Niet uit vaderlandsliefde, of enige loyaliteit tegenover het koninklijk huis hoor.quote:Op zondag 8 december 2019 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Liegebeesten jullie, trouwens, natuurlijk gaan jullie wel kijken, nieuwsgierige aagjes allemaal
Ik ben een brave burgerquote:Op zondag 8 december 2019 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit straks komt de AIVD bij je langs
Nee, maar als iedereen er vervolgens een mening over heeft, ga je toch kijken heh.quote:Op zondag 8 december 2019 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet uit vaderlandsliefde, of enige loyaliteit tegenover het koninklijk huis hoor.
Vind haar gewoon niet boeiend.
Die van Trump is klein heb ik gelezen.quote:Op zondag 8 december 2019 21:18 schreef Fok-it het volgende:
Maar Willy heeft dus een dikke volgens Kaneel
Nog voorspellingen over de penor vsn Trump, Putin, Kim en de vagijn van Merkel?
Nee. Zit bijna altijd op werklaptop, dus die kans is klein.quote:Op zondag 8 december 2019 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar als iedereen er vervolgens een mening over heeft, ga je toch kijken heh.
Ik denk dat ze allemaal compensatiedrang hebben, maar ik weet niet hoe dat zit met de vagijn: heb je daarin groot en klein? @Amarantha ?quote:Op zondag 8 december 2019 21:18 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2019 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal compensatiedrang hebben, maar ik weet niet hoe dat zit met de vagijn: heb je daarin groot en klein? @:amarantha ?
Dat gevoel heb ik ook ja. Vooral Trump en Kimquote:Op zondag 8 december 2019 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal compensatiedrang hebben, maar ik weet niet hoe dat zit met de vagijn: heb je daarin groot en klein? @:amarantha ?
quote:Op zondag 8 december 2019 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Ama heeft echt een superklein vagijntje, anders zou het echt raar zijn.
Soort van pinokkiopiemelquote:Op zondag 8 december 2019 21:24 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat de piemel van UitStraling groeit elke keer als hij een verhaal verzint op fok
Oei. Moeilijk.quote:Op zondag 8 december 2019 21:18 schreef Fok-it het volgende:
Ash, ook bekend als ThePrinceTWP, LA_Niner, Arische_Alex en vele andere kloontjes. Verzint ook gekke topics, maar hij schaamt niet voor zijn pener. Enkelen hebben het mogen aanschouwenquote:Op zondag 8 december 2019 21:24 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat de piemel van UitStraling groeit elke keer als hij een verhaal verzint op fok
Vind haar wel type voor zo'n streepje van max. 6 centimeter zonder extra wildgroei inc. bescheiden kaboutermutsje, neem dit niet van me af alsjeblieft.quote:
Dat is echt een prototype mass-shooting incelquote:Op zondag 8 december 2019 21:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ash, ook bekend als ThePrinceTWP, LA_Niner, Arische_Alex en vele andere kloontjes. Verzint ook gekke topics, maar hij schaamt niet voor zijn pener. Enkelen hebben het mogen aanschouwen
Hoe was die?quote:Op zondag 8 december 2019 21:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ash, ook bekend als ThePrinceTWP, LA_Niner, Arische_Alex en vele andere kloontjes. Verzint ook gekke topics, maar hij schaamt niet voor zijn pener. Enkelen hebben het mogen aanschouwen
Hey hou je bek over Ash jaquote:Op zondag 8 december 2019 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt een prototype mass-shooting incel
Er gloort hoop voor je als je geitenwollensokkenfamilie dement aan het raken is.quote:Op zondag 8 december 2019 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, mijn moeder wordt zo langzamerhand die ene tante die verkeerde dingen zegt. Ze vertelde gisteren dat ze deze week door de stad aan het fietsen was en toen dacht ze, hé, daar loopt zwarte piet. Vervolgens bleek het, in haar woorden, een neger te zijn. We (vader, zusje) wezen haar met enigszins ongemakkelijke schaamlach op dat dit echt niet meer kan, gaat ze nog door met zeggen dat hij er ook echt wel uit zag als zwarte piet met van dat kroeshaar enzo...
Zou er niet gek van opkijken.quote:Op zondag 8 december 2019 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt een prototype mass-shooting incel
Misschien had die ook wel van die chille kleren aan die een Zwarte Piet ook altijd aan heeft.quote:Op zondag 8 december 2019 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, mijn moeder wordt zo langzamerhand die ene tante die verkeerde dingen zegt. Ze vertelde gisteren dat ze deze week door de stad aan het fietsen was en toen dacht ze, hé, daar loopt zwarte piet. Vervolgens bleek het, in haar woorden, een neger te zijn. We (vader, zusje) wezen haar met enigszins ongemakkelijke schaamlach op dat dit echt niet meer kan, gaat ze nog door met zeggen dat hij er ook echt wel uit zag als zwarte piet met van dat kroeshaar enzo...
Hij had gewoon een spijkerjackie aan, ofzo, dus daarom wist ze dat het zwarte piet niet wasquote:Op zondag 8 december 2019 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien had die ook wel van die chille kleren aan die een Zwarte Piet ook altijd aan heeft.
Gewoon een mongooltje dusquote:Op zondag 8 december 2019 21:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zou er niet gek van opkijken.
Hij lijkt mij een mongooltje die een mongooltje nadoet, een vreemd kereltje is hij wel.
Vreemde figuren is wat anders dan radicaalquote:Op zondag 8 december 2019 21:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar vreemde figuren moet je erbij hebben, dat geeft wat reuring.
Ik denk zelf aan iemand met een heel hoog IQ, maar 5 over 12 is, met autistische trekjes.quote:Op zondag 8 december 2019 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon een mongooltje dusNou ja als je een debiel als Jordan Peterson aanhangt kan het ook niet anders
Ik denk dat Urgenda wel een rechtzaak tegen hem zou kunnen starten vanwege de klimaatvoetafdrukquote:Op zondag 8 december 2019 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreemde figuren is wat anders dan radicaal
Braddie was een vreemd figuur, maar die doet buiten zichzelf, en wat onschuldige voetgangers, niemand wat kwaad
Dat vraag ik me vooral altijd af van die competitieve eters die zo belachelijk veel eten, vooral vlees, verorberen. Zullen die ooit weleens daaraan denken?quote:Op zondag 8 december 2019 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Urgenda wel een rechtzaak tegen hem zou kunnen starten vanwege de klimaatvoetafdruk
Je bedoelt denk ik 5 voor 12? 5 over 12 is hij al losgebarstenquote:Op zondag 8 december 2019 21:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik denk zelf aan iemand met een heel hoog IQ, maar 5 over 12 is, met autistische trekjes.
Ik denk het nietquote:Op zondag 8 december 2019 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vraag ik me vooral altijd af van die competitieve eters die zo belachelijk veel eten, vooral vlees, verorberen. Zullen die ooit weleens daaraan denken?
Ik ben vandaag Love Death & Robots aan het kijken.quote:Op zondag 8 december 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
Leuke serie was dat, ben benieuwd naar seizoen 2
Waar gaat het over? Behalve over liefde,dood en robots danquote:
Soort Black Mirror met elke aflevering een eigen verhaal, meeste is geanimeerd in leuke stijlen wel en dan is het vaak gewoon scifi maar wel vrij duister en seksueel dus.quote:Op zondag 8 december 2019 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Behalve over liefde,dood en robots dan
Hij is gestopt met het fantaseren over baffen. Hij heeft het licht gezien en gaat naar Bethlehem voor een missie!quote:Op zondag 8 december 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik 5 voor 12? 5 over 12 is hij al losgebarsten
Hmm. Zal eens kijken binnenkort. Ben nu even wat samenvattingen van de voetbal aan het kijkenquote:Op zondag 8 december 2019 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soort Black Mirror met elke aflevering een eigen verhaal, meeste is geanimeerd in leuke stijlen wel en dan is het vaak gewoon scifi maar wel vrij duister en seksueel dus.
Zit wel goed in elkaar. En die afleveringen duren heel kort, 10 tot 20 minuten dus je bent er zo doorheen.
Voetbal was dit weekend niet veel.quote:Op zondag 8 december 2019 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm. Zal eens kijken binnenkort. Ben nu even wat samenvattingen van de voetbal aan het kijken
Alleen Lubach gekeken net.quote:Op zondag 8 december 2019 21:52 schreef Fok-it het volgende:
Best veel leuke tv-programma's ook om te volgen tegenwoordig
Ja geen idee. Ik kwam er pas achter dat hij al meerdere kloontjes had toen hij zijn afscheidstopic maaktequote:Op zondag 8 december 2019 21:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hij is gestopt met het fantaseren over baffen. Hij heeft het licht gezien en gaat naar Bethlehem voor een missie!
Ik maak me wel zorgen, toen hij nog Iraniër was, was hij best anti-israël
Klinkt goed.quote:Op zondag 8 december 2019 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soort Black Mirror met elke aflevering een eigen verhaal, meeste is geanimeerd in leuke stijlen wel en dan is het vaak gewoon scifi maar wel vrij duister en seksueel dus.
Zit wel goed in elkaar. En die afleveringen duren heel kort, 10 tot 20 minuten dus je bent er zo doorheen.
Narcosstaat volg ik, Chinese dromen van Ruben Terlouwgod. Bureau Burgwallen op aanraden van @I, dienders en ISPY vorige week eerste aflevering gezien, die was ook veelbelovendquote:Op zondag 8 december 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Lubach gekeken net.
Verder volg ik dat allemaal niet.
Ja is ook van het buitenlandquote:Op zondag 8 december 2019 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbal was dit weekend niet veel.
Alleen de Manchester Durbie dan.
Ja bedoelde dat alleen qua opzet hoor, verder is het thematisch vaak heel anders en meer fantasy e.d.quote:Op zondag 8 december 2019 21:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Black Mirror valt wat tegen in de laatste 2 seizoenen, terwijl er zoveel valt te verzinnen in dat genre.
Bizar hoe goed Chinees die gast spreekt he, en dan te bedenken dat hij pas 32 isquote:Op zondag 8 december 2019 21:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
Oh ja, Chinese dromen gemist!
Even terugkijken
Waar gaat dat allemaal over dan?quote:Op zondag 8 december 2019 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Narcosstaat volg ik, Chinese dromen van Ruben Terlouwgod. Bureau Burgwallen op aanraden van @:I, dienders en ISPY vorige week eerste aflevering gezien, die was ook veelbelovend
Aad die voorspellingen doet tijdens de wedstrijd over werkelijk allesquote:Op zondag 8 december 2019 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is ook van het buitenland
Word nu al moe van Aad de MosEn dan is het een samenvatting. Wat een totale idioot is dat
Narcosstaat is docu-serie over de drugsindustrie in Nederland, van Danny Ghosenquote:Op zondag 8 december 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar gaat dat allemaal over dan?
[..]
Aad die voorspellingen doet tijdens de wedstrijd over werkelijk allesEn er altijd naast zit
Oh sommige programma's hiervan lijken mij wel interessant, vooral Narcosstaat en over politieagenten dan.quote:Op zondag 8 december 2019 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Narcosstaat is docu-serie over de drugsindustrie in Nederland, van Danny Ghosen
Dienders worden een groep mensen gevolgd die op de politieacademie zitten
Bureau Burgwallen is een serie waarin politieagenten van de Burgwallen gevolgd worden
Chinese dromen is reportageserie over China.
En ISPY is een nieuw soort spel achtig element show dinkie waarin mensen getest worden door oud AIVD-medewerkers wie daar het best in is en als winnaar op missie mag, klinkt beetje lame maar was best grappig
Vooral die Bureau Burgwallen zou ik dan checken. Dat is erg vermakelijkquote:Op zondag 8 december 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh sommige programma's hiervan lijken mij wel interessant, vooral Narcosstaat en over politieagenten dan.
China boeit mij geen reet en dat ISPY lijkt mij ook kut.
Zijn vorige reportages vond ik ook erg boeiendquote:Op zondag 8 december 2019 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bizar hoe goed Chinees die gast spreekt he, en dan te bedenken dat hij pas 32 is
Klopt jaquote:Op zondag 8 december 2019 22:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zijn vorige reportages vond ik ook erg boeiend
Denk niet dat ik eraan toe kom, zoveel te kijken qua series en films ookquote:Op zondag 8 december 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die Bureau Burgwallen zou ik dan checken. Dat is erg vermakelijk
Oh zoveel is er niet atm vind ik eigenlijk. Zit er aan te denken om misschien een golden oldie terug te kijken ofzo qua serie. En soms vind ik het ook wel leuk om wat tv programmas via NPO enzo te kijken ipv weer nieuwe seriequote:Op zondag 8 december 2019 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik eraan toe kom, zoveel te kijken qua series en films ook
Dat narcostaat is toch helemaal niks nieuws johquote:Op zondag 8 december 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh sommige programma's hiervan lijken mij wel interessant, vooral Narcosstaat en over politieagenten dan.
China boeit mij geen reet en dat ISPY lijkt mij ook kut.
Mr. Robot, Succession, Dark Materials wil ik nu nog kijken en The Witcher komt binnenkort ook uit wat mij wel tof lijkt.quote:Op zondag 8 december 2019 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zoveel is er niet atm vind ik eigenlijk. Zit er aan te denken om misschien een golden oldie terug te kijken ofzo qua serie. En soms vind ik het ook wel leuk om wat tv programmas via NPO enzo te kijken ipv weer nieuwe serie
Je zou maar wat negatiefs horen over je snuifjes en je pilletjes hequote:Op zondag 8 december 2019 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat narcostaat is toch helemaal niks nieuws joh
Oh nee hoorquote:Op zondag 8 december 2019 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou maar wat negatiefs horen over je snuifjes en je pilletjes he
Oh ja. Mr Robot is wel een serie die ik ook binnenkort wil gaan kijken inderdaad.quote:Op zondag 8 december 2019 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mr. Robot, Succession, Dark Materials wil ik nu nog kijken en The Witcher komt binnenkort ook uit wat mij wel tof lijkt.
Dan nog een hele sloot aan films die ik op mijn lijstje heb staan. En dan is er ook nog genoeg voetbal binnenkort en het WK Darts
WK Darts is topvermaak joh.quote:Op zondag 8 december 2019 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja. Mr Robot is wel een serie die ik ook binnenkort wil gaan kijken inderdaad.
Wk dartsHou op, schei uit
Wat vind jij van de Ligt bij Juve?quote:
Hoe bevalt datquote:Op zondag 8 december 2019 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben nu love death robots aan het kijken
Is erg andersquote:
Er zitten soms echt hele vreemde afleveringen tussenquote:Op zondag 8 december 2019 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben nu love death robots aan het kijken
Geen idee, ik hou niet van geanimeerde seriesquote:Op zondag 8 december 2019 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is erg anders
Van sonnie's edge mogen ze wel een serie maken. 3 robots was wel een erg groot contrast
Waarom niet?quote:Op zondag 8 december 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou niet van geanimeerde series
Ik normaliter ook niet, maar ik zal deze een kans geven. Ben nu aflevering 1 aan het kijkenquote:Op zondag 8 december 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 december 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga eens weg aloa.quote:
Gaat al wel snel met de robot-seks jaquote:
Menig stijfje al gehad.quote:Op zondag 8 december 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat al wel snel met de robot-seks ja
Mooi gemaakt ook welquote:
Ja maar alle afleveringen zijn ook gemaakt in een andere stijl, maar ziet er vaak echt geweldig uit jaquote:
Mja, het is leuk om te zien maar wat is de meerwaarde ervan bij series die al non-animated zijn?quote:Op zondag 8 december 2019 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar alle afleveringen zijn ook gemaakt in een andere stijl, maar ziet er vaak echt geweldig uit ja![]()
Animatiezou in sommige stijlen best andere series willen zien zoals Harry Potter of ASOIAF
Jij wilde toch voorgoed weg van fok?quote:
Star wars heeft ook animated seriesquote:Op zondag 8 december 2019 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar alle afleveringen zijn ook gemaakt in een andere stijl, maar ziet er vaak echt geweldig uit ja![]()
Animatiezou in sommige stijlen best andere series willen zien zoals Harry Potter of ASOIAF
Wie zegt dat?quote:Op zondag 8 december 2019 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilde toch voorgoed weg van fok?
Je mooie afscheidsbriefquote:
Ok.quote:Op zondag 8 december 2019 23:22 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dan heb je die niet goed gelezen vriend
Er is geen extra budget nodig voor grote veldslagen of andere grote set pieces, je kan visueel veel meer bereiken met animatie dan met de beperkingen van normale film.quote:Op zondag 8 december 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, het is leuk om te zien maar wat is de meerwaarde ervan bij series die al non-animated zijn?
Ja maar Star Wars is kut.quote:Op zondag 8 december 2019 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Star wars heeft ook animated series
Hm ja zit wat in. Zou het gemis van een echte cast wel jammer vindenquote:Op zondag 8 december 2019 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is geen extra budget nodig voor grote veldslagen of andere grote set pieces, je kan visueel veel meer bereiken met animatie dan met de beperkingen van normale film.
Het heeft allebei zijn voordelen, maar juist nu er al een "echte" versie van is kan je er makkelijker een geanimeerde variant van maken als tegenhanger. En dan hoef je ook minder bang te zijn voor een recast want je hoeft alleen een stemacteur te vervangen maar kan de visuele stijl hetzelfde houden.quote:Op zondag 8 december 2019 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja zit wat in. Zou het gemis van een echte cast wel jammer vinden
Klopt. Dit zou best wel een goede zet in de richting kunnen zijn dan. Is dit nieuw of al paar jaar oud?quote:Op zondag 8 december 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft allebei zijn voordelen, maar juist nu er al een "echte" versie van is kan je er makkelijker een geanimeerde variant van maken als tegenhanger. En dan hoef je ook minder bang te zijn voor een recast want je hoeft alleen een stemacteur te vervangen maar kan de visuele stijl hetzelfde houden.
Denk dat je er best veel mee kan doen hoor, maar helaas is er nog steeds een stigma dat animatie puur en alleen voor kinderen is (of goedkope animatie voor shows als Family Guy of Southpark)
Je infantiele, debiele houding tijdens het slotje op je verslaving.quote:Op zondag 8 december 2019 23:28 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar dat ga jij nu uitleggen hoop ik?
Ik volg r/movies niet. Wat een wansmaakquote:Op zondag 8 december 2019 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen op Reddit die je helemaal de tering in downvoten als je zegt dat je het eens bent met Scorcese dat Marvelfilms hersenloze bagger is
Het is dit jaar uitgekomen blijkbaar, ik kende het ook pas sinds afgelopen week toen ik het eens langs zag komen als tip.quote:Op zondag 8 december 2019 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Dit zou best wel een goede zet in de richting kunnen zijn dan. Is dit nieuw of al paar jaar oud?
Ik voel dat niet zo, vind dat wat lame meestal, maar goed misschien is het mijn fout en geef ik het geen kansquote:
Ik kijk er wel vaak voor de laatste filmnieuwtjes die je moet weten hoor, maar een gigantisch deel (Amerikaans natuurlijk) is helemaal wild van Marvel en Star Wars wat wel een beetje jammer is.quote:Op zondag 8 december 2019 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik volg r/movies niet. Wat een wansmaak
Die derde aflevering is erg leuk trouwens
Hmm laat maar weten of het stand houdtquote:Op zondag 8 december 2019 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik normaliter ook niet, maar ik zal deze een kans geven. Ben nu aflevering 1 aan het kijken
Blijft apart dat jij de enige user bent die nog steeds zo fel op me reageertquote:Op zondag 8 december 2019 23:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je infantiele, debiele houding tijdens het slotje op je verslaving.
Het continu lopen zuigen in de SC, het uitdagen van users die niets te maken hebben met de sluiting van DTS en het zeiken op mods die hun best deden om een oplossing te vinden.
Je hebt gewoon continu lopen zeiken op iedereen om DTS weer open te krijgen zonder door te hebben dat jij een onderdeel bent van het probleem, alleen ben jij de enige die dat niet inziet en ik geloof ook oprecht dat je het nooit zal inzien.
Doe iedereen een plezier en blijf domme teksten posten in MEN en DTS en laat iedereen daar buiten lekker met rust
Ja rustig, maar als ik dit lees;quote:Op zondag 8 december 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Dit laat juist zien hoeveel potentie er zit in animatie voor volwassenen.
Dan heb ik het idee dat jij hier wel erg ver in opgaat.quote:
Geloof vooral in je eigen sprookje, doei aloaquote:Op zondag 8 december 2019 23:35 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Blijft apart dat jij de enige user bent die nog steeds zo fel op me reageertHet zit blijkbaar heel diep.
Maar geeft niks
Denk dat jij er beetje dezelfde mening op nahoudt als ik en dan zou je deze ook wel leuk kunnen vinden. Het is wel anders dan andere animatie in ieder geval.quote:Op zondag 8 december 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja rustig, maar als ik dit lees;
[..]
Dan heb ik het idee dat jij hier wel erg ver in opgaat.
Hoe kom je er trouwens bij dat ik een Alcoholistische borderliner ben?quote:Op zondag 8 december 2019 23:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geloof vooral in je eigen sprookje, doei aloa
Uitstekende vraag!quote:Op zondag 8 december 2019 23:39 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat ik een Alcoholistische borderliner ben?
Zag je laatst bij het GGZ in Leeuwarden smeken om een puntquote:Op zondag 8 december 2019 23:39 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat ik een Alcoholistische borderliner ben?
Je was er zelf ook?quote:Op zondag 8 december 2019 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zag je laatst bij het GGZ in Leeuwarden smeken om een punt
Klopt, ik onderhoud een paar locaties in Frieslandquote:
Tuinman toch?quote:Op zondag 8 december 2019 23:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, ik onderhoud een paar locaties in Friesland
quote:Op zondag 8 december 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja rustig, maar als ik dit lees;
[..]
Dan heb ik het idee dat jij hier wel erg ver in opgaat.
Mooiquote:
Weer iets om naar uit te kijkenquote:
Morgen lekker hardlopen de week begint goed.quote:
Hardlopers zijn doodlopersquote:Op zondag 8 december 2019 23:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Morgen lekker hardlopen de week begint goed.
Al het mooie leven is eindig vriendelijke vrindquote:
Ja daar heb je een puntquote:Op maandag 9 december 2019 00:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Al het mooie leven is eindig vriendelijke vrind
Maar wielrenners rennen ookquote:
Ik ben niet zeker hoe ik dit moet opvattenquote:
Geen idee wat dat is maar ripquote:Op maandag 9 december 2019 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
RIP Odo van Deep Space Nine
https://www.telegraaf.nl/(...)rjonois-79-overleden
Star Trekquote:Op maandag 9 december 2019 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Wielrenners rennen enkel om de champagne, bloemen en prijzengeld in ontvangst te nemenquote:
Ik loop niet hardquote:Op maandag 9 december 2019 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet zeker hoe ik dit moet opvatten
Moet hij wetenquote:Op maandag 9 december 2019 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Mogen ze nog die mooie dames opstellen voor een kus tegenwoordig?quote:Op maandag 9 december 2019 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wielrenners rennen enkel om de champagne, bloemen en prijzengeld in ontvangst te nemen
quote:
Haha omdat die krom loopt zeker? XD Goeie XDquote:
Ja en nee.quote:Op maandag 9 december 2019 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mogen ze nog die mooie dames opstellen voor een kus tegenwoordig?
Leeft ons aller Tong nog?quote:Op maandag 9 december 2019 00:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Al loopt het leven nog wel op rolletjes ~ Koos Alberts
@:tong80
Hoofd schouders wiel en frame wiel en framequote:Op maandag 9 december 2019 00:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Al loopt het leven nog wel op rolletjes ~ Koos Alberts
@:tong80
Geen idee eigenlijk, na zijn laatste cumbek niets meer vernomen van hemquote:
die hangt op de FP rond geloof ikquote:
Nog steeds? Dacht dat hij daar ook uitgekotst werd inmiddelsquote:
Ah oke mss een leuke nieuwe functie voor zwarte piet als die niet meer met klaas mee magquote:Op maandag 9 december 2019 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja en nee.
Op podia mogen ze niet meer, maar in hotel kamers zijn ze nog steeds in grote getallen welkom
Oh geen idee, ik zag hem daar voor het laatst nog wel reageren o pwat berichtenquote:Op maandag 9 december 2019 00:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog steeds? Dacht dat hij daar ook uitgekotst werd inmiddels
Wat heb je nou weer tegen Star Trek. Star Wars, oké, maar Star Trek is daadwerkelijk een intelligente serie.quote:
Echt doodsaai.quote:Op maandag 9 december 2019 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer tegen Star Trek. Star Wars, oké, maar Star Trek is daadwerkelijk een intelligente serie.
Hebben die ook al een Insta-account ja, jeetje.quote:Op maandag 9 december 2019 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kwam kennelijk voorbij op de insta van pornhub
kennelijk, wist ik ook niet voor vandaagquote:Op maandag 9 december 2019 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben die ook al een Insta-account ja, jeetje.
Zou ook niet weten waarom dat te volgen.quote:Op maandag 9 december 2019 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kennelijk, wist ik ook niet voor vandaag
Echt hoor en gewoon niks zeggen of vragen.quote:
8,2 miljoen volgers valt dan ook enorm mee... Mja, op insta kan je ook geen naakt zetten, dus dan houdt het al snel op met allure van dat account gok ikquote:Op maandag 9 december 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom dat te volgen.
Maar ze posten dus vooral memes?quote:Op maandag 9 december 2019 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
8,2 miljoen volgers valt dan ook enorm mee... Mja, op insta kan je ook geen naakt zetten, dus dan houdt het al snel op met allure van dat account gok ik
Geen idee, ik volg ze nietquote:Op maandag 9 december 2019 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze posten dus vooral memes?
Nee neequote:
Die oude piemol luistert wel mf doom dus hij moet ergens wel oké zijn denk ikquote:
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 9 december 2019 00:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die oude piemol luistert wel mf doom dus hij moet ergens wel oké zijn denk ik
Dan luister je geen hip hop zeker?quote:
Nee ik vind dat echt walgelijke aids.quote:Op maandag 9 december 2019 00:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan luister je geen hip hop zeker?
Hm ja nou ja een beetje aids kan ook geen kwaad tochquote:Op maandag 9 december 2019 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik vind dat echt walgelijke aids.
quote:Op maandag 9 december 2019 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik vind dat echt walgelijke aids.
Echt?quote:Op maandag 9 december 2019 00:54 schreef Tjacka het volgende:
OEI
ik zie aan de trs dat er rellen zijn hier
ja mocht je al niet meerquote:
big, tupac, menm, dr.dre, puff daddy niet waarderenquote:Op maandag 9 december 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Rap is over het algemeen niet heel bijzonder nee
Parodie op muziek.quote:Op maandag 9 december 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dit nou weer voor een act.quote:Op maandag 9 december 2019 01:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja mocht je al niet meer
aangezien je een normale user bent en dat onder mijn standaard is
maar dit is wel de druppel
Neem een j dilla of flying lotus en wu tang clan en dan zie je hoe breed het genre is.quote:Op maandag 9 december 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Ugh deze mensenquote:Op maandag 9 december 2019 01:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
big, tupac, menm, dr.dre, puff daddy niet waarderen
Ik weet wel hoe breed het genre is hoor. Maar ja, sommige genres trekt je gewoon niet. Heb ik wel met meerquote:Op maandag 9 december 2019 01:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neem een j dilla of flying lotus en wu tang clan en dan zie je hoe breed het genre is.
oh niet de goede namen?quote:
Ik ga hier niet mee akkoordquote:Op maandag 9 december 2019 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe breed het genre is hoor. Maar ja, sommige genres trekt je gewoon niet. Heb ik wel met meer
ja heb je zeker ook met hetere pornoquote:Op maandag 9 december 2019 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe breed het genre is hoor. Maar ja, sommige genres trekt je gewoon niet. Heb ik wel met meer
Ik verwacht dat ze morgen wakker worden met een paardenhoofd in bedquote:Op maandag 9 december 2019 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh niet de goede namen?
ik heb voor beide users een tr gezet, maak je maar geen zorgen
quote:Op maandag 9 december 2019 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja heb je zeker ook met hetere porno
Jawel.quote:Op maandag 9 december 2019 01:17 schreef Tjacka het volgende:
ik ga nu zondag met lubach kijken
dat trekt jullie ook zeker niet
Moet ik ook nog zienquote:Op maandag 9 december 2019 01:17 schreef Tjacka het volgende:
Kloptquote:Op maandag 9 december 2019 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja heb je zeker ook met hetere porno
ik weet niet of @Amarantha en daarna @GGMM zo ver willen gaanquote:Op maandag 9 december 2019 01:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze morgen wakker worden met een paardenhoofd in bed
Muah niet als de rest ook dik genoeg isquote:Op maandag 9 december 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt
Dikke tieten is echt een heel overgewaardeerd genre op porno sites
Hadden die ouwelui maar de inzet van jou dan zou nederland florerenquote:Op maandag 9 december 2019 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet niet of @:amarantha en daarna @:ggmm zo ver wilt gaan
maar ik verwacht op zijn minst een nieuwe opvoeding
Dat is de lievelingsserie van jouw aardsvijand @Iquote:Op maandag 9 december 2019 01:17 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar rap is gewoon voor zwakzinnigen.
Is dat al een serie tegenwoordig?quote:Op maandag 9 december 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is de lievelingsserie van jouw aardsvijand @:I
Stop je nu met kijken?
Ja serie, programmaquote:Op maandag 9 december 2019 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat al een serie tegenwoordig?
duindorpsegment was mooiquote:Op maandag 9 december 2019 01:17 schreef Tjacka het volgende:
neequote:Op maandag 9 december 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is de lievelingsserie van jouw aardsvijand @:I
Stop je nu met kijken?
hoe is dit spoilerenquote:Op maandag 9 december 2019 01:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ga deze fantastische serie even spoileren
Rare kerel was datquote:Op maandag 9 december 2019 01:22 schreef Tjacka het volgende:
ik kijk ook narcostaat met die libanees die vroeger bij powned zat
daar kwam mink kok in voor met een ajax shirt![]()
![]()
hij maakt wel goede tv nu hoorquote:
Nee bedoel die Mink lolquote:Op maandag 9 december 2019 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij maakt wel goede tv nu hoor
kan praten met die mocrootjes dat kan helemaal niemand op dit moment in de pers lol
ik vind mink echt een baasquote:Op maandag 9 december 2019 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee bedoel die Mink lol
Leek ook wel of hij wat aan zijn gebit had laten doen daar in Libanon
zo gaat datquote:
Nee hoorquote:Op maandag 9 december 2019 02:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ahja, en nu heb je er ruim een uur over gedaan
Toch nog smaakquote:Op maandag 9 december 2019 02:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou maakt weinig uit tegenwoordig
die vinden rap ook niks
Uitzonderingen daargelaten, maar de raphoek produceert een hoop bagger.quote:
Jouw probleemquote:Op maandag 9 december 2019 03:04 schreef naatje_1 het volgende:
Moet morgen vroeg op en leren en alles en ben potverdomme tegen mijn eigen plan in nog steeds naar een scherm aan het staren
Nee dat is niks idd.quote:Op maandag 9 december 2019 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten, maar de raphoek produceert een hoop bagger.
DrakeSnelle
om maar twee artiesten te noemen
geen hond om mee te praten zeker? Wat doe je dan?quote:Op maandag 9 december 2019 03:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik word een beetje depressief van nachtdiensten
Oh nee ben al paar uur thuis hoorquote:Op maandag 9 december 2019 03:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geen hond om mee te praten zeker? Wat doe je dan?
ahh, plafonddienst, ik heb al een week of 2 een ritme waarover ik niet naar huis wil schrijven...quote:Op maandag 9 december 2019 03:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh nee ben al paar uur thuis hoor
Maar ik kan de slaap niet zo vatten zeg maar
Tja, drink veel te veelquote:Op maandag 9 december 2019 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ahh, plafonddienst, ik heb al een week of 2 een ritme waarover ik niet naar huis wil schrijven...
same, al heb ik juist al een aantal dagen niet veel alcohol aangeraakt. Vandaag niets, gisteravond een wijntje, dag ervoor ook niets (wel tyfusbrak toen ook)quote:Op maandag 9 december 2019 03:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tja, drink veel te veel
Ook niet zo goed voor een ritme lol
Dat bedoel ikquote:Op maandag 9 december 2019 03:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
same, al heb ik juist al een aantal dagen niet veel alcohol aangeraakt. Vandaag niets, gisteravond een wijntje, dag ervoor ook niets (wel tyfusbrak toen ook)
Misschien zat er afgelopen week wel wat in het Amsterdamse tapbier ofzo dat de katers nog erger heeft gemaaktquote:Op maandag 9 december 2019 03:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
was ook over mijn nek gegaan
Twee dagen niet gedronken
twee dagen niet slapen
Dan word je een streep door je naam?quote:Op maandag 9 december 2019 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan ik voor je regelen hoor. Dan word je in plaats van blauw een streep door je naam
Snap dat discord echt nietquote:
Heb je wel naar mijn nieuwste wa foto gekeken?! Is een aanrader hoorquote:Op maandag 9 december 2019 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan ik voor je regelen hoor. Dan word je in plaats van blauw een streep door je naam
Zit er ook amper op.quote:Op maandag 9 december 2019 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap dat discord echt niet
Praat hier gewoon
Alsof hier ooit iemand pics van haar tieten postquote:Op maandag 9 december 2019 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap dat discord echt niet
Praat hier gewoon
Discordquote:
Op discord alleen tieten van die barbiepop Charlotte. Daar heb je Pornhub voorquote:Op maandag 9 december 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof hier ooit iemand pics van haar tieten post
Alsof je dat zou willen zien van het kaliber vrouw hier op fokquote:Op maandag 9 december 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof hier ooit iemand pics van haar tieten post
Ja, weet ik wel.quote:Op maandag 9 december 2019 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op discord alleen tieten van die barbiepop Charlotte. Daar heb je Pornhub voor
Mwa, @Flippiee is niet mis hoorquote:Op maandag 9 december 2019 13:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alsof je dat zou willen zien van het kaliber vrouw hier op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |