SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Hè gatver.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik kan nog wel een groc voor je klaarmaken?
Arrr!quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik kan nog wel een groc voor je klaarmaken?
Ik denk dat het beter is voor jou en voor mij als ik niet opzoek wat wench betekent?quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Arrr!
Aye wench, fetch me me groc!
Soms wordt het vertaald als meisje of jonge vrouw, en soms als prostituee.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is voor jou en voor mij als ik niet opzoek wat wench betekent?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is voor jou en voor mij als ik niet opzoek wat wench betekent?
Melting wilde je gewoon voor de gek houden. Als je was opgestaan had -ie daarna "Sit Down" van James gedraaid.quote:
Je weet wel, zo-eentje met zo’n middeleeuwse blouse aanquote:Op zaterdag 7 december 2019 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Soms wordt het vertaald als meisje of jonge vrouw, en soms als prostituee.
Alestormquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alestorm![]()
Leuk bandje als er veel gedronken moet worden.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting wilde je gewoon voor de gek houden. Als je was opgestaan had -ie daarna "Sit Down" van James gedraaid.
Dit is misschien wel een hoesje voor DDM haar wedstrijd.quote:
Het zouden, qua foto, ook twee mannen hebben kunnen zijn. Wel modern op dat gebied.quote:
wel een heel leuk plaatjequote:Op zaterdag 7 december 2019 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het zouden, qua foto, ook twee mannen hebben kunnen zijn. Wel modern op dat gebied.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:32 schreef CindieY het volgende:
Anouk. Iemand anders mag de titel raden
wat lief van je!quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:32 schreef CindieY het volgende:
Anouk. Iemand anders mag de titel raden
Ach, het is tenminste geen Mariah Carey.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het klinkt heel erg kut, dus het zou heel goed kunnen...
Dat is waarquote:Op zaterdag 7 december 2019 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, het is tenminste geen Mariah Carey.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, het is tenminste geen Mariah Carey.
verlang ineens naar Normaalquote:
Symph...... dan weet je vast wat je binnenkort naar je werk aan moet.quote:
Op hun date night.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Symph...... dan weet je vast wat je binnenkort naar je werk aan moet.
Maar je vind het niet vies?quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:39 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn Black IPA binnen trouwens. Ik moet heel erg wennen aan de smaak.
no problem, het kapsel heb ik al..quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Symph...... dan weet je vast wat je binnenkort naar je werk aan moet.
Nou, niet vies. Maar het lijkt niet op welk ander bier dat ik ooit gedronken heb.quote:
Nee hoor. Ik steun hem.quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
Sinterklaas zit er op. Nu maar snel mijn mandje in, accu is echt leeg.
Kom morgen wel weer even levend doen.
Trustenquote:Op zaterdag 7 december 2019 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
Nee hoor, de stream loopt hier gewoon achterquote:
Welterusten Raf. Hoop dat het wel een leuke avond is geweest.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 7 december 2019 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
Dat wel, haha. Maar dat gestuiterquote:Op zaterdag 7 december 2019 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Raf. Hoop dat het wel een leuke avond is geweest.
Yup, er gingen belletjes rinkelen, maar wat zat dat ver weg zegquote:Op zaterdag 7 december 2019 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Pas bij het refrein herkende ik het.
quote:
quote:
Alledrie 0 punten wat mij betreftquote:
Ik protesteer. Ik was 1 seconde eerder.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alledrie 0 punten wat mij betreft
OK, protest toegekend.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik protesteer. Ik was 1 seconde eerder.
Heb je dit jaar niet gestemd?quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier stemde ik altijd op voor de top2000
Dat zijn toffe herinneringenquote:Op zaterdag 7 december 2019 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik was ooit op de Parade en ze draaiden dit nummer in het middengebied met tafels enzo, en iedereen zong dat ooohoooohoooohoooh mee
Ssttt, ik heb voor jou stiekem ook 0 punten geschreven, maar dat hoeft spijkerbroek niet te weten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij bent de Monica van radio49
quote:
Oh, ik vind het stemmen juist wel leuk. Geeft me toch de illusie dat ik meetel.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:53 schreef peaceman het volgende:
deze is ook leuk...gelukkig maar melting, want het zakte eerder wel wat in qua niveau
Gewoon deurdonderen...quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan is dit het moment om Normaal te gaan draaien
Volgende zal je ook wel kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan is dit het moment om Normaal te gaan draaien
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
Hou je er even rekening mee dat wij géén 24 whiskys op hebben?
Wij hebben dan ook geen 24 whiskeys opquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:00 schreef MadMaster het volgende:
En niemand die weet (zonder Google'n) van wie het origineel is...
Trustenquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Tijd om plat te gaan.
Bedankt, Melting!
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Tijd om plat te gaan.
Bedankt, Melting!
Mazzel!quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Tijd om plat te gaan.
Bedankt, Melting!
Welterusten en beterschap.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Tijd om plat te gaan.
Bedankt, Melting!
quote:
Huh?quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:04 schreef Melting het volgende:
Volgende hoesje staat Mad net niet op.
Bagger whisky's...quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mad staat net buiten de foto.
quote:
Ik herken de flessen/merken op de foto wel...quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij viel er net buiten, met je 24 glaasjes
iets met drank ?quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:07 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
Ik luister nog even mee, maar ik zeg alvast dank Melting
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Qua hoesjes blijft de eerste toch echt de winnaar van vanavond.
Nu ga ik slapen, dank voor het vermaak
Dat is wel, helemaal na de drukke week die ik heb gehad.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Vermoeiend hè, dat kerstboom zetten.
Ik zie wat Amerikaans bocht staanquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken de flessen/merken op de foto wel...
Spijkerbroeken gaan meestal niet plat, maar uitquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Tijd om plat te gaan.
Bedankt, Melting!
Die ligt hier nog op 7-inch single in de kast...quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Ajax Is Art - Robbie & The Kock?
Het kan niet altijd biefstuk zijn...quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ligt hier nog op 7-inch single in de kast...
Gisterenavond was er weinig "art" aan, trouwens...
Ik ben nog wakker. Mijn biertje is nog niet op.quote:
Het scheelt niet veel, ik neem nog 1 wijntje en dan is het mooi geweestquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:13 schreef peaceman het volgende:
komen jullie morgenvroeg ook luisteren?
Ik denk het wel. Maar ondertussen waarschijnlijk wel bezig met huishouden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:13 schreef peaceman het volgende:
Ik beloof niks, morgen een druk dagje...quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:13 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:13 schreef peaceman het volgende:
Heb je al een nieuwe kerstreservering trouwens?quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beloof niks, morgen een druk dagje...
Is wel de bedoeling maar hangt er van af of ik vannacht aan 1 stuk door slaap of niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:13 schreef peaceman het volgende:
echt nog nooit gehoord of niet onthouden om begrijpelijke redenen.quote:
Trusten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:15 schreef brother52 het volgende:
Ik haak ook af. Thanks Melting!
[..]
Is wel de bedoeling maar hangt er van af of ik vannacht aan 1 stuk door slaap of niet.
beterschap!quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling maar hangt er van af of ik vannacht aan 1 stuk door slaap of niet.
Wijnen, wijnen, wijnen!quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel, ik neem nog 1 wijntje en dan is het mooi geweest
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nu maar naar boven en slapen. Bedankt voor de muziek Melting![]()
Yep, in Oegstgeest...quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe kerstreservering trouwens?
Welterusten. Goede nacht gewenst!quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af hoe laat ik wakker ben en of ik vannacht een beetje fatsoenlijk in slaap kan komen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:13 schreef peaceman het volgende:
Indrukwekkend menuquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, in Oegstgeest...
https://suziesenvanaken.nl/
quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:19 schreef just me het volgende:
[..]kruk weer netjes uit de fles gekregen
![]()
is het erg ondankbaar als ik zeg dat ik dit jaar flessen wil krijgen met een schroefdop
Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel.quote:
Je mag ook gaan staan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga trouwens om 23:30 uur ook afhaken. Als ik te lang op m'n bureaustoel zit, krijg ik nekklachten.
herkenbaarquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga trouwens om 23:30 uur ook afhaken. Als ik te lang op m'n bureaustoel zit, krijg ik nekklachten.
Blijven jullie daar dan in de buurt slapen? Het is ook weer niet naast de deur.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel.
Dankzij de vrienden met wie dit al wat jaartjes samen doen.
Ik ken die zaak nog niet...
op mijn werk heb ik dan zo'n bureau die mee de hoogte in kan, thuis helaas nietquote:
Nee, we gaan na afloop weer naar huis...quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Blijven jullie daar dan in de buurt slapen? Het is ook weer niet naast de deur.
alleen melting kent ditquote:
Dat wordt rustig aan doen met het wijnarrangement dan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, we gaan na afloop weer naar huis...
of een BoB bij je hebbenquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt rustig aan doen met het wijnarrangement dan.
Ik zie net Ali Baba in Coevorden, zo gek maken we het niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt rustig aan doen met het wijnarrangement dan.
Bestaat deze band nog?quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:25 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
5 weken
22 piekpositie
2003
Niet veel meer van gehoord na wat hitjes.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:25 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
5 weken
22 piekpositie
2003
Ik lees net dat ze in 2010 zijn gestopt. Ik vond hen ook best goed.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet veel meer van gehoord na wat hitjes.
Vond dit best goed...
quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:29 schreef livelink het volgende:
Je gaat gewoon door totdat je de enige bent, Melting?
Trusten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga achter de computer vandaan. Melting, bedankt![]()
Iedereen een fijne voortzetting en voor straks: welterusten
quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Ciao!quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:31 schreef DJ11 het volgende:
gewoon dat ik vrolijk benquote:
goed opgeletquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard, ik vond dat stipje midden in alleen intrigerend...
Je bent nog wel scherp met 24 whisky's opquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard, ik vond dat stipje midden in alleen intrigerend...
Whisky is twee tot drie keer gedestilleerd en is dus behoorlijk zuivere alcohol.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent nog wel scherp met 24 whisky's op
Ik heb nooit whisky gedronken, dus ik heb er geen beleving bij. Bij 24 wijn of 24 bier zou ik volgens mij in het ziekenhuis liggen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whisky is twee tot drie keer gedestilleerd en is dus behoorlijk zuivere alcohol.
Dat scheelt, hoewel ik het rond 18.00 uur wel even zwaar had...
Dat ken ik dus niet, ik drink zelden wijn en nooit bier...quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nooit whisky gedronken, dus ik heb er geen beleving bij. Bij 24 wijn of 24 bier zou ik volgens mij in het ziekenhuis liggen.
24 bier is te doen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nooit whisky gedronken, dus ik heb er geen beleving bij. Bij 24 wijn of 24 bier zou ik volgens mij in het ziekenhuis liggen.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
24 bier is te doen.
24 wijn heb ik nooit geprobeerd.
Na 3 bier kan je me wegdragen...quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
24 bier is te doen.
24 wijn heb ik nooit geprobeerd.
Trusten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het mooi geweest, ik ga lepeltje/lepeltje bij mw. MM...
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:45 schreef MadMaster het volgende:
fijn met koude voetenquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Meestal hebben de vrouwen de koude voetenquote:
dan ben ik dus toch echt de verkeerde mannen tegengekomenquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Meestal hebben de vrouwen de koude voeten
En ik de goedequote:Op zaterdag 7 december 2019 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
dan ben ik dus toch echt de verkeerde mannen tegengekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |