Dat is in het spelletje van Ajax nogal belangrijk ja, diepte aan de zijkant. Alsof Ajax op een gelijkspel gaat spelen, dat kunnen ze helemaal niet. Dat 'pessimisme' is gewoon realisme, ik heb denk ik ook wat een beter beeld van Valencia dan jij hebt. Verder voor 0 procent gebaseerd op de wedstrijd tegen Willem 2, die kon ik namelijk niet zien. Lang kan ook maar max 60 minuten en alternatieven zijn er niet.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
dat argument dat er spelers worden gemist is maar deels valide. Valencia is ook verre van compleet namelijk.
Bovendien heb ik wel vertrouwen in die Lang aan de linkerkant. Feyenoorder hé.
Maar even zonder gekkigheid. Valencia zal moeten komen. Jij ziet Ajax dat niet genadeloos afstraffen in de omschakeling? Ik verwacht een snelle openingstreffer, vervolgens voor de rust nog 2-0 en dan geloven die Spanjaarden het wel. Dat pessimisme vind ik vrij treurig. Zo'n wedstrijd tegen Willem II is toch gewoon een incidentje joh.

Datzelfde geldt voor Valencia. Zag ze tegen Chelsea spelen, ontzettend leuke wedstrijd maar dat kwam vooral omdat beide ploegen een defensieve bezetting bij balverlies weigerden.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom mis je Neres/Promes ook zo, dan had ik er een stuk meer vertrouwen in gehad. Je kan het net zo goed omdraaien, Ajax geeft dit seizoen o.a. in de omschakeling ontzettend veel ruimte weg, dat ligt Valencia ook wel. Die uitwedstrijd had net zo goed 3-3 kunnen zijn. Dat ze 'er niks van kunnen' slaat sowieso nergens op, ook niet als je het baseert op slechts één wedstrijd.

Watquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:31 schreef Elan het volgende:
In Valencia speelde je trouwens nog met Dest in de spits, Tadic gaat dat natuurlijk veel beter invullen. Dus ja, makkie!

En daar laakt het ook nogal aan bij Ajax dit seizoen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor Valencia. Zag ze tegen Chelsea spelen, ontzettend leuke wedstrijd maar dat kwam vooral omdat beide ploegen een defensieve bezetting bij balverlies weigerden.

Was ook niet aan jou gericht.quote:

Die gozer vond ik echt mokerslecht daar, liep constant mee naar voren. Is het überhaupt een verdediger?quote:

Die speelt vanavond ook hoor. Oh volgens het AD niet, had elders gelezen van wel. Mazraoui is ook vrij kwetsbaar tegen snelle spitsen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gozer vond ik echt mokerslecht daar, liep constant mee naar voren. Is het überhaupt een verdediger?
Die kwetsbaarheid heb je vanavond in elk geval niet.

Klopt. Een Willem II supporter postte bij ons een screenshot. 100 ingezet. 1750 terug.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De quotering zei vrijdag ook vrij weinig.

Valencia moet te doen zijn. Het is geen LASK Linz waartegen je - bij voorbaat eigenlijk al - kansloos bent.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom mis je Neres/Promes ook zo, dan had ik er een stuk meer vertrouwen in gehad. Je kan het net zo goed omdraaien, Ajax geeft dit seizoen o.a. in de omschakeling ontzettend veel ruimte weg, dat ligt Valencia ook wel. Die uitwedstrijd had net zo goed 3-3 kunnen zijn. Dat ze 'er niks van kunnen' slaat sowieso nergens op, ook niet als je het baseert op slechts één wedstrijd.

Ik heb eerder dit kalenderjaar ook een wedstrijd gezien waarbij Ajax op 2-0 kwam voor de rust en dat ze dachten dat, in dit geval die Engelsen, het wel geloofden.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
dat argument dat er spelers worden gemist is maar deels valide. Valencia is ook verre van compleet namelijk.
Bovendien heb ik wel vertrouwen in die Lang aan de linkerkant. Feyenoorder hé.
Maar even zonder gekkigheid. Valencia zal moeten komen. Jij ziet Ajax dat niet genadeloos afstraffen in de omschakeling? Ik verwacht een snelle openingstreffer, vervolgens voor de rust nog 2-0 en dan geloven die Spanjaarden het wel. Dat pessimisme vind ik vrij treurig. Zo'n wedstrijd tegen Willem II is toch gewoon een incidentje joh.

Ik blijf erbij dat ik diepte/snelheid op de zijkanten mis maar ik krijg graag ongelijk vanavond hoor, het is ook niet dat ik Ajax geen goede kans op een resultaat geef.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:40 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Prima toch maxi-mus?
Verder is dit team verder als toen, ja het had ook 3-3 kunnen worden, maar het feit dat Valencia zijn kansen niet kan afmaken zegt natuurlijk ook wel wat over die ploeg.

Het is genieten.quote:

Gelachen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Valencia moet te doen zijn. Het is geen LASK Linz waartegen je - bij voorbaat eigenlijk al - kansloos bent.

Nee, dat was Ritmo.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:aTypisch
@:Elan doet altijd badinerend jouw richting uit omdat jij een scharminkel van een lilliputter zou zijn. Klopt dit?

Heb jij boots of nette veterschoenen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Elan doet altijd badinerend jouw richting uit omdat jij een scharminkel van een lilliputter zou zijn. Klopt dit?

Ja, die heb ik.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij boots of nette veterschoenen?

Leuk.quote:

Valt wel mee.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |