gewoon dat je geen zin hebt!
Nou, als je je rug gebroken hebt, mag je nog blij zijn dat je niet voor het leven verlamd bent.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja mietje is het ook.
Maar hoop dat het wel meevalt.
Ik weet verder nog geen enkel detail.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, als je je rug gebroken hebt, mag je nog blij zijn dat je niet voor het leven verlamd bent.
Ah, anderhalf uur fietsen enkele reis is wel lang. Ik zit op z'n best 10 minuutjes op de fiets.quote:Op dinsdag 10 december 2019 07:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon zit elke dag in totaal 3 uur op de fiets; 1,5 uur heen en weer 1,5 uur terug. En onderweg raakt hij regelmatig doorweekt, ja. Of dat hier meer is dan elders weet ik niet.
Gisteren was het in ieder geval weer raak.
Wat wel meespeelt is dat hij ook niet echt zijn best doet om het te voorkomen. Hij zal geen plassen ontwijken, integendeel.
Hij fietst gewoon véél langzamer dan jijquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, anderhalf uur fietsen enkele reis is wel lang. Ik zit op z'n best 10 minuutjes op de fiets.
Hoe was het bij knokkels?quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:32 schreef Tailless het volgende:
Hoi ik ben koffie aan het stelen bij knokkels
Ja, en je weet het: als je snel fietst of rent word je minder nat.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij fietst gewoon véél langzamer dan jij
Als je met de auto gaat of gewoon binnen blijft, word je nog minder nat.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en je weet het: als je snel fietst of rent word je minder nat.
Daarom zit ik ook altijd binnen. Mijn taak is het om de schoenen te drogen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je met de auto gaat of gewoon binnen blijft, word je nog minder nat.
Ik had niet anders verwachtquote:
Dat kan niet. Er is geen lekkere koffie. #teamthee.quote:
Echt wel! Maar ook lekkere thee.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan niet. Er is geen lekkere koffie. #teamthee.
#teamtheequote:Op dinsdag 10 december 2019 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja was in de buurt dus reed ff langsquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht![]()
maar goed te weten dat hij nog steeds alive is
Oeh, interessant. Muziek uit de 9e eeuw.quote:
leukquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:17 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ja was in de buurt dus reed ff langs
Thee is ook okayquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oeh, interessant. Muziek uit de 9e eeuw.
Nou mijn koffie is anders ook lekkerquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Nou mijn koffie is anders ook lekker
Ik heb ook theequote:
Goedemiddag, we hebben de reis overleeft en het is hier een bloedhete 32 graden.quote:
Klinkt hartstikke beroerd daarquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemiddag, we hebben de reis overleeft en het is hier een bloedhete 32 graden.
Zo voetbal kijken en daarna aan de pubquiz meedoen...
Sterkte.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemiddag, we hebben de reis overleeft en het is hier een bloedhete 32 graden.
Zo voetbal kijken en daarna aan de pubquiz meedoen...
Kerstmarkt bij 32 graden.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is weer even wennen, zeg maar.
De kerstmarkt hebben we we al bezocht...
Lekker tochquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is weer even wennen, zeg maar.
De kerstmarkt hebben we we al bezocht...
Waar zit je ook alweer in dat winter wonderlandquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met Kerstman, ijsberen en pinguins in de sneeuw tafereel...
quote:
Hee, jij bent dood, hoorde ik onlangs.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh ja, voetbal. Dan is het wel lekker rustig in de bios vanavond
In pathe arena wordt de wedstrijd in twee zalen uitgezonden... daar gaan we dus maar niet heen
Dat was toch de stem van de gele Pino?quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hee, jij bent dood, hoorde ik onlangs.
Nou ja, de acteur die jou in de Amerikaanse Sesame Street speelde.
Ja, die man deed beide.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was toch de stem van de gele Pino?
RIP ikquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hee, jij bent dood, hoorde ik onlangs.
Nou ja, de acteur die jou in de Amerikaanse Sesame Street speelde.
Héb je een reden om te mopperen, ga je zielig zitten zijnquote:
We zijn bij vrienden op bezoek op Aruba...quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Waar zit je ook alweer in dat winter wonderland
#teamwarmechocolademelkmetslagroomquote:
Oh lekker, althans dat denk ikquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn bij vrienden op bezoek op Aruba...
De reis is wat lang, maar het is warmer en afwisselender dan Texel...quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh lekker, althans dat denk ik
Nooit geweest zelf
Stuur maar een keer een berichtquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Nou mijn koffie is anders ook lekker
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oeh, interessant. Muziek uit de 9e eeuw.
In de 9e eeuw had je Racoon met Bard van der Weide, en Armand - Ben ik te Minstreelquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben nooit verder terug gegaan dan de 19e eeuw
Goedemorgen.quote:
Jeetjequote:Op woensdag 11 december 2019 05:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik heb het nog steeds moeilijk met opstaan, hoewel ik om 3 uur al wakker was, en sindsdien maar een half uurtje of zo geslapen heb.
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 11 december 2019 06:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Hoop dat je het wel een beetje volhoudt vandaag
Piekeren is maar een stom iets. Het helpt niet en het zorgt er alleen maar voor dat je slecht slaapt. En het is bijna onmogelijk om het te stoppen. Ik hoop echt dat het snel beter gaat.quote:Op woensdag 11 december 2019 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Teveel gepiekerd denk ik.
Meditatie?quote:Op woensdag 11 december 2019 08:13 schreef Rafeiro het volgende:
Sterkte Melting.
Ik pieker niet, maar kan mijn hersens niet "uitzetten".
Kan dus niet stil zijn in mijn hoofd. Dan zit ik kinderliedjes te zingen in gedachten, dan plan ik de hele dag vooruit, dan probeer ik schaapjes te tellen, maar ga ik via de schaapjes naar de dam (die ze over moeten), naar het water, naar het vissen, oh lekker eten (forel).
En dan denk ik weer "ik moet nu niet denken, maar slapen" Maar dan bedenk ik me weer dat wanneer je gevraagd wordt niet te denken aan een roze olifant je dat juist wel doet.
Dus dan denk ik niet aan slapen, maar dat werkt ook niet
Brak dagje dus! Ik lees voor het slapen gaan om piekeren te voorkomen. Meestal val ik daardoor vanzelf in slaap met het verhaal in m'n hoofd ipv eventuele piekergedachten.quote:Op woensdag 11 december 2019 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Teveel gepiekerd denk ik.
quote:Op woensdag 11 december 2019 07:48 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Piekeren is niet goed Melting
quote:Op woensdag 11 december 2019 07:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Piekeren is maar een stom iets. Het helpt niet en het zorgt er alleen maar voor dat je slecht slaapt. En het is bijna onmogelijk om het te stoppen. Ik hoop echt dat het snel beter gaat.
Ik lees ook altijd voor het slapen gaan.quote:Op woensdag 11 december 2019 08:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Brak dagje dus! Ik lees voor het slapen gaan om piekeren te voorkomen. Meestal val ik daardoor vanzelf in slaap met het verhaal in m'n hoofd ipv eventuele piekergedachten.
Dank je.quote:
Hier is het droogquote:Op woensdag 11 december 2019 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil/moet zo even naar de stad, maar ik wacht op een moment dat het droog is. Wat een butweer.
Ik heb en geen auto en ik moet niet naar het winkelcentrumquote:Op woensdag 11 december 2019 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En in de auto en in het winkelcentrum is het sowieso droog
Beterschap!quote:Op woensdag 11 december 2019 09:56 schreef brother52 het volgende:
Bah, ik had gehoopt me intussen alweer wat beter te voelen...
Beterschap.quote:Op woensdag 11 december 2019 09:56 schreef brother52 het volgende:
Bah, ik had gehoopt me intussen alweer wat beter te voelen...
Als je terug bent, een lekkere warme chocolademelk of thee nemen, en lekker warm worden.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb en geen auto en ik moet niet naar het winkelcentrumHet regent nog steeds. Ik ga zo toch maar echt...
Hmmm warme chocomel met een toef(je) slagroom en kaneel (en als je niet meer op pad hoeft een scheutje rum), dat is wel lekker opwarmend.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Beterschap.
[..]
Als je terug bent, een lekkere warme chocolademelk of thee nemen, en lekker warm worden.
Rum, met slagroom, kaneel en een scheutje warme chocolademelk warm je ook lekker van op.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hmmm warme chocomel met een toef(je) slagroom en kaneel (en als je niet meer op pad hoeft een scheutje rum), dat is wel lekker opwarmend.
Genoeg rum of andere alcoholische dranken slaap je ook lekker van.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Rum, met slagroom, kaneel en een scheutje warme chocolademelk warm je ook lekker van op.
hoe veel teams waren er? als het er 20 waren of zo dan is 5e nog wel redelijk.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:25 schreef MadMaster het volgende:
Ola!
De pubquiz gisteren bleek een kerst variant te zijn en behalve de allemaal juist geraden live gezongen (auw, mijn oren...) kerstliedjes ronde was het een schamele oogst met een 5e plek als resultaat...
12 Teams waren er in totaal.quote:Op woensdag 11 december 2019 14:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hoe veel teams waren er? als het er 20 waren of zo dan is 5e nog wel redelijk.
Zo'n groep heb je er altijd wel bij.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
12 Teams waren er in totaal.
Maar veel vragen waar we niet veel van wisten.
De nummer 1 met ervaren pubquizers had 30 punten meer dan ons team...
VIJFDE WORDEN IS NIET LEUK!!!quote:Op woensdag 11 december 2019 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo'n groep heb je er altijd wel bij.
Ik ben zelf niet zo'n competitief persoon dus zolang je het leuk hebt gehad is dat al heel wat, toch?
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
VIJFDE WORDEN IS NIET LEUK!!!
MM heeft het hele jaar met z'n neus in de boeken gezeten! Hij heeft hard zitten studeren! En jij doet dit af met een "ach joh, als het maar leuk was"?!? Zijn hele jaar is geruïneerd! Hij ging speciaal hiervoor naar Aruba! 2019 wordt een zwarte bladzijde in MM's memoires!
En dan komt Bassie aan met "meedoen is belangrijker dan winnen". Echt, the nerve!![]()
Euhm.. ja, hoi
Ook leuk je weer te spreken Spijkerquote:Op woensdag 11 december 2019 17:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
VIJFDE WORDEN IS NIET LEUK!!!
MM heeft het hele jaar met z'n neus in de boeken gezeten! Hij heeft hard zitten studeren! En jij doet dit af met een "ach joh, als het maar leuk was"?!? Zijn hele jaar is geruïneerd! Hij ging speciaal hiervoor naar Aruba! 2019 wordt een zwarte bladzijde in MM's memoires!
En dan komt Bassie aan met "meedoen is belangrijker dan winnen". Echt, the nerve!![]()
Euhm.. ja, hoi
Nog maar 6 maandjes wachten en dan hebben wij hier ook weer zon.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil ook wel een hapje en een drankje en zon
Ik zit meestal in maart al lekker in het zonnetje hier in de tuin. Vroeger op mijn balkon in Utrecht zelfs nog eerder in het jaar. Maar vandaag krijg ik het maar niet warmquote:Op woensdag 11 december 2019 17:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nog maar 6 maandjes wachten en dan hebben wij hier ook weer zon.
Even 6 keer de trap op en af rennen dan maar.quote:Op woensdag 11 december 2019 17:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zit meestal in maart al lekker in het zonnetje hier in de tuin. Vroeger op mijn balkon in Utrecht zelfs nog eerder in het jaar. Maar vandaag krijg ik het maar niet warm
Je bent niet bij het darten?quote:Op woensdag 11 december 2019 18:17 schreef Rafeiro het volgende:
Vanavond komt de kerstman bij het darten, dus ik ben er niet.
Vergader ze.quote:Op woensdag 11 december 2019 18:18 schreef MTheBassman het volgende:
Heb zo een commissievergadering, zal er helaas niet bij kunnen zijn.
Heb er eigenlijk weinig zin in maar goed, dat moet ook.quote:
Da's "toevallig". Er mailt iemand dat hij zijn rug gebroken heeft en daarom niet kan komen darten, maar er is "opeens" een kerstman. Goh, wie zou dát nu toch kunnen zijn? *denk diep na*quote:Op woensdag 11 december 2019 18:17 schreef Rafeiro het volgende:
Vanavond komt de kerstman bij het darten, dus ik ben er niet.
quote:Op woensdag 11 december 2019 18:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's "toevallig". Er mailt iemand dat hij zijn rug gebroken heeft en daarom niet kan komen darten, maar er is "opeens" een kerstman. Goh, wie zou dát nu toch kunnen zijn? *denk diep na*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |