Vind jij wel een geile gedachte hé, ouwe smeerpijp.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:04 schreef GGMM het volgende:
In het hoofd van Elan is het de hele dag Sesamstraat.

Uh... goeiequote:Op dinsdag 10 december 2019 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind jij wel een geile gedachte hé, ouwe smeerpijp.

Maar Lille gaat met een b-team spelen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar je speelt thuis man. Zie Chelsea nog wel choken tegen Lille eigenlijk.

Lille schijnt met een B team te spelen dus ik denk niet dat Chelsea gaat falen, verder hoop ik gewoon op een overwinning, het is niet dat ze na 1 zeperd er niks meer van kunnen al mis je natuurlijk wel kwaliteit met diepgang door het ontbreken van Promes en Neresquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar je speelt thuis man. Zie Chelsea nog wel choken tegen Lille eigenlijk.

De quotering zei vrijdag ook vrij weinig.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Asian lines
Ajax +0,5: 1,17
Wat meer vertrouwen is dus wel op z'n plaats.

Krijg je van zoveel benzodiazepiquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:04 schreef GGMM het volgende:
In het hoofd van Elan is het de hele dag Sesamstraat.

Hoogstwaarschijnlijk ook geen wedstrijd gezien van Valencia dit seizoen en kan zonder Google nog geen 3 spelers opnoemen. 'Maar ze spelen thuis'.quote:

Zorg jij nou maar dat je je pilletjes neemt vanavond. Voor je weer een prullenbak de vernieling in trapt en tegen een stadionverbod aanloopt.quote:

hahahaha bange poeperdquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk ook geen wedstrijd gezien van Valencia dit seizoen en kan zonder Google nog geen 3 spelers opnoemen. 'Maar ze spelen thuis'.

Classic Elan dit.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je je pilletjes neemt vanavond. Voor je weer een prullenbak de vernieling in trapt en tegen een stadionverbod aanloopt.

Je roept maar wat, dat het muntje dan misschien de kant van Ajax opvalt wil nog niet zeggen dat het hout snijdt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Oke maxi-mus. Vanavond loop je weer de polonaise en blijkt dat ik gelijk had.

Word jij nooit ontzettend moe van jezelf?quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:15 schreef Elan het volgende:
De Jodenkliek hier is compleet lachwekkend, geen wonder dat dit topic dood en begraven is![]()

Ik heb de uitwedstrijd gezien en vond Valencia redelijk opportunistisch spelen, iets dat Ajax door de ruimtes die vervolgens ontstaan wel ligt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je roept maar wat, dat het muntje dan misschien de kant van Ajax opvalt wil nog niet zeggen dat het hout snijdt.

quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word jij nooit ontzettend moe van jezelf?

Daarom mis je Neres/Promes ook zo, dan had ik er een stuk meer vertrouwen in gehad. Je kan het net zo goed omdraaien, Ajax geeft dit seizoen o.a. in de omschakeling ontzettend veel ruimte weg, dat ligt Valencia ook wel. Die uitwedstrijd had net zo goed 3-3 kunnen zijn. Dat ze 'er niks van kunnen' slaat sowieso nergens op, ook niet als je het baseert op slechts één wedstrijd.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb de uitwedstrijd gezien en vond Valencia redelijk opportunistisch spelen, iets dat Ajax door de ruimtes die vervolgens ontstaan wel ligt.

dat argument dat er spelers worden gemist is maar deels valide. Valencia is ook verre van compleet namelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom mis je Neres/Promes ook zo, dan had ik er een stuk meer vertrouwen in gehad. Je kan het net zo goed omdraaien, Ajax geeft dit seizoen o.a. in de omschakeling ontzettend veel ruimte weg, dat ligt Valencia ook wel. Die uitwedstrijd had net zo goed 3-3 kunnen zijn. Dat ze 'er niks van kunnen' slaat sowieso nergens op, ook niet als je het baseert op slechts één wedstrijd.

Niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
dat argument dat er spelers worden gemist is maar deels valide. Valencia is ook verre van compleet namelijk.
Bovendien heb ik wel vertrouwen in die Lang aan de linkerkant. Feyenoorder hé.
Maar even zonder gekkigheid. Valencia zal moeten komen. Jij ziet Ajax dat niet genadeloos afstraffen in de omschakeling? Ik verwacht een snelle openingstreffer, vervolgens voor de rust nog 2-0 en dan geloven die Spanjaarden het wel. Dat pessimisme vind ik vrij treurig. Zo'n wedstrijd tegen Willem II is toch gewoon een incidentje joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |