Ik zou een gat in de lucht springen als er iets van Rainbow of Dio in zou komen, een van mijn favoriete zangers in een van mijn favoriete bands. Beide hebben helaas te weinig bekendheid om genoeg stemmen te krijgen, echt zonde.quote:Op zondag 8 december 2019 12:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dio mag ook wel eens keer in de top 2000 staan
Of op z'n minst iets van Rainbow
* ok01 noteert voor volgend jaar
In de prehistorie waren er al een aantal.quote:Op zondag 8 december 2019 10:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach zo top 100 voor Arcade niet eens zo erg vinden. Liedje is een standaard pop nummer, maar dat het de eerste NL songfestival winnaar is doet natuurlijk wel wat. Door dat gegeven verwacht ik ook dat Arcade een blijvertje is, zal uiteraard wat gaan zakken maar top 1000 moet ook komende jaren haalbaar zijn
Tijdmachine zou moeten kunnenquote:Op zondag 8 december 2019 12:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zou een gat in de lucht springen als er iets van Dio in zou komen, een van mijn favoriete zangers.
Staat Love Is All niet meer in de lijst?quote:Op zondag 8 december 2019 12:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zou een gat in de lucht springen als er iets van Rainbow of Dio in zou komen, een van mijn favoriete zangers in een van mijn favoriete bands. Beide hebben helaas te weinig bekendheid om genoeg stemmen te krijgen, echt zonde.
die komt volgend jaar weer terug! (hoop ik)quote:Op zondag 8 december 2019 12:39 schreef cafca het volgende:
Dio staat er toch gewoon in met Love is All?.
Maar de oude hardrock is steeds meer aan her verdwijnen uit dit soort lijsten, het uit de top 10 zakken van Child in Time is daar een sprekend symptoom van.
* sasquatsch heeft op All night long gestemdquote:Op zondag 8 december 2019 12:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dio mag ook wel eens keer in de top 2000 staan
Of op z'n minst iets van Rainbow
* ok01 noteert voor volgend jaar
quote:Op zondag 8 december 2019 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
* sasquatsch heeft op All night long gestemd
quote:
We zouden er eigenlijk een actie omheen moeten verzinnenquote:Op zondag 8 december 2019 12:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zou een gat in de lucht springen als er iets van Rainbow of Dio in zou komen, een van mijn favoriete zangers in een van mijn favoriete bands. Beide hebben helaas te weinig bekendheid om genoeg stemmen te krijgen, echt zonde.
Ik stem voor Rainbow-Stargazer. Dat dat er niet eens in staat is een regelrechte schande.quote:Op zondag 8 december 2019 12:58 schreef ok01 het volgende:
[..]
We zouden er eigenlijk een actie omheen moeten verzinnen
quote:Op zondag 8 december 2019 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar denk ik voor Holy Diver van Dioquote:Op zondag 8 december 2019 12:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik stem voor Rainbow-Stargazer. Dat dat er niet eens in staat is een regelrechte schande.
Dat is dan weer geen Dio, maar ok. Rainbow, dus toch dik in ordequote:Op zondag 8 december 2019 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit ja, al heb ik deze wel een paar keer als vrije keuze gedaan maar helaasquote:Op zondag 8 december 2019 12:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik stem voor Rainbow-Stargazer. Dat dat er niet eens in staat is een regelrechte schande.
O god als jij weet het er ook instaat, of duurt te lang, of Henk poort met sound of Silence....quote:Op zondag 8 december 2019 13:17 schreef molloot200 het volgende:
Ik zag al voorbij komen dat op 93 Arcade staat, en op 1714 Zij weet het (Tino Martin). Op 2001 zou Sirens van Pearl Jam staan. Is dat echt zo? Kan namelijk nergens bronnen vinden maar zie het wel op de sociale media voorbijkomen. Iemand toevallig meegekregen?
Ronan Keating in de top 10 is een natte droom van mequote:Op zondag 8 december 2019 12:00 schreef Mani89 het volgende:
Ronan Keating deed dit al veel eerder en verdient die 4de plek veel meer.
Ik dacht dat hij dat wel doorhad, maar niet dus.quote:Op zondag 8 december 2019 13:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die 93 van Arcade moet je niet serieus nemen, dat is een verwijzing naar de punten van Zweden bij het ESF
Vind ik nog wel een leuke guilty pleasurequote:Op zondag 8 december 2019 14:41 schreef ok01 het volgende:
Tino Martin in de lijst zou voor mij echt een ultiem dieptepunt zijn
Mwah, Busje komt zo in de eerste editie was ook best triest.quote:Op zondag 8 december 2019 14:41 schreef ok01 het volgende:
Mwah, Metallica en AC/DC boeren goed de laatste jaren, an sich. Juist de oude hardrock doet het over het algemeen redelijk stabiel in die lijsten, het is eerder de jaren zestig-bandjesmuziek, softrock en ultratechnische priegelprog/beetje zweverige toegankelijke edoch minder bekende prog die het vrij slecht doet.quote:Op zondag 8 december 2019 12:39 schreef cafca het volgende:
Dio staat er toch gewoon in met Love is All?.
Maar de oude hardrock is steeds meer aan her verdwijnen uit dit soort lijsten, het uit de top 10 zakken van Child in Time is daar een sprekend symptoom van.
Oh ja, dat heb ik uit m'n selectieve geheugen geflikkerdquote:Op zondag 8 december 2019 14:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, Busje komt zo in de eerste editie was ook best triest.
De d-merk-versie van René Froger.quote:Op zondag 8 december 2019 14:41 schreef ok01 het volgende:
Gelukkig kunnen smaken verschillenquote:Op zondag 8 december 2019 14:44 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Vind ik nog wel een leuke guilty pleasure
Ik krijg inderdaad echt goedkope René Froger vibes van hemquote:Op zondag 8 december 2019 14:48 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De d-merk-versie van René Froger.
En het origineel moet ook maar je smaak zijn.
Oh maar op 17 nog wat vind ik het ook prima staan voor 1 jaartje, daarna weer wat kwaliteitsmuziek graagquote:
quote:Op zondag 8 december 2019 15:10 schreef TLC het volgende:
Dat alleen Queen, de Eagles en Billy Joel ooit een beter nummer hebben weten te schrijven dan Danny Vera vind ik best knap
quote:Op zondag 8 december 2019 14:59 schreef cafca het volgende:
Toni Martin, der Panzerwagen!
oh, wacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |