SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ze zouden het zó moeten remixen dat de muziek en tekst en uitvoerende veranderen naar Iron Maiden - Can I play with madness.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze zouden het zó moeten remixen dat de muziek en tekst en uitvoerende veranderen naar Iron Maiden - Can I play with madness.
Pas dán is het enige goede de remix.
Welles. Je zit echter nog in de ontkenningsfase.quote:
Wanneer mogen we jouw kerstshows zo'n beetje verwachten?quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:34 schreef brother52 het volgende:
Het erge is, dat nummer zit ook in 1 van mijn kerstshows. Uiteraard in een veel betere uitvoering
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze zouden het zó moeten remixen dat de muziek en tekst en uitvoerende veranderen naar Iron Maiden - Can I play with madness.
Pas dán is het enige goede de remix.
De 13e en de 19equote:Op zaterdag 7 december 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Wanneer mogen we jouw kerstshows zo'n beetje verwachten?
jep en dan komt ie weer opduiken om daarna weer onder te duikenquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:34 schreef Melting het volgende:
Knokkels is ook van de aardbodem verdwenen volgens mij.
knokkels is een walvis geworden?quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
jep en dan komt ie weer opduiken om daarna weer onder te duiken
Of een mol, dat kan ookquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
knokkels is een walvis geworden?
Er zijn idd enkele redenen om géén radio te luisteren.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph komt thuis: he, ben je geen radio aan het luisteren?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Het Mariah Carey-effectquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Had ik even gemist, sorry. Leuk als voorpret.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
De 13e en de 19e
Had het volgens mij 2 topics terug al ergens neergezet.
Als je Mariah Carey gaat draaien, dan wéét je dat je een shitstorm krijgt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Het lijkt de Top2000 wel, zo qua reacties op nummers
DJ11 is niet bang voor shitstorms.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je Mariah Carey gaat draaien, dan wéét je dat je een shitstorm krijgt.
Dol Finn?quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: de familie Finn is getalenteerd. Neil, Tim... maar ook hun beide zoons. De zoon van Tim is nu ook artiest en hoe dat klinkt, hoor je zo
Volgens mij geeft dat een enorme troep.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
DJ11 is niet bang voor shitstorms.
Je voelt je duidelijk weer wat beterquote:
Gemiste kans van de ouders!quote:
Fysiek niet. Mentaal is er heel wat nodig om mij dit soort ongein niet meer te laten maken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Je voelt je duidelijk weer wat beter
Ach ja, de vervuiler ruimt het maar op.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij geeft dat een enorme troep.
11 dus.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, de vervuiler ruimt het maar op.
Duitstalig?quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer uit de hoogste regionen van mijn jaarlijst van vorig jaar, dat ik te lang niet gehoord en niet gedraaid heb
Ach, je kan ook M. Carey draaien als opvulling.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben waarschijnlijk iets te vroeg klaar. Maar blijf vooral luisteren, want om 21:00 uur gaat Melting weer de boel op stelten zetten
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
Het jongetje is gelukkig inmiddels onder het puin gehaald. Hopelijk komt het goed met hem.
Ik haak alleen af bij Last Christmas.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, je kan ook M. Carey draaien als opvulling.
Goed nieuws.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
Het jongetje is gelukkig inmiddels onder het puin gehaald. Hopelijk komt het goed met hem.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik haak alleen af bij Last Christmas.
Van wie is het origineel dan?quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Godskolere, blijf van dit nummer af
In 2015 heeft een Oostenrijkse radio-DJ 24 keer achter Last Christmas gedraaid, waarbij hij de deur naar de studio had gebarricadeerd. Uiteindelijk heeft zijn zoontje hem kunnen overreden om te kappen met die onzinquote:
Dan ben je wel rijp voor opname hoor.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In 2015 heeft een Oostenrijkse radio-DJ 24 keer achter Last Christmas gedraaid, waarbij hij de deur naar de studio had gebarricadeerd. Uiteindelijk heeft zijn zoontje hem kunnen overreden om te kappen met die onzin
Waarschijnlijk heeft hij zijn ontslag gehad.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ben je wel rijp voor opname hoor.
Idd, dat zoontje moet gewoon kappen met zijn vader te manipuleren!quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan ben je wel rijp voor opname hoor.
Ik denk dat hij hele goede argumenten hadquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Idd, dat zoontje moet gewoon kappen met zijn vader te manipuleren!
Dit moeten ze maar niet meer doenquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Dit is ook best kerstig en zoetsappig, maar ik vind het prachtig...Bastille feat. The London Contemporary Orchestra - Can't Fight This Feeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:56 schreef peaceman het volgende:
Even tussendoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:56 schreef peaceman het volgende:
Even tussendoor:Sterkte met de verwerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:56 schreef CindieY het volgende:
En voor de ondeugenden onder ons:
die is leuker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
Je hebt dit jaar niet meer meegestemd?quote:
Waar het hart van vol is.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:56 schreef CindieY het volgende:
We're heading for penis
Ik verstond het echt
Dat is de homo-erotische versie.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:56 schreef CindieY het volgende:
We're heading for penis
Ik verstond het echt
Ja, die was echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is de homo-erotische versie.
Er is ook een versie in majeur... Die heb ik ook eens gedraaid, maar toen schakelden mensen nog sneller uit dan bij Mariah Carey
Ik ben benieuwd of brother52 die in één van z'n shows heeft zittenquote:
Dank voor de leuke muziekjes, 11.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Old-Fashioned
01 Closer To Heaven (original cast recording) - Call Me Old-Fashioned
02 New Order - True Faith (live)
03 The Farm - Groovy Train
04 UB40 - Sing Our Own Song
05 Sam Sparro - Everything
06 INXS - Suicide Blonde
07 Ohio Players - Love Rollercoaster
08 Moby - Find My Baby
09 Dusty Springfield - You Don't Own Me
10 Marc Almond - Lord Of Misrule
11 The Communards - So Cold The Night
12 Jesus Loves You - Generations Of Love
13 Les Rythmes Digitales feat. Nik Kershaw - Sometimes (edit)
14 Metroplane feat. Daniel Wilson - Be Where I Am
15 The Human League - Love Action (I Believe In Love) (edit)
16 Jamiroquai - Canned Heat
17 Blur - Coffee & TV
18 Depeche Mode - Freelove (Flood mix)
19 The Christians - Still Small Voice
20 Duran Duran - Save A Prayer
21 Mute Choir - Familiar Ways
22 Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You (Mariah's New Dance mix 2009)
23 Pet Shop Boys - How Can You Expect to Be Taken Seriously (7-inch version)
24 Split Enz - Message To My Girl
25 Harper Finn – Good For Me
26 Charlie Winston - Lost In The Memory
27 Bastille feat. The London Contemporary Orchestra - Can't Fight This Feeling
28 Europe - The Final Countdown
ik draai m elk jaar wel volgens mij.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of brother52 die in één van z'n shows heeft zitten
quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of brother52 die in één van z'n shows heeft zitten
Was onbedoeld, maar achteraf met een vooruitziende blikquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Trouwens wel goed dat nummer 21 voor 22 kwam als een soort van waarschuwing![]()
Dank DJ 11
Wij gaan hier niet voor lager dan 0 punten. Ook niet voor hoger trouwens.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dank, 11
Behalve voor dinges uiteraard. Jeweetwel. Daarvoor zou je eigenlijk minpunten moeten kunnen krijgen op je DJ-licentie.
Volgend jaar heet hij DJVettelquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dank, 11
Behalve voor dinges uiteraard. Jeweetwel. Daarvoor zou je eigenlijk minpunten moeten kunnen krijgen op je DJ-licentie.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Kc and the sunshine band give it up
Nu welquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En meteen een kandidaat voor de hoesjescompetitie
Tikje vrouwonvriendelijk vind ik het. En dan ondertussen zingen: Everbody sees herquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoesjescompetitie?quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Pé en Rinus. Kan niet fout gaan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:04 schreef CindieY het volgende:
Ik kom net deze tegen op Facebook, van de Groninse Pé Daalemmer en Rooie Rinus
http://www.hoornseplas.ne(...)tdxb4lry7TPriyz3K-bg
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
Let the heartaches begin heet het vast
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]Niet alleen daarom, bezopen acties met supermarkten blokkeren helpt ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verdomme Danny Vera binnen op 4, dat is ook bijzonder kwalijkJuin uit Eigen Tuin!
ja maar dat is tenminste nog omdat heel veel mensen dat een mooi liedje vinden. er zit geen rare actie achter.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet alleen daarom, bezopen acties met supermarkten blokkeren helpt ook niet.
Maar verdomme Danny Vera binnen op 4, dat is ook bijzonder kwalijk
Nee, dat is nummer is luisteraars vakkundig door de strot geduwdquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar dat is tenminste nog omdat heel veel mensen dat een mooi liedje vinden. er zit geen rare actie achter.
nou ik vind het toch heel wat anders dan dat boerenliedje...quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, dat is nummer is luisteraars vakkundig door de strot geduwd
speciaal voor DDMquote:
Bijna alle single-versies van The Shamen-nummers zijn gemaakt door The Beatmasters. De leden van The Shamen waren lang niet altijd even blij met het resultaat.quote:
Welke? LSI of Move Any Mountain?quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:18 schreef peaceman het volgende:
valt me nu pas op hoe erg dit nummer lijkt op hun andere hit.
die tweedequote:Op zaterdag 7 december 2019 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welke? LSI of Move Any Mountain?
(zie ook mijn bericht hierboven)
Nou ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal hier maar miet neerzetten wat ik versta
mag wel hoorquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal hier maar niet neerzetten wat ik versta
Hoeveel heeft zijn platenmaatschappij gegeven om dit "oeps per ongeluk" te draaien?quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:20 schreef Melting het volgende:
Deze is er tussendoor geslopen.
Want is helemaal geen oldie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
Oldie is een heel rekbaar begripquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:20 schreef Melting het volgende:
Deze is er tussendoor geslopen.
Want is helemaal geen oldie.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]Of gewoon slechte orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
sorry ik kan het niet lezen als het niet tussen spoilers staatquote:
[..]Het grappige is dat "Ebeneezer Goode" eigenlijk een verbastering is van "E's are good" (E als in xtc). Dus het is van zichzelf al een soort bewuste Mama Appelsap....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]het is nog geen kerstmisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:29 schreef Melting het volgende:
Hierna een liedje dat just me wel kan waarderen, denk ik.
wat wil je van die meneerquote:
Geld.quote:
Luistert zij ook mee?quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Hier doe je mijn moeder een groot plezier mee
Doet me denken aan Jewel.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
De stem klinkt vaag bekend, maar verder geen idee.
Aloha.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
In de trein op weg naar Mokum...
oh wel eens van gehoordquote:
goede reisquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Halloquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Rust nemen, veel drinkenquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:44 schreef brother52 het volgende:
De griep begint het een beetje te winnen geloof ik, benieuwd hoe lang ik het nog vol houd...
Muziek doet wonderenquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:44 schreef brother52 het volgende:
De griep begint het een beetje te winnen geloof ik, benieuwd hoe lang ik het nog vol houd...
Nog 7 te gaanquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Tweede keer deze avond dat er een single van het album Play voorbijkomt
Toch staan daar ook goeie nummers op, zoals Spiders en It's Raining Again.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zijn album Hotel in de doos voor de kringloop gemikt
quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Rigtheous Brothers - You Lost That Loving Feeling
dat je dan nog kunt typen.,..quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:53 schreef MadMaster het volgende:
En dat na 24 fokking whiskies.
Ja, ik ben niet helemaal helder meer...
inderdaadquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Curry en Van Inkel deden dit best aardig
24quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Dat, mij te modern...quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Het nummer ken ik wel, maar de naam zegt me niks.
nou ik vind het beter dan dat nummer van normaal, maar of dat nou een maatstaf is....quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Och, ik vind het best een aardig nummer.
Prima, maar ik ken die namen niet...quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Och, ik vind het best een aardig nummer.
Ik vind blof ook beter dan dat nummer van Normaalquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ik vind het beter dan dat nummer van normaal, maar of dat nou een maatstaf is....
als ze maar gesmaakt hebbenquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Sara deed iets met Ben Folds op de Amerikaanse tv, The Sing off heet dat geloof ikquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar ik ken die namen niet...
dat vind ik wel een grensgeval hoorquote:Op zaterdag 7 december 2019 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind blof ook beter dan dat nummer van Normaal
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer dan dat.
Stop - The Hollies
nee...quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:05 schreef livelink het volgende:
Normaal heeft voor mij al heel lang geen gunfactor meer. Ik zet spontaan de tv uit als ik die Bennie Jolink zie. Naar mannetje vind ik dat.
Die heb je nodig voor de yogaclubquote:
Dat is Beth toch?quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Grappige reaction video van een Britse vocal coach:
quote:
Zij is een van de weinige die weet waarover ze het heeft.quote:
Deed de VVD ook maar eens normaal.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:05 schreef livelink het volgende:
Normaal heeft voor mij al heel lang geen gunfactor meer. Ik zet spontaan de tv uit als ik die Bennie Jolink zie. Naar mannetje vind ik dat.
Eens. Ik heb wel eens wat anderen gezien, maar dat zijn willekeurige mensen die een liedje goed of slecht vinden. Beth lijkt er wel verstand van te hebben.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zij is een van de weinige die weet waarover ze het heeft.
tja VVD doet veel dingen fout wellicht, maar die droeftoeters die aan de zijlijn, totaal zonder verantwoordelijkheid, staan te roepen dat de VVD het zo slecht doet, daar heb ik ook weinig mee. De meesten daarvan willen niet eens verantwoordelijkheid omdat ze weten dat zij dan nog zwaarder door de mand gaan vallen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Deed de VVD ook maar eens normaal.
Je moet Bennie Jolink ook niet anders bekijken of beluisteren dan tijdens de liedjes. Interviews en andere onzin sla ik ook over.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:05 schreef livelink het volgende:
Dit advies kwam te laat. Ik kan de liedjes van Normaal nu niet meer los zien of horen van hem.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet Bennie Jolink ook niet anders bekijken of beluisteren dan tijdens de liedjes. Interviews en andere onzin sla ik ook over.
Er is nog eentje die er best wel verstand van heeft maar die komt altijd veel te gemaakt over.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eens. Ik heb wel eens wat anderen gezien, maar dat zijn willekeurige mensen die een liedje goed of slecht vinden. Beth lijkt er wel verstand van te hebben.
Wie is dat dan?quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er is nog eentje die er best wel verstand van heeft maar die komt altijd veel te gemaakt over.
+philipsquote:
Rebecca Vocal Athletequote:
Bron: Wikipediaquote:In 1989 ontstond Wilson Phillips, een samenvoeging van de achternamen van de zangeressen. Zangeres Chynna Phillips is een dochter van Michelle Phillips, zangeres van The Mamas and the Papas en John Phillips, een van de mannelijke leden van The Mamas and the Papas. Carnie en Wendy Wilson zijn beiden dochters van Brian Wilson (The Beach Boys).
ah was het net voor je op aan het zoeken..quote:
Ohja, die ken ik ook, maar ik krijg de bibbers van haar. Beetje vaag overdreven fake.quote:
waarom? ik zit primaquote:
Ja, precies maar ze weet wel waarover ze praat.quote:Op zaterdag 7 december 2019 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ohja, die ken ik ook, maar ik krijg de bibbers van haar. Beetje vaag overdreven fake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |