Sinds Sasha Vostok introduceerde werd het mij ook wel duidelijk dat heel het waves netwerk onderdanig was geworden aan zijn andere poedelprojecten.twitter:tehMoonwalkeR twitterde op maandag 09-12-2019 om 16:22:31#moonranking updateDamn.. had to delist the love of my $crypto lifesince the $waves team doesnt care about their own token anymore i had to pull the plug. still hope for one last $west pumpwell #diamond category is empty af nowi welcome $OCEAN !https://t.co/uTGFJh8xkY https://t.co/Yb9dE3bW4V reageer retweet
quote:
Dan doe je iets verkeerd. Van waar naar waar?quote:Op dinsdag 10 december 2019 08:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Heb weer iets van 10 uur gedaan over een beetje BTC transferen. Wat een shitcoin.
Lekker max leverage traden op een shitcoin met een volume van lik mijn vestje. Kon ook alleen maar goed gaanquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:39 schreef Moody het volgende:
Nieuwe kans bij Matic. Vannacht flink oversold dankzij "fake news", krabbelt nu weer op met aardig volume.
Denk dat er de komende uren wel wat valt te halen.... No financial advice
Onderschat het volume van Matic niet. En neem Coinmarketcap niet als feit.quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker max leverage traden op een shitcoin met een volume van lik mijn vestje. Kon ook alleen maar goed gaan
Binance pump en dump troep
Wat een beetje nieuws doet met zo'n coin is best sneu jaquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:13 schreef fathank het volgende:
Flink oversold zegt ie na een megadump
Dat is alsof je Auschwitz een gezellig vakantiekamp noemt
Sowieso wel een flink rode dag. Zelfs de VeTrain heeft flinke vertraging.
VET is van 34 naar 86 sats gegaan?quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat een beetje nieuws doet met zo'n coin is best sneu ja
Aan de andere kant; staat na deze dump nog 100% in de plus sinds begin oktober. Das meer dan bijv. VET. (om maar iets te noemen)
Begin okt stond op 42 sats zie ik. Dus iets meer dan 100% inderdaad. Vergelijkbaar met Matic na deze dump dus.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
VET is van 34 naar 86 sats gegaan?
Ik verbaas me altijd dat mensen 'inhoud' verwachten in een sc. Ga daarvoor naar desbetreffende topics van de coin waar je het over wil hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:11 schreef Moody het volgende:
Totaal niet boeiend ofzo, maar ik was vorige maand /in en ben nu weer /out.
Had verwacht dat er iets meer inhoudelijke discussies mogelijk waren in dit topic. So be it.
I know. Maar de users maken het.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd dat mensen 'inhoud' verwachten in een sc. Ga daarvoor naar desbetreffende topics van de coin waar je het over wil hebben.
Een SC is... een SC
Snap niet eens welke discussie je aan wilt gaan. Aan de ene kant zeg je pump en dump, maar je noemt het ook een mooi volume, een complete tegenstrijdigheid. Daarnaast inderdaad dat langdurig in alts zitten op dit momen niet de voorkeur geniet, maar je zegt zelf al dat dat een open deur is.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:15 schreef Moody het volgende:
[..]
I know. Maar de users maken het.
Daarbij; Dit is het enige draadje dat nog leeft in dit subforum.
Pump en dump kan met flink wat volume. BTC is ook een "pump en dump coin", op het moment in handen van whales, exchanges en grote beleggers.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Snap niet eens welke discussie je aan wilt gaan. Aan de ene kant zeg je pump en dump, maar je noemt het ook een mooi volume, een complete tegenstrijdigheid. Daarnaast inderdaad dat langdurig in alts zitten op dit momen niet de voorkeur geniet, maar je zegt zelf al dat dat een open deur is.
Een pump en dump coin is eentje met weinig volume, wat zodoende makkelijk gemanipuleerd kan worden. Dat is dan geen mooi volume, maar kutvolume. Ik snap echt niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Pump en dump kan met flink wat volume. BTC is ook een "pump en dump coin", op het moment in handen van whales en grote beleggers.
Ik zie die specifieke definitie niet echt in het woordenboek.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Een pump en dump coin is eentje met weinig volume, wat makkelijk gemanipuleerd kan worden. Dat is dan geen mooi volume, maar kutvolume. Ik snap echt niet wat je bedoelt.
Hoe je het ook bekijkt, pump en dump is artificiële manipulatie en ik snap niet hoe dat rijmt met mooi volume.quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zie die specifieke definitie niet echt in het woordenboek.
BTC is gewoon pump en dump in macro toch?. In 2008 een pump naar 20k en in 2009 een dump naar 4k. Met relatief weinig volume. Als 1 persoon op aarde de hele marketcap van BTC kan kopen, is het nog niet serieus te nemen natuurlijk. Beetje uitzoomen.
Ik ga er vol voor. Maar sommige mensen moeten ff iets uitzoomen. BTC crasht nu niet, net zoals alts de laatste maanden niet naar de maan gaan. Die proberen nu gewoon hun waarde t.o.v. BTC te bepalen. Uiteindelijk gaat het om goede use cases voor de blockchain, dat is leuk om over te discussiëren.
Een term die jij als eerst bezigt, ga je dat nu aan mij vragen?quote:
Dit gaat dus hand in hand met een volume wat compleet gemanipuleerd is en dus niets waard, niet echt een "mooi volume" te noemen, dus nogmaals, snap ik echt niet wat er mooi kan zijn aan een pump en dump coin.quote:P&D is a form of price manipulation that involves artificially inflating an asset price before selling the cheaply purchased assets at a higher price. Once the assets are “dumped,” the price falls and investors lose money.
Standje 10 op de Denon.quote:
Jij snapt me wel denk iklquote:Op dinsdag 10 december 2019 22:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Een term die jij als eerst bezigt, ga je dat nu aan mij vragen?
Pump en dump ja, maar met een mooi volume.
Dat het niet van crypto komt snap ik ook wel, maar volgens mij is het volume tijdens een pump en dump per definitie naar de klote, het stelt namelijk geen reële stand van zaken voor.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij snapt me wel denk iklIk bedoel "mooi volume in de crypto-wereld", wat natuurlijk ook geen drol voorstelt.
Denk dat we wel op 1 lijn zitten. De term "pump en dump" is vrij te interpreteren natuurlijk. Tesla-stocks en Goolgle-stocks gaan in tijden ook "pump en dump", al gaat dat over vele miljarden meer.
De term "pump en dump" is niet uitgevonden tijdens het ontstaat van de crypto moet je weten. Al meer dan 100 jaar willen investeerders hun assets zien pumpen om laten weer te dumpen.
#inhoud > Dan heb je dus niet op het linkje geklikt dat ik bij de post heb gezet: https://messari.io/screenerquote:Op dinsdag 10 december 2019 23:08 schreef illusions het volgende:
Wat ik niet snap is de gedachtengang "hey, deze coin wordt gepumpt, maar wat een mooi volume".Je woont ook niet in een luchtkasteel toch?
En waar is dat volume morgen? Dat geld is er allang al weer uit.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:12 schreef Moody het volgende:
[..]
#inhoud > Dan heb je dus niet op het linkje geklikt dat ik bij de post heb gezet: https://messari.io/screener
Matic heeft een hoger volume dan BTC op dit moment. Voornamelijk dankzij oneindig veel shorts op Binance.
Dat lijkt onwerkelijk, maar is wel de realiteit en zegt direct hoe klein de cryptowereld nog is.
Dat is gewoon de marketmaker die zijn geld eruit aan het halen is. Morgen zet hij zijn bot uit en ploep 25% in de min again.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:12 schreef Moody het volgende:
[..]
#inhoud > Dan heb je dus niet op het linkje geklikt dat ik bij de post heb gezet: https://messari.io/screener
Matic heeft een hoger volume dan BTC op dit moment. Voornamelijk dankzij oneindig veel shorts op Binance.
Dat lijkt onwerkelijk, maar is wel de realiteit en zegt direct hoe klein de cryptowereld nog is.
Staat al -50%.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is gewoon de marketmaker die zijn geld eruit aan het halen is. Morgen zet hij zijn bot uit en ploep 25% in de min again.
Again impliceert dat hij al eerder -25% stond, flapdrol.quote:Op dinsdag 10 december 2019 23:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook “again” ontzettende slappe tosti dat je er bent
Haha wat? Pump en dump over een tijdspanne van een jaar?quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zie die specifieke definitie niet echt in het woordenboek.
BTC is gewoon pump en dump in macro toch?. In 2008 een pump naar 20k en in 2009 een dump naar 4k. Met relatief weinig volume. Als 1 persoon op aarde de hele marketcap van BTC kan kopen, is het nog niet serieus te nemen natuurlijk. Beetje uitzoomen.
Ik ga er vol voor. Maar sommige mensen moeten ff iets uitzoomen. BTC crasht nu niet, net zoals alts de laatste maanden niet naar de maan gaan. Die proberen altijd hun waarde t.o.v. BTC te bepalen. Uiteindelijk gaat het om goede use cases voor de blockchain, dat is leuk om over te discussiëren.
Wait whut? Wat is dan wel een goede volume als je de volumes van de bitcoin handel nog niet genoeg vind?quote:Op dinsdag 10 december 2019 22:49 schreef Moody het volgende:
Ik ga er vol voor. Maar sommige mensen moeten ff iets uitzoomen. BTC crasht nu niet, net zoals alts de laatste maanden niet naar de maan gaan. Die proberen altijd hun waarde t.o.v. BTC te bepalen. Uiteindelijk gaat het om goede use cases voor de blockchain, dat is leuk om over te discussiëren.
Je moet in de VeTrain ook wel achterover leunen, dat ding duikt zo ver de diepte in dat je bij recht zitten van je stoel afvalt.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik leun rustig achterover in mijn eersteklas stoel in de VeTrain.
Dat ding is zo keihard doodgegaan dat zelfs de chart bij mij weigert te laden.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:42 schreef illusions het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/seal-network/
SEAL, godencoin. Gaat ook weer heerlijk.
Weet nog dat die hier door een bepaalde persoon echt ZO hard geshilled werd. Hij kon hem ook altijd kwijt ver boven de marktprijs op mysterieuze wijze, zo via via. Kijk die coin nou eens shinen. Niks meer van over.
Just hoddle.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:51 schreef Scorpie het volgende:
Dat
[..]
Dat ding is zo keihard doodgegaan dat zelfs de chart bij mij weigert te laden.
Seal, VET killer
In mijn hoofd was jij die persoonquote:Op donderdag 12 december 2019 20:42 schreef illusions het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/seal-network/
SEAL, godencoin. Gaat ook weer heerlijk.
Weet nog dat die hier door een bepaalde persoon echt ZO hard geshilled werd. Hij kon hem ook altijd kwijt ver boven de marktprijs op mysterieuze wijze, zo via via. Kijk die coin nou eens shinen. Niks meer van over.
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:38 schreef fathank het volgende:
[..]
In mijn hoofd was jij die persoon. Maar niet dus.
Ja die had zo’n pyramide systeem en was ook betrokken op een of andere manier bij het project. Het was duidelijk dat hij er beter van werd dat anderen die nutteloze token kochten.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een coin geshilled. Het was @:ssjgoku
Geen idee eigenlijk, weet wel dat echt helemaal niemand z'n enthousiasme over die prut deelde.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die had zo’n pyramide systeem en was ook betrokken op een of andere manier bij het project. Het was duidelijk dat hij er beter van werd dat anderen die nutteloze token kochten.
Behalve de Peseta danquote:Op donderdag 12 december 2019 22:40 schreef illusions het volgende:
[..]
BNBquote:Op donderdag 12 december 2019 22:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Ouchquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop niet dat iemand Lisk nog in zijn portfolio heeft?
https://www.reddit.com/r/(...)_21_of_53_employees/
Nog een beetje, maar zoveel was dat toch niet meer waard.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:32 schreef Rossdale het volgende:
Nog wel wat, maar mijn investering had ik al lang terug, dus ik hodl wel wat langerquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:32 schreef Rossdale het volgende:
Choo Chooquote:Op donderdag 12 december 2019 19:03 schreef fathank het volgende:
'Soms is het gewoon de Vechain blockchain'
https://www.bnr.nl/player/audio/10138911/10397185
Wat een tragedie is het geworden idd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:27 schreef Rossdale het volgende:
Lisk, een van de begin 2017 FOK!godencoins, heeft het in ieder geval langer vol gehouden dan Oceanlab
VET?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:00 schreef blackmore het volgende:
Laatste restje ook maar gedumpt... en in een andere shitcoin gestopt.
Tot zover de ‘decentralisatie’twitter:cz_binance twitterde op donderdag 12-12-2019 om 18:32:58Mining is highly encouraged in China now. They hope to control bitcoin by having all the miners in the country (is, under their control). https://t.co/Rty4NmJsph reageer retweet
Ga je zelf toch ook minen om het evenwicht te herstellen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Tot zover de ‘decentralisatie’twitter:cz_binance twitterde op donderdag 12-12-2019 om 18:32:58Mining is highly encouraged in China now. They hope to control bitcoin by having all the miners in the country (is, under their control). https://t.co/Rty4NmJsph reageer retweet
Lmao
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Vechain buybag wallet gehacked
https://medium.com/@:vech(...)ncement-8459492ee039
Koopmomentje
Sukkelsquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Vechain buybag wallet gehacked
https://medium.com/@:vech(...)ncement-8459492ee039
Koopmomentje
Kan ook een inside job zijn, mooie manier om wat geld weg te sluizen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Wel echt tandjes slecht dat zoiets gebeurd. Aan de andere kant prettig dat ze het eerlijk vertellen.
Maar alsnog
:’)quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan ook een inside job zijn, mooie manier om wat geld weg te sluizen.
Een "anonieme hacker" is genoeg.
Dit soort dingen gebeurt me iets te vaak bij crypto projecten.
Ja... dat syndroom... moet je niet hebben... eigenlijk is dat het "down syndroom" voor koersenquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:53 schreef blackmore het volgende:
[..]
Dat zou echt Nattekat-syndroom zijn geweest haha, gelukkig niet. BTC voorlopig.
Hahaha! Tijd voor wat opwaartse koersen...quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja... dat syndroom... moet je niet hebben... eigenlijk is dat het "down syndroom" voor koersen![]()
Want dat gaan ze als hij instapt...
Dan moet je er voor zorgen dat meerdere mensen moeten ondertekenen. Staffels inbouwen en bij elke staffel een hoger rang staand personeelslid laten tekenen. Lijkt met niet heel onlogisch.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan ook een inside job zijn, mooie manier om wat geld weg te sluizen.
Een "anonieme hacker" is genoeg.
Dit soort dingen gebeurt me iets te vaak bij crypto projecten.
Daar zijn de multi-sig wallets voor uitgevondenquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:38 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Dan moet je er voor zorgen dat meerdere mensen moeten ondertekenen. Staffels inbouwen en bij elke staffel een hoger rang staand personeelslid laten tekenen. Lijkt met niet heel onlogisch.
Wat mis ik?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Wel echt tandjes slecht dat zoiets gebeurd. Aan de andere kant prettig dat ze het eerlijk vertellen.
Maar alsnog
Billion, biljoen of miljard?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:02 schreef Rossdale het volgende:
In ieder geval 1.1 bil VET die is geblacklist is en dus niet meer op de markt komt. Beetje lullig manier van token burn, maar op zich ook best prima
Wel reteslordig natuurlijk
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:02 schreef Rossdale het volgende:
In ieder geval 1.1 bil VET die is geblacklist is en dus niet meer op de markt komt. Beetje lullig manier van token burn, maar op zich ook best prima
Wel reteslordig natuurlijk
1.1 miljard vet gestolen uit de buyback-wallet van de Foundation.quote:
wtf... das een beste 2%? van de hele supplyquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:57 schreef fathank het volgende:
[..]
1.1 miljard vet gestolen uit de buyback-wallet van de Foundation.
Bizar dat zoiets niet beveiligd is door middel van een multisig wallet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:57 schreef fathank het volgende:
[..]
1.1 miljard vet gestolen uit de buyback-wallet van de Foundation.
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Bizar dat zoiets niet beveiligd is door middel van een multisig wallet.
quote:After a responsive investigation, the incident was caused by the fact that the private key of buyback address was stolen during the wallet creation process due to the negligence of the staff member.
Lekker decentraal dan die shitcoin.quote:Op zaterdag 14 december 2019 12:07 schreef Blik het volgende:
1 voordeel, die 1.1 miljard tokens zijn onbruikbaar en soort van geburnt
Gelukkig doen ze geen rollback a la Ethereum. Deze coins zijn gemerkt als het ware. Rondsturen kan nog wel maar exchanges zijn gevraagd om ze niet te accepteren. En dan heb je er al gauw niet zoveel meer aan. Ook de vtho die je er mee genereert zal niet tot nauwelijks verhandelbaar zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Lekker decentraal dan die shitcoin.
En wat als deze coins naar random adressen wordt gestuurd? Stel je voor een deel komt in mijn wallet terecht ben ik dan de sjaak?quote:Gelukkig doen ze geen rollback a la Ethereum. Deze coins zijn gemerkt als het ware. Rondsturen kan nog wel maar exchanges zijn gevraagd om ze niet te accepteren. En dan heb je er al gauw niet zoveel meer aan. Ook de vtho die je er mee genereert zal niet tot nauwelijks verhandelbaar zijn.
Tuurlijk niet, je kan ze alleen niet uitgeven.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:14 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
En wat als deze coins naar random adressen wordt gestuurd? Stel je voor een deel komt in mijn wallet terecht ben ik dan de sjaak?
Pssst, VET kopen voor half geld?quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:22 schreef illusions het volgende:
Hier zou nog best iemand flink genaaid mee kunnen worden trouwens, als het gebruikt wordt als betaling. Soort nepgeld zegmaar.
Ja. Je komt dan automatisch op de blacklist terecht en je wallet zal niet meer gebruikt kunnen worden om te kunnen storten op exchanges. Whoopsie!quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:14 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
En wat als deze coins naar random adressen wordt gestuurd? Stel je voor een deel komt in mijn wallet terecht ben ik dan de sjaak?
Dat zal nog meevallen, in dat geval zou je het dus het best naar de top-25 adressen kunnen sturen en zo'n beetje alle coins onbruikbaar maken.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Je komt dan automatisch op de blacklist terecht en je wallet zal niet meer gebruikt kunnen worden om te kunnen storten op exchanges. Whoopsie!
Waarom niet gewoon 1 vet naar alle 165.858 accounts, dan zijn ze allemaal onbruikbaar.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zal nog meevallen, in dat geval zou je het dus het best naar de top-25 adressen kunnen sturen en zo'n beetje alle coins onbruikbaar maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |