Schattig.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg lief, maar soms ook heel erg baldadig
Net als Tjacka dusquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg lief, maar soms ook heel erg baldadig
KadGod.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spyro vindt het wel leuk.
Spreek mij niet tegen Gutanothquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mijn moeder is voornamelijk erg baldadig, maar soms ook wel lief
Das godverdomme een lieve katquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spyro vindt het wel leuk.
JE GORE ROTMOEDERquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Das godverdomme een lieve kat
Ziet er beter uit dan die anorexiapatiënt van @:ggmm
Maar die film heeft een 6.4 op IMDB.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:52 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen weekend Rambo 5 gezien.
In die film ontvoeren mensen de dochter van Rambo.
Nou die mensen hadden écht een groot probleem.
Ja omdat er weinig vrouwen in spelen. (behalve de dochter van John Rambo, maar die wordt al snel ontvoerd)quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar die film heeft een 6.4 op IMDB.
pics?quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja omdat er weinig vrouwen in spelen. (behalve de dochter van John Rambo, maar die wordt al snel ontvoerd)
Heb je al prominenten gevraagd voor een uitslag vanavond van Ajax?quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja omdat er weinig vrouwen in spelen. (behalve de dochter van John Rambo, maar die wordt al snel ontvoerd)
Dat doe ik pas bij de knock-out fase.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je al prominenten gevraagd voor een uitslag vanavond van Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |