Je laat je erg gaan maatquote:Op maandag 9 december 2019 20:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. We leven in een vrij land.
Beetje stoer doen met een panna bij Veltmantwitter:WillemII twitterde op maandag 09-12-2019 om 18:00:00🙃 How about this one? #ajaWIL https://t.co/8fCFSy1was reageer retweet
Ja klopt, telt niet echt. Actie op ziyech kwam ook voorbij. Die was beter.quote:Op maandag 9 december 2019 20:15 schreef Caland het volgende:
Beetje stoer doen met een panna bij Veltmantwitter:WillemII twitterde op maandag 09-12-2019 om 18:00:00🙃 How about this one? #ajaWIL https://t.co/8fCFSy1was reageer retweet
@:lenny_leonard
Ranglijst al gezien????quote:Op maandag 9 december 2019 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja klopt, telt niet echt. Actie op ziyech kwam ook voorbij. Die was beter.
Wat een walgelijk mens is dit tochtwitter:radio1be twitterde op zondag 08-12-2019 om 12:32:53Regisseur @halinareijn over de Amerikaanse misdaadfilm @TheIrishmanFilm: "Het is opnieuw het thema van witte mannen die allemaal macho tegen elkaar doen. Vrouwen zeggen geen woord in de film. Daar zijn we toch klaar mee? Het is 2019, wake up!” #radio1Touché @FriedlLesage reageer retweet
Vanaf 2:15quote:Op maandag 9 december 2019 22:46 schreef Caland het volgende:
Wat een walgelijk mens is dit tochtwitter:radio1be twitterde op zondag 08-12-2019 om 12:32:53Regisseur @:halinareijn over de Amerikaanse misdaadfilm @:TheIrishmanFilm: "Het is opnieuw het thema van witte mannen die allemaal macho tegen elkaar doen. Vrouwen zeggen geen woord in de film. Daar zijn we toch klaar mee? Het is 2019, wake up!” #radio1Touché @:FriedlLesage reageer retweet
Mijn bloed kookt van dit soort teksten.quote:Op maandag 9 december 2019 22:46 schreef Caland het volgende:
Wat een walgelijk mens is dit tochtwitter:radio1be twitterde op zondag 08-12-2019 om 12:32:53Regisseur @:halinareijn over de Amerikaanse misdaadfilm @:TheIrishmanFilm: "Het is opnieuw het thema van witte mannen die allemaal macho tegen elkaar doen. Vrouwen zeggen geen woord in de film. Daar zijn we toch klaar mee? Het is 2019, wake up!” #radio1Touché @:FriedlLesage reageer retweet
Lekker maat.quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:24 schreef Wereldgozer het volgende:
@:lenny_leonard vandaag weer knallen in python
Die rol van nazihoer in Zwartboek paste perfect bij haar.quote:Op maandag 9 december 2019 22:46 schreef Caland het volgende:
Een film over het verleden maken kan gewoon niet meer maat.quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn bloed kookt van dit soort teksten.
@Zipportal heeft nog wel een gifje van een man met een snorretje.quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een film over het verleden maken kan gewoon niet meer maat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Bij afwezigheid @:Zipportal (hij ligt net als @:Drizzt nog in bed), hierbij een gifje van een man met een snor.Geen HitlerGOD.gif?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dit kan niet.quote:Het gehele 11-koppige roastpanel bestaat uit Henry van Loon, Brace, Prem Radhakishun, Rob Geus, Bugra Gedik, Ferry Doedens, I Am Aisha, Waylon, Willie Wartaal, Johan Goossens en dus Sanne Wallis de Vries.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn goede vriend @:zipportal kiest eerder voor deze bron.
[ afbeelding ]
Dat ligt eraan, stel dat dat zo is, ga je dan om pics vragen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen maat.
Je huis al helemaal in kerstsfeer?
Eigen bron beste bron.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn goede vriend @:zipportal kiest eerder voor deze bron.
[ afbeelding ]
Ja. Maar met een Benji in een kerstpakje ben ik ook tevreden.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, stel dat dat zo is, ga je dan om pics vragen?
Mensen die hun huisdieren kleding aandoen verdienen het leven niet.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Maar met een Benji in een kerstpakje ben ik ook tevreden.
Mensen die hun huisdieren kleding aandoen verdienen pijn, verdriet en ellende.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Maar met een Benji in een kerstpakje ben ik ook tevreden.
Snap ook niet waarom mensen kijken naar zo'n geforceerde roast.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:19 schreef GGMM het volgende:
Sowieso die troep van Amerika jatten en geforceerd leuk gaan doen dan denk ik joh rot op
quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die hun huisdieren kleding aandoen verdienen pijn, verdriet en ellende.
Misschien heeft Wereldgozer niks beters te doen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 10:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom mensen kijken naar zo'n geforceerde roast.
Ondanks dat ik er op tegen ben moet ik wel zeggen dat dit een erg lieve kat is.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spyro vindt het wel leuk.
Bengaalse Godquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar er is binnenkort weer het WK Darts op tv.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft Wereldgozer niks beters te doen.
Hij is inderdaad erg lief, maar soms ook heel erg baldadigquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ondanks dat ik er op tegen ben moet ik wel zeggen dat dit een erg lieve kat is.
Schattig.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg lief, maar soms ook heel erg baldadig
Net als Tjacka dusquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg lief, maar soms ook heel erg baldadig
KadGod.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spreek mij niet tegen Gutanothquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mijn moeder is voornamelijk erg baldadig, maar soms ook wel lief
Das godverdomme een lieve katquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JE GORE ROTMOEDERquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Das godverdomme een lieve kat
Ziet er beter uit dan die anorexiapatiënt van @:ggmm
Maar die film heeft een 6.4 op IMDB.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:52 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen weekend Rambo 5 gezien.
In die film ontvoeren mensen de dochter van Rambo.
Nou die mensen hadden écht een groot probleem.
Ja omdat er weinig vrouwen in spelen. (behalve de dochter van John Rambo, maar die wordt al snel ontvoerd)quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar die film heeft een 6.4 op IMDB.
pics?quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja omdat er weinig vrouwen in spelen. (behalve de dochter van John Rambo, maar die wordt al snel ontvoerd)
Heb je al prominenten gevraagd voor een uitslag vanavond van Ajax?quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja omdat er weinig vrouwen in spelen. (behalve de dochter van John Rambo, maar die wordt al snel ontvoerd)
Dat doe ik pas bij de knock-out fase.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je al prominenten gevraagd voor een uitslag vanavond van Ajax?
Die moeten ze eerst nog maar halen, laten we maar niet doen alsof de EL een leuk toernooi is.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik pas bij de knock-out fase.
En als @:el-stinho mij eindelijk eens deblokkeert, anders wordt hij dit seizoen vervangen door @:toeterjan
Ik ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moeten ze eerst nog maar halen, laten we maar niet doen alsof de EL een leuk toernooi is.
Nee, als we EL spelen ga ik het niet doen uiteraard.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moeten ze eerst nog maar halen, laten we maar niet doen alsof de EL een leuk toernooi is.
Denk nep.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat denk je, zijn haar lippen echt of nep?
Ik ben bang van niet, missen veel snelheid voorin zonder Promes/Neres waar Ziyech zijn balletjes aan kwijt kan. Gefeliciteerd nog trouwens.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd.
Ik denk dat Ajax een gruwelijk harde overwinning gaat behalen.
Is dit een steek naar de mods van VBL?quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, door wie dan? Jij bent de enige die hier ooit iets doet.
Valencia is ook verre van compleet. Met Tadic in de spits en een middenveld met Ziyech en vd Beek zou je toch wel ruim moeten kunnen winnen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, missen veel snelheid voorin zonder Promes/Neres waar Ziyech zijn balletjes aan kwijt kan. Gefeliciteerd nog trouwens.
Maar als Tadic in de spits staat gaat Ziyech niet op het middenveld spelen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valencia is ook verre van compleet. Met Tadic in de spits en een middenveld met Ziyech en vd Beek zou je toch wel ruim moeten kunnen winnen.
Ik ga voor 3-0.
O.us2.0 was het wel gelukt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:07 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mobiel fokken is zo KUT godverdomme
Je naam veranderen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
O.us2.0 was het wel gelukt.
Sinds je zo raar heet gaat er van alles mis.
@Drizzt @Rene @Ifrane @Wereldgozer @bitterbal @Pumpalovquote:Op dinsdag 10 december 2019 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je naam veranderen.
Ik vind daar wat van.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
O.us2.0 was het wel gelukt.
Sinds je zo raar heet gaat er van alles mis.
Note to self: geen plaatjes proberen te posten op mobielquote:Op dinsdag 10 december 2019 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goede reactie nadat je zelf faalt.
Oh, is dit je alarm voor als er gemodereerd wordt?quote:
Wat verschrikkelijk, zegquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik pas bij de knock-out fase.
En als @:el-stinho mij eindelijk eens deblokkeert, anders wordt hij dit seizoen vervangen door @:toeterjan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |