SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Hè gatver.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik kan nog wel een groc voor je klaarmaken?
Arrr!quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik kan nog wel een groc voor je klaarmaken?
Ik denk dat het beter is voor jou en voor mij als ik niet opzoek wat wench betekent?quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Arrr!
Aye wench, fetch me me groc!
Soms wordt het vertaald als meisje of jonge vrouw, en soms als prostituee.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is voor jou en voor mij als ik niet opzoek wat wench betekent?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is voor jou en voor mij als ik niet opzoek wat wench betekent?
Melting wilde je gewoon voor de gek houden. Als je was opgestaan had -ie daarna "Sit Down" van James gedraaid.quote:
Je weet wel, zo-eentje met zo’n middeleeuwse blouse aanquote:Op zaterdag 7 december 2019 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Soms wordt het vertaald als meisje of jonge vrouw, en soms als prostituee.
Alestormquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alestorm![]()
Leuk bandje als er veel gedronken moet worden.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Melting wilde je gewoon voor de gek houden. Als je was opgestaan had -ie daarna "Sit Down" van James gedraaid.
Dit is misschien wel een hoesje voor DDM haar wedstrijd.quote:
Het zouden, qua foto, ook twee mannen hebben kunnen zijn. Wel modern op dat gebied.quote:
wel een heel leuk plaatjequote:Op zaterdag 7 december 2019 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het zouden, qua foto, ook twee mannen hebben kunnen zijn. Wel modern op dat gebied.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:32 schreef CindieY het volgende:
Anouk. Iemand anders mag de titel raden
wat lief van je!quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:32 schreef CindieY het volgende:
Anouk. Iemand anders mag de titel raden
Ach, het is tenminste geen Mariah Carey.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het klinkt heel erg kut, dus het zou heel goed kunnen...
Dat is waarquote:Op zaterdag 7 december 2019 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, het is tenminste geen Mariah Carey.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, het is tenminste geen Mariah Carey.
verlang ineens naar Normaalquote:
Symph...... dan weet je vast wat je binnenkort naar je werk aan moet.quote:
Op hun date night.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Symph...... dan weet je vast wat je binnenkort naar je werk aan moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |