quote:Op zondag 8 december 2019 15:10 schreef TLC het volgende:
Dat alleen Queen, de Eagles en Billy Joel ooit een beter nummer hebben weten te schrijven dan Danny Vera vind ik best knap
quote:Op zondag 8 december 2019 14:59 schreef cafca het volgende:
Toni Martin, der Panzerwagen!
oh, wacht...
Een jaar afkoelperiode is inderdaad een goede regel, maar dat zal Radio2 niet invoeren want gehypte nummers=gehypte lijst=meer luisteraars=meer inkomsten van advertenties.quote:Op zondag 8 december 2019 15:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt ze het bij NPO2 prima zo. Ze krijgen genoeg aandacht en negatieve aandacht is ook aandacht moeten ze haast wel denken. Anders snap ik niet dat ze niet met een paar hele simpele regels de Top2000 weer een beetje oprechter maken.
Geen liedjes uit zelfde jaar > zal er al voor zorgen dat de meeste hype nummers zullen verdwijnen of in ieder geval niet belachelijk hoog binnenkomen.
Niet meer dan 2 nummers per artiest/band > Voorkomt dat je 20x Bruce Springsteen, 20x Queen, 20x Beatles, 20x Blof etc. in de lijst krijgt.
Geen belachelijke en opgezette stemacties om bepaalde nummers in de lijst te krijgen > Geen Normaal die op nummer 9 binnenkomt met een nummer die niemand kent.
Kleinere acties zoals Slayer/Nightwish kan ik mij minder aan ergeren, maar die komen dan ook niet binnen in de fucking top 10.
Oh tuurlijk die dan weer niet, lekker hypocriet weer. Onvoorstelbaar dat mensen zich zo druk maken om de notering van een bepaald nummer, luister gewoon en geniet van de lijst. De mensen die op dat nummer hebben gestemd kennen het echt wel, en het zijn er blijkbaar nog heel wat ook nog. Met de gebeurtenissen van het afgelopen jaar is het heel goed te begrijpen dat het nummer, mede door de treffende tekst, bij veel mensen aanslaat. En ander wil graag wat jeugdsentiment en stemt op Pokemon, nou prima. Dat is de Top 2000.quote:Op zondag 8 december 2019 15:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kleinere acties zoals Slayer/Nightwish kan ik mij minder aan ergeren, maar die komen dan ook niet binnen in de fucking top 10.
Meestal met nummer 2000 van de lijst.quote:Op zondag 8 december 2019 15:36 schreef TLC het volgende:
Waar beginnen we eigenlijk mee met de Top 2000 ? ik ken alleen nog maar de top 10
Dit is zo flauw maar ik moet toch lachen.quote:Op zondag 8 december 2019 15:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Meestal met nummer 2000 van de lijst.
Je oogst is zeker mislukt? Arme jongen.quote:Op zondag 8 december 2019 15:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh tuurlijk die dan weer niet, lekker hypocriet weer. Onvoorstelbaar dat mensen zich zo druk maken om de notering van een bepaald nummer, luister gewoon en geniet van de lijst. De mensen die op dat nummer hebben gestemd kennen het echt wel, en het zijn er blijkbaar nog heel wat ook nog. Met de gebeurtenissen van het afgelopen jaar is het heel goed te begrijpen dat het nummer, mede door de treffende tekst, bij veel mensen aanslaat. En ander wil graag wat jeugdsentiment en stemt op Pokemon, nou prima. Dat is de Top 2000.
Wij juichen voor Shake Me Down en Black Madonna.quote:Op zondag 8 december 2019 15:51 schreef ok01 het volgende:
Ik wil volgend jaar ook proberen om Ain't no rest for the wicked van Cage the Elephant erin te krijgen
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt maar het zal wel in de fabeltjeskrant gestaan hebben.quote:Op zondag 8 december 2019 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je oogst is zeker mislukt? Arme jongen.
Vind ik ook prima, als Cage The Elephant er maar een keer in staatquote:Op zondag 8 december 2019 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij juichen voor Shake Me Down en Black Madonna.
Ik vind zowel Pokemon als Slayer afschuwelijk, maar beide zijn relatief onschuldige acties geweest en blijven nu jaar na jaar in de Top2000 staan. Praat dus geen onzin en speel al helemaal niet op de man met je "hypocriet" geschreeuw.quote:Op zondag 8 december 2019 15:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh tuurlijk die dan weer niet, lekker hypocriet weer. Onvoorstelbaar dat mensen zich zo druk maken om de notering van een bepaald nummer, luister gewoon en geniet van de lijst. De mensen die op dat nummer hebben gestemd kennen het echt wel, en het zijn er blijkbaar nog heel wat ook nog. Met de gebeurtenissen van het afgelopen jaar is het heel goed te begrijpen dat het nummer, mede door de treffende tekst, bij veel mensen aanslaat. En ander wil graag wat jeugdsentiment en stemt op Pokemon, nou prima. Dat is de Top 2000.
Och, dat zakt wel weer weg als iedereen een beetje aan het idee gewend is.quote:Op zondag 8 december 2019 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel erg jammer dat de ongezellige zure userbashers ook het Top 2000 topic bereikt hebben. Dit topic gaat ten onder aan zijn eigen succes
Omdat het toevallig niet in je straatje past... het is en blijft gewoon hypocriet gejank.quote:Op zondag 8 december 2019 15:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind zowel Pokemon als Slayer afschuwelijk, maar beide zijn relatief onschuldige acties geweest en blijven nu jaar na jaar in de Top2000 staan. Praat dus geen onzin en speel al helemaal niet op de man met je "hypocriet" geschreeuw.
Persoonlijk vind ik het gewoon belachelijk dat een politiek statement op nummer 9 binnen mag komen. Dan heb ik nog minder moeite met Danny Vera op nummer vier. Dat is tenminste nog echt een hype van mensen die dat nummer mooi vinden. Normaal op negen is gewoon ronduit belachelijk.
Dan krijgen we volgend jaar Christenen die een nummer van een Christelijke band erin stemmen, Turken die er een Turks nummer in stemmen, LGBT communities die opeens een of ander nummer op nummer één weten te krijgen ... Moeten wij dat nou echt willen voor de Top2000? Een paar geleden waren ze juist heel erg tegen dit soort dingen bij Radio2, maar nu lijkt het ze geen kut uit te maken en dat is jammer.
Ik moet steeds harder lachen om allerlei types hier die helemaal uit hun plaat gaan vanwege wat muziekstukjes in een lijst en even vergeten dat honderdduizenden mensen hun stem hebben laten horen op basis waarvan de lijst samengesteld is.quote:Op zondag 8 december 2019 15:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt ze het bij NPO2 prima zo. Ze krijgen genoeg aandacht en negatieve aandacht is ook aandacht moeten ze haast wel denken. Anders snap ik niet dat ze niet met een paar hele simpele regels de Top2000 weer een beetje oprechter maken.
Geen liedjes uit zelfde jaar > zal er al voor zorgen dat de meeste hype nummers zullen verdwijnen of in ieder geval niet belachelijk hoog binnenkomen.
Niet meer dan 2 nummers per artiest/band > Voorkomt dat je 20x Bruce Springsteen, 20x Queen, 20x Beatles, 20x Blof etc. in de lijst krijgt.
Geen belachelijke en opgezette stemacties om bepaalde nummers in de lijst te krijgen > Geen Normaal die op nummer 9 binnenkomt met een nummer die niemand kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |