quote:Op maandag 9 december 2019 16:16 schreef Blues het volgende:
Net uit bed. Het gaat wel nu, maar nog lang niet goed. Knallende koppijn en oorlog in de buik na een geschild appeltje. Arts niet meer gebeld want na terugkomst van werk (waar ik lang moest wachten op trein en lopen en fietsen was ik door en door koud -->> ondertemp)
Ik had niet moeten gaan werken natuurlijk, maar jaaaaaa ik zag op de werkapp dat er 1 zich ziek meldde, de andere pas na 10.30 zou komen wegens ziek kind en waar er dan 5 moeten werken op maandag zouden er maar 2 zijn, dat kan écht niet.Oef, dat is overmacht. Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oei Lot herkenbaar hoor. Zoon F. Was de eerste tijd van zijn leven niet heel makkelijk en veel huilen/'ontevreden'.Ik heb zijn vader wel eens gebeld op zijn werk dat ie NU thuis moest komen want ik had m wel in zijn bedje willen smijten van onmacht en frustratie en mijn vermoeidheid.quote:Op maandag 9 december 2019 15:51 schreef Lot_1 het volgende:
Ik werd net driftig vanwege mijn baby. Het kind kan met zijn onredelijkheid echt een zwarte kant van mezelf naar boven halen. Ik ben verder namelijk helemaal nooit driftig. Na drie minuten bij hem weg gelopen te zijn had ik mezelf wel weer in de hand hoor. En gelukkig is hij vrij weinig onredelijk dus is dit uitzonderlijk. Maar toch, ik had dit vooraf niet zo bij mezelf verwacht.
quote:Op maandag 9 december 2019 16:16 schreef Blues het volgende:
Net uit bed. Het gaat wel nu, maar nog lang niet goed. Knallende koppijn en oorlog in de buik na een geschild appeltje. Arts niet meer gebeld na overleg met ass.want na terugkomst van werk (waar ik lang moest wachten op trein en lopen en fietsen was ik door en door koud -->> ondertemp)
Ik had niet moeten gaan werken natuurlijk, maar jaaaaaa ik zag op de werkapp dat er 1 zich ziek meldde, de andere pas na 10.30 zou komen wegens ziek kind en waar er dan 5 moeten werken op maandag zouden er maar 2 zijn, dat kan écht niet.Eigenwijsje... als je dus echt ziek bent... gaat het werken ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ziek is ziek... ook als je last hebt van wat anders dan griep.
Rustig aan hoor
Das normaal. En na 3 minuten weer terug vind ik best knapquote:Op maandag 9 december 2019 15:51 schreef Lot_1 het volgende:
alweer bijna een jaar, Lonaa?wat gaat de tijd snel.
Leuke foto's van de Muppet. Zo overdreven gehoorzaam op die eerste twee foto's
Ik werd net driftig vanwege mijn baby. Het kind kan met zijn onredelijkheid echt een zwarte kant van mezelf naar boven halen. Ik ben verder namelijk helemaal nooit driftig. Na drie minuten bij hem weg gelopen te zijn had ik mezelf wel weer in de hand hoor. En gelukkig is hij vrij weinig onredelijk dus is dit uitzonderlijk. Maar toch, ik had dit vooraf niet zo bij mezelf verwacht.
Wat gaat er nu gebeuren met de Lama's Candaasje?
" Achter het behang plakken " is een concept wat toch -ergens- vandaan moet komen..quote:Op maandag 9 december 2019 15:51 schreef Lot_1 het volgende:
alweer bijna een jaar, Lonaa?wat gaat de tijd snel.
Leuke foto's van de Muppet. Zo overdreven gehoorzaam op die eerste twee foto's
Wat gaat er nu gebeuren met de Lama's Candaasje?
Ik vermoed dat veel ouders het wel herkennen...quote:Op maandag 9 december 2019 16:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
" Achter het behang plakken " is een concept wat toch -ergens- vandaan moet komen..
Nee hoor, ik moest naar huis fietsen. (Droogquote:
Niet de hele tijd, wel iedere keer als ik opnieuw op FOK kom.quote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Blues
En jammer van de lama's, Candaasje.
Hebben jullie ook dat bij elke pagina waar je naar toe gaat op FOK even de privacybeleid of cookiebeleid popup langsflitst? Elke keer.
Wel iedere keer als ik een nieuwe browser open, niet als ik een pagina aanklik.quote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Blues
Hebben jullie ook dat bij elke pagina waar je naar toe gaat op FOK even de privacybeleid of cookiebeleid popup langsflitst? Elke keer.
Niet iedere keer. Wel een paar keer per week denk ik.quote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Blues
Wat kut.quote:Op maandag 9 december 2019 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dat ding sinds ik dat schreef al minstens 10x langs zien flitsenAllemaal sinds een paar dagen, sinds FOK stuk was geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |