Zou me niets verbazen als Jorgensen gokt op zijn eigen wedstrijden.quote:Op zondag 8 december 2019 14:06 schreef Cyanide- het volgende:
Zou Jorgensen z'n marktwaarde al negatief zijn?
Misschien kunnen jullie hem omkatten tot keeper, hij doet er echt alles aan om de ballen uit het doel te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Heel Feyenoord is 'een dingentje'.quote:Op zondag 8 december 2019 14:07 schreef Generationalpha het volgende:
Dat scorende vermogen wordt een dingetje. Wat een drama zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 december 2019 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel Feyenoord is 'een dingentje'.Ik zag het, ik zag het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terecht... Als je zo slecht speelt, is een punt best een prestatiequote:Op zondag 8 december 2019 14:09 schreef Zipportal het volgende:
Droomparken feliciteert Feyenoord met een punt.
Dit was echt een heerlijk schot, hem valt weinig te verwijten vandaag lijkt me.quote:Op zondag 8 december 2019 14:09 schreef Duveldrinker het volgende:
Kokcu maakt het ook niet af. Die moet daar echt op gaan trainen.
Laatste kans gemist? Waar hij veel te lang wacht?quote:Op zondag 8 december 2019 14:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit was echt een heerlijk schot, hem valt weinig te verwijten vandaag lijkt me.
Nul goals nog dit seizoen toch? Best wel slecht op zijn positie.quote:Op zondag 8 december 2019 14:09 schreef Duveldrinker het volgende:
Kokcu maakt het ook niet af. Die moet daar echt op gaan trainen.
Ik vrees van wel dan ja, was even een paar minuten weg.quote:Op zondag 8 december 2019 14:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Laatste kans gemist? Waar hij veel te lang wacht?
Zielig voor Dordrecht, die hebben het al niet makkelijk, maar scoren nog wel regelmatig wat (al vliegen er altijd een paar extra bij hunzelf erin)quote:Op zondag 8 december 2019 14:10 schreef DaMart het volgende:
Kunnen we Jorgensen niet uitlenen aan Dordrecht of zo?
Twee in alle competities, tegen Emmen en tegen Hapoel. Ook een assist tegen Rangers, maar qua rendement houdt het dan wel op. Dat valt mij wel bijzonder tegen.quote:Op zondag 8 december 2019 14:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nul goals nog dit seizoen toch? Best wel slecht op zijn positie.
quote:Op zondag 8 december 2019 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel Feyenoord is 'een dingentje'.Al veel langer joh. De situatie van de club is hetzelfde als in 1985. Of in 1996. Of in 2004.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen geld, weinig verkoopwaarde op het veld, net geen topspelers, veel oude vedettes.
Kansen creëeren is 1. Afmaken lukt wat minder goed.quote:Op zondag 8 december 2019 14:51 schreef fetX het volgende:
Stoog![]()
In ieder geval: tweede helft weer prima kansen gecreëerd. Deze wedstrijd had je, net als genoeg andere wedstrijden dit seizoen, moeten winnen.
Gelukkig volgende week de bijna jaarlijkse driepunter tegen PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |