Dat gaat niet gebeuren. Sterker nog: West End Girls en It's A Sin waren vorig jaar al op weg naar de uitgang. Trek je die lijn door, dan vallen ze er allebei uit.quote:Op zondag 8 december 2019 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een groot gemis, ik zal er een appelsapje op drinken drinken als Go West van Pet Shop Boys een comeback maakt in de Top 2000.
Ik denk ook niet dat dat zou werkenquote:Op zondag 8 december 2019 16:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ESF fan ga ik toch ook niet ineens op Woki mit dem Popo stemmen om meer sympathie voor het festival te krijgen.
Duh, daar zit Ekdomquote:Op zondag 8 december 2019 16:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Sterker nog: West End Girls en It's A Sin waren vorig jaar al op weg naar de uitgang. Trek je die lijn door, dan vallen ze er allebei uit.
Ondertussen zijn dit de posities in de Top 4000:
[ afbeelding ]
Een nummer dat niet eens in de Top 2000 staat, staat bij Radio 10 doodleuk op #226. Wie zich nog afvroeg hoe serieus je lijstjes als de Top 2000 en Top 4000 moet nemen; hier is je antwoord.
Omdat ik kies voor een goed nummer en niet puur een statement.quote:Op zondag 8 december 2019 16:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom niet? Je mag kiezen wat je wilt.
Dat jij dat niet wil/doet, dat is jouw keuze...
Dat is dus jouw keuze.quote:Op zondag 8 december 2019 16:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat ik kies voor een goed nummer en niet puur een statement.
Goh, hoe zou dat komen.quote:Op zondag 8 december 2019 16:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een nummer dat niet eens in de Top 2000 staat, staat bij Radio 10 doodleuk op #226. Wie zich nog afvroeg hoe serieus je lijstjes als de Top 2000 en Top 4000 moet nemen; hier is je antwoord.
Precies. Dus zijn die lijstjes niks meer of minder dan het binden van luisteraars. Met goede muziek heeft het niks te maken. Met politiek en luistercijfers des te meer.quote:
Oh je bent er nog gelukkig, ja ik ben het met je eens hoor Pet Shop Boys zijn heerlijk.quote:Op zondag 8 december 2019 16:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Sterker nog: West End Girls en It's A Sin waren vorig jaar al op weg naar de uitgang. Trek je die lijn door, dan vallen ze er allebei uit.
Ondertussen zijn dit de posities in de Top 4000:
[ afbeelding ]
Oh, dat weet ik nog.quote:Op zondag 8 december 2019 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorig jaar stond Emotional Rescue van de Stones in de top 100 van de T4000 als hoogstgenoteerde van die band, terwijl ie niet (denk zelfs nooit) in de Top2000 staat/heeft gestaan. Wat was daar eigenlijk voor een protestactie? Dit jaar ook weer?
Er is geen Stones-fan die dat als favo nummer ziet me dunkt.
En zo verworden die lijstjes tot politieke vehikels. En zelfs als je dat effect (allerhande politieke statements) wegredeneert, houd je een door Radio 2 sterk gestuurde keuzelijst over. Honderden nummers uit de jaren 60 (of ouder) zijn weggestreept en doorgeschoven naar Radio 5. Want daar passen ze beter bij de doelgroep.quote:Op zondag 8 december 2019 16:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik nog.
Dat was een protestactie van gezamenlijke GGZ hulpverleners.
Bij Radio 2 ook, kan ik je verzekeren.quote:Op zondag 8 december 2019 16:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alsof John de Mol inspraak van de luisteraar toestaat.
Die stemmen daar verdwijnen rechtstreeks de prullenbak in.
Nee, dan zou Making Plans for Nigel nooit een rentree gemaakt hebbenquote:Op zondag 8 december 2019 17:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij Radio 2 ook, kan ik je verzekeren.
Klinkt alsof je een a-Ha erlebnis hebt gehad!quote:Op zondag 8 december 2019 17:02 schreef MielMonteur het volgende:
9 a-ha nummers in de top 4000. Misschien moet ik die toch maar serieus gaan nemen
Heb hem bij heel veel mensen voorbij zien komen. Jong en oud. Ik snap dat het zo hoog binnenkomt. Vind het prima, volgend jaar zakt ie vast wat af.quote:Op zondag 8 december 2019 17:01 schreef PzKpfw het volgende:
Het is dat ik er bij het stemmen niet meer zo snel aan dacht om Roller Coaster te stemmen maar anders had ie gewoon in de top 3 gestaan.
Wel een prachtige plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |