Daar is niet zo gek veel voor nodigquote:Op zondag 8 december 2019 13:53 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord speelt volgende week weer hun beste westrijd van het seizoen
Feyenoord op z'n best kan toch niet winnen van PSV, dus maak je niet drukquote:Op zondag 8 december 2019 13:53 schreef PSVCL het volgende:
Hé Calimero, ben je er ook...quote:Op zondag 8 december 2019 13:53 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2019 13:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar is niet zo gek veel voor nodig
Ja, dat vroeg ik mij ook af.quote:Op zondag 8 december 2019 13:55 schreef T3hTommay het volgende:
Waarom leg je het spel neer voor een idioot die zich verstapt?
Goede vraag inderdaad. Spelers die zich verstappen kunnen beter naar de Formule 1 gaan.quote:Op zondag 8 december 2019 13:55 schreef T3hTommay het volgende:
Waarom leg je het spel neer voor een idioot die zich verstapt?
Ja, leuk.quote:Op zondag 8 december 2019 13:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Goede vraag inderdaad. Spelers die zich willen verstappen kunnen beter naar de Formule 1 gaan
Sws is de arbitrage vandaag niet heel erg duidelijk bezig. Geen fouten an sich, maar ook niet heel duidelijkquote:Op zondag 8 december 2019 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook af.
Al een heel weekend, zijn ze niet lekker bezig.quote:Op zondag 8 december 2019 13:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sws is de arbitrage vandaag niet heel erg duidelijk bezig. Geen fouten an sich, maar ook niet heel duidelijk
Dit seizoen weinig voetbal gezien, afgezien van PEC & Feyenoord... Dus ook niet echt reden gehad om meer te kijkenquote:Op zondag 8 december 2019 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al een heel weekend, zijn ze niet lekker bezig.
Zou zo maar eens waar kunnen zijn.quote:Op zondag 8 december 2019 13:59 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Feyenoord met een goal in minuut 90.
Gaarnequote:Op zondag 8 december 2019 14:00 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zou zo maar eens waar kunnen zijn.
Inderdaad ja, dat is meer dan de rest van de selectie van Feyenoord waard isquote:Op zondag 8 december 2019 14:01 schreef Harlekien het volgende:
Je zou maar een bod van 20 miljoen op Jorgensen geweigerd hebben :p
Waar kun je dat kopen?quote:
ADO - Twente was ergerquote:Op zondag 8 december 2019 13:38 schreef Tagliano het volgende:
Dit is met afstand wel de matigste pot in de Eredivisie dit seizoen die ik heb gezien
En ik heb er toch best wat gezien
Alleen de samenvatting op NOS gezien. Die sloegen de hele eerste helft op één half schot over.quote:
Veel blaffen weinig bijten. Spel golft op en neer. Heerenveen had het al lang moeten beslissen.quote:Op zondag 8 december 2019 15:16 schreef Tagliano het volgende:
Is RKC-HEE nog wat?
Bij GRO-UTR lieten ze als enige hoogtepunt zien dat Kerk de ballen van Zeefuik raakte
Dan zap ik toch maar even daar naartoequote:Op zondag 8 december 2019 15:18 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Veel blaffen weinig bijten. Spel golft op en neer. Heerenveen had het al lang moeten beslissen.
En een debuterende scheidsrechterquote:Op zondag 8 december 2019 15:18 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Veel blaffen weinig bijten. Spel golft op en neer. Heerenveen had het al lang moeten beslissen.
Misschien als ie bij een club gaat voetballen met een normale grasmat.quote:Op zondag 8 december 2019 16:50 schreef T3hTommay het volgende:
Jammer dat zo weinig mensen een wedstrijd waarin SUPERTALENT Mauro Junior speelt, willen bekijken.
Dus als je vol iemand in zn ballen schopt omdat je de bal mist is het geen rood omdat er geen intentie was om iemand vol in zn ballen te schoppen?quote:
Klopt ja.quote:Op zondag 8 december 2019 18:41 schreef SOG het volgende:
[..]
Dus als je vol iemand in zn ballen schopt omdat je de bal mist is het geen rood omdat er geen intentie was om iemand vol in zn ballen te schoppen?
Vond het vooral ongelukkigquote:Is gewoon 100 procent rood.
Niemand geeft om Heracles. Zelfs hun eigen supporters haken af, toch Voldemort?quote:Op zondag 8 december 2019 16:50 schreef T3hTommay het volgende:
Jammer dat zo weinig mensen een wedstrijd waarin SUPERTALENT Mauro Junior speelt, willen bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |