Al enkele jaren het geval inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:41 schreef chufi het volgende:
Ja en Messi denkt nog steeds dat ie god is...
Osasuna wel met hangen en wurgen op het eind voor de rest. Ook niet zo gek met die intense speelstijl van ze, zeker met 10 man wordt het dan pittig. Knap.quote:
Is Arthur geblesseerd?quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:52 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Alba in de basis bij Barça; Isak in de basis bij La Real.
Ja, bij die 1-0 van Oyarzabal was het duidelijk eenzijdig. Sierd is echt doodvermoeiendquote:
Ziet het altijd 9 van de 10x verkeerdquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, bij die 1-0 van Oyarzabal was het duidelijk eenzijdig. Sierd is echt doodvermoeiend
Zizou is weer lekker bezig dit seizoenquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
Als Real Madrid morgen wint bij Valencia, reizen ze met twee punten voorsprong af naar Camp Nou woensdag.
Momenteel weinig forse kritiekpunten qua elftalselectie. Over zijn spelideeën blijf ik altijd twijfelen, maar ze verdienen de koppositie veel meer dan Barça.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zizou is weer lekker bezig dit seizoen![]()
Mediawindvanen die een week geleden na een zege op de lamme en de blinde van Mallorca massaal in de rij stonden om alles te hypen en te benoemen als geweldig en fantastischquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)niveau-onvergeeflijk
quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mediawindvanen die een week geleden na een zege op de lamme en de blinde van Mallorca massaal in de rij stonden om alles te hypen en te benoemen als geweldig en fantastisch.
Ik sta in dezen volledig achter Frenkie en Mikky. Ik word zo doodmoe van de alles is geweldig en fantastisch retoriek rond Barça. Een leuk duel in een thuiswedstrijd tegen spelers die drie jaar terug op het derde niveau speelden en alles is volgens de media weer fantastisch. Het slaat gewoon nergens op. Waarom durven mensen niet kritisch te zijn of enigszins behouden te zijn bij een positief duel? Drie jaar Valverde; ieder jaar oogt Barça in de eerste seizoenshelft alsof ze voor het eerst met elkaar samenspelen. De selectiesamenstelling klopt ook niet. Er klopt gewoon veel niet.quote:
jeetjequote:Op zaterdag 14 december 2019 19:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)niveau-onvergeeflijk
Hobby naast hockey: Shoppen, eten & gewoon met vriendinnenquote:
Dat zou het ook met een zege voor Real geweest zijn. Real Madrid is wel iets minder gehandicapt dan Barça.quote:Op zondag 15 december 2019 22:35 schreef Bolasie het volgende:
We krijgen dus een gehandicaptenclasico.
Ik ga niet kijken auf jeden fall.quote:Op zondag 15 december 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zou het ook met een zege voor Real geweest zijn. Real Madrid is wel iets minder gehandicapt dan Barça.
Ik overweeg uit protest ook weer niet te kijken. Nu al geen zin in de hype-overload terwijl dat absoluut niet gerechtvaardigd is. Het enige leuke is dat Louis de analyse doet.quote:
Denk dat het gedoe er omheen nog wel eens uit de hand kan lopen...quote:Op zondag 15 december 2019 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
Helemaal geen zin in de Clasico maar woensdag ga ik uiteindelijk toch kijken.
Ja, defensief stugge ploeg maar zitten lang niet altijd diep op eigen helft. Heel directe ploeg.quote:Op maandag 16 december 2019 13:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Getafe, kunnen die er wat van?
Benzema, Balequote:Op woensdag 18 december 2019 18:43 schreef El-Stinho het volgende:
@:Wimderon
Griezmann, Suarez, Messi
Frenkie de Jong, Rakitic, Roberto
Alba, Lenglet, Pique, Semedo
Ter Stegen
Kroos links, hé. Maar toch verrassend dat Bale begint.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Benzema, Bale
Isco
Valverde, Casemiro, Kroos
Mendy, Ramos, Varane, Carvajal
Courtois
Lekker figuur man, die Balequote:Op woensdag 18 december 2019 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kroos links, hé. Maar toch verrassend dat Bale begint.
Sergi Robertoquote:Op woensdag 18 december 2019 18:43 schreef El-Stinho het volgende:
@:Wimderon
Griezmann, Suarez, Messi
Frenkie de Jong, Rakitic, Roberto
Alba, Lenglet, Pique, Semedo
Ter Stegen
CERTAMENT NOquote:
Nou, zeg dat. Rikketik had bij elkaar al rood moeten hebben.quote:
Verdorie, KNBB.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Rikketik had bij elkaar al rood moeten hebben.
Dat de VAR dat nniet zag...quote:Op woensdag 18 december 2019 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Rikketik had bij elkaar al rood moeten hebben.
Ik hoor net dat het een reactieve VAR is.quote:
Als Real Madrid tactisch domineert, heb je een probleem. Messi verdedigt zelden mee.quote:
Ik zie `m nergensquote:Op woensdag 18 december 2019 20:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Real Madrid tactisch domineert, heb je een probleem. Messi verdedigt zelden mee.
Ramos wordt oud.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:12 schreef PicoMMP het volgende:
Er is echt geen reet aan.
Vroeger had je het mooie tiki taka van Barcelona tegen het prachtige countervoetbal van Real.
En niet te vergeten de heerlijke opstootjes.
Maar nu? Een schaakspel zonder enig niveau in een sfeerloos stadion.
Iedere week tegen Espanyol spelenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat volk heeft zeker niet door dat hun cluppie niks meer voorstelt als Catalonië zich ontdoet van Spanje.
Gerona-uit altijd lastigquote:Op woensdag 18 december 2019 21:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Iedere week tegen Espanyol spelen
Idd, hoe de fuck kun je dat niet zien. Godsamme hij heeft het eindelijk door...quote:Op woensdag 18 december 2019 21:32 schreef TheGentleman het volgende:
die sierd is echt een blinde mongool. mendy stond buitenspel, sukkel.
Misschien hebben ze de FIFA versie wel aangezet, dat de echte Sierd al een half uur op de plee zit vanwege niet gare paella.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sierd zit er continu naast in zijn observaties.
Maar hij doet dit bij elke wedstrijd, overtredingen nooit goed kunnen beoordelen.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de FIFA versie wel aangezet, dat de echte Sierd al een half uur op de plee zit vanwege niet gare paella.
Doet het vooralsnog idd primaquote:Op woensdag 18 december 2019 20:26 schreef El-Stinho het volgende:
Real Madrid verdient de voorsprong gewoon. @:psvcl zidane verdient dit seizoen gewoon de complimenten
Volgens Louis moet de var voor buitenspel een marge hanteren.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
Volgens Louis moet de var voor buitenspel een marge hanteren
Van 50 centimeter
Volgens caland zit hier geen marge in. Computers en alles.quote:Op donderdag 19 december 2019 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens Louis moet de var voor buitenspel een marge hanteren.
Die marge is discutabel, maar logisch want moment van trappen en zo moet je dan ook op de millimeter gaan bepalen ... Hogere wiskunde
met zo'n marge los je niks op, beter metenquote:Op donderdag 19 december 2019 07:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens caland zit hier geen marge in. Computers en alles.
Overigens wilde ceferin ook een marge.
Wel eens. Ik snap het idee wel. Centimeters buitenspel komt nu gewoon vaak voor, je staat namelijk graag op gelijke hoogte met de verdediger.quote:Op donderdag 19 december 2019 08:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
met zo'n marge los je niks op, beter meten
ze zouden het kunnen doen net als met "bal volledig over de lijn" dus als de aanvallende speler niet volledig voor de verdediger staat is het geen buitenspelquote:Op donderdag 19 december 2019 09:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Wel eens. Ik snap het idee wel. Centimeters buitenspel komt nu gewoon vaak voor, je staat namelijk graag op gelijke hoogte met de verdediger.
In de oude pre-VAR situatie werd zoiets ook beoordeeld als op gelijke hoogte, nu is het opeens centimeters werk.
Als aanvaller moet je je nu opeens gaan aanpassen.
Alleen, een 10 of 50 cm marge is behalve vrij arbitrair ook nog eens totaal niet te meten.
Eens, of alleen naar voeten kijken ipv een vooroverleunend lichaam.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zouden het kunnen doen net als met "bal volledig over de lijn" dus als de aanvallende speler niet volledig voor de verdediger staat is het geen buitenspel
Alleen Sociedad, Osasuna en Villarreal zijn het aangluren waard. Voor de rest is het heel vervelend allemaal. En de media maar kritiekloos schrijven dat alles fantastisch is als Messi of Frenkie een scheet laat.quote:Op zondag 22 december 2019 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ... maar het hele nivo van de liga is matig dit jaar
Athleticquote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:16 schreef chufi het volgende:
We zijn weer begonnen. Gisteren wist Sevilla niet van sociedad te winnen.
Vandaag begonnen nu met: Val - Eib
Sevilla heeft alleen Ocampos voorin die wat kan, voor de rest zitten er weinig doelpunten in. Geen idee of het een coïncidence is, maar het spel is ook zo voorspelbaar. Alles gaat over de flanken, weinig goed uitgespeelde aanvallen. Gisteren een kwartier met goede kansen voor Munir, De Jong en die eigen goal maar dat zie je veel te weinig. Het is dat ze defensief niet al teveel risico nemen en de restverdediging ten alle tijde op orde hebben. Verbaast me dat ze derde staan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Athletic![]()
Was een lekker felle wedstrijd, maar kwalitatief niet hoogstaand. En Lopetegui liep erbij alsof het de ochtend van 1 januari was. Zou het de stress van het gebrek aan scorende spitsen zijn?
Ja dat was een poeir...quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:31 schreef PSVCL het volgende:
Goal van het seizoen als die erin was gevlogen .Getafe
0-2quote:Op zaterdag 4 januari 2020 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was een poeir...
Nu scoort Varane de 0-1 REAL
Is Cillessen zijn plek definitief kwijt?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sevilla heeft alleen Ocampos voorin die wat kan, voor de rest zitten er weinig doelpunten in. Geen idee of het een coïncidence is, maar het spel is ook zo voorspelbaar. Alles gaat over de flanken, weinig goed uitgespeelde aanvallen. Gisteren een kwartier met goede kansen voor Munir, De Jong en die eigen goal maar dat zie je veel te weinig. Het is dat ze defensief niet al teveel risico nemen en de restverdediging ten alle tijde op orde hebben. Verbaast me dat ze derde staan.
Athletic Club miste al Muniain en Aduriz voorin dus aanvallend zou ik al niet veel hebben verwacht van ze. Nu ook nog eens Iñaki met een blessure.
Hij is officieel terug van een blessure, maar Domenech heeft sterk staan keepen vandaag. Ik betwijfel of hij op korte termijn terugkeert.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is Cillessen zijn plek definitief kwijt?
Verkas je van club om te spelen, kom je daar vervolgens ook op de bank. Het is meer dan tijd voor Tim Krul.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is officieel terug van een blessure, maar Domenech heeft sterk staan keepen vandaag. Ik betwijfel of hij op korte termijn terugkeert.
Cillessen maakt gewoon teveel blunders. Hij kan een reeks van 8 op 10 goede reddingen neerzetten, maar dan zijn die andere twee kolderiek en/of cruciaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verkas je van club om te spelen, kom je daar vervolgens ook op de bank. Het is meer dan tijd voor Tim Krul.
Het is wel echt triest gesteld met de Nederlandse keepers.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cillessen maakt gewoon teveel blunders. Hij kan een reeks van 8 op 10 goede reddingen neerzetten, maar dan zijn die andere twee kolderiek en/of cruciaal.
Ik kan me in mijn leven eigenlijk geen periode herinneren waar we zulke matige keepers haddenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 19:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is wel echt triest gesteld met de Nederlandse keepers.
Ze hadden beter die overtreding die geen overtreding was kunnen bestuderen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:25 schreef chufi het volgende:
VAR denkt van laten we maar goedkeuren ...
De Jong speelt al een tijdje vrij kleurloos dus zoveel verschil maakt het niet.quote:
Gekukkig zijn er nog objectieve mensen en geen Frenkielikkers. Klasse.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 22:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De Jong speelt al een tijdje vrij kleurloos dus zoveel verschil maakt het niet.
Ah ok dat was het .. Ik zag vanochtend wat beelden langskomen op de ochtend programmering van TVE... niet goed opgelet..quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)trainer-sanchez.html
@:El-Stinho hoe KAN dit?
Zou Barça het aandurven, een kind van de club die zo onervaren als wat is als coach?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
Abidal en Grau zijn namens Barça in Qatar geweest. Eerst op de koffie bij een revaliderende Ous, daarna.. op bezoek bij Xavi ( cc @:Onlogisch ). Vraag is alleen wat er besproken is. Er is meer verdeeldheid in het bestuur over Valverde, maar het lijkt me stug dat Bartomeu hem nu al gaat lynchen.
Cadena COPE zegt dat er weinig besproken is met Xavi, Marca weet zeker dat ze Xavi een 2,5 jarig contract hebben aangeboden om Valverde asap te vervangen. Verhaal van COPE lijkt me realistischer gezien Bartomeu's manier van handelen.
Bartomeu's termijn duurt nog een jaar en daarna moet in principe Emili Rosaud van het huidige bestuur de lijn verder zetten. Gelet op de manier van handelen door Bartomeu in de afgelopen 1,5 jaar lijkt het me stug dat Valverde nu al voor de bus wordt gegooid. Zou geen sense maken, de problemen die er zijn los je ook niet op met een managerswitch. De kleedkamer steunt Valverde ook nog altijd. Hij gaat in de zomer sowieso wel weg, maar ik snap niet wat je er NU mee zou opschieten.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou Barça het aandurven, een kind van de club die zo onervaren als wat is als coach?
Hij is één seizoen coach bij dat Al Sadd of zo?
twitter:FabrizioRomano twitterde op vrijdag 10-01-2020 om 23:32:17Inter CEO Marotta about Arturo Vidal: “He’d be an important player for us. We’re in talks with Barcelona but it’ll depend by many factors... I’m told Barça manager Valverde position is under discussion at the club so we’ll see what will happen”. 🔵 #Barcelona #Inter #Vidal reageer retweet
Barça schijnt Xavi te hebben benaderd.twitter:tjcope twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 17:08:57🚨Informa @MigRico en @tjcope:🎙️"Me consta que el Barça le ha ofrecido el banquillo a XAVI para la próxima semana". 🎙️"Me cuesta creer que Xavi acepte ahora, creo que se equivocaría".#Barcelona #Xavi #Valverde #Barça https://t.co/kuoPaJjk3B reageer retweet
In de winter in ieder geval niet omdat Xavi meer bedenktijd wilde. Kan nog altijd in de zomer, maar man. Arme Valverde, die zit zwaargewond op de bank.quote:Op zondag 12 januari 2020 14:12 schreef Tarado het volgende:
Xavi.komt.niet
Barcelona en mismanagement gaan weer heerlijk samen
Albert Ferrer doet niet zoveel meer tegenwoordig . En je hebt natuurlijk ook nog Kluivert rondlopen.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:20 schreef El-Stinho het volgende:
Koeman ook benaderd, maar wil uiteraard het EK afmaken.
Wat een club.
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen om de achterlijkheid van Barça momenteel te omschrijven. Fascinerende meltdown na een slechts Super Copa-duel.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Albert Ferrer doet niet zoveel meer tegenwoordig . En je hebt natuurlijk ook nog Kluivert rondlopen.
Op een paar periodes na kan je het beleid van Barcelona altijd wel redelijk omschrijven als achterlijk en wanhopig .quote:Op zondag 12 januari 2020 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen om de achterlijkheid van Barça momenteel te omschrijven. Fascinerende meltdown na een slechts Super Copa-duel.
De toekomstbeelden zijn voor mijn gevoel wel slechter dan ooit, zeker als je het vergelijkt met Real Madrid die daar zoveel beter op inspelen.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op een paar periodes na kan je het beleid van Barcelona altijd wel redelijk omschrijven als achterlijk en wanhopig .
Als Messi ermee stopt zal het wel imploderen . Dan trekken ze weer een nieuwe blik supersterren open en dan wordt het een soort Man Utd 2 omdat het grote geld altijd wel blijft binnenstromen.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De toekomstbeelden zijn voor mijn gevoel wel slechter dan ooit, zeker als je het vergelijkt met Real Madrid die daar zoveel beter op inspelen.
Het zou me niet eens verbazen als Messi en consorten ook tegelijkertijd soort van enige progressie tegenhouden.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Messi ermee stopt zal het wel imploderen . Dan trekken ze weer een nieuwe blik supersterren open en dan wordt het een soort Man Utd 2 omdat het grote geld altijd wel blijft binnenstromen.
Alleen vriendjes en vriendinnetjes zijn welkom bij de koning die ook ver vaak bijloopt als een dikke vedette op zijn laatste benen . Volgens Sierd komt Aguero ook zoquote:Op zondag 12 januari 2020 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als Messi en consorten ook tegelijkertijd soort van enige progressie tegenhouden.
Barcelona heeft gewoon de pech dat ze al zoveel jaren Messi hebben die op een belachelijk niveau presteert. Daardoor wordt de organisatie gewoon zo lui als dikke stront omdat Messi ze toch altijd wel naar een goed niveau stuwt.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op een paar periodes na kan je het beleid van Barcelona altijd wel redelijk omschrijven als achterlijk en wanhopig .
Ja want Atleti staat garant voor vermaakquote:Op zondag 12 januari 2020 21:40 schreef DeeBee het volgende:
Het altijd lelijke Real gaat op penalties de super cup winnen.
Misschien is het beste nog wel dat die stopt en dat ze opeens straatarm worden . Dat laatste zal helaas niet gebeuren maar dan moet je gedwongen goed beleid makenquote:Op zondag 12 januari 2020 21:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Barcelona heeft gewoon de pech dat ze al zoveel jaren Messi hebben die op een belachelijk niveau presteert. Daardoor wordt de organisatie gewoon zo lui als dikke stront omdat Messi ze toch altijd wel naar een goed niveau stuwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |