Sally was mijn soulmate. En het gemis doet godverdomme nog steeds pijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Hier 3,4 en 3,7. Halfje en volbloed Bengaal.quote:Op maandag 9 december 2019 15:26 schreef Uhmmpie het volgende:
Ben wel benieuwd wat ie weegt ook...
andere is 4,8kg en echt ruim lichter.
En abessijnen worden doorgaans geen 5kg...
3,5-4kg is vrij normaal.
En mijn dame (de middelste op die eerste foto is) weegt zelfs maar 2,7kg..
quote:Op maandag 9 december 2019 15:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sally was mijn soulmate. En het gemis doet godverdomme nog steeds pijn.AwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou moet ik ook.
Sally![]()
Driftig vanwege baby kan ik me, nu met een pup, goed voorstellen hoor. Zelfs als het niet in je aard ligt.quote:Op maandag 9 december 2019 15:51 schreef Lot_1 het volgende:
alweer bijna een jaar, Lonaa?wat gaat de tijd snel.
Leuke foto's van de Muppet. Zo overdreven gehoorzaam op die eerste twee foto's
Ik werd net driftig vanwege mijn baby. Het kind kan met zijn onredelijkheid echt een zwarte kant van mezelf naar boven halen. Ik ben verder namelijk helemaal nooit driftig. Na drie minuten bij hem weg gelopen te zijn had ik mezelf wel weer in de hand hoor. En gelukkig is hij vrij weinig onredelijk dus is dit uitzonderlijk. Maar toch, ik had dit vooraf niet zo bij mezelf verwacht.
Wat gaat er nu gebeuren met de Lama's Candaasje?
Ik knal het even in een spoiler, want hoewel niet geheim, misschien niet handig als mensen niet de volledige context weten en dit dan wel lezen en eigen conclusies trekken ofzo:quote:Op maandag 9 december 2019 15:51 schreef Lot_1 het volgende:
Ik werd net driftig vanwege mijn baby. Het kind kan met zijn onredelijkheid echt een zwarte kant van mezelf naar boven halen. Ik ben verder namelijk helemaal nooit driftig. Na drie minuten bij hem weg gelopen te zijn had ik mezelf wel weer in de hand hoor. En gelukkig is hij vrij weinig onredelijk dus is dit uitzonderlijk. Maar toch, ik had dit vooraf niet zo bij mezelf verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standby was ook geen compliment.quote:Op maandag 9 december 2019 15:57 schreef Lot_1 het volgende:
Standby, dat klinkt niet lekker Lonaa. Denk je dat het verlies van Sally daar vooral een rol in speelt? Of zijn er ook andere factoren?
Momenteel heb je in elk geval een muppet om op te voeden. Ik ken verschillende mensen die het hebben van een pup (bijna) niet te doen vonden.
quote:Op maandag 9 december 2019 15:58 schreef AnneX het volgende:
Kom op lonaa...het zijn de donkere dagen voor Kerst.
Daarbij hoort een beetje mweeehhh.
Je hebt meer gedaan tussen februari en december.
85 plantjes in leven gehouden - goed gegeten - de meds gelaten - Dora in huis gehaald.
En veel meer waar ik geen weet van heb.
Wat en met wie ga je voor 20 pp koken?
Daar hebben jullie ook wel gelijk in hoorquote:Op maandag 9 december 2019 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
AnneX zegt wat ik wilde zeggen. Vooral meds laten en Muppet in huis halen, zijn best pittige dingen.
Nah, ik vind het zonde want ik moet alles kunnen ofzo.quote:Op maandag 9 december 2019 16:05 schreef Candaasje het volgende:
@:Driftig worden: Ik denk dat iedereen dat wel wordt, met een baby, pup, kleuter of... in huis.![]()
Kan me wel voorstellen dat je er voor jezelf van schrikt, zeker als dat normaal niet echt bij je past.Lona. Is het per se erg, een jaar niks doen? Je had het wellicht nodig?
Daarbij, een verhuizing en een verlies, dat slurpt ook energie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe mijn best hoor, maar diepgewortelt ding dat 'nooit goed genoeg'.quote:Op maandag 9 december 2019 16:18 schreef Candaasje het volgende:
@:Lonaa: Neem het jezelf niet te zeer kwalijk hè. Verlies kan echt enorm ontwrichten, en daar heb je soms gewoon de tijd en ruimte voor nodig.
En zie, je hebt al weer dingen opgepakt!
quote:Op maandag 9 december 2019 16:16 schreef Blues het volgende:
Net uit bed. Het gaat wel nu, maar nog lang niet goed. Knallende koppijn en oorlog in de buik na een geschild appeltje. Arts niet meer gebeld want na terugkomst van werk (waar ik lang moest wachten op trein en lopen en fietsen was ik door en door koud -->> ondertemp)
Ik had niet moeten gaan werken natuurlijk, maar jaaaaaa ik zag op de werkapp dat er 1 zich ziek meldde, de andere pas na 10.30 zou komen wegens ziek kind en waar er dan 5 moeten werken op maandag zouden er maar 2 zijn, dat kan écht niet.Oef, dat is overmacht. Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oei Lot herkenbaar hoor. Zoon F. Was de eerste tijd van zijn leven niet heel makkelijk en veel huilen/'ontevreden'.Ik heb zijn vader wel eens gebeld op zijn werk dat ie NU thuis moest komen want ik had m wel in zijn bedje willen smijten van onmacht en frustratie en mijn vermoeidheid.quote:Op maandag 9 december 2019 15:51 schreef Lot_1 het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2019 16:16 schreef Blues het volgende:
Net uit bed. Het gaat wel nu, maar nog lang niet goed. Knallende koppijn en oorlog in de buik na een geschild appeltje. Arts niet meer gebeld na overleg met ass.want na terugkomst van werk (waar ik lang moest wachten op trein en lopen en fietsen was ik door en door koud -->> ondertemp)
Ik had niet moeten gaan werken natuurlijk, maar jaaaaaa ik zag op de werkapp dat er 1 zich ziek meldde, de andere pas na 10.30 zou komen wegens ziek kind en waar er dan 5 moeten werken op maandag zouden er maar 2 zijn, dat kan écht niet.Eigenwijsje... als je dus echt ziek bent... gaat het werken ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ziek is ziek... ook als je last hebt van wat anders dan griep.
Rustig aan hoor
Das normaal. En na 3 minuten weer terug vind ik best knapquote:Op maandag 9 december 2019 15:51 schreef Lot_1 het volgende:
" Achter het behang plakken " is een concept wat toch -ergens- vandaan moet komen..quote:Op maandag 9 december 2019 15:51 schreef Lot_1 het volgende:
Ik vermoed dat veel ouders het wel herkennen...quote:Op maandag 9 december 2019 16:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
" Achter het behang plakken " is een concept wat toch -ergens- vandaan moet komen..
Nee hoor, ik moest naar huis fietsen. (Droogquote:
Niet de hele tijd, wel iedere keer als ik opnieuw op FOK kom.quote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Blues
En jammer van de lama's, Candaasje.
Hebben jullie ook dat bij elke pagina waar je naar toe gaat op FOK even de privacybeleid of cookiebeleid popup langsflitst? Elke keer.
Wel iedere keer als ik een nieuwe browser open, niet als ik een pagina aanklik.quote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Blues
Hebben jullie ook dat bij elke pagina waar je naar toe gaat op FOK even de privacybeleid of cookiebeleid popup langsflitst? Elke keer.
Niet iedere keer. Wel een paar keer per week denk ik.quote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Blues
Wat kut.quote:Op maandag 9 december 2019 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dat ding sinds ik dat schreef al minstens 10x langs zien flitsenAllemaal sinds een paar dagen, sinds FOK stuk was geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |