Niet ondenkbaar, zie je die afbeeldingen online op je stemlijst op de website? Dan acht ik de kans wel groot dat je theorie klopt.quote:Op maandag 9 december 2019 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
Exit Music (For a Film) eindelijk in de top 2000?
Van mijn vrije keuze-lijst heeft Duncan Laurence een afbeelding gekregen en die staat sowieso in de top 2000. Bij Exit Music (For a Film) staat ook een afbeelding ipv de standaard zwarte LP (of cd). De rest van mijn vrije keuzes hebben geen aflbeelding gekregen.
Zou dit betekenen dat Radiohead weer een nieuw lied in de lijst heeft?
Zou niet meer dan terecht zijn natuurlijkquote:Op maandag 9 december 2019 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
Van mijn vrije keuze-lijst heeft Duncan Laurence een afbeelding gekregen en die staat sowieso in de top 2000. Bij Exit Music (For a Film) staat ook een afbeelding ipv de standaard zwarte LP (of cd). De rest van mijn vrije keuzes hebben geen aflbeelding gekregen.
Ja.quote:Op maandag 9 december 2019 23:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Niet ondenkbaar, zie je die afbeeldingen online op je stemlijst op de website? Dan acht ik de kans wel groot dat je theorie klopt.
Als jouw theorie klopt, dan hebben Rammstein (Deutschland), Nightwish (Ghost Love Score) en The Gathering(!) ook allemaal een nieuwe in de lijst.quote:Op maandag 9 december 2019 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
Deutschlandquote:Op maandag 9 december 2019 23:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als jouw theorie klopt, dan hebben Rammstein (Deutschland), Nightwish (Ghost Love Score) en The Gathering(!) ook allemaal een nieuwe in de lijst.
The Gathering met Strange Machines?quote:Op maandag 9 december 2019 23:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als jouw theorie klopt, dan hebben Rammstein (Deutschland), Nightwish (Ghost Love Score) en The Gathering(!) ook allemaal een nieuwe in de lijst.
Strange Machines inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
The Gathering met Strange Machines?
Edit: Ben benieuwd welke versie ze van Ghost Love Score gaan spelen als die er in komt. De fans hebben als het goed is vooral de live versie aangevraagd, want daar zingt floor. Studioversie is ingezongen naar Tarja.
Denk heel weinig animo voor, helaas.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Hoe zit het met klassieke muziek, soldatenmuziek, en oude folk-songs?
Geen liefhebbers?
Of worden die gelijk terzijde geschoven?
Ik heb zelf "Va Pensiero" op mijn lijst staan. Deze staat nog steeds als zwart vinyl-icoon gepresenteerd.quote:Op dinsdag 10 december 2019 01:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk heel weinig animo voor, helaas.
Pfff, heel breed begrip. Telt Vera Lynn ook?quote:Op dinsdag 10 december 2019 01:35 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik heb zelf "Va Pensiero" op mijn lijst staan. Deze staat nog steeds als zwart vinyl-icoon gepresenteerd.
Ik heb trouwens maar zo'n vier nummers met plaatje, de rest (31 stuks) zijn nog zwart.
Heb jij een klassieke favoriet? Of iemand anders?
Volgens mij maakt die A niks uit. Ik had Arcade bijvoorbeeld verkeerd gespeld, maar daar staat wel een foto.quote:Op dinsdag 10 december 2019 01:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
hmmm bij mij heeft ie geen foto... alhoewel ik de A ook als hoofdletter heb..
ja wel onlinequote:Op dinsdag 10 december 2019 01:49 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij maakt die A niks uit. Ik had Arcade bijvoorbeeld verkeerd gespeld, maar daar staat wel een foto.
Heb je 'm wel online geopend? Daar zou het misschien aan kunnen liggen. Anders zou ik het niet weten!
Nu je het zegt..quote:Op dinsdag 10 december 2019 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja wel onlinehttps://stem.nporadio2.nl(...)8XJJsWzEU3az7P6Yb6KY
Niet echt klassiek denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2019 01:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pfff, heel breed begrip. Telt Vera Lynn ook?
laten we hopen dat 'ie er alsnog gewoon instaatquote:Op dinsdag 10 december 2019 02:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nu je het zegt..
Heb mijn lijstje even opnieuw geopend, en alle nieuwe foto's waren weer weg
Geen van mijn vrije keuzes heeft een afbeelding. De muzieksmaak van Nederlandquote:Op maandag 9 december 2019 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
2 uit 5 zijnquote:Op dinsdag 10 december 2019 08:45 schreef BasBasBas2 het volgende:
Als de theorie klopt, staan deze er ook in:
Billie Eilish - Bad Guy
Kensington - Uncharted
Lewis Capaldi - Someone You Loved
Lizzo - Juice
Snelle - Reunie
Vorig jaar is door Radio 4 geprobeerd om Pachelbels Canon in D erin te krijgen, maar dat was in de goede oude tijd toen de lobby nog niet perse succesvol was. In het verleden hebben dingen zoals André Rieu en Gershwin erin gestaan, dat is wel radio 4 materiaal. Ook hebben moderne bewerkingen van klassieke stukken zoals van Ekspeption en Waldo de los Rios erin gestaan. Die soundtrack van Yann Tiersen die er nu in staat, wordt ook wel door R4 gesteund.quote:Op dinsdag 10 december 2019 00:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Hoe zit het met klassieke muziek, soldatenmuziek, en oude folk-songs?
Geen liefhebbers?
Of worden die gelijk terzijde geschoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |