Over twee weken worden de dagen weer langerquote:Op zondag 8 december 2019 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja het voorjaar komt er al bijna weer aan
Zo snel al.quote:Op zondag 8 december 2019 11:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Over twee weken worden de dagen weer langer
Ik ook nietquote:Op zondag 8 december 2019 11:54 schreef Zilverberk het volgende:
Zo snel al.Dat had ik mij nog niet gerealiseerd.
Zomervakantie, Wat is dat?quote:Op zondag 8 december 2019 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook nietDat is wel een voordeel van medio oktober pas op zomervakantie gaan
als dat alles is dan zou ik lekker blijven zitten....quote:Op zondag 8 december 2019 12:06 schreef z80 het volgende:
Eens even kijken of ik van mijn stoel kan komen. Er moet nog wat strijk worden weggewerkt. En 2 nieuwe vershoudbakken afgewassen.
Lekker voor de zonnepanelen.quote:Op zondag 8 december 2019 11:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan op de markt?quote:Op zondag 8 december 2019 12:16 schreef Sarabi het volgende:
Bijna 11u op bed gelegen, was nodig na zo'n lange dag op de wintermarkt staan. Maar het was leuk
Nu even niets en dan vanavond naar een musical in Amsterdam.
Jaaaaa. Als het goed is horen wij deze week meer over of onze panelen doorgaan. Het lijkt me zo leuk om panelen te hebben.quote:
Ja inderdaad. Mijn schoonouders zijn op de kortste dag getrouwd.quote:Op zondag 8 december 2019 11:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
SPOILER: lamsvleesworstjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Varkensworstjes gingen sneller om te maken, want grotere diameter. Daarvan ligt nu de 1e helft worstjes in de pan.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
een ding scheelt, dat nummer is toch 12 x kut, dus als dat stil valt zou ik niks missenquote:Op zondag 8 december 2019 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er wordt hier een nieuw media centre (pc) geinstalleerd. De receiver moet ook opnieuw ingesteld worden. We testen met Bohemian Rhapsody. Het gaat nog niet goed, een aantal tonen ontbreken.
"Easy come, easy go, little high, ..... (Stilte)"
Voordeel is dat je vooraf een pan vol kunt braden. Bij het braden na het invriezen het per stuk gaat.quote:Op zondag 8 december 2019 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er beter aan gaar in de diepvries dan rauw?
Familie van mijn man helpen (de locatie is van hun)quote:Op zondag 8 december 2019 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan op de markt?
en het opwarmen per portie doe je dan in de magnetron of zo?quote:Op zondag 8 december 2019 12:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Voordeel is dat je vooraf een pan vol kunt braden. Bij het braden na het invriezen het per stuk gaat.
Kan. Of in de pan bij de groente. Ik vries de braadworst net aan gaar in. Als deze dan warm is is deze wel compleet gaar zonder droog te worden.quote:Op zondag 8 december 2019 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en het opwarmen per portie doe je dan in de magnetron of zo?
ik zou ze dan hoogstens even voorkoken want beter voor de vel qua vriezen, bakken neuhquote:Op zondag 8 december 2019 13:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Kan. Of in de pan bij de groente. Ik vries de braadworst net aan gaar in. Als deze dan warm is is deze wel compleet gaar zonder droog te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |