Die heeft echt z'n dag niet vandaagquote:Op maandag 9 december 2019 14:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Faalkat deel drie.... sprong op de bank.
Waar zijn moeder lag. Die op de beste dagen de fysieke nabijheid van haar zoon al slecht tolereert. Dat hij nu onverwacht bovenop haar landde werd, op zijn zachtst gezegd, niet vriendelijk ontvangen.
BLAAS. PLOF.
Als hij een dekbed had kroop hij eronder jaquote:Op maandag 9 december 2019 14:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die heeft echt z'n dag niet vandaag
Is dit ook de kat van het luikje? Die kan zo zielig kijkenquote:Op maandag 9 december 2019 14:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als hij een dekbed had kroop hij eronder ja
Ik ben benieuwd hoe lang dat duurt voordat ze het doorheeft ;-)quote:Op maandag 9 december 2019 14:31 schreef Lonaa het volgende:
Bezig met nieuw commando voor Muppet. 'MAND'
Ja, mijn lieve lompe autistjequote:Op maandag 9 december 2019 14:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is dit ook de kat van het luikje? Die kan zo zielig kijken
Met beloning:quote:Op maandag 9 december 2019 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang dat duurt voordat ze het doorheeft ;-)
Yeahhhhhhquote:Op maandag 9 december 2019 14:41 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb er een uurtje oefenen met het verschil tussen de past simple en de present perfect op zitten. Op het eind 100 % score, dus dat gaat de goede kant opS. vond dat hij wel erg langzaam vooruitging maar joh, je hebt 4 jaar Engelsonderwijs in te halen
![]()
Nu ga ik NIKS meer doen voor vandaag.
Jammer dat die foto niet zo scherp is, maar ze heeft zo'n leuk koppiequote:Op maandag 9 december 2019 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh oh oh, die eerste foto. Helemaal verliefd op dat beest.
Hehehequote:Op maandag 9 december 2019 14:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Faalkat deel drie.... sprong op de bank.
Waar zijn moeder lag. Die op de beste dagen de fysieke nabijheid van haar zoon al slecht tolereert. Dat hij nu onverwacht bovenop haar landde werd, op zijn zachtst gezegd, niet vriendelijk ontvangen.
BLAAS. PLOF.
Dit was daarna:quote:Op maandag 9 december 2019 15:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Van dat laatste willen we wel een foto.
quote:Op maandag 9 december 2019 15:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Van dat laatste willen we wel een foto.
Ik bedoelde jou iig welquote:Op maandag 9 december 2019 15:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je mij bedoelde dan
Nohquote:Op maandag 9 december 2019 15:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je mij bedoelde dan
Het is zo'n leuk, lief ding.quote:Op maandag 9 december 2019 15:02 schreef Aure het volgende:
Fijne spam hoor Lonaawat een prachtige hond
Die van jou zijn ook altijd leuk.quote:Op maandag 9 december 2019 15:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
NohIk weet niet of ze mij of jou bedoelde, maar deze had ik niet willen missen.
Dat, maar Abbessijn foto's zijn ook zeer welkomquote:Op maandag 9 december 2019 15:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Die van jou zijn ook altijd leuk.
Word altijd vrolijk van je muppetspam
Mja maar ik vind alle foto’s leuk... wil ook niet overspammenquote:Op maandag 9 december 2019 15:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat, maar Abbessijn foto's zijn ook zeer welkom
Ziva glijdt ook vaak naast me onder het dekbed in de winter.quote:Op maandag 9 december 2019 15:09 schreef Uhmmpie het volgende:
Hij slaapt heel vaak onder het dekbed..
vaak in zn geheel er onder... maar ook regelmatig zo dus.
Maf ding
In begin sliep dat niet heel ontspannen trouwens.
Als kitten waren tenen best leuk speelgoed.
Vrees dat ik hem een keer een flinke schop heb gegeven in mn slaap ofzo want van de ene op de andere dag was dat over.
Maar altijd als ik snachts wakker word... ligt ie onder het dekbed ergens bij mn benen.
quote:Op maandag 9 december 2019 15:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat, maar Abbessijn foto's zijn ook zeer welkom
quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Ik heb regelmatig dat ik een kat van bed gooi. Elin (en ook de vorige 2) liggen op het dekbed (zelden eronder) en als ik het warm heb (overgang en zo) ga ik wapperen. Maar dat doe ik half slapen en dan hoor je ieeeee boems
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ja, dit.quote:Op maandag 9 december 2019 15:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]![]()
Mja die onder het dekbed ligt... krijg ik er met de beste wil niet af gewapperd
Die is veel te zwaar. Alsof je een blok beton probeert te verplaatsen...
Die andere 2 hebben dat weleens mogen ondervinden inderdaad.
quote:Op maandag 9 december 2019 15:16 schreef Lonaa het volgende:
Sally lag altijd onder het dekbed bij me. En dan gleed ik 's ochtends uit bed. Als het dan wandeltijd was kwam ze er, met een beetje aandringen, ook uit.
[ afbeelding ]![]()
Wel echt een lievvieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doet die zwaarste hier dus ook als mijn lief blijft slapen. Nooit OP het dekbed.. maar dan meneer ineens op schouderhoogte en in het midden.quote:Op maandag 9 december 2019 15:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dit.Ziva besluit ook wel eens op het dekbed te liggen, en dan altijd tussen ons in zodat F en ik het allebei koud krijgen aan de andere kant. Want ondanks 3,7 kg en klein heeft ze blijkbaar het halve dekbed nodig en je krijgt d'r met geen mogelijkheid opgerot
quote:Op maandag 9 december 2019 15:16 schreef Lonaa het volgende:
Sally lag altijd onder het dekbed bij me. En dan gleed ik 's ochtends uit bed. Als het dan wandeltijd was kwam ze er, met een beetje aandringen, ook uit.
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
(voor jou)
We have far more in common than that which devides us..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |