Niet uit vaderlandsliefde, of enige loyaliteit tegenover het koninklijk huis hoor.quote:Op zondag 8 december 2019 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
Liegebeesten jullie, trouwens, natuurlijk gaan jullie wel kijken, nieuwsgierige aagjes allemaal
Ik ben een brave burgerquote:Op zondag 8 december 2019 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit straks komt de AIVD bij je langs
Nee, maar als iedereen er vervolgens een mening over heeft, ga je toch kijken heh.quote:Op zondag 8 december 2019 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet uit vaderlandsliefde, of enige loyaliteit tegenover het koninklijk huis hoor.
Vind haar gewoon niet boeiend.
Die van Trump is klein heb ik gelezen.quote:Op zondag 8 december 2019 21:18 schreef Fok-it het volgende:
Maar Willy heeft dus een dikke volgens Kaneel
Nog voorspellingen over de penor vsn Trump, Putin, Kim en de vagijn van Merkel?
Nee. Zit bijna altijd op werklaptop, dus die kans is klein.quote:Op zondag 8 december 2019 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar als iedereen er vervolgens een mening over heeft, ga je toch kijken heh.
Ik denk dat ze allemaal compensatiedrang hebben, maar ik weet niet hoe dat zit met de vagijn: heb je daarin groot en klein? @Amarantha ?quote:Op zondag 8 december 2019 21:18 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2019 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal compensatiedrang hebben, maar ik weet niet hoe dat zit met de vagijn: heb je daarin groot en klein? @:amarantha ?
Dat gevoel heb ik ook ja. Vooral Trump en Kimquote:Op zondag 8 december 2019 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal compensatiedrang hebben, maar ik weet niet hoe dat zit met de vagijn: heb je daarin groot en klein? @:amarantha ?
quote:Op zondag 8 december 2019 21:22 schreef UitStraling het volgende:
Ama heeft echt een superklein vagijntje, anders zou het echt raar zijn.
Soort van pinokkiopiemelquote:Op zondag 8 december 2019 21:24 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat de piemel van UitStraling groeit elke keer als hij een verhaal verzint op fok
Oei. Moeilijk.quote:Op zondag 8 december 2019 21:18 schreef Fok-it het volgende:
Ash, ook bekend als ThePrinceTWP, LA_Niner, Arische_Alex en vele andere kloontjes. Verzint ook gekke topics, maar hij schaamt niet voor zijn pener. Enkelen hebben het mogen aanschouwenquote:Op zondag 8 december 2019 21:24 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat de piemel van UitStraling groeit elke keer als hij een verhaal verzint op fok
Vind haar wel type voor zo'n streepje van max. 6 centimeter zonder extra wildgroei inc. bescheiden kaboutermutsje, neem dit niet van me af alsjeblieft.quote:
Dat is echt een prototype mass-shooting incelquote:Op zondag 8 december 2019 21:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ash, ook bekend als ThePrinceTWP, LA_Niner, Arische_Alex en vele andere kloontjes. Verzint ook gekke topics, maar hij schaamt niet voor zijn pener. Enkelen hebben het mogen aanschouwen
Hoe was die?quote:Op zondag 8 december 2019 21:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ash, ook bekend als ThePrinceTWP, LA_Niner, Arische_Alex en vele andere kloontjes. Verzint ook gekke topics, maar hij schaamt niet voor zijn pener. Enkelen hebben het mogen aanschouwen
Hey hou je bek over Ash jaquote:Op zondag 8 december 2019 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt een prototype mass-shooting incel
Er gloort hoop voor je als je geitenwollensokkenfamilie dement aan het raken is.quote:Op zondag 8 december 2019 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, mijn moeder wordt zo langzamerhand die ene tante die verkeerde dingen zegt. Ze vertelde gisteren dat ze deze week door de stad aan het fietsen was en toen dacht ze, hé, daar loopt zwarte piet. Vervolgens bleek het, in haar woorden, een neger te zijn. We (vader, zusje) wezen haar met enigszins ongemakkelijke schaamlach op dat dit echt niet meer kan, gaat ze nog door met zeggen dat hij er ook echt wel uit zag als zwarte piet met van dat kroeshaar enzo...
Zou er niet gek van opkijken.quote:Op zondag 8 december 2019 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt een prototype mass-shooting incel
Misschien had die ook wel van die chille kleren aan die een Zwarte Piet ook altijd aan heeft.quote:Op zondag 8 december 2019 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, mijn moeder wordt zo langzamerhand die ene tante die verkeerde dingen zegt. Ze vertelde gisteren dat ze deze week door de stad aan het fietsen was en toen dacht ze, hé, daar loopt zwarte piet. Vervolgens bleek het, in haar woorden, een neger te zijn. We (vader, zusje) wezen haar met enigszins ongemakkelijke schaamlach op dat dit echt niet meer kan, gaat ze nog door met zeggen dat hij er ook echt wel uit zag als zwarte piet met van dat kroeshaar enzo...
Hij had gewoon een spijkerjackie aan, ofzo, dus daarom wist ze dat het zwarte piet niet wasquote:Op zondag 8 december 2019 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien had die ook wel van die chille kleren aan die een Zwarte Piet ook altijd aan heeft.
Gewoon een mongooltje dusquote:Op zondag 8 december 2019 21:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zou er niet gek van opkijken.
Hij lijkt mij een mongooltje die een mongooltje nadoet, een vreemd kereltje is hij wel.
Vreemde figuren is wat anders dan radicaalquote:Op zondag 8 december 2019 21:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar vreemde figuren moet je erbij hebben, dat geeft wat reuring.
Ik denk zelf aan iemand met een heel hoog IQ, maar 5 over 12 is, met autistische trekjes.quote:Op zondag 8 december 2019 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon een mongooltje dusNou ja als je een debiel als Jordan Peterson aanhangt kan het ook niet anders
Ik denk dat Urgenda wel een rechtzaak tegen hem zou kunnen starten vanwege de klimaatvoetafdrukquote:Op zondag 8 december 2019 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreemde figuren is wat anders dan radicaal
Braddie was een vreemd figuur, maar die doet buiten zichzelf, en wat onschuldige voetgangers, niemand wat kwaad
Dat vraag ik me vooral altijd af van die competitieve eters die zo belachelijk veel eten, vooral vlees, verorberen. Zullen die ooit weleens daaraan denken?quote:Op zondag 8 december 2019 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Urgenda wel een rechtzaak tegen hem zou kunnen starten vanwege de klimaatvoetafdruk
Je bedoelt denk ik 5 voor 12? 5 over 12 is hij al losgebarstenquote:Op zondag 8 december 2019 21:43 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik denk zelf aan iemand met een heel hoog IQ, maar 5 over 12 is, met autistische trekjes.
Ik denk het nietquote:Op zondag 8 december 2019 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vraag ik me vooral altijd af van die competitieve eters die zo belachelijk veel eten, vooral vlees, verorberen. Zullen die ooit weleens daaraan denken?
Ik ben vandaag Love Death & Robots aan het kijken.quote:Op zondag 8 december 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
Leuke serie was dat, ben benieuwd naar seizoen 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |