Kokcu speelt de laatste drie wedstrijden echt dikke prima. Aan hem ligt het niet.quote:Op zondag 8 december 2019 14:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit was echt een heerlijk schot, hem valt weinig te verwijten vandaag lijkt me.
Klopt. Heeft ons al een stuk of 8 punten gekost. Als het niet meer is.quote:Op zondag 8 december 2019 14:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kansen creëeren is 1. Afmaken lukt wat minder goed.
Tweede helft kwam ze langs en is er geneukt, niets gemist zo te zien.quote:Op zondag 8 december 2019 12:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neuken of hiernaar kijken, ik zou het wel weten
Je kunt zeggen wat je wilt maar gasten als Elia, Kuyt en El Ahmadi geven ook op versleten leeftijd niet elke wedstrijd 5 debiele ballen. Ze hadden Elia gewoon terug moeten halen voor de stabiliteit en leiderschap. (Koe in de kont) Ik heb zelden zon onzeker en kleurloos Feyenoord elftal gezien.quote:Op zondag 8 december 2019 14:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Kuyt was in het kampioensjaar toch wel belangrijk. El Ahmadi en Elia ook. Kongolo was betrouwbaar en Karsdorp deed het goed. Al die spelers zijn uiteindelijk vervangen door gasten die er minder van kunnen.
Goed bezig makkerquote:Op zondag 8 december 2019 15:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Tweede helft kwam ze langs en is er geneukt, niets gemist zo te zien.
Verbaast mij ook helemaal niets.
Feyenoord verdiende zeker meer. 0-0 is niet geheel terecht wmb.quote:Op zondag 8 december 2019 15:14 schreef GwaiLow het volgende:
Nja Feyenoord was uiteindelijk wel beter. Eerste helft schrok ik heel erg van, maar tweede helft ging best. 0-0 geen hele onterechte uitslag maar toch verdiende Fey misschien iets meer.
Ik hoor hier nog steeds wekelijks dat Jörgensen heel belangrijk is in het aanvalsspel en een echte sterke frontman is.quote:Op zondag 8 december 2019 14:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu speelt de laatste drie wedstrijden echt dikke prima. Aan hem ligt het niet.
Jorgensen is langzaamaan wel klaar. In de winterstop een spits halen en Jorgensen lekker banken. Fer mag ook wel stoppen. Malacia matig. Mijn hemel. Sinisterra had ook zijn dag niet, maar zijn rendement moet sowieso omhoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja joh, lekker in de winterstop een spits halen wanneer de prijzen 2x zo hoog liggen terwijl we in de zomer al geen fatsoenlijke spelers kunnen betalen.quote:Op zondag 8 december 2019 14:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu speelt de laatste drie wedstrijden echt dikke prima. Aan hem ligt het niet.
Jorgensen is langzaamaan wel klaar. In de winterstop een spits halen en Jorgensen lekker banken. Fer mag ook wel stoppen. Malacia matig. Mijn hemel. Sinisterra had ook zijn dag niet, maar zijn rendement moet sowieso omhoog.
quote:Op zondag 8 december 2019 15:29 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik hoor hier nog steeds wekelijks dat Jörgensen heel belangrijk is in het aanvalsspel en een echte sterke frontman is.Nou ja, een prutser slaat dan weer nergens op, maar het lijkt erop dat Jorgensen jou iets heeft aangedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jorgensen is wel degelijk belangrijk in het aanvalsspel, maar wat hij vooral moet doen doet hij niet. En dat is scoren. Daarom toch maar een volwaardige eerste spits ophalen in de winter. Mag toch hopen dat Arnesen daar al mee bezig is.
Nee, dat is echt onbegrijpelijk geweest. Ook echt pech met vWolfswinkel. Die maakt dit soort kansen vandaag normaal gesproken wel af.quote:Op zondag 8 december 2019 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
je had nooit de competitie in mogen gaan met alleen maar Jorgensen als spits.
Mwa op basis van de kansen wel maar afmaken is al het hele seizoen een probleem, dus in hoeverre verdien je te winnen als je aanvallers lopen te kutten? Het is geen pech maar onkunde.quote:Op zondag 8 december 2019 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord verdiende zeker meer. 0-0 is niet geheel terecht wmb.
Juiiiist.quote:Op zondag 8 december 2019 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar gasten als Elia, Kuyt en El Ahmadi geven ook op versleten leeftijd niet elke wedstrijd 5 debiele ballen. Ze hadden Elia gewoon terug moeten halen voor de stabiliteit en leiderschap. (Koe in de kont) Ik heb zelden zon onzeker en kleurloos Feyenoord elftal gezien.
Fer moet zo snel mogelijk vervangen worden en je moet een spits hebben, dan ben je al een heel eind.
Imo heb je meeste recht op de winst als je (met afstand) de meeste/beste kansen creëert. Verdienen en (on)kunde zijn verschillende dingen natuurlijk.quote:Op zondag 8 december 2019 15:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa op basis van de kansen wel maar afmaken is al het hele seizoen een probleem, dus in hoeverre verdien je te winnen als je aanvallers lopen te kutten? Het is geen pech maar onkunde.
senesi is een prima speler en snap nog steeds niet dat je fer en Narsingh ophaalt maar Bony niet.quote:Op zondag 8 december 2019 15:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, dat is echt onbegrijpelijk geweest. Ook echt pech met vWolfswinkel. Die maakt dit soort kansen vandaag normaal gesproken wel af.
Senesi staat overigens gewoon weer goed te spelen vandaag. Mogen toch langzaamaan concluderen dat dit wel een versterking is.
dat lag vooral aan Amrabat zelfquote:Op zondag 8 december 2019 15:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is die Amrabat van Brugge niet wat voor ons? Speelt nu bij Hellas en clubs willen 20 miljoen voor em lappen.
Klasse Feyenoord
Die mislukte ook gewoon bij Brugge.quote:Op zondag 8 december 2019 15:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is die Amrabat van Brugge niet wat voor ons? Speelt nu bij Hellas en clubs willen 20 miljoen voor em lappen.
Klasse Feyenoord
Botteghod en Senesi best prima vandaagquote:Op zondag 8 december 2019 16:07 schreef Caland het volgende:
Overigens weer genoten van Kokcu en Senesi vandaag.
Dit is de kern van het probleem ja. Zoals ik al eerder zei: Als je er de vorige 5 wedstrijden 5 hebt ingeknald dan kun je inderdaad incidenteel een keer praten over "jammer van die gemiste kans, maar lekker gespeeld". Dit is inmiddels echter een streak van ruim 2,5 seizoen, dan tellen dat soort excuses niet meer.quote:Op zondag 8 december 2019 15:31 schreef fetX het volgende:
Jorgensen is wel degelijk belangrijk in het aanvalsspel, maar wat hij vooral moet doen doet hij niet. En dat is scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |